Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam!

Kilka pytań dot. gearboxa 2 w wersji LONG

 

 

 

1. Czy któryś z właścicieli może podać mi wymiary tego kawałka metalu?

http://xs216.xs.to/xs216/07264/gb1.jpg

powyżej fotki z danymi które mnie interesują. Możne edytować i nanieść wymiary.

 

te dwie poziome linie wewnątrz geraboxa to obszar w którym cylinder "wystaje" poza resztę

 

Dodatkowymi wymiarami które chciałem mieć to szerokość. e środkowej szczęści, górnej i szerokość miejsca w którym jest cylinder.

 

2. Ile wytrzyma ten GB?

 

3. Czy tłok z tworzywa wytrzyma? nie ma jakiegoś wzmocnionego?

 

4. Czy pasują tam standardowe zębatki v2?

 

5. Jaka głowica Cylindra tam pasuje? zwykłą od v2?

 

6. Jaka jest objętość robocza cylindra? Do jakiej długości lufy można dojść żeby nie przekroczyć "magicznej granicy" ?

 

 

Na razie tyle

Link to post
Share on other sites
3. Czy tłok z tworzywa wytrzyma? nie ma jakiegoś wzmocnionego?

Do przedłużanego gearboxa są chyba tylko tłoki z tworzywa. Wytrzymują pewnie tyle samo co ich krótkie odpowiedniki.

4. Czy pasują tam standardowe zębatki v2?

Nie. Zębatka tłokowa ma więcej zębów na zewnętrznej powierzchni.

Link to post
Share on other sites

Pokaż mi tokarza który wytoczy tłok do AEGa :roll:

 

Może na profesjonalnej obrabiarce CNC - ale nie sądzę żeby jakiś poważny zakład zajął się zrobieniem takiej pojedynczej części - a pracownik za zrobienie tego "na nocnej zmianie" też zażyczy sobie tyle, że raczej nie będzie to opłacalne. Kiedyś chciałem sobie zrobić tłok za pośrednictwem kumpla w jego firmie - nie wyszło. Na szczęście ja potrzebowałem zwykłego tłoka, i do polski w końcu przyszły tłoki Deep Fire ze wszystkimi zębami metlowymi. No ale z przedłużonym tłokiem nie będzie tak lekko...

Link to post
Share on other sites

Tak się zastanawiam, po ilu strzałach taki stalowy tłok wyleciałby lufą. :twisted: Świr raczej nie pytałby o metalowe tłoki, gdyby nie chciał wsadzać jakieś mocnej sprężyny, a nawet aluminiowe tłoki bardziej niszczą gearbox.

A co do robienia detali pilnikiem w tłoku, to może od razu zrobić zębatki i resztę GB :wink:

Edited by zdzisiu
Link to post
Share on other sites

A tak serio mówiąc to zły pomysł z tym betonem... jest kruchy więc kilka strzałów i po szkielecie. No chyba, że zbrojony stalą i dobrze zwibrowany.

 

misiek ty chyba sobie żartujesz... Beton jest za bardzo szorstki do gumek, nawet taki zbrojony. Nawet taki "Atlas" co jest klejem i ma cienuski piasek nie da rady. No bez przesady.

Jeszcze ludzie zacznijcie składać Gb z papireu i kartonu :-F

Edited by Jano
Link to post
Share on other sites
  • 3 years later...
  • 2 years later...

Witam.

 

Postanowiłem napisać tutaj,zamiast zakładać nowy temat.

Mam 2 pytania dotyczące tego gb:

 

1.Czy 3 tysiące kulek to dla na stockowej konfiguracji niego dużo?

 

2.Czy rozłożenie i złożenie dla kompletnego laika w tej dziedzinie będzie niewykonalne?Czy lepiej wysłać ją do kogoś bardziej obeznanego w temacie?

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

1. "Ledwo dotarty" czyli nie dużo

2. Jest sporo filmików na necie, jak rozbierać GB, możesz nawet brać pod uwagę filmiki ze zwykłym GB v.2 bo poza dłuższym zestawem cylindra wyglądają tak samo. Najlepiej jakby Ci ktoś pokazał pierwszy raz jak się rozkłada. Wymaga to trochę wprawy, ale jak wcześniej pisałem jest pełno poradników na necie z których można skorzystać.

Link to post
Share on other sites
  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...