Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 600
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jak można zablokować na full auto jeśli gdy Ci pęknie płytka to masz TYLKO full auto? Czasami się jakoś inaczej psuje i można sobie wybrać ale tak nie było w moim przypadku. Jak naprawiają to wymieniają Ci całą płytkę i masz tak jak na początku, czyli do wyboru. Wysłałem dziś więc pożyjemy zobaczymy! :D

Link to post
Share on other sites

A ja właśnie dzisiaj odebrałem M14 (kupiona od niejakiego szadoła na allegro i nieststy - zepsuta bateria (i to nieudolnie naprawiana) i emeczka martwa (nawet na 12 V nie piśnie ...)

 

Zobaczymy co gościu powie ale na razie telefonów nie odbiera i na maila nie odpisał....

 

pewnie czeka mnie grzebanko....

Link to post
Share on other sites

Sprawdź całą elektrykę. Jak wszystko z nią w porządku (nie ma bezpiecznika w tych M14'stkach btw) to dobierz się do zespołu selektora i sprawdź czy tam jest wszystko ok. Zwróć uwagę na styki i element zahaczający o spust. Bardzo możliwe, że się ułamał. W tym przypadku krótki tel do Krakmanów i za 30 zł masz tą część. Jak dalej nic nie działa to udaj się po rady do serwisu ;)

 

Pozdro!

Link to post
Share on other sites

Mam pytanie odnośnie stockowych kabli. Powszechnie wiadomo, że są beznadziejne, ale czy wymagają wymiany? A co z bezpiecznikiem, którego nie ma? Czy jest potrzebny (pytanie jak od nooba, ale poprostu mnie to interesuje).

 

 

Ja jak kiedyś miałem M14stkę AGMa z upgrade do 405FPS i kable działały w porządku. Nie wymieniaj, nie jest to konieczne.

Link to post
Share on other sites

Jeśli macie wybór nie kupujcie nic u Krakmanów, najlepiej w Customs.pl! Wysłałem Krakmanom broń i jak wróciła to z rysami (nie małymi tylko dużymi) i z ułamaną śrubką od risa. Musiałem ją podmalować żeby jako tako wykładała i znaleźć śrubkę do risa.

 

W każdym sklepie zdążają się wpadki a im sklep większy tym tych wpadek zdecydowanie więcej (udział procentowy będzie zapewne mniejszy). Ale żeby zaraz za 1 wpadkę dyskryminować sklep, lekka przesada.

 

Pisze bo mam spore doświadczenie zarówno z Krakmanem jak i innymi sklepami tej branży. Krakman klasuje sie w czołówce jeżeli chodzi o obsługę. Piszę to na podstawie kilkunastu zamówień nie 1 czy 2. Każdy sklep ma swoja politykę serwisową i dla przykładu Krakman nie wsadzi ci na gwarancji tuningu który może zawieść. Wiąże się to z wyższą cena bo zmieniają pod względem niezawodności a osiągi sa na drugim miejscu. W innym sklepie za podobny tuning zapłacisz mniej ale czy replika będzie równie niezawodna?

 

Serwis też działa różnie, im maja więcej pracy tym bardziej nerwowe z nimi rozmowy. Lubie jak serwisant nie owija w bawełnę tylko mówi... dasz to i to i będzie tak a tak, tego nie bierz bo jest lipa itp. Jest kilka serwisów z takim podejściem ale i są tacy co nie przejmują się co będzie dalej i wkładają w myśl zasady klient ma zawsze rację.

Link to post
Share on other sites

Owszem obsługa jest miła ale jak przychodzi co do czego to nie wiedzą co mają robić. Jak mają coś zrobić to zrobią jedno, popsują drugie. Kolega wysyłał 4 razy replike do nich i w końcu sprzedał na części bo nie naprawili na dłużej niż 4 dni. Sorry za ot.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...