zeltraks Posted February 26, 2008 Report Share Posted February 26, 2008 Selektorek poszedł, emka wysłana na gware :P. Działała całe pół roku! CUD! btw: Sprzedam moją m14 :) Quote Link to post Share on other sites
kamuli9 Posted February 26, 2008 Report Share Posted February 26, 2008 zepsuł ci się i jak odesłałeś na gwarancje to ci naprawili i masz semi i auto czy ci zablokowali na semi/auto ?? Quote Link to post Share on other sites
zeltraks Posted February 26, 2008 Report Share Posted February 26, 2008 Jak można zablokować na full auto jeśli gdy Ci pęknie płytka to masz TYLKO full auto? Czasami się jakoś inaczej psuje i można sobie wybrać ale tak nie było w moim przypadku. Jak naprawiają to wymieniają Ci całą płytkę i masz tak jak na początku, czyli do wyboru. Wysłałem dziś więc pożyjemy zobaczymy! :D Quote Link to post Share on other sites
ratman1809 Posted February 26, 2008 Report Share Posted February 26, 2008 A ja właśnie dzisiaj odebrałem M14 (kupiona od niejakiego szadoła na allegro i nieststy - zepsuta bateria (i to nieudolnie naprawiana) i emeczka martwa (nawet na 12 V nie piśnie ...) Zobaczymy co gościu powie ale na razie telefonów nie odbiera i na maila nie odpisał.... pewnie czeka mnie grzebanko.... Quote Link to post Share on other sites
Saba Posted February 27, 2008 Report Share Posted February 27, 2008 Jeżeli żadna bata jej nie rusza, to mogą być styki, przepalony bezpiecznik, pęknięty kabel, lub brak/pęknięcie takiego dzyndzołka przy spuście który dociska styk (tzn. w V2 i V3 jest, nie wiem jak w V7) Quote Link to post Share on other sites
kamuli9 Posted February 27, 2008 Report Share Posted February 27, 2008 słyszałem też o tzw. ODWRÓCONEJ FAZIE może to :roll: Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted February 27, 2008 Report Share Posted February 27, 2008 Osobiście.... To ja bym nic nie kupił 'u Szadoła'....taki ot nick mówi sam za siebie;p Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted February 27, 2008 Report Share Posted February 27, 2008 Sprawdź całą elektrykę. Jak wszystko z nią w porządku (nie ma bezpiecznika w tych M14'stkach btw) to dobierz się do zespołu selektora i sprawdź czy tam jest wszystko ok. Zwróć uwagę na styki i element zahaczający o spust. Bardzo możliwe, że się ułamał. W tym przypadku krótki tel do Krakmanów i za 30 zł masz tą część. Jak dalej nic nie działa to udaj się po rady do serwisu ;) Pozdro! Quote Link to post Share on other sites
ratman1809 Posted February 28, 2008 Report Share Posted February 28, 2008 Dokładnie ułamał się ten dzyndzelek przy spuście :P Tak że jednak nie będę odsyłał gościowi BTW Shadow zachował się bardzo ładnie i od razu zaoferował zwrot pieniędzy więc pretensji do niego NIE MAM ŻADNYCH - sam podjąłem decyzję o naprawie. Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted February 28, 2008 Report Share Posted February 28, 2008 przepraszam, zwracam honor Szadołowi.:D Quote Link to post Share on other sites
zeltraks Posted February 29, 2008 Report Share Posted February 29, 2008 Jeśli macie wybór nie kupujcie nic u Krakmanów, najlepiej w Customs.pl! Wysłałem Krakmanom broń i jak wróciła to z rysami (nie małymi tylko dużymi) i z ułamaną śrubką od risa. Musiałem ją podmalować żeby jako tako wyklądała i znaleźć śrubkę do risa. Quote Link to post Share on other sites
kamuli9 Posted February 29, 2008 Report Share Posted February 29, 2008 właśnie tam kupiłem swoją Mke ,ale narazie działa bezawaryjnie :P Quote Link to post Share on other sites
rafcio21 Posted February 29, 2008 Report Share Posted February 29, 2008 Stock prawie zawsze działa bezawaryjnie xP Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted March 5, 2008 Report Share Posted March 5, 2008 Mam pytanie odnośnie stockowych kabli. Powszechnie wiadomo, że są beznadziejne, ale czy wymagają wymiany? A co z bezpiecznikiem, którego nie ma? Czy jest potrzebny (pytanie jak od nooba, ale poprostu mnie to interesuje). Quote Link to post Share on other sites
