falloutpl Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 (edited) Ogólnie na gunfire.pl zaczęły sie dziac złe rzeczy. Nie sprawdzają replik, przysyłaja otwarte przedmioty typu okulary ochronne albo częsci mechaniczne gearboxa. Dla mnie to ważne bo potem nie ma reklamacji, powiedzą, ze paczka otwarta a w gwarancji jak wół napisane, ze towar nieuzywany i w oryginalnym opakowaniu. To są szczegóły, ale ja imp płacę kasę więc wymagam. Ostatnio zakupiłem cyme 008, przyszła z uszkodzonym selektorem ognia. Nie odsyłałem, bo i tak wiem co by napisali.... szkoda, kiedyś trzymali poziom, teraz kupuję u konkurencji. Czemu nie ma reklamacji? Towar możesz reklamować używany, otwierany, strzelany i tak dalej. Reklamuj z tytułu niezgodności z umową, a nie z gwarancji której udzielił sklep (o ile udzielił akuratnie na ten przedmiot). Tylko, że najczęściej trzeba dosadnie przestawić sklepowi ich obowiązki w przypadku takiej reklamacji. Edited September 2, 2013 by falloutpl Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Ja też już czekam prawie 2 tygodnie na reklamację a raczej naprawę gwarancyjną. Co oni robią w tym serwisie? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 problem w tym, że ja oddałem strzelbę na gwarancji i minęło trochę czasu, a odzewu brak, również na moje maile. Dzwoniłeś czy tylko meilujesz ? Jeśli meilujesz to daj sobie siana i chwyć za telefon, u mnie zawsze skutkowało i rozwiązywało moje wątpliwości. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 a moje złapanie za telefon każdorazowo kończy się 5 minutowym koncertem świetnej melodyjki poczekalnej. Quote Link to post Share on other sites
Kams Posted September 3, 2013 Report Share Posted September 3, 2013 Witam, zakupiłem broń w tym sklepie tj: mp5, na razie wszystko ok, później dokupywałem magazynki wszystko ok. Na razie najbardziej zawiedziony jestem nad reklamacją, zamówiłem ładowarkę redox-a, oczywiście dotarła, rozpakowałem oglądam a tam kabelki po urywane, po nacinane.. po prostu lipa... nie do użytku, więc od razu za telefon i dzwonię jak sprawa wygląda, zakupiłem ładowarkę 5 sierpnia, aby kurier przyjechał ją odebrać, czekałem 2 tygodnie, wykonałem parę telefonów i dopiero poskutkowało. ok ładowarka najwyraźniej dotarła do serwisu, dziś mamy 3 września , minął miesiąc a moja ładowarka wciąż leży na serwisie, chodzi tylko o głupią wymianę kabelków, a czekam miesiąc... jak dla mnie paranoja... Aż boję się pomyśleć że musiałbym w razie czego oddać do nich broń na gwarancje bądź coś innego... Dlatego moje uczucia do tego sklepu są mieszane :P pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Said Posted September 3, 2013 Report Share Posted September 3, 2013 Czemu nie ma reklamacji? Towar możesz reklamować używany, otwierany, strzelany i tak dalej. Reklamuj z tytułu niezgodności z umową, a nie z gwarancji której udzielił sklep (o ile udzielił akuratnie na ten przedmiot). Tylko, że najczęściej trzeba dosadnie przestawić sklepowi ich obowiązki w przypadku takiej reklamacji. Człowieku, NIE MA TAKIEJ MOŻIWOŚCI. Jak wół jest napisane w karcie gwarancyjnej, że częsci zużywające się naturalnie nie podlegaję gwarancji. W przypadku replik tam praktycznie kazda rzecz to częsc pracująca. Jeżeli mają chocby podejrzenie, że coś sam kombinowałeś ( czyt. rezebrałeś replikę sam żeby wsadzić nową lufę) nie uznają Ci tego, bo to jest ingerencja w przedmiot. Miałem juz taki przypadek, że odesłałem replike prosto z pudła, zrobili i skasowali za serwis bo oni wysłali mi replikę sprawdzoną. Niestety, ale gunfire serwis ma szrotowy a podejscie do klienta jest straszne. Quote Link to post Share on other sites
