Yanooo Posted March 13, 2009 Report Share Posted March 13, 2009 2.OBJAŚNIENIA DOTYCZĄCE STANU PŁATNOŚCI:Zamowienie xxx nie jest jeszcze realizowane - nie zostala jeszcze wybrana przedplata - aby zamowienie moglo zostac zrealizowane nalezy wybrac forme przedplaty oraz ja oplacic." To jest błąd ich systemu, nic się nie martw, wyślą Ci za pobraniem. W hurcie mamy to samo i jest to trochę mylące jeżeli nie wiesz o co chodzi. Quote Link to post Share on other sites
Swicheroo Posted March 16, 2009 Report Share Posted March 16, 2009 No to ja wam powiem że za 2 dni zwłoki dostałem 2,5k kulek firmowych 0,23g :D Quote Link to post Share on other sites
Duńczyk Posted March 16, 2009 Report Share Posted March 16, 2009 Oto, jak wygląda powyższa historia z naszego punktu widzenia. Proszę, oceńcie sami, czy naprawdę zasługujemy na taką krytyczną opinię na nasz temat. Otóż Klient zadzwonił do nas z pytaniem, dlaczego paczka jeszcze do niego nie dotarła. Poinformowaliśmy go o opoźnieniu, spowodowanym montażem gumki hop-up. Poinformowaliśmy go również, że czas realizacji zamówienia w przypadku montażu dodatkowych elementów zależy od ilości zamówień tego typu w kolejce. Cała procedura, aż do wysyłki, trwa to od około jednego dnia do nawet tygodnia, a w skrajnych przypadkach dłużej. Ponadto powiadomiliśmy Klienta, iż w chwili obecnej mamy bardzo dużo takich zamówień - z powodu odbywającej się właśnie promocji. Klient chciał usłyszeć, jak dokładnie wygląda u nas wysyłka. Został dokładnie z nią zapoznany. Rozumiem, że powyżej Klient mocno ironizował na ten temat - niemniej jednak nasza procedura wysyłkowa jest skomplikowana nie bez przyczyny. Ma na celu między innymi uniknięcie pomyłek i opóźnień. Niestety sytuacja opisana powyżej jest nieodosobniona,mnie spotkało dokładnie to samo.Zachowałem nawet emaile od gunfire`a.A próbują wmówić mi,że było inaczej i pisali też co innego do mnie,paczka do mnie miała wyjść w poniedziałek o 15.Szukam jej w środę u kuriera a tu okazało się,że wyszła dopiero w środę z firmy. W emailu podali,że wyszła w poniedziałek,mam to czarno na białym-to po co kłamią.Chyba nie panują nad korespondencją do klientów,po drugie powołują się w gwarancji na instrukcje obsługi repliki a nie załączają jej do przesyłki,poprosiłem o dosłanie jej,to nie dotarła do dzisiaj,owszem przyszedł mail z przeprosinami za wprowadzenie w błąd.Ale nie wniósł on nic do jakości obsługi sklepu jak widać na załączonych przykładach.Z powyższych opisów wynika ,że są różne wersje dla róznych klientów co do wysyłki paczek,nie wpływa to na dobre postrzeganie sklepu,może warto pomyśleć o jakiś zmianach na lepsze Panowie! Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted March 17, 2009 Report Share Posted March 17, 2009 2,5k kulek firmowych 0,23g Firmowych? Znaczy marki gunfire - od firmy? :F Quote Link to post Share on other sites
grisza76 Posted March 17, 2009 Report Share Posted March 17, 2009 Mi za prawie tydzień spóźnienia nie dodali nic.... Morał prosty dla mnie - będę kupował tylko, gdy nie będę miał innego wyjścia... Quote Link to post Share on other sites
kicius_kit Posted March 19, 2009 Report Share Posted March 19, 2009 znam jednego ze sprzedawców-filmiki na youtube. Studiował z nami w Rzeszowie lecz nie utrzymał się. Prawda że gość się strzela ale też można powiedzieć lubi się przechwalać i snuć niestworzone historie. Myślę że jak tam kupię coś to mnie nie wykiwa. Quote Link to post Share on other sites
