hilaran Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 mnie postrzelały wszystkie... jedyna możliwość uratowania tego triggera to: 1)bierzesz długie cienkie śrubki i wiertarką nawiercasz i rozwiercasz fabryczne dziurki i wkładasz tam nową nakrętkę. Tyle, że muszą być dobrze schowane, bo inaczej trigger nie wejdzie. 2) ja tego nie próbowałem, ale miałem w planach: kupujesz pasek cienkiej siatki i żywicę epoksydową i z zewnątrz cieniutko obklejasz trigger. Tyle tylko, że musisz położyć bardzo cienką warstwę, bo jak nie, to nie wejdzie w łoże. Jak nic nie pomoże, to mogę Ci sprzedać mojego triggera. popękany w jednym miejscu, ale chodził bardzo dobrze. No albo G&H...... Quote Link to post Share on other sites
35groszy Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 (edited) Jakoś sobie poradziłem, metodą na klej wszystko, zobaczymy, już się psychicznie nastawiam na zakup u G&H. Podeśle im cały body z zamkiem, żeby ładnie spasowali :) Co do nawiercania nie dałoby to rady, ponieważ zewnętrzna obudowa triggera zaczęła już pękać. Edited April 18, 2009 by 35groszy Quote Link to post Share on other sites
hilaran Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 już się psychicznie nastawiam na zakup u G&H. Podeśle im cały body z zamkiem, żeby ładnie spasowali :) JA bym im jednak wysłał całość od razu. ucz się na moich błędach. Chinol do chinol, wszystko jest robione pi razy drzwi. Wyślij wszystko, razem z lufą zewnętrzną i łożem, bo inaczej będziesz to robił na kilka razy. A jakby ktoś chciał brać też zespół cylindra to już w ogóle. Ja tak chciałem przyoszczędzić na wysyłce, a karabin już prawie 2 miesiące jest w naprawie :] dopiero w poniedziałek ma przyjść działający :] Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted April 19, 2009 Report Share Posted April 19, 2009 Jak masz napisane well to oznacza to prawdziwego warriora... Czy po 1665 postach ludzie nie potrafią go rozpoznać? Dziękuję ludziom za pisane takich "mądrych" postów. Potem ludzie bardziej obeznani w temacie są zasypywani PW bo temat śmietnik stał się nieczytelny. Szanujcie nasz czas. Quote Link to post Share on other sites
shadowman Posted April 19, 2009 Report Share Posted April 19, 2009 hmm..miałem dzis w łapach warriora i zauważyłem dziwną rzecz. A dokładniej to, ze na minimalnym hopie, kulki 030 Blaster, wypiedzielało w kosmos na jakimś 50 metrze :strach: O co kaman? Quote Link to post Share on other sites
Manis Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 Jaką długość mają sprężyny od Guardera? mają standardową długość tj. 245mm Quote Link to post Share on other sites
ZuBeR Posted April 25, 2009 Report Share Posted April 25, 2009 (edited) Chodzi raczej o pojemność cylindra. SR ma cylinder o wiekszej pojemności niż warrior (nie mierzyłem, ale na logikę to by tak wychodziło). Edited April 25, 2009 by ZuBeR Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 Da się co Grisza potwierdzi. W jaki sposób? spręzyna 170 nowa. Prowadnica laylaxa cylinder teflon laylaxa tłok mojej roboty aluminiowy uszczelka maruzena stockowa Głowica cylindra niestety stock Komora PDI Bumka HU guardera twardości 70* lufa KM head chyba 550mm albo 509mm ZT G&H Do tego troszke serca, czasu i taśmy teflonowej i ponad 600 masz. I do tego wysoką kulture pracy (chodzi lekko). Quote Link to post Share on other sites
adam_grzybek Posted April 30, 2009 Report Share Posted April 30, 2009 Może się komuś przydać na przyszłość to co teraz napisze: Kupiłem tłumik na SF. Wszystko ładnie gra i tańczy przykręcam tłumik z płynnym oporem. Próbuje ładować i żeby pociągnąć cylinder trzeba było szarpnąć... o normalnym powrocie nie było mowy. Trzeba było włożyć trochę siły, żeby dopchać cylinder do normalnego położenia. Opór był tylko na początku przy ciągnięciu i przy dopychaniu na końcu. rozebrałem karabin zauważyłem że gumka (na szczęście stockowa) była cała pozawijana. Skręciłem wszystko do porządku zapominając o tłumiku. Naciągało się już normalnie. Przypomniałem sobie o tłumiku dokręciłem i problem powrócił. Po obejrzeniu tłumika zauważyłem dziurkę w którą tylko trochę wchodzi lufa. Okazało się że dziurka ta jest za mała żeby przeszła przez nią lufa. :wink: Powiększyłem otwór wiertarką o jakiś milimetr, najwyżej półtora. Lufa weszła bezproblemowo. Z tego co słyszałem nie tylko ja miałem problem z tym otworem tłumika z SF. Po prostu tłumik dociska mocno lufę wew. do tyłu a lufa skręca gumkę. Tak się dzieje w stocku bo przy dłuższej lufie od razu można zauważyć że tłumik nie przechodzi. :-P Z przestrogą dla wszystkich :-F pozdro Adam Quote Link to post Share on other sites
kostuch666 Posted April 30, 2009 Report Share Posted April 30, 2009 Również posiadam tłumik z SF. U mnie prec lufa (590mm) wchodzi bezproblemowo, lecz gwint z tłumika jest krzywy. Jeśli zakręcam tłumik do końca to widać jak tłumik jest wykrzywiony do góry :/ Bardzo kijowo to wygląda ale co zrobić teraz. Przynajmniej tłumi dźwięk. Quote Link to post Share on other sites