Ukesu Posted September 3, 2013 Report Share Posted September 3, 2013 Piąte już zamówienie z GF i jak zwykle szybko i bez problemów. Polecam :D Quote Link to post Share on other sites
falloutpl Posted September 3, 2013 Report Share Posted September 3, 2013 Człowieku, NIE MA TAKIEJ MOŻIWOŚCI. Jak wół jest napisane w karcie gwarancyjnej, że częsci zużywające się naturalnie nie podlegaję gwarancji. W przypadku replik tam praktycznie kazda rzecz to częsc pracująca. Jeżeli mają chocby podejrzenie, że coś sam kombinowałeś ( czyt. rezebrałeś replikę sam żeby wsadzić nową lufę) nie uznają Ci tego, bo to jest ingerencja w przedmiot. Miałem juz taki przypadek, że odesłałem replike prosto z pudła, zrobili i skasowali za serwis bo oni wysłali mi replikę sprawdzoną. Niestety, ale gunfire serwis ma szrotowy a podejscie do klienta jest straszne. W karcie gwarancyjnej może być napisane co sobie wymyślą, co własnie się objawia w przytoczonych przez ciebie zapisach. Reklamując z gwarancji, zgadasz się na te zapisy i mogą z tego powodu swobodnie odrzuci twoje roszczenia. Ale jeżeli kupiłeś na siebie, jako konsumenta możesz reklamować z ustawy, tam nie można wcisnąć zapisów w stylu - nie można otwierać, nie można tego, nie można tamtego. Ale co racja co racja, jak sprzedający będzie chciał to odrzuci tak czy siak i nic mu zrobić zbytnio nie można. Quote Link to post Share on other sites
Lukaz999 Posted September 3, 2013 Report Share Posted September 3, 2013 Człowieku, NIE MA TAKIEJ MOŻIWOŚCI. Jak wół jest napisane w karcie gwarancyjnej, że częsci zużywające się naturalnie nie podlegaję gwarancji. W przypadku replik tam praktycznie kazda rzecz to częsc pracująca. Jeżeli mają chocby podejrzenie, że coś sam kombinowałeś ( czyt. rezebrałeś replikę sam żeby wsadzić nową lufę) nie uznają Ci tego, bo to jest ingerencja w przedmiot. Miałem juz taki przypadek, że odesłałem replike prosto z pudła, zrobili i skasowali za serwis bo oni wysłali mi replikę sprawdzoną. Niestety, ale gunfire serwis ma szrotowy a podejscie do klienta jest straszne. Ciekawe jest to, że na miejscu jeden z obsługujących proponował mi samodzielne założenie preclufy, zapewniając że nie ma to wpływu na gwarancję, podobnie ze sprężyną, słyszałem deklaracje że do 130ki gwarancja jest utrzymana mimo wymiany tej części. Oczywiście na piśmie tego nie mam, ale deklaracje były jednoznaczne i zupełnie niesprowokowane z mojej strony. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted September 3, 2013 Report Share Posted September 3, 2013 a moje złapanie za telefon każdorazowo kończy się 5 minutowym koncertem świetnej melodyjki poczekalnej. Nie wierze że dzwoniąc n razy nigdy się nie dodzwoniłeś tylko słuchałeś sobie tej durnej muzyczki w tle.... Gdyby mi zależało na wyjaśnieniu sprawy to bym czekał aż do skutku i nie zasłaniał bym się tu że mam telefon na kartę, nie mam czasu czekać aż ktoś podniesie łaskawie słuchawkę... Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted September 4, 2013 Report Share Posted September 4, 2013 Nie wierze że dzwoniąc n razy nigdy się nie dodzwoniłeś tylko słuchałeś sobie tej durnej muzyczki w tle.... Gdyby mi zależało na wyjaśnieniu sprawy to bym czekał aż do skutku i nie zasłaniał bym się tu że mam telefon na kartę, nie mam czasu czekać aż ktoś podniesie łaskawie słuchawkę... niezbyt rozumiem Twoją pokrętną logikę. są ludzie, którzy pracują, uczą się i nie mają czasu na wiszenie na słuchawce w godzianch, w których ktoś ją może odebrać. i dlatego piszą maile. jeżeli masz problem ze zrozumieniem tego, że można spodziewać się mailowej odpowiedzi, skoro sklep pozwala na takową komunikację - nie jest to mój problem. Quote Link to post Share on other sites
Said Posted September 4, 2013 Report Share Posted September 4, 2013 Ciekawe jest to, że na miejscu jeden z obsługujących proponował mi samodzielne założenie preclufy, zapewniając że nie ma to wpływu na gwarancję, podobnie ze sprężyną, słyszałem deklaracje że do 130ki gwarancja jest utrzymana mimo wymiany tej części. Oczywiście na piśmie tego nie mam, ale deklaracje były jednoznaczne i zupełnie niesprowokowane z mojej strony. Bylebys wysłał na serwis ;) za darmo tego nie robią. Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted September 4, 2013 Report Share Posted September 4, 2013 Ciekawe jest to, że na miejscu jeden z obsługujących proponował mi samodzielne założenie preclufy, zapewniając że nie ma to wpływu na gwarancję, podobnie ze sprężyną, słyszałem deklaracje że do 130ki gwarancja jest utrzymana mimo wymiany tej części. Oczywiście na piśmie tego nie mam, ale deklaracje były jednoznaczne i zupełnie niesprowokowane z mojej strony. O jakiej giwerze mówisz? Pewnie M-ce od KWA? To dziwne bo gdy kupowałem u nich giwerę i zapytałem się o tuning to odpowiedzieli mi, że tracę jakąkolwiek gwarancję a oni na przeprowadzany tuning takowej nie dają. Quote Link to post Share on other sites
Said Posted September 4, 2013 Report Share Posted September 4, 2013 Co jak co ale gunfire.pl w ramach gwarancji oferuje tylko fałszywe poczucie posiadania tej gwarancji. Quote Link to post Share on other sites
Lukaz999 Posted September 4, 2013 Report Share Posted September 4, 2013 (edited) O jakiej giwerze mówisz? Pewnie M-ce od KWA? To dziwne bo gdy kupowałem u nich giwerę i zapytałem się o tuning to odpowiedzieli mi, że tracę jakąkolwiek gwarancję a oni na przeprowadzany tuning takowej nie dają. To była Cyma 48m. Dodam też, że oferowano mi przy zakupie bezpłatny pierwszy przegląd w ramach gwarancji, który później zweryfikowano na płatny... Jak dla mnie to po prostu śmieszne.. Serwis i tak jest zawalony, więc nie chodzi tutaj o kasę, a traci wiarygodność i reputacja sklepu, co w przypadku zakupów internetowych ma niebagatelną wartość, chyba że właściciele i management sklepu myśli inaczej.. Najgorsze jest to że niefrasobliwość, zblazowanie i brak motywacji tylko garstki wyrabia opinie reszcie. Moim zdaniem powinien to być czytelny sygnał dla osób decyzyjnych, bo wszyscy na tym tracą, my także. Inna sprawa, że powinni zdefiniować pojęcie tuningu, bo jeśli wymiana sprężyny na mocniejsza takowym nie jest, to nie wiem co może się w tym pojęciu mieścić.. wymiana batki na niestockową? W kwestii tuningu rozmawiałem z serwisantem -gość rzeczowy, kompetentny, chętny do pomocy i rzeczywiśćie wspominał że na tuning nie dają gwarancji, ale że może się to zmieni. Z drugiej strony sugerowanie grzebania się w bebechach na podstawie filmiku z netu (miałem takkż propozycję, bo nie ma czasu na serwisie, oczywiśćie z zachowniem gwarancji) zakrawa na "korporacyjną schizofrenię".. Może po prostu brakuje tam kogoś kto nakreśliłby jasne zasady postepowania? Edited September 4, 2013 by Lukaz999 Quote Link to post Share on other sites