Duńczyk Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 znam jednego ze sprzedawców-filmiki na youtube. Studiował z nami w Rzeszowie lecz nie utrzymał się. Prawda że gość się strzela ale też można powiedzieć lubi się przechwalać i snuć niestworzone historie. Myślę że jak tam kupię coś to mnie nie wykiwa. W duchy wierzysz,kiwanie widocznie ma we krwi.Poza tym problem ze zrozumieniem tekstu czytanego w emailach,chcesz zaryzykować,prosze bardzo ale poczytaj ilu ludzi zawiodło się na nich,a wystarczyłaby odrobina prawdomówności obsługi i po sprawie,każdy może zaczekać gdy jest rzetelnie ponformowany a nie mydlenie oczu odbywa się kosztem klienta Quote Link to post Share on other sites
Tasior1982 Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 Na początek napiszę, że osobiście nie miałem problemów z Nimi przy żadnym zamówieniu, a teraz przejdźmy do sedna, tylko niech nikt nie czuje się urażony, bo to tylko ogólne stwierdzenia. Zastanawiam się czy aby na pewno Gunfire zasłużył na tą nagonkę. Zaczęło się od Airsoftextreme, potem była jazda po Taniemilitaria i Metalgun teraz zaczyna się akcja Gunfire, Airsoftguns i zadaję sobie pytanie, co będzie następne Taiwangun, Specshop, może Capri, bo pomału kończą się już sklepy do gnębienia i czy przypadkiem nie szukacie sobie wroga, na którym moglibyście wyładować swoje frustracje. Wiem, przytrafiają się Im - i nie tylko Im - wpadki takie, że trudno sobie je nawet wyobrazić, ale na miłość boską tam pracują tylko ludzie, którzy też tak jak wszyscy popełniają błędy. A dziwicie się sprzedawcy, który kłamie klientowi w żywe oczy odnośnie statusu zamówienia? Dlaczego biedny chłopak, czy dziewczyna za nie swoje błędy na wysłuchiwać Bóg wie czego pod swoim adresem od sfrustrowanego klienta, skoro to nie Jego wina; wiem to jego praca i powinien być na to przygotowany, ale nie wszyscy tak do tego podchodzą, a niestety nie da się za bardzo takich delikwentów odsiać podczas rekrutacji, bo w papierach można napisać co się chce i papier wszystko przyjmie, a i przy szefie można się spiąć i jak będzie stał nad Tobą to pół godziny sumiennie popracować :-) Nie wiem czym to jest spowodowane, ale tu na forum, jak wszyscy są zadowoleni to jest cacy, ale jak już w temacie jednego sklepu pojawią się dwie, trzy niegatywne opinie pod rząd zaczyna się prawdziwa lawina. A co do statusów i wysyłek paczek, fakt trochę przeginają mówiąc, że wysłane a paczka nadal leży na magazynie, ale postarajcie się też Ich zrozumieć. Miałem okazję przez kilka lat pracować w handlu i gwarantuję Wam, że jak jest w @#&$* roboty i kupa zamówień to leci się po kolei i Pan/Pani XXX nie jest najważniejsza, bo złożyła zamówienie wczoraj i chce mieć dzisiaj paczkę kurierem w domu, tylko trafia do kolejki i po zawodach i żeby się za przeproszeniem obsługa sklepu posrała to i tak pewnych rzeczy się nie przeskoczy, bo czasami w każdej pracy jest tyle roboty, że nawet zasuwając nadgodziny i pracując za dziesięciu nie da się wszystkiego ogarnąć. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 (edited) Chyba jednak nie powinieneś był pisać tego posta, zwłaszcza, że to tylko ogólne stwierdzenia. W dodatku, na mój gust, sporo mijające się z rzeczywistością. czy aby na pewno Gunfire zasłużył na tą nagonkę. Nie ma tu żadnej nagonki. Zauważyłem jedynie zbiorowe wyrażanie opinii użytkowników o sklepie. Jak sklep dużo sprzedaje, to proporcjonalna ilość klientów wyraża swoją opinię. Zaczęło się od Airsoftextreme, potem była jazda po Taniemilitaria i Metalgun teraz zaczyna się akcja Gunfire, Zapomniałeś o biednym i uciśnionym Airsoftguns... :roll: Poza tym, po tanich militariach jeździło się dużo wcześniej niż powstał airsoftxtreme. