dress17 Posted February 11, 2008 Report Share Posted February 11, 2008 @dress17: a wysyłka była pocztą, czy kurierem? RAZ KURIEREM RAZ POCZTA......CHCIELI SIE WYKRECIC ZE TO WINA KURIERA LAE DZWONIłEM DO UPS I NIESTETY NIE MIELI TAKIEJ PACZKI Quote Link to post Share on other sites
Mider Posted February 12, 2008 Report Share Posted February 12, 2008 Sklep OK, ale serwis mi się nie podoba. Po 14 dniach od daty zmiany statusu na "Skierowano do testów", czyli jak mi powiedziano, od momentu doręczenia przesyłki przez pocztę, nic nie wiadomo o replice. Na maila z zapytaniem nie otrzymałem odpowiedzi. Replikę wcięło w serwisie. Nie lubię firm, które są dobre gdy jest dobrze a gdy jest problem zaczynają się schody. BOK jest szybki, ale tylko gdy chodzi o sprzedaż. W przypadku obsługi po sprzedażnej milkną. :? Quote Link to post Share on other sites
PRO ASG Posted February 12, 2008 Report Share Posted February 12, 2008 (edited) Jednym słowem sklep zaczyna tracić klientów i zanim to zauważy to może być już za późno. Gdyby nie Interwencja Regdorna to kulek bym do dziś nie miał, a tak jeszcze 4k dodatkowo zyskałem, ale jestem na NIE. Edited February 12, 2008 by PRO ASG Quote Link to post Share on other sites
wedrowiec39 Posted February 13, 2008 Report Share Posted February 13, 2008 Ja jestem zadowolony - zamówiłem u nich xm733 w promocji, zapłaciłem w czwartek, w poniedziałek zaksięgowali kasę, wysłali, miałem we wtorek o 12.30, przywiózł UPS. Dodatkowo dostałem 4 k kulek 0,20 gunfire gratis. Wszystko ok, więc wystawiam plusa :) pozdr w Quote Link to post Share on other sites
wedrowiec39 Posted February 16, 2008 Report Share Posted February 16, 2008 heh, nie sądziłem, że wrócę do wątku o tym sklepie tak szybko... Proces sprzedaży przebiegł gładko, jak pisałem powyżej. Plusa za niego nie cofam. Replikę mam niecały tydzień i... 1. pierścień trzymający przedni chwyt kryjący baterię chodzi nieprawdopodobnie ciężko, jedną ręką nie jestem w stanie go odciągnąć by zdjąć części chwytu i zainstalować baterię; po wielu próbach udąło się, ale... pękła część przytrzymujący chwyt przy muszce. Przy ponownym zdejmowaniu chwytu do wyjęcia baterii dziadostwo całkiem się rozleciało... :/ 2. tryb semi działa jak chce, raz strzela, raz nie :/ 3. na GB w częsci widocznej od spodu przez gniazdo magazynka brak stikerów - podobno mają być :/ Jadę 26 lutego zawieźć guna do serwisu. O ile bowiem mechaniczne uszkodzenie, choć spowodowane wadliwie działającym pierścieniem, nie podlega gwarancji, tak sam pierścień oraz semi powinno być serwisowane. Mam nadzieję, że chłopaki z GF pomni powyższych postów krytykujących serwis wyciągnęli z nich jakąś naukę i uda mi się sprawę załatwić możliwie szybko i bezboleśnie. pozdr w Quote Link to post Share on other sites
Mider Posted February 19, 2008 Report Share Posted February 19, 2008 A czemu niby pękający w normalnym użytkowaniu element nie ma zostać naprawiony? Wady materiałowe powodujące uszkodzenie jeśli powinny zostać naprawione jeśli nie na podstawie gwarancji to na podstawie rękojmi. Quote Link to post Share on other sites
wedrowiec39 Posted February 19, 2008 Report Share Posted February 19, 2008 (edited) zobaczymy :) na razie idzie dobrze - wysyłam replikę i może za tydzień, jak będę jechał przez Wrocław, uda mi się ją odebrać naprawioną- tak umówiłem się telefonicznie z przedstawicielem sklepu. Edited February 19, 2008 by wedrowiec39 Quote Link to post Share on other sites
xxxFENCExxx Posted February 19, 2008 Report Share Posted February 19, 2008 Rękojmi nie ma od kilku lat już. Quote Link to post Share on other sites
