DyingFetus Posted June 23, 2008 Report Share Posted June 23, 2008 Obiło mi się o uszy że zwykły cymowski silnik jest lepszy od AGMowego .... Prawda ?? nie wiem,nigdy nie miałem cymki w rękach,ale w agm-ie stokowa batka od specnaza de ciągnie cały dzień M120 dając przy tym niezły ROF, Quote Link to post Share on other sites
piezak Posted July 5, 2008 Report Share Posted July 5, 2008 Witam ma głupie pytanie, ma ktoś dostęp do instrukcji obsługi M14??najlepiej w wersji wirtualnej. Quote Link to post Share on other sites
Hannon Posted July 6, 2008 Report Share Posted July 6, 2008 (edited) Masz na myśli tą 'broszurkę' nazwaną instrukcją obsługi dodaną do repliki AGM'a ? Jeśli tak, to daj mi znać na PM to Ci prześlę skany czy coś. Edited July 6, 2008 by Hannon Quote Link to post Share on other sites
piezak Posted July 6, 2008 Report Share Posted July 6, 2008 Taką "broszurke" jak to nazwałeś mam. Z reszta problem jak na razie rozwiązany. Quote Link to post Share on other sites
Hannon Posted July 17, 2008 Report Share Posted July 17, 2008 Hm, na pewno ktoś rozkręcał M14 więc prosze o małego spoila jak zaczepić tego metalowego klipsa od pokrywy lufy, z godzine sie zastanawiałem jak koleś na mechboxie w tym filmiku po prostu palcem go nasunął, u mnie to jest twarde jak jasna cholera i ani drgnie. :/ Quote Link to post Share on other sites
DyingFetus Posted July 18, 2008 Report Share Posted July 18, 2008 ja to podważam śrubokrętem i schodzi gładko,a jak chcesz założyć to po prostu wciskasz,takie części są często spotykanie w mechanice itp Witam.Mam problem z zamkiem , no poprostu sie złamał .Może komuś przyszedł jakiś pomysł do głowy jak to naprawić ale mi nic :/ Zamieszczam zdjęcia dokładnie pokazujące o co chodzi .Jak ktoś zna jakiś sposób to proszę o podzielenie się nim :] pozdr Ja ktoś mialby taki sam problem w przyszłości to wystarczy wykręcić ten urwany gwint i załatwić sobie podobną rurkę u tokarza lub w obi, castoramie ... Quote Link to post Share on other sites
Hannon Posted July 18, 2008 Report Share Posted July 18, 2008 Ściągnać umiem, gorzej z założeniem. Po prostu jednego z tych haczyków nie moge dociągnać do zaczepu. ;P Quote Link to post Share on other sites
Wojteqq Posted July 18, 2008 Report Share Posted July 18, 2008 Czy mógłby mi ktoś powiedzieć w którą stronę podkręca się hop-up? Jeśli obrócękarabin do góry nogami to mam kręcić w lewo czy w prawo by podkręcić mechanizm? W instrukcji nie znalazłem wskazówek. Z góry dziękuję za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
piezak Posted July 18, 2008 Report Share Posted July 18, 2008 teraz CI dokładnie nie powiem.Im większy opór tym mocniej podkręcasz. Quote Link to post Share on other sites
DyingFetus Posted July 19, 2008 Report Share Posted July 19, 2008 to jest tak jak ze śrubą,bo to jest zwykła śruba z większym łepkiem,zgodnie ze wskazówkami zegara podkręcasz hu Quote Link to post Share on other sites
MARINE GRUNT Posted July 30, 2008 Report Share Posted July 30, 2008 Ludzie, mam cos z selektorem ognia, przeczytalem caly temat, dokrecalem gdzies tam wspomniany "czworoboczny element ktory trudno przeoczyc" i nic to nie dalo tylko poparzylem reke malo co nie spalil sie silnik, zaznaczam ze posiadam wersje M14 SOCOM (mp009) chociaz watpie czy roznia sie czyms w srodku. Pozostaje mi tylko serwis czy i na to juz za pozno? Pozdro Quote Link to post Share on other sites
zeltraks Posted August 8, 2008 Report Share Posted August 8, 2008 Odeślij, bo jeszcze stracisz przypadkiem gwarancje. Przesyłka drogo nie wyjdzie, a jak coś się zepsuje to może trochę wybulić. Quote Link to post Share on other sites
faragon Posted August 9, 2008 Report Share Posted August 9, 2008 Mam pytanie w zwiazku z komora hop-upa jako ze stara przeszla na tamten swiat kupilem nowa ale mam problem mianowicie chodzi o te 2 elementy dociskajace dystanser. Nie laczas sie trwale ( nic na wcisniecie itp) i chodza luzno i tu pytanie czy trzeba je usztywnic czy maja chodzic luzno ? Quote Link to post Share on other sites