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale tu na forum, jak wszyscy są zadowoleni to jest cacy, ale jak już w temacie jednego sklepu pojawią się dwie, trzy niegatywne opinie pod rząd zaczyna się prawdziwa lawina. Spisek masonów i rządu USA, przez niektórych mylony z układem. Wiem, przytrafiają się Im - i nie tylko Im - wpadki takie, że trudno sobie je nawet wyobrazić, ale na miłość boską tam pracują tylko ludzie, którzy też tak jak wszyscy popełniają błędy. No tak, a w Taiwangun czy asgshop pracują cyborgi. Gunfire rzeczywiście jest na przegranej pozycji. Niestety, rzeczy które prywatnie słyszałem od klientów GF nieraz przekraczają zwykłe ludzkie słabości. Dlaczego biedny chłopak, czy dziewczyna za nie swoje błędy na wysłuchiwać Bóg wie czego pod swoim adresem od sfrustrowanego klienta, skoro to nie Jego wina; Biedactwa :lol: A co do statusów i wysyłek paczek, fakt trochę przeginają mówiąc, że wysłane a paczka nadal leży na magazynie, ale postarajcie się też Ich zrozumieć. Nie ma tu nic do rozumienia. To jest karygodne i kropka. jak jest w @#&$* roboty i kupa zamówień to leci się po kolei i Pan/Pani XXX nie jest najważniejsza, bo złożyła zamówienie wczoraj i chce mieć dzisiaj paczkę kurierem w domu, tylko trafia do kolejki i po zawodach i żeby się za przeproszeniem obsługa sklepu posrała to i tak pewnych rzeczy się nie przeskoczy Myślę, że informacja na stronie głównej sklepu o tygodniowych opóźnieniach w wysyłce z powodu dużej ilości zamówień byłaby w naprawdę dobrym stylu. Problem w tym, że tego sklepu chyba na to nie stać. Natomiast wciskanie kitu i gadki o super kontroli jakości blankietów adresowych (bo chyba tak to można nazwać jak paczka wędruje przez księgowość w celu wyeliminowania możliwych błędów) jest co najwyżej śmieszna. Pozdrawiam. Edited March 20, 2009 by Viamortis Quote Link to post Share on other sites
Tasior1982 Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 Informacja o opóźnieniach powinna być nawet nie tyle na stronie sklepu, co powinna być informacja meilowa do klienta tak jak robi to MIWO. Pamiętajcie jedno, nie zawsze pracownik jest winny, bo zazwyczaj nie jest On w stanie przeskoczyć głupich i zawiłych procedur, które panują w firmie. PS. Co do paczki idącej przez księgowość. To tak samo jakby Panu Heńkowi z magazynu kazano sprawdzać czy kwoty wynagrodzeń i numery kont do wypłat dla pracowników się zgadzają. Quote Link to post Share on other sites
grisza76 Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 Jeśli nie potrafisz, nie pchaj się na afisz - skoro nie potrafią wysłać sprawnie towaru, niech zajmą się np struganiem drewnianych łyżek.... jakoś pozostałe sklepy wyssyłają towar szybko i sprawnie... Quote Link to post Share on other sites
Gunfire_com Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 Witam, Dziękuję za informacje przekazywane nam za pomocą forum. W Waszych wypowiedziach jest wiele prawdziwych informacji. To księgowość drukuje w naszej firmie zamówienia i następnie przekazuje je magazynowi. Wystawiamy w dziale księgowym paragony i etykiety adresowe w masowych ilościach. Mamy opóźnienia, o tych dłuższych informujemy na stronie. Ostatnio taka informacja pojawiła się w połowie lutego, gdy to rozpoczynaliśmy zmianę siedziby wraz z magazynem. Dopiero w połowie marca udało nam się zakończyć w pełni proces przeprowadzki, a wszelkie opóźnienia w wysyłce