Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gunfire.pl


Recommended Posts

Oto, jak wygląda powyższa historia z naszego punktu widzenia. Proszę,

oceńcie sami, czy naprawdę zasługujemy na taką krytyczną opinię na

nasz temat.

 

Otóż Klient zadzwonił do nas z pytaniem, dlaczego paczka jeszcze do

niego nie dotarła. Poinformowaliśmy go o opoźnieniu, spowodowanym

montażem gumki hop-up. Poinformowaliśmy go również, że czas realizacji

zamówienia w przypadku montażu dodatkowych elementów zależy od

ilości zamówień tego typu w kolejce. Cała procedura, aż do wysyłki,

trwa to od około jednego dnia do nawet tygodnia, a w skrajnych

przypadkach dłużej. Ponadto powiadomiliśmy Klienta, iż w chwili

obecnej mamy bardzo dużo takich zamówień - z powodu odbywającej się

właśnie promocji.

 

Klient chciał usłyszeć, jak dokładnie wygląda u nas wysyłka.

Został dokładnie z nią zapoznany. Rozumiem, że powyżej Klient

mocno ironizował na ten temat - niemniej jednak nasza procedura

wysyłkowa jest skomplikowana nie bez przyczyny. Ma na celu między

innymi uniknięcie pomyłek i opóźnień.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Od 2 dni moje zamówienie jest oznaczone jako zrealizowane (otrzymałem nawet info o nr przesyłki), jednak dalej nie jest wysłane. Sprytna metoda - nadaje się numer przesyłce, która nie jest jeszcze gotowa, a klient denerwuje się na Bogu ducha winną firmę kurierską.

Ponieważ gunfire na swojej stronie prosi, by - zanim napisze się na forum - zadzwonić do nich - zadzwoniłem. I co usłyszałem? Że mogę zrezygnować, niezłe, nieprawda? Info o opóźnieniach ukazało się na stronie dopiero dziś, a kasa na koncie była już poniedziałek rano. Generalnie rozmowa mało sympatyczna i do tego niemerytoryczna - ot kolejny klient do zbycia.....

 

Sporo gunfire straciło w moich oczach podczas tej rozmowy, oj sporo...

Link to post
Share on other sites

Jakoś w innych sklepach, kiedy wybiera się przesyłkę kurierską - dochodzi w 24-48h. Nigdy nie miałem problemów z Taiwangun, czy Specshop lub innymi sklepami.

 

W gunfire kupuję rzadko, tylko kiedy gdzie indziej faktycznie czegoś nie mogę dostać. Inaczej wybieram inne źródło zaopatrzenia, dlaczego?

 

Bo jeszcze się nie zdarzyło żeby przesyłka szła do mnie krócej niż 5 dni do tygodnia. Obecna została zamówiona na początku zeszłego tygodnia. W czwartek zadzwoniłem, ale została wysłana w piątek. Może dojdzie jutro.

Tłumaczenie promocją nic nie znaczy - w innych sklepach też kupowałem w trakcie promocji i nigdy nie musiałem interweniować, żeby paczkę w ogóle wysłano.

 

Zamówienie na konto ekipowe też wysłano w piątek, choć zamówione 1,5 tygodnia temu. Oczywiście "kurierem".

 

Pamiętam te deklaracje z początku działalności, że nie liczy się z jakiej firmy sklep powstał, bo to inny sklep i będzie lepszy. I jakoś nic się nie zmienia. ;)

Link to post
Share on other sites

Wspominany wcześniej Type 97b dotarł. Sklep wymienił mi egzemplarz niesprawny i porysowany, na nowy. Szkoda tylko że zdiagnozowanie drobnej wady zajęło im zdecydowanie zbyt długo, i wciąż jestem do tyłu o koszt wysyłki do serwisu.

 

Inna sprawa że sklep na prawdę nie ma pojęcia co sprzedaje. Replikę z body z nylonu66 opisywali u siebie jako ABS'ową (nylon do ABS'u, jest jak stal do ZN-Al'u, olbrzymia różnica w jakości i wierności oryginałowi. W tym przypadku jest to na dodatek dokładnie ten sam nylon co w oryginale - to tak jakbym miał replikę AK ze stali rusznikarskiej. Jest się czym pochwalić), a na pytanie które wielkości ogniw Li-po zmieszczą się w replice, odpowiedzieli że do tych replik nadają się tylko baterie dedykowane (co jest oczywistą bzdurą).

Edited by Augustus
Link to post
Share on other sites

Coś Mi tu śmierdzi fotomontażem.

 

Też mam przyjemność pracować na panelu sklepowym IAI i on po prostu nie przepuszcza i nie pozwala publikować na sklepie produktów, gdzie cena promocyjna jest wyższa niż ta "stara" skreślona.