AirBorne Posted March 5, 2008 Report Share Posted March 5, 2008 Mam pytanie odnośnie stockowych kabli. Powszechnie wiadomo, że są beznadziejne, ale czy wymagają wymiany? A co z bezpiecznikiem, którego nie ma? Czy jest potrzebny (pytanie jak od nooba, ale poprostu mnie to interesuje). Ja jak kiedyś miałem M14stkę AGMa z upgrade do 405FPS i kable działały w porządku. Nie wymieniaj, nie jest to konieczne. Quote Link to post Share on other sites
ShikamaruNara Posted March 5, 2008 Report Share Posted March 5, 2008 ja mam eMke coś kolo 4-5 mis i kable są dobre :) Ja nic złego nie zauważyłem... Quote Link to post Share on other sites
tafi Posted March 6, 2008 Report Share Posted March 6, 2008 Jeśli macie wybór nie kupujcie nic u Krakmanów, najlepiej w Customs.pl! Wysłałem Krakmanom broń i jak wróciła to z rysami (nie małymi tylko dużymi) i z ułamaną śrubką od risa. Musiałem ją podmalować żeby jako tako wykładała i znaleźć śrubkę do risa. W każdym sklepie zdążają się wpadki a im sklep większy tym tych wpadek zdecydowanie więcej (udział procentowy będzie zapewne mniejszy). Ale żeby zaraz za 1 wpadkę dyskryminować sklep, lekka przesada. Pisze bo mam spore doświadczenie zarówno z Krakmanem jak i innymi sklepami tej branży. Krakman klasuje sie w czołówce jeżeli chodzi o obsługę. Piszę to na podstawie kilkunastu zamówień nie 1 czy 2. Każdy sklep ma swoja politykę serwisową i dla przykładu Krakman nie wsadzi ci na gwarancji tuningu który może zawieść. Wiąże się to z wyższą cena bo zmieniają pod względem niezawodności a osiągi sa na drugim miejscu. W innym sklepie za podobny tuning zapłacisz mniej ale czy replika będzie równie niezawodna? Serwis też działa różnie, im maja więcej pracy tym bardziej nerwowe z nimi rozmowy. Lubie jak serwisant nie owija w bawełnę tylko mówi... dasz to i to i będzie tak a tak, tego nie bierz bo jest lipa itp. Jest kilka serwisów z takim podejściem ale i są tacy co nie przejmują się co będzie dalej i wkładają w myśl zasady klient ma zawsze rację. Quote Link to post Share on other sites
AirBorne Posted March 6, 2008 Report Share Posted March 6, 2008 A czy to jest temat o Krakmanie? Quote Link to post Share on other sites
zeltraks Posted March 6, 2008 Report Share Posted March 6, 2008 Owszem obsługa jest miła ale jak przychodzi co do czego to nie wiedzą co mają robić. Jak mają coś zrobić to zrobią jedno, popsują drugie. Kolega wysyłał 4 razy replike do nich i w końcu sprzedał na części bo nie naprawili na dłużej niż 4 dni. Sorry za ot. Quote Link to post Share on other sites
Saba Posted March 7, 2008 Report Share Posted March 7, 2008 Witam! Dziś doszła do mnie moja M14, i mam problem: zamek nie zatrzymuje się w tylnym położeniu, tylko leci do przodu. W G&G się zatrzymuje, i tutaj podobno też. Co robić? Quote Link to post Share on other sites
kamuli9 Posted March 7, 2008 Report Share Posted March 7, 2008 W moim też tak było . Wiec spiłowałem ten ''cycek'' (film YouTube w temacie gdzieś był ) i zamek zatrzymuje sie w tylnym położeniu ale ''zwalniaczem'' go nie puszcze , tylko muszę sam go popchnąć :P Quote Link to post Share on other sites
ShikamaruNara Posted March 8, 2008 Report Share Posted March 8, 2008 Podobny temat już gdzieś był... Ja też tak miałem ale się wyrobiło, a później popryskałem szprejem i chodzi ładnie :). Więc najlepiej czymś popryskać ale nie za mocno żeby się do środeczka nie dostało :-F Quote Link to post Share on other sites
zeltraks Posted March 8, 2008 Report Share Posted March 8, 2008 Zalej ile wlezie WD40 albo smarem silikonowym i będzie! Quote Link to post Share on other sites
AirBorne Posted March 8, 2008 Report Share Posted March 8, 2008 Smarem silikonowym tak. WD40 nie. Quote Link to post Share on other sites
zeltraks Posted March 9, 2008 Report Share Posted March 9, 2008 Bebechów nie potraktowałbym WD ale zamek lepiej chodzi po WD40 niż po smarze. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.