już nie mają miejsca. Przy wysyłce zamówień pracuje obecnie 9 osób. To co odróżnia nas od innych firm to wielkość. W momencie gdy mniejsze sklepy mają dziennie 10 zamówień, my mamy ich 200. Nie zawsze każde zamówienie robimy od ręki. Na magazynie istnieje prioryteryzacja kolejki. Dokładamy wszelkich starań, aby przesyłki były wysyłane na bieżąco. Na naszym magazynie wprowadzamy obecnie system skanowania paczek tuż przed wydaniem kurierowi, więc status zamówienia na wysłane, będzie zmieniać się w faktycznym momencie wysłania zamówienia. Jednocześnie proszę o wypowedzi naszych klientów, a nie osób, które zakupów u nas nie dokonały. Pozdrawiam Paweł Zalewski Gunfire.pl Quote Link to post Share on other sites
Barcel Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 Ja też wypowiem jako dwukrotny klient Gunfire (przed i po przeprowadzce) Przed kupiłem HK416 plus kilka innych pierdółek i odbiór osobisty. Było trochę mailowania i dzwonienia żeby ustalić gdzie mam odebrać paczkę ale udało się zaklepać w Militaria24.Wybrałem się tylko po to by usłyszeć że paczka jeszcze nie przyjechała(mimo że na mailu miałem potwierdzenie że paczka na mnie czeka). Gdy już udało mi się odebrać replikę, diabeł przykrył ogon kartę gwarancyjną więc musiałem czekać na jej wystawienie (narazie z powodu mojego lenistwa się po nią nie wybrałem ale... Po - ... ostatnio po zakupieniu pokrowca przez allegro, na dostarczenie przesyłki (odbiór osobisty) czekałem ledwo 2 dni! Duży plus. Odebrałem pokrowiec i zakupiłem rękawiczki. Przy okazji spotkała mnie śmieszna sytuacja - nie mogłem kupić wkładu do camelbaga który leżał na ladzie przede mną :???: . Powód był taki że ktoś nie umieścił ich na stronie i wkład istniał fizycznie ale nie istniał wirtualnie. Również pomęczyłem załogę sklepu pytaniami trochę ale wszystkiego się dowiedziałem. Plus. Dzień później poszedłem się porozglądąć za pistoletem, i spotkała mnie miła niespodzianka bo dostałem gratisowo kalendarz i czapkę. Przy odbieraniu pokrowca władowałem się na wycieczkę panów z JG - przy tej okazji też dowiedziałem się od obsługi paru ciekawostek. Ogólnie jestem zadowolony ze sklepu i mam zamiar dalej tam kupować (bo mam dosłownie rzut beretem do Militaria24) Quote Link to post Share on other sites
AnTu Posted March 22, 2009 Report Share Posted March 22, 2009 A ja mogę powiedzieć tyle że: Zamówiłem kiedyś karabinek M21 AGM'u jeszcze za początków mego istnienia w AS. Wygrałem aukcje na AllegroGunfire i paczka przyszła w przeciągu 4dni. Długo, krótko jak kto woli. Nie najgorzej. Duży plus za właśnie tą aukcje bo karabinek który w sklepie kosztuje 190 złoty(w tamtym okresie) ja kupiłem za 135złoty. Karabin nie miał żadnych wad poza jedną, trafił do niedoświadczonego gracza który już w przeciągu pół roku rozpracował ją na części pierwsze. :wink: Ogólnie duży plus za całokształt sklepu. Pozdraiwam Artur ze Szczytna. :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
Duńczyk Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 (edited) Tasior sam sobie zaprzeczasz,tak jeśli zrobili błąd to powinno ich być stać!!!! na napisanie emaila do klienta o opóźnieniu,ale ich nawet na to nie stać i jeszcze głupa przy tym kleją,to nie dziw się poirytowaniu klientów,którzy zostali tak potraktowani.Odrobina uczciwości jeszcze nilomu nie zaszkodziła nie mówiąc już o rzetelności zawodowej to znaminnuje profesjonalizm ale do tego daleka im droga.Gunfire niech czyta to co się do nich i o nich pisze i wyciąga wnioski na przyszłość to chyba nie trudne zadanie?pozdrawiam Duńczyk Edited March 23, 2009 by shooter62 Quote Link to post Share on other sites