Bigos93 Posted August 9, 2008 Report Share Posted August 9, 2008 Witam! Na taiwangun.com można kupić m14 w wersji krótkiej za 269 zł. I tu pojawia się moje zapytanie: czy z tą repliką jest coś nie tak, że sprzedają ją w tak niskiej cenie? Quote Link to post Share on other sites
zeltraks Posted August 9, 2008 Report Share Posted August 9, 2008 Wygląda w porządku. Za taką cenę naprawdę się opłaca :) Quote Link to post Share on other sites
DyingFetus Posted August 9, 2008 Report Share Posted August 9, 2008 Mam pytanie w zwiazku z komora hop-upa jako ze stara przeszla na tamten swiat kupilem nowa ale mam problem mianowicie chodzi o te 2 elementy dociskajace dystanser. Nie laczas sie trwale ( nic na wcisniecie itp) i chodza luzno i tu pytanie czy trzeba je usztywnic czy maja chodzic luzno ? mają chodzic luźno, Quote Link to post Share on other sites
Bigos93 Posted August 14, 2008 Report Share Posted August 14, 2008 Witam! Dziś stałem się posiadaczem m14 Socom i mam problem :-F A mianowice: spust dziala jakoś tak cieżko, tzn. po odblokowaniu dziala prawie tak samo jak na blokadzie. Czy to wina rozładowanej baterii? Quote Link to post Share on other sites
WolfHeart Posted August 17, 2008 Report Share Posted August 17, 2008 To na pewno nie jest wina baterii i tak raczej nie powinno być. Sprawdź, czy selektor ognia jest przesunięty na full albo na single w pełni, czasami to się zdarza, jeśli selektor jest w pozycji "pomiędzy", tj. nie jest do końca przełączony. Quote Link to post Share on other sites
shellshock Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 Delikatnie odgrzeje temat. Dzisiaj dostałem w swoje ręce krótkie M14... ot taki chińczyk :wink: . Do tej pory używałem i używam dalej m15 ze stajni CA więc, to tak jakby krok w tył, ale kupiłem go z zamiarem popracowania nad nim i przerobienia go na pełnowartościową replike. I mam takie pytanie. Przeszukalem youtube, tematy poświęcone m14 karta/Cm... jak do cholery rozebrać tego chińczyka ?? bo chce sie dostać do komory hop up itp. instrukcji brak. Odkręcam śrube z atrapy rury gazowej i co dalej? tłumik płomienia za nic nie chce zejść a nie dopatrzyłem sie tam żadnej śruby ani nic innego co by to mocowało... Quote Link to post Share on other sites
kamuli9 Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 1. Śrubka na atrapie rury gazowej 2. Osłona spustu 3. 4 Śrubki na obudowie komory HU 4. 2 długie śrubki body-komora (na zielono) Następnie zdejmujesz tą obudowę komory , wysuwasz lufę zewnętrzną i podnosząc trochę do góry lufę wewnętrzną wyciągasz ją razem z komorą HU pozdr Quote Link to post Share on other sites
wish Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Zobacz temat m14 cyma tam masz kilka linków związanych z rozbieraniem 14 Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted September 6, 2008 Report Share Posted September 6, 2008 Do cholery jasnej ile można pisać to samo? Ludzie kur** wystarczy poszukać. Plan rozbierania tej repliki dawałem już ze 3 razy w tym temacie... Quote Link to post Share on other sites
Drakeus Posted September 6, 2008 Report Share Posted September 6, 2008 To go daj jeszcze raz panie madry a nie tu przeklinasz i ubolewasz ;/ Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted September 6, 2008 Report Share Posted September 6, 2008 Od czego jest opcja szukaj Panie Mądrzejszy? Quote Link to post Share on other sites
Drakeus Posted September 7, 2008 Report Share Posted September 7, 2008 Pan Mądrzejszy pomaga, zamiast biadolić. Pan Mądrzejszy siedzi cicho jak widzi, że ktoś popełnia ten sam błąd co inni i się na nim nie uczy, bo nie ma interesu w wyzywaniu i ubolewaniu. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.