shoti Posted February 19, 2008 Report Share Posted February 19, 2008 A ja gorąco polecam zakupy w gunfire.pl. Chłopaki naprawdę sie starają i poważnie traktują klienta. Jeszcze pare dni temu myslałem, że będe pisał posta w innym tonie ale po tym co zrobili całkowicie zasługują na pochwałę. Dokonałem u nich kilku zakupów i przy ostatnim pojawiło się drobne nieporozumienie. Gunfire.pl szybko wszystko wyjaśniło i jeszcze poszli mi na ręke w pewnej innej kwestii (innymi słowy da się dogadać bezproblemowo). Na szczególną pochwałę zasługuje kontakt z klientem. Rzeczowy, szybki inicjowany z ich strony, telefony i maile. Naprawdę jestem całkowicie usatysfakcjonowany z zakupów u nich i polecam ich z czystym sumieniem. Przychylność i profesjonalizm pracowników z którymi miałem kontakt przewyższa o klasę to z czym miałem do czynienia w innych sklepach. Jestem taki zachwycony ,że kurde chyba będe im wysyłał kartki na święta :P Quote Link to post Share on other sites
AirBorne Posted February 22, 2008 Report Share Posted February 22, 2008 (edited) wedrowiec39 opisane usterki przez Ciebie nadają się do opisu repliki a nie sklepu... Co ma to, że pękł Ci pierścień do opisu sklepu. Znając GF to Ci raczej tego nie uznają, bo zawsze mają swoje wymówki, że coś tam zwykłe zużycie materiałów i nie podlega gwarancji. Plus jedynie, że jedziesz tam osobiście. Może inaczej Cię wtedy potraktują niż mieliby by załatwiać naprawę repliki przez internet bądź drogą telefoniczną. Shoti - wychwalasz, ale bez konkretów. Mówisz, że są wspaniali, a nie mówisz dlaczego, tylko po prostu, bo tak. Kogo ma to przekonać? Dla mnie ten sklep to drugi airshitguns.pl, mają wielu (nie znaczy wszystkich) klientów gdzieś, jak tylko się replika zepsuje. Pozdrawiam szczęśliwych, którym uznali gwarancję, bądź nie musieli czekać tygodniami na naprawę. Farciarze z Was ;) Pozdrawiam. Edited February 22, 2008 by AirBorne Quote Link to post Share on other sites
Johann Posted February 23, 2008 Report Share Posted February 23, 2008 Dla mnie ten sklep to drugi airshitguns.pl, mają wielu (nie znaczy wszystkich) klientów gdzieś, jak tylko się replika zepsuje. Pozdrawiam szczęśliwych, którym uznali gwarancję, bądź nie musieli czekać tygodniami na naprawę. Farciarze z Was ;) Pozdrawiam. Krzysiu mój przypadek opisał... czekam 3 tydzień na wymianę styków, do tej pory nic. Sam muszę do nich dzwonić i ponaglać, ale to nie skutkuje. Quote Link to post Share on other sites
Mider Posted February 23, 2008 Report Share Posted February 23, 2008 Rękojmi nie ma od kilku lat już. Stary idź się doucz. To właśnie rękojmia jest ustawowa a gwarancja może być, ale nie musi. Jeśli chodzi o sklep i serwis to moja replika wróciła. Dziś pierwsza strzelanka i zonk. Niby strzela, ale po poprzedniej prędkości początkowej pozostało wspomnienie. Kulki ledwo lecą. Zwiększył się za to rof. Nie podjąłem jeszcze decyzji czy składać znowu reklamację. Wysyłka ubezpieczonej paczki to kupa kasy. Ja rozumiem, ze coś się popsuje, ale jeśli z serwisu po 4 tygodniach (w tym 2,5 w samym serwisie) wraca syf nie replika to to już jest porażka. W poniedziałek zadzwonię i zobaczę co powiedzą, jak będę musiał wysłać na mój koszt to chrzanię taki serwis. Za pieniądze by mi pewnie taniej wyszło. Quote Link to post Share on other sites
Lolek_NT Posted February 23, 2008 Report Share Posted February 23, 2008 Jakiś miesiąc temu zamówiłem u nich Betke od JG i doszło w 24 h bez problemu i gratis 4000 kule GunFire 0.20 g. + dla nich Quote Link to post Share on other sites
xxxFENCExxx Posted February 23, 2008 Report Share Posted February 23, 2008 Stary idź się doucz. To właśnie rękojmia jest ustawowa a gwarancja może być, ale nie musi. Polecam lekturę ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. "O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego". Quote Link to post Share on other sites