lehoslav Posted March 25, 2009 Report Share Posted March 25, 2009 (edited) Ja dokonałem ostatnio zakupu w sklepie internetowym, i muszę niestety powiedzieć, że obsługa jest ŻENUJĄCA. 1) Nie odpowiedziano na KILKA moich mejli. 2) Nie odpowiedziano na pytanie które zadałem W FORMULARZU ZAMÓWIENIA. Moją prośbę w nim zawartę ZIGNOROWANO, bez żadnej odpowiedzi. 3) Kiedy się skontaktowałem z biurem obsługi klienta, czy jak to się tam nazywa, aby spróbować załatwić dostarczenie przesyłki w sobotę, pracownik KILKA razy powiedział mi NIEPRAWDĘ - nie wiem czy ze złej woli, czy po prostu z niewiedzy (dzwoniłem przedtem do UPS-u i powiedziano mi, że wszystko jest bez problemu do załatwienia tak jak mówię, wystarczy, że z gunfrajera przedzwonią do kuriera, on zakreśli na paczce jakąś kratkę a ja zapłacę parę groszy więcej). Kiedy sprostowałem wszystkie jego nieprawdziwe twierdzenia, i kiedy zobowiązał się, że spróbuje to załatwić, poprosiłem go wyraźnie, żeby napisał mi mejla, czy się sprawa powiodła, czy nie. Mejla oczywiście NIE DOSTAŁEM. To nie jest jak dla mnie wystarczający poziom obsługi klienta, i zakupów na gunfrajerze będę już unikał. Nie obchodzi mnie jako klienta, że firma ma nawał zamówień i nie może odpowiadać na mejle: niech zatrudnią więcej osób, albo napiszą uczciwie na stronie: olewamy państwa mejle, bo mamy dużo zamówień - przynajmniej byłoby uczciwie. Na dobrą sprawę byłbym o wiele mniej zirytowany, jeżeli powiedzianoby mi "Da radę to załatwić, ale szczerze mówiąc nie mamy na to czasu i nie chcemy robić sobie bałaganu". Edited March 25, 2009 by lehoslav Quote Link to post Share on other sites
alm Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 Ja miałem (dalej mam) nieprzyjemność z tym sklepem i zdecydowanie odradzam. Syf, kiła i mogiła. Zamówiłem wszystko ładnie na ich stronie. Opłaciłem od ręki. Następnego dnia przyszły dwa maile, że kasa zaksięgowana i wysyłka już w drodze. Trzeciego dnia dzwoni do mnie typ i mi mówi, że nie ma przedłużenia lufy, więc pytają się czy wysłać tylko bore-up. Ok - zgodziłem się na bore up a za lufe mieli przelać kasę na konto. Spox.... Po niemalże dwóch tygodniach dzwonienia i wysyłania maili ostatecznie się tam dodzwoniłem i okazało się, że to bore-up'a nie mają i wysłali mi przedłużenie lufy ;| ***!!! Ok, stwierdziłem - jakoś to przeboleje, byle kase mi przelali przed weekendem za bore-up (była środa). Piątek - po 2 tygodniach doszła przedłużka lufy, ale kasa za boreup już nie. Zadzwoniłem, poprosiłem o sprawdzenie sprawy i telefon zwrotny... *** oczywiście nikt nie oddzwonił. Jest poniedziałek, kasy na koncie nie ma... 220zł gdzieś tam sobie u nich jest, ale nikt nie kwapi się, żeby dopilnować żeby to dotarło na moje konto. A wystarczy tylko pare kliknięć myszką i oni mieli by ze mną spokój i ja z nimi. Ale nie! Oczywiści żadnych rekompensat nie przewidują. Gdzieindziej za takie akcje z robieniem w *** klienta przynajmniej kulki dokładają. Dalej czekam i będę tam dzwonił zapewne przez najbliższy tydzień zanim ktoś w księgowości przeleje mi wreszcie kasę i już z czystym sercem będę mógł powiedzieć, że nigdy w życiu tam żadnych zakupów nie zrobię. I ZDECYDOWANIE NIKOMU NIE POLECAM gun-shit-fire.pl Na WMASG obowiązuje zakaz używania wulgaryzmów. To pierwsze i ostatnie ostrzeżenie [R] Quote Link to post Share on other sites