paszczakk Posted September 4, 2013 Report Share Posted September 4, 2013 Założyłem to konto specjalnie po to, by przestrzec kupujących. Historia moich zamówień: 1 replika: DE m56DL - odesłana po dwóch tygodniach na serwis, po 3 tygodniach kontakt telefoniczny ze strony sklepu-~"zgadzamy się na podane w reklamacji warunki rozwiązania problemu, nieodpłatnej wymiany towaru dokonamy jutro z samego rana." Jutro rano było tydzień temu. 4 tygodnie mineły, jedyny kontakt ze strony sklepu to ten jeden telefon. Żadnych notatek o stanie reklamacji, żadnej oficjalnej noty. Nic. 2 replika: Z dwóch miejscach przy replice JG070 czyli mp5 a4 na stronie sklepu wyświetlane jest: bateria 8,4v 1500mAh LARGE. to co przychodzi w zamówieniu to 1100mAh mini. Jednocześnie prowadząc ze sklepem, powiedzmy monolog w sprawie pierwszej reklamacji Nie odważe się odesłać drugiej repliki, po prostu dali mi podstawy by myśleć, że kontaktu nie będzie a replika wcale nie musi do mnie wrócić. Mimo konkurencyjnych cen i programu lojalnościowego nie mogę polecić tego sklepu. Dodam edycję tego postu jeśli w moich sprawach cokolwiek sięwyjaśni Quote Link to post Share on other sites
paszczakk Posted September 6, 2013 Report Share Posted September 6, 2013 Opcji edycji nie widzę. Pierwsza reklamacja zakończona, wymieniono na nowy działający sprzęt, Zajęło to miesiąc, kontakt był fatalny ale replika jest i działa. Przeprosin za utrudnienia żadnych. Opis drugiej repliki został uznany za błędny i poprawiony na stronie. Przeprosin żadnych. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted September 6, 2013 Report Share Posted September 6, 2013 1. kupiłeś gówno i chcesz żeby strzelało jak PTW lub inne dobre repliki ? 2. Baterie i ładowarki dawane do zestawu są tak niskiej jakości, że od razu je wyrzucam do śmieci, lub sprzedaje za browara... bo tyle są warte. Właściwie może ich nie być. Quote Link to post Share on other sites
falloutpl Posted September 7, 2013 Report Share Posted September 7, 2013 (edited) Paszczakk nic nie pisał, że jego nowy nabytek, tani bo tani, strzela za słabo, za duży rozrzut bla bla bla. Z postu można wywnioskować, że po prostu replika nie działała. I może sobie być tania, ale ma działać, bo za sprawny sprzęt się zapłaciło. I przesadzasz Seger, twoje ostatnie rady są na żenująco niskim poziomie, jak ta czy np. w temacie o ładowarkach li-po. Hehehe. Tak to jest kupić gówno za małe pieniądze i pytać się czemu nie działa... Edited September 7, 2013 by falloutpl Quote Link to post Share on other sites
Mrpiotras Posted September 7, 2013 Report Share Posted September 7, 2013 Wczoraj przyszła do mnie replika GFC, kazałem wymienić gumkę oczywiście to zrobili, ale kable w przednim chwycie były poizolowane byle jak bo koszulki na stykach pourywali pewno rozkładając body, po podłączeniu baterii zrobiła się gorąca że parzyło wtyk tamija wykrzywiło. Replika strzela jest ok. Quote Link to post Share on other sites