 

Albo to jakiś wyjątkowy babol systemu, albo robota konkurencji w Photoshopie :-)

Link to post
Share on other sites

Nie, to widać był błąd, akurat wróciłem sobie z pracy o 23, siadam do kompa i widze promację w gunfire, no to zaglądam i rzeczywiście pierwsze co pojawiło się w okienku promocji było własnie to 8) Od razu torchę mnie ta "promocja" odrzuciła ;-) Nie pisałem o tym, ale potwierdzam, że to prawdziwy obrazek.

Link to post
Share on other sites

Coś Mi tu śmierdzi fotomontażem.

 

Też mam przyjemność pracować na panelu sklepowym IAI i on po prostu nie przepuszcza i nie pozwala publikować na sklepie produktów, gdzie cena promocyjna jest wyższa niż ta "stara" skreślona.

 

Albo to jakiś wyjątkowy babol systemu, albo robota konkurencji w Photoshopie :-)

 

TaaaK! Rozpracowałeś mnie :F Jestem przekupiony przez sklep XXX aby kopać dołki pod Gunfire :wink: Maskara :mrgreen:

 

Hahhaha Tasior rozbawiłeś mnie do łez :wink: Dzięki :wink:

 

A na przyszłość wejdź na stronę danego sklepu i sprawdź sam tak jak zrobił to Drache zanim zaczniesz rzucać bezpodstawne oskarżenia. Nie każdy może się roześmiać z takich zarzutów lecz potraktować to bardziej poważnie :roll:

Edited by Majkel86
Link to post
Share on other sites

Dlatego ja osobiście preferuję pobraniówkę, najdłuższy okres oczekiwania to właśnie z GF - 72h, weekend się wtrynił ;-).

Jakoś teraz nie mogę znaleźć na stronie informacji o "zerówce", ale ostatni zakup to zerówkę chyba w chinach przechodził i to na terminalu co najwyżej ;-).

 

Potwierdzam to co napisałem wcześniej, pretensji do sklepu nie mam, z powodów jakie podałem powyżej - na dostawy nie narzekam, a serwisować i tak u nich replik nie będę :).

Link to post
Share on other sites

Zacznę od początku:

 

Dwa tygodnie temu pojechałem tam rozeznać się w replikach, wcześniej sobie oglądnąłem na taiwangun, myślałem nad mp5'tką, kiedy tam dojechaliśmy był jeden facet, który na prawdę świetnie mi doradzał. Wystarczało, że rzuciłem mu hasło, a on mi zaraz wszystko tłumaczył. W końcu doradził mi G36C JG. Zadowolony pojechałem do domu. Następnie mój ojciec zaproponował, że kupi mi replikę, miałem się jedynie dowiedzieć, czy można u nich zamawiać na raty.

 

Poniedziałek- Około godziny 15 wróciłem ze szkoły, próbowałem się dodzwonić, nikt nie odebrał. Pół godziny później zadzwoniłem i ktoś odebrał. Dowiedziałem się, że owszem można u nich kupować na raty. Wesoły poinformowałem ojca.

 

Sobota, tydzień temu-

Przyjeżdżam do sklepu. Jest 2 facetów, jeden rozmawia najwyraźniej ze swoim kolegą "o dupie maryni", bo patrzyli na repliki m4, a rozmawiali sobie o snajperach, z resztą, wolałem się nie wsłuchiwać w ich rozmowę. Ucieszony, że dzisiaj będę miał replikę poszedłem pooglądać kamizelki itd. Drugi obsługiwał klienta przy kasie.

Około 10 minut sprzedawcy właściwie w ogóle nie zwracali na nas uwagę, dopiero, kiedy jakimś cudem drugi sprzedawca obsłużył tego pana przed nami doszliśmy do kasy (Nie muszę przypominać co robił pierwszy sprzedawca). Ogłosiliśmy z ojcem, że chcemy kupić replikę G36C na raty, a sprzedawca ogłasza nam, że JEDYNY pan odpowiedzialny za raty nie przyszedł, bo on akurat nie pracuje w niedziele (Nie muszę wspominać, że przez telefon o takiej sytuacji mnie nie poinformowano). Mój ojciec już widać wyraźnie zirytowany, podobnie jak ja, oświadczył, że w takim razie kupi za gotówkę. Sprzedawca obsługiwał to wszystko jak by był pierwszy dzień w pracy, co chwilę pytał się tego "rozmównego" co robić itd. Rozmówny oczywiście robił łachę, że mu pomagał nas obsłużyć. Następnie sprzedawca sprawdził stan tych replik w magazynie. Poinformował, że jest to podobno ostatnia. Poszedł gdzieś na górę i nagle okazało się, że jest jeszcze jedna. Nie skomentowałem, bo rabat za to, że jest to "ostatnia" replika dostałem. Wyszedłem ogólnie neutralny, ponieważ miałem replikę, ale obsługa po tym co zobaczyłem tydzień wcześniej po prostu mnie zszokowała.