Mider Posted February 26, 2008 Report Share Posted February 26, 2008 No właśnie, proponuję przeczytać, tylko ze zrozumieniem. Właśnie ta zmiana spowodowała, że gwarancja jest fakultatywna a jeśli już jest to nie może wyłączać praw nabytych w ramach rękojmi, czyli odpowiedzialności za niezgodność towaru z umową. Quote Link to post Share on other sites
kthulhu Posted February 27, 2008 Report Share Posted February 27, 2008 Kolega ma racje. Fence, naprawde gwarancja nie jest obowiazkowa, ale obowiazkowa jest wlasnie tzw. rekojmia. Swoja droga oni ci placa ze ich tak bronisz? Quote Link to post Share on other sites
xxxFENCExxx Posted February 27, 2008 Report Share Posted February 27, 2008 Ale z czego wnosicie, że ja twierdzę, iż gwarancja jest obowiązkowa. Gdzie to wyczytaliscie? Napisałem "nie ma już rękojmi" a nie "gwarancja jest obowiązkowa". Rękojmia została zastąpiona przez "nizegodność towaru z umową" - ale to nie to samo. Jakieś wnioski w temacie "czyatnie ze zrozumieniem"? Quote Link to post Share on other sites
Johann Posted March 6, 2008 Report Share Posted March 6, 2008 (edited) Mogą i VFC i Inokatsu wprowadzić, ale ja tam więcej nie kupię. Dopiero dzisiaj ''łaskawy'' pan zadzwonił do mi i zakomunikował mi, że replika została wysłana. A takich obietnic miałem już kilka. Sprawa zaczęła się 28.01 no i teoretycznie dzisiaj się skończyła. edit Inokatsu jednak też wprowadzili :poddanie: :D Edited March 6, 2008 by johny89 Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted March 6, 2008 Report Share Posted March 6, 2008 A ja zamówiłem u nich kulki- blastery i excele w butelkach. Blasterki ok ale Excele doszły otwarte i napoczęte. Nie mam już siły do tego sklepu. Panom z GF dziękujemy. Co z tego, że powiększają asortyment na coraz lepszy jak obsługa jest coraz gorsza? Dla mnie to i mogą zacząć sprzedawać Barrett'a- i tak już tam zakupów nie zrobię... Quote Link to post Share on other sites
kosa Posted March 15, 2008 Report Share Posted March 15, 2008 (edited) No i sprawdziłem niestety NIGDY ale to nigdy więcej nie chce mieć nic wspólnego z tym sklepem i marką kulek. Po kolei: 1. Zakup batki- Bateria intelect 1400mA 8,4V po pierwszym naładowaniu (ładowarka mikroprocesorowa) i podłączeniu do karabinu (M15A4 CA stock) okazało się że z jednego ogniwa wycieka elektrolit niestety sklep nie udziela gwarancji na baterje sprzedawane oddzielnie. 2. Zakup broni bateryjka 1500mA 8,4V po wystrzeleniu 50 kulek pada no to co reklamujemy?? otóż nie booo sklep nie udziela gwarancji na baterie dołączone do zestawów. Reasumując jakiej byś bateri nie kupił to i tak nie masz gwarancji więc dlaczego nie napiszą po prostu że nie udzielają gwarancji na batki ?? Bo są oszustami i wolą żeby klijent myślał że ma coś czego oni tak naprawde nie dają. 3. Ostatnio przeprowadziłem mały test, ze względu na atrakcyjną cene i zachwalania z różnych stron użyłem "super precyzyjnych" kulek gunfire w moim P90 przy preclufie systemy 6,03 i po 2/3 maga zacinka za chwile następna i to by było na tyle te kulki są tak precyzyjne jak groch na wagę. Nigdy więcej tego nie zrobie i wam też nie radze no chyba że kltoś lubi się wyciorkiem bawić :D PS A i zapomniał bym jeżeli kupiliście coś i nie chcą tego przyjąć spowrotem pamiętajcie jeżeli macie to mniej niż pół roku i nie było naprawiane w serwisie gwarancyjnym (jak i jakich kolwiek innych) macie prawo oddać przedmiot z tytułu niezgodności towaru z umową, choćby dlatego że całość lub część nie działa albo że ma inny kolor niż mówili. Polecam lektóre prawa handlowego którego muszą przestrzegać (mimo że nie chcą i prubują je łamać). Ja osobiście niedługo wychodze z nimi na drogę procesową bo OSZUSTOM i ZŁODZIEJOM odpuszczać nawet tych paru groszy nie będe. Edited March 15, 2008 by kosa Quote Link to post Share on other sites