paszczakk Posted September 12, 2013 Report Share Posted September 12, 2013 @Seger, Cieszę się, że innym tak dobrze się powodzi, że kupują tylko po to żeby wyrzucać. W tym wątku oceniamy sklep, nie jakość replik. Moderator, naprawdę? BTW, de m56 to fajne, tanie zabawki. Otrzymałem odpowiedź z gunfire.pl. Z wiadomości wynika, że jak najbardziej mam prawo do reklamacji mp5 jg z powodu błędu w opisie. Nie skorzystam.Wole replikę mieć w domu niż czekać jak w przypadku pierwszej reklamacji. sklep oceniam: Dostępność towaru 2/5 ceny 4/5 wysyłka 5/5 kontakt z klientem (odpowiedzi na maile lub komunikaty wynikające z obowiązku odpowiedzi w ustawowych terminach) 1/5 Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted September 15, 2013 Report Share Posted September 15, 2013 (edited) Krótka historia z gunfire w roli głównej. Kupiłem giwerę, wszystko cacy piknie (przyszła z rozładowaną baterią ale wybaczam), po 2 tygodniach awaria. Dzwonię, pytam, wysyłam. Prosiłem także o to aby wymienić sprężynę na stockową gdyż tłok został w tylnej pozycji przez co sprężyna pozostała ściśnięta i mogło dojść do ubicia. Wysłałem 19.08.2013, przyjęcie na serwis dnia 21.08. Przez 13 dni roboczych brak jakiegokolwiek odzewu więc zadzwoniłem z zapytaniem o so chozi. Zostałem poinformowany, że giwerę zrobią na dniach. W dniu 09.09.2013 dali znać, że replikę naprawili i wysłali. Na następny dzień giwera jest już u mnie. Mimo wcześniejszych próśb o wymianę sprężyny oraz zapewnień z ich strony, że repliki doprowadzają do takiego stanu jaki podaje producent, giwera pozostała z ubitą sprężyną przez co w widoczny sposób zmalały jej osiągi. Mało tego, nie raczyli nawet otworzyć GB i sprawdzić czy tam jest wszystko w porządku, po prostu dokonali "regulacji silnika oraz zwolnienia mechanizmu". Wiec na co ja czekałem te 3 tygodnie?(WTF?!) Jaki jest tego efekt oprócz gorszych osiągów? Replika przestała strzelać po 200 kulkach. Jednak ja już dziękuję temu sklepowi oraz serwisowi za współpracę. Serwisują repliki gorzej niż składają je chińczyki...Stąd pytanie, czy nie lepiej jest zapłacić kilkadziesiąt złotych więcej w innym sklepie i mieć pewność co do usług gwarancyjnych? Edited September 15, 2013 by rumak Quote Link to post Share on other sites
Alexanderexis Posted October 8, 2013 Report Share Posted October 8, 2013 Z wielką przyjemnością polecam sklep Gunfire. Przesyłka błyskawiczna, towar zabezpieczony zgodnie z prośbą, zabójcze promocje. Ogólnie duży pozytyw, o ile wszystko działa. Mimo paru dosyć nieudanych transakcji, większość była w porządku. W przyszłości mam nadzieję, że te "gorsze" zamówienia będą miały miejsce bardzo rzadko, lub w ogóle. Jednak ostatnio narzekać nie mogę. Quote Link to post Share on other sites
Sedoro Posted October 11, 2013 Report Share Posted October 11, 2013 Zamówienie opłacone 4.10. Wysyłka nastąpiła po upomnieniu mailowym 10.10. Dzisiaj paczka u mnie a w środku dodatkowo "tylko" napój energetyczny i smycz. Myśle że po tak długim opoźnieniu i pewnie jakbym się nie upomniał jeszce dłuższym, to powinienem coś lepszego dostać(paczka kulek czy cuś) a tu nawet zwykłego przepraszam brak. Quote Link to post Share on other sites
Said Posted October 11, 2013 Report Share Posted October 11, 2013 Zapłacone we wtorek. Paczka w czwartek przyjezdza do mnie, ale kurier nie może mi jej wydać bo na paczce nie ma info masy, gabarytu i opisu. Kurier zabiera paczkę. Dziś czekam na kuriera drugi raz. Pan z BOKu przeprasza. Na 21 zamówień na GF połowa miała problemy. Gunfire szczerze mówię DZIEKUJĘ I NIE POLECAM. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.