adam_grzybek Posted May 7, 2009 Report Share Posted May 7, 2009 Dla uściślenia (moja wstępna lista tuningu): -Lufa precka ok 270-280zł (KMhead 650mm) -trigger G&H 300zł -tłok 125zł -głowica tłoka 45zł -prowadnica ok 30zł (licząc na tokarza)/ 90zł -sprężyna 75zł -komora PDI 200zł -Gumka HU ok 30zł -cylinder ok 400zł -głowica cylindra ok 80zł -luneta ok 270zł (Blog 3.5-10x40) * +koszty przesyłek ok 50zł Więc troche tego wychodzi ;-) Quote Link to post Share on other sites
Mykpykcyk Posted May 7, 2009 Report Share Posted May 7, 2009 1565 bez lunety, bo mówimy o tuningu warriora a nie o jego wyposażeniu :) Równie dobrze mogłeś doliczyć magi bi-pod etc :) 650 mm nie będzie wystawać? ( + tłumik ? ) Jak w 1 poście napisano warrior to stopniowy tuning, jak masz hajs na coś innego to lepiej bierz tamto :) Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 Porobiliśmy z Griszą dziś pomiary. Zaskoczyły nas lekko... Oraz wesoły właściciel i wesoły ja :D Sprężyna: 170. Quote Link to post Share on other sites
grisza76 Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 (edited) Średnia z 10 strzałów to 683 fps. Sprężyna sp170 guardera, z cylindrem laylaxa przeładowuje się bez zbędnej napinki. Do tego podane wyniki są wynikami z niewyzerowanym hop-upem, więc po jego wyzerowaniu powinny się jeszcze trochę zwiększyć Edited May 8, 2009 by grisza76 Quote Link to post Share on other sites
danielosik Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 To dlaczego jak ja mówiłem że mam 640fpsów na 180 to mi nikt niewiezył? Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 Jesli to ja (nie pamiętam) to zwracam honor wraz z obiadem... :D 170 i prawie 700fps. Quote Link to post Share on other sites
Kudlaty1993 Posted May 12, 2009 Report Share Posted May 12, 2009 Mam pytanie, niedawno dostałem L96A1/Warrior i czy u was na końcu lufy też się odkręca coś takiego?? się zastanawiam czy tam jest gwint pod tłumik czy co bo nie chce mi się to całkiem odkręcić ale troche się da i nie wiem czy się z tym siłować czy zostawić Quote Link to post Share on other sites
ZuBeR Posted May 12, 2009 Report Share Posted May 12, 2009 Da się to wykręcić a w ten gwint wkręca się przejściówkę do tłumika. Przynajmnije jeśli myślimy o tym samym ("zatyczka z dziurą" na końcu lufy zewnętrznej ;-) ). Quote Link to post Share on other sites
Jurga Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 (edited) hmmm mi się wydaje, że powinien podejść bez pilnika bez żadnego problemu ale może się mylę... a tak po za tym to tu masz z RISami tani: http://www.cog-asg.com/index.php?main_page...;products_id=66 tylko raczej odbiór osobisty... dlatego że: "23.04.2009 Witamy chwilowo została zablokowana możliwość składania zamówień z początkiem maja 2009 sklep wróci do normy. Pozdrawia ekipa C.O.G. ". A to mój zaczep pod eLke robiony sposobem domowym wygląda tak: i pasuje idealnie więc nie wydaje mi się żeby z tamtym były problemy. Edited May 13, 2009 by Jurga Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 A ja mam z kolei pytanie - ułamała mi się śruba od zaczepu bolta. (ta z dziurą) Wstawiłem zwykłą bez dziury, ale musiałem wyjąć bolec trzymający prowadnicę springa. Czy coś może się stać? Po 30-60 strzałach nie mam żadnych kłopotów. ps. jakby ktoś mógł zmierzyć, która sprężyna jest dłuższa... od warriora stockowego czy ta z zestawu krakmana. Quote Link to post Share on other sites
karton_snajper Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 Nic się nie stanie bo ten bolec o którym mowa to wskaźnik przeładowania, który i tak nie działa bo jest za krótki. Co do sprężyny z zestawu to jest to ta sama co stockowa z warriora 8) , podrawiam kartoon. Quote Link to post Share on other sites
Marcink Posted May 16, 2009 Report Share Posted May 16, 2009 Mam takie małe pytanko dotyczace cylindra. Kupiłem sobie zestaw wzmacniajacy z Krakmana Wszystko pieknie wlozylem wszysto gra ale jak naciagam to mi sie nie naciaga :/ Po prostu ciagne do siebie a on nie staje tylko wraca spowrotem :/ Co moze być przyczyna takiego zajscia ?? Quote Link to post Share on other sites
GiZ Posted May 16, 2009 Report Share Posted May 16, 2009 Na jakieś 90% to wina spustu a dokładniej zęba który chwyta tłok (nie wiem jak się poprawnie go nazywa). Może się złamał. Quote Link to post Share on other sites
ronnie223 Posted May 16, 2009 Report Share Posted May 16, 2009 Miałem podobnie, spróbuj bez łożysk na prowadnicy Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted May 16, 2009 Report Share Posted May 16, 2009 jeśli łożyska wchodzą do tłoka to jest ok. Jeśli nie to mogą powodować taki problem. ;-) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.