 

Podsumowując:

Są fajni, mili, pomocni sprzedawcy, ale i są tacy, dla których oczywiście bardziej liczy się kumpel, który chyba w zasadzie przyszedł pogadać, niż klient który przychodzi i od razu wie czego chce.

 

Całokształt? Jeśli chce się coś kupić na miejscu kiedy jest się już zorientujemy i wiemy co chcemy kupić. W innym przypadku zupełnie nie polecam.

 

A tak w ogóle tu widać jak sprzedawcy potrafią się rozpuścić, bo myślą, że są najlepsi i nie mają konkurencji.

 

Jakiś czas temu

 

 

Zedytuje tego post'a kiedy przyjdzie paczka...

 

A jak narazie napisze co mi się podobało... dziś po przyjściu ze szkoły postanowiłem zamówić 0,23 g kulki XTREME PRECISION ! 13:57:44 czyli parę sekund po złożeniu zamówienia przyszło potwierdzenie... oczywiście potwierdziłem ;-) . O 14:26 dostałem miłą wiadomość ... o 15:01 ze zdziwieniem podglądam skrzynke e-mail'ową, patrze - GUNFIRE ! Myśle że to potwierdzenie że mają wysłać tak jak pisali... ale nie ! Uradowany przeczytałem . Ogromny + za taką pracowitość, podejście do klienta i szybkość !

 

P.S. XXX to mój numer zamówienia którego wole nie podawać ;)

 

I teraz

 

Od 2 dni moje zamówienie jest oznaczone jako zrealizowane (otrzymałem nawet info o nr przesyłki), jednak dalej nie jest wysłane. Sprytna metoda - nadaje się numer przesyłce, która nie jest jeszcze gotowa, a klient denerwuje się na Bogu ducha winną firmę kurierską.

Ponieważ gunfire na swojej stronie prosi, by - zanim napisze się na forum - zadzwonić do nich - zadzwoniłem. I co usłyszałem? Że mogę zrezygnować, niezłe, nieprawda? Info o opóźnieniach ukazało się na stronie dopiero dziś, a kasa na koncie była już poniedziałek rano. Generalnie rozmowa mało sympatyczna i do tego niemerytoryczna - ot kolejny klient do zbycia.....

 

Sporo gunfire straciło w moich oczach podczas tej rozmowy, oj sporo...

Link to post
Share on other sites

Jakoś w innych sklepach, kiedy wybiera się przesyłkę kurierską - dochodzi w 24-48h. Nigdy nie miałem problemów z Taiwangun, czy Specshop lub innymi sklepami.

Ja mam zdanie odrębne, jeszcze nie miałem problemów z GunFire. Jeśli chodzi o TAJWANGUN, ostatnio czekałem na przesyłkę dwa tygodnie (patrz mój post w temacie http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=17377&st=580).

Jeśli chodzi o inne sklepy, to np. na CAPRI są to trzy-cztery dni, SPECSHOP podobnie, a w VEST - termin dwutygodniowy jest normą, zaś w RANGERSHOP, dochodzi do dwóch miesięcy i w końcu otrzymuje się informację, że tego co jest na ich stronie i co zostało zamieszczone w zamówieniu, po prostu nie ma :wink:

Edited by pogonczyk
Link to post
Share on other sites

Jakiś czas temu wpadłem do ich sklepu stacjonarnego aby nabyć jakiś drobiazg do oporządzenia. Miałem nadzieję na to, że wejdę, kupię i wyjdę (zadowolony). Było inaczej. Sprzedawca, który postanowił mnie obsłużyć miał trudny do rozstrzygnięcia dylemat - czy poświęcić swój czas klientowi czy koledze, który wpadł pogadać. Po odczekaniu kilku minut owy sprzedawca przypomniał sobie o tym, że ma skasować towar. Celowo nie przerywałem mu pogawędki gdyż chciałem zobaczyć z jakim zaangażowaniem pracują sprzedawcy gunfire. Gdyby nie to, że GF jest jedynym sklepem stacjonarnym ASG w mojej okolicy to pewnie byłby to ostatni raz gdy ich odwiedziłem. Oczywiście nie wszyscy pracownicy GF mają takie podejście ale świadczy to o dziurawym systemie rekrutacji pracowników i braku ich kontroli.

Link to post
Share on other sites

Witam!

 

Dziś i wczoraj byłem gościem w sklepie Militaria24. Wraz z Chaosem postanowiliśmy pójść i cyknąć sobie fote przy kalendarzu, z nami. Lans, wiecie.

Musze tutaj kategorycznie skarcić obsługę, nie dość, że nie zostaliśmy odrazu rozpaznani to jeszcze jeden z pracowników się ze mnie śmiał! Kpił, gbur i *** jeden. Ale dzięki Bogu się później poprawił, pokazał mi pare replik, odpowiadał dzielnie na moje pytania i głaskał po główce.