MastaFoka Posted March 15, 2008 Report Share Posted March 15, 2008 Okres niezgodności towaru z umową to 2 lata. Quote Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted March 18, 2008 Report Share Posted March 18, 2008 W przypadku cieknącego ogniwa gwara nie ma nic do rzeczy, bo chyba wada ukryta wtedy jest? Dla kronikarskiego obowiązku odnotuję: nie ma lufy Systemy 6.03. Jest albo 6.04 (i wtedy te kulki to byłby gniot, bo nawet tańsze marki juz teraz przelatują przez Systemę), albo Prometheus 6.03 i wtedy byłyby po prostu słabe. Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted March 19, 2008 Report Share Posted March 19, 2008 (edited) Takie pytanko... ponieważ zakupiłem u nich (na moje nieszczęście) niezbyt dobrze działające M14. Wziąłem M14 na przestrzelenie - zasięg 15 M. Uznałem, że to nieprzetarty HU (i tak wymieniłem na 2 dzień na systemę). Zasięg znowu 15 M. Uznałem, że układ jest nieszczelny, wymieniłem parę części - minimalnie się zwiększył zasięg, jeśli chodzi o gearbox to replika działa bez zarzutów. Problemy jest z komorą HU. Otóż po przeleżeniu kilku miesięcy (od maja) w szafie, postanowiłem ją wreszcie zwrócić... no i zonk, napisali mi, że nie przyjmą tuningowanej repliki (stockowe części mam). I teraz pytanie...czy jeśli nie tykałem HU poza stockową gumką HU (którą mam zresztą), to mają prawo odmówić mi gwarancji? Edited March 19, 2008 by rafcio21 Quote Link to post Share on other sites
MastaFoka Posted March 19, 2008 Report Share Posted March 19, 2008 (edited) Jak były stikery na Gb to nie ma szans. Jeśli nie było to załóż stockowe części i wyślij najwyżej odmówią, ale musisz się liczyć z tym, że poniesiesz też inne koszty poza przesyłką w takim wypadku. Edited March 19, 2008 by MastaFoka Quote Link to post Share on other sites
Mider Posted March 19, 2008 Report Share Posted March 19, 2008 (edited) Kłopot jest raczej dowodowy. Jeśli udowodnisz, że była to wada fabryczna HU to muszą ją usunąć na podstawie rękojmi. Jeśli zmiany w replice spowodowały uszkodzenie HU to kicha. Pamiętaj, że to, ze odmówią nie kończy Twoich możliwości. Jeśli masz rację zawsze możesz próbować wymóc należną Ci naprawę poprzez drogę prawną. 3. Ostatnio przeprowadziłem mały test, ze względu na atrakcyjną cene i zachwalania z różnych stron użyłem "super precyzyjnych" kulek gunfire w moim P90 przy preclufie systemy 6,03 i po 2/3 maga zacinka za chwile następna i to by było na tyle te kulki są tak precyzyjne jak groch na wagę. Nigdy więcej tego nie zrobie i wam też nie radze no chyba że kltoś lubi się wyciorkiem bawić Ja mam preckę 6,03 teflonową w G36C. Kupiłem do testów 5k kulek 0,25 GF i jestem zadowolony. To znaczy blastery, których używałem dotychczas, są lepsze, ale stosunek jakości do ceny IMHO lepszy jest w kulkach GF. Nic się nie zacina, dobrze się podkręcają i stosunkowo ładnie latają. Wadą jest to, że co jakiś czas trafia się jakaś niewyważona kulka, która daje nogę gdzieś w przestrzeń. Nie jest to nagminne, ale się zdarza. Na pytanie czy kupił bym ponownie kulki odpowiadam TAK. Zastrzegam jednak, że ja te kulki kupuję nie z bezpośrednio z GF co skutkuje tym, że za 2,5k kulek płacę 20zł. Za 24 zł to już bym się zastanowił bo to raptem wychodzi niecałe 6 zł różnicy w stosunku do Blasterów a te są jednak sporo lepsze. Przy cenie 20zł różnica dla 3k kulek daje prawie 10zł a to już robi się przyjemna różnica. Edited March 19, 2008 by Mider Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.