Gunfire_com Posted April 2, 2009 Report Share Posted April 2, 2009 (edited) Pragniemy serdecznie przeprosić za zaistniałe sytuacje oraz podziękować za wyrozumiałość. Wasze informacje na temat obsługi nie giną w czeluściach sieci, ale są każdorazowo wnikliwie analizowane. Na ich podstawie wprowadzamy nowe udogodnienia, które mają ułatwić Wam dokonywanie zakupów w naszym sklepie a nam obsługę Waszych zamówień. Cały czas pracujemy nad doprowadzeniem obsługi do jak najwyższego poziomu tak, żeby każdy klient, korzystający z naszego sklepu, był w pełni zadowolony – nie tylko z towaru, jaki nabył w naszym sklepie. Mamy nadzieję, że wszystkie sytuacje sporne zostały załatwione ku Waszej satysfakcji. Jednakże, w razie jakichkolwiek nieporozumień, liczymy na kontakt z Waszej strony – żadna tego typu sytuacja nie pozostanie bez odpowiedzi. Pozdrawiam Paweł Zalewski Gunfire.pl Edited April 2, 2009 by Gunfire_pl Quote Link to post Share on other sites
Duńczyk Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 (edited) Pragniemy serdecznie przeprosić za zaistniałe sytuacje oraz podziękować za wyrozumiałość. Wasze informacje na temat obsługi nie giną w czeluściach sieci, ale są każdorazowo wnikliwie analizowane. Na ich podstawie wprowadzamy nowe udogodnienia, które mają ułatwić Wam dokonywanie zakupów w naszym sklepie a nam obsługę Waszych zamówień. Cały czas pracujemy nad doprowadzeniem obsługi do jak najwyższego poziomu tak, żeby każdy klient, korzystający z naszego sklepu, był w pełni zadowolony – nie tylko z towaru, jaki nabył w naszym sklepie. Mamy nadzieję, że wszystkie sytuacje sporne zostały załatwione ku Waszej satysfakcji. Jednakże, w razie jakichkolwiek nieporozumień, liczymy na kontakt z Waszej strony – żadna tego typu sytuacja nie pozostanie bez odpowiedzi. Pozdrawiam Paweł Zalewski Gunfire.pl Panie Pawle,niestety nie jest to prawdą co zostało powyżej zacytowane,nawet nie odpowiadacie na maile do was pisane,ja po drugiej próbie zrezygnowałem ponieważ nie chcę walić głową w mur,bo sprawiacie wrażenie,że myślicie iż klient i tak do was przyjdzie.A niestety pisanie do was to strata czasu-to gdzie tu wnikliwe rozpatrywanie skarg.Jeśli chce pan poprawić jakoś usług i wizerunek firmy,proszę niech sam pan pisze do klientów odpowiedzi,to przynajmniej będzie dowodem,że firma stara się coś zrobić aby poprawić swój wizerunek,bo jak widać z wyżej pisanych opinii błędów zbyt dużo popełniono.POKAŻCIE,ŻE WAM ZALEŻY NA KLIENCIE Edited April 4, 2009 by shooter62 Quote Link to post Share on other sites
callidionis Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 Mimo poprzedniej "wpadki" którą w moim mniemaniu zaliczył jeden z panów ze sklepu Militaria 24 wybrałem się tam ponownie (gnany nagłą potrzebą ;-) ). Tym razem sposób obsługi naprawdę miło mnie zaskoczył. Po prostu full pro, mam nadzieję, że to, moje, miłe doświadczenie nie będzie trwało tylko do następnych, moich odwiedzin M24 ;-) . Quote Link to post Share on other sites
gfilipek Posted April 14, 2009 Report Share Posted April 14, 2009 Bardzo miło mnie chłopaki zaskoczyli. Nawalał mi przełącznik safe (nie było safe ;) ) oraz miałem szereg innych drobnych usterek. Naprawiono mi replikę w 2 dni robocze ! Dostałem w prezencie nowych uchwyt pistoletowy, wymieniono mi uszczelki, naprawiono safe itp. itd. Jedyna uwaga to ktoś mi nasmarował na kwicie przeglądu, że nie dołączyłem maga i ładowarki... ciekawe po co ? Czyżby naprawa -> wymiana na nowy komplet :strach: ? Reasumując. Kontakt, naprawa = 6/6 Quote Link to post Share on other sites