Potem cała obsługa otworzyła nam drzwi i serdecznie pożegnała jak na gwiazdy przystało. Niestety, brakowało czerwonego dywanu.

Dnia następnego postanowiłem ponownie odwiedzić sklep w celu nabycia GreenGazu do mojego drogiego gaziaka. Niestety, gazu tego brakowało. Jestem zdruzgotany tym faktem.

Uprzedzając fakty, nikt się nie zajmował znajomymi, traktowali Nas jak Bogów. I tak, to była w większości ironia.

Pozdrawiam serdecznie załoge sklepu, uśmiałem się serdecznie. ;)

th_DSC00168a.jpg

 

Nie używamy wulgaryzmów... [R]

Link to post
Share on other sites

No widzisz, są tacy, którzy oczekują od sprzedawcy tego aby wykonywał swoje obowiązki (i robili to w miarę sprawnie) i tacy, którym jest to wszystko jedno. Gdy stoję w kolejce w sklepie spożywczym czy na poczcie to też potrafię się zirytować, z tą różnicą że w sklepie spożywczym i na poczcie nie spotkałem się jeszcze z przypadkiem gdy pracownicy zaniedbują swoje obowiązki załatwiając sprawy prywatne. Ironia powiadasz... są w słowniku trafniejsze określenia, np. sarkazm.

Link to post
Share on other sites

Pisałem już jedną opinię o sklepie, pozytywną, ogólnie wszystko było w porządku.

Teraz jednak SCAR Boyi którego u nich kupiłem zepsuł się. Po prostu przestał działać i bateria się porządnie grzała. Kumpel przejeżdżał w pobliżu i przy okazji oddał replike na gwarancje. To był piątek, w środe otrzymałem emaila, że replika została naprawiona i odesłana. W czwartek była już u mnie.

 

Oprócz napraw które były wyszczególnione na karcie którą dostałem, otrzymałem nowiutką baterie Firefoxa, 8.4 1500!!! Oczywiście teraz wszystko działa.

 

Ogólnie jestem mile zaskoczony obsługą, czasem naprawy a szczególnie nową baterią.

 

Kolejny

 

 

PLUS

Link to post
Share on other sites

Mam mieszane odczucia w stosunku do tego sklepu! Na pewno nie warto brać przedmiotów za przedpłatą bo na zaksięgowanie i wysyłkę można nawet 2 tygodnie czekać! Sprawdzone na sobie. Zaletą jest szybka wysyłka zamówienia za pobraniem oraz żadkie braki w magazynie. Serwis raczej słaby. Kolega z ekipy miał M4 Boyi, który regularnie padał, był naprawiany i znowu padał... Tak około 3 razy więc nie wiem jak był naprawiony :( raczej niezbyt. W skali 10-cio punktowej dałbym 5/10.

Link to post
Share on other sites
Serwis raczej słaby. Kolega z ekipy miał M4 Boyi, który regularnie padał, był naprawiany i znowu padał... Tak około 3 razy więc nie wiem jak był naprawiony :( raczej niezbyt.

Muszę tutaj stanąć w obronie serwisu GF i wszystkich innych serwisów naprawiających chińskie repliki:

Boyi to syf. Jak ktoś kupuje boyi, to niech się liczy z tym, że coś mu się zwali i że to nie będzie ostatnia zwałka w tej replice. Niby jak serwis ma wychwycić wadliwe części, które się jeszcze nie zepsuły? Przecież nie oglądają tłoka czy popychacza pod mikroskopem! Po prostu naprawiają na bieżąco, ale z chinolami to tak jest, że jeden działa, a drugi się ciągle psuje.

 

PS. Nie jestem sympatykiem GF, nawet nie lubię tego sklepu. Po prostu nie przypisuj serwisowi czegoś, na co nie miał wpływu. Następnym razem niech kolega dozbiera na coś sensowniejszego niż Boyi.

Link to post
Share on other sites

Witam!

Może ktoś będzie wiedział o co w tym chodzi.

 

"1. OBJAŚNIENIA DOTYCZĄCE STANU ZAMÓWIENIA:

 

Twoje zamówienie zostało przyjęte i oczekuje na realizację.

2.OBJAŚNIENIA DOTYCZĄCE STANU PŁATNOŚCI:

Zamowienie xxx nie jest jeszcze realizowane - nie zostala jeszcze wybrana przedplata - aby zamowienie moglo zostac zrealizowane nalezy wybrac forme przedplaty oraz ja oplacic."

 

Taka notatke widze w opisie swojego zamówienia. Dodam że opcją zapłaty jaką wybrałem jest POBRANIE a nie PRZEDPŁATA!!!

Oczywiście do sklepu dodzwonić się nie sposób.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...