Besol Posted April 14, 2009 Report Share Posted April 14, 2009 pewnie dlatego, żeby nie było potem że Ci zabrali ten magazynek czy ładowarkę :) Spisany status paczki po otwarciupo prostu :)) a wiem że takie sytuacje też mają miejsce, że ludzie ślą święcie przekonani komplet, a potem okazuje się że wraca bez maga i jest awantura... a po tygodniu pisze " sorki, maga miałem w szufladzie... nie szukajcie" Quote Link to post Share on other sites
gfilipek Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Źle opisałem sytuację. Nie napisali tego w sensie spisania stanu przesyłki, a jako uwagę bym na przyszłość dołączał maga i ładowarke - dlatego nie kumam po co to im i wniosek, że może wymieniają całość zamiast bawić się w naprawy... ;) Quote Link to post Share on other sites
alm Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 Kilka postów wyżej napisałem swoją opinię o sklepie Gunfire.pl, która była może zbyt mocna za co przepraszam. Nie sposób czasem odłożyć emocje na bok i spokojnie opisać problem, gdy przez dłuższy czas ze sklepem wogóle nie było kontaktu ani telefonicznego ani mailowego, a pieniążki, które miałem dostać spowrotem od sklepu były mi bardzo potrzebne. Po napisanie tego powyższego posta praktycznie od razu była reakcja ze strony sklepu - dostałem telefon z przeprosinami i wyjaśnieniami. Po tym telefonie pieniądze, które miał mi przesłać sklep dość szybko wpłynęły na moje konto, co było jednak samo w sobie dowodem na to, że przy indywidualnym podejściu do klienta wszystko da się załatwić od ręki. Pracownik, z którym rozmawiałem był miły i uprzejmy więc na jakość obsługi w tym sensie narzekać nie można. Niestety brak zgrania z magazynem i księgowością prowadzi do błędów, których - miejmy nadzieję - firma Gunfire w przyszłości uniknie całkowicie. Ostatecznie jedyny niesmak może pozostawiać fakt, że pan, z którym rozmawiałem obiecał mi całą masę gadżetów w ramach zadość uczynienia - mowa była o koszulce, smyczy, kulkach, bonie towarowym, które miały zostać osobiście i bezzwłocznie przez tego pana wysłane pocztą ;-) . No niestety nie doczekałem się niczego choć minęło już kolejne 2 tygodnie, ale nie mam im tego za złe. Tak jak ja wkurzyłem się na sklep za brak profesjonalizmu, tak sklep mógł się wkurzyć na mnie za wulgarny post... ;-) No to powiedzmy, że jesteśmy kwita. Quote Link to post Share on other sites
lightowo Posted April 17, 2009 Report Share Posted April 17, 2009 (edited) Normalnie najgorsza porażka !!! Nawet ulotki nie chcę juz z tego sklepu dostać!!! Zkupiłem u nich EBRkę - przysłali złą, odesłałem (obiecali gratisy na pokrycie kosztow wysylki gratisy nie przyszly, musialem sie dopominac mailowo i telefonicznie) Wlasciwa EBRka wysiadla podczas pierwszego strzelania - reklamacja, odesłanie. Ponad dwa tygodnie zajelo firmie ustalenie gdzie jest u nich karabin, gdy go znalezli, ustawili mi na kolejne tygodnie status "skierowano do szczegolowych testow" i tak sobie tkwilo tygodniami, a ja wydzwanialem i mailowalem, zeby sie czegokolwiek dowiedziec. Udalo sie uzyskac informacje z serwisu, ze nie naprawia bo nie maja czesci, a nowej nie dostane bo nie ma. Więc poprosilem o zwrot pieniędzy (nie będe opisywał jak to wyglądało), tylko dodam że temat zwrotu kasy ciągnoł się ponad 2 miesiące - włączając w to interwencje rzecznika praw konsumenta. Nikt z grona moich znajomych (asg) po moich opowiesciach jak to się tam kupuje, nie kupi u nich nawet złamanej kulki. Edited April 17, 2009 by lightowo Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.