Guest (ID:6452) Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 Prosze bardzo. Ja wiem do czego słuzy tokarka i frezarka. I wiem że na frezarce wytniesz niemal dowolny kształt. Włącznie z bryłami obrotowymi. Tylko po co? nie przypominam sobie żeby była ona w stanie z "kawałka aluminium" zrobić takie tłok Może nie robilście takich tłoków? Troszkę wyobraźni... Głowice w konkretnej frezarce mogą się poruszać w każdej płaszczyźnie (i pochylać) podobnie jak obrabiany element... Z resztą nie będę się rozpisywał: Dwa przykłady koszmarnego snu frezera :) Oba zamki wykonane z tego co pamiętam w dwudziestoleciu międzywojennym. Ja tu nawet widzę rowki wiodące skręcone czyli frezowanie jednocześnie z posuwem i obrotem skrawanego elementu... Na ręcznych frezarkach. Dalej twierdzisz że tłoka się nie da? Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 próbował ktoś może zrobić drewniane łoże? wiem, że w oryginale jest z tworzywa, ale zastanawiam się nad zrobieniem drewnianego. http://www.taniemilitaria.pl/sklep/product...products_id=451 Quote Link to post Share on other sites
badger Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 (edited) Akurat Warrior nawet by się nadał do konwersji na Lee Enfielda, zwłaszcza No.4- pionowa ściana komory zamkowej po lewej. Więcej na ten temat jest w topiku o broni w dziale II WŚ/Alianci zachodni. A co do samej drewnianej kolby to nie widzę specjalnego sensu dorabiania jej, bo stockowa jest ładna i wygodna. Chyba że awaria albo właśnie konwersja... W każdym razie może to się przyda: http://www.optykamysliwska.pl/porady_ruszn...anie_osady.html EDIT: A co to za lunetka jest na tym drewno-Warriorze? Edited February 2, 2009 by kubabuda Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 są 3 seary. Pierwszy to ten co trzyma napięty tłok (piston sear) drugi to ten w środku podłużny (trigger sear) a ostatni to ten co przechodzi na wylot przez mech. spustowy i trzyma prowadnicę sprężyny. Quote Link to post Share on other sites
Sticker Posted February 5, 2009 Report Share Posted February 5, 2009 po lekkich doświadczeniach z Warriorem znalazłem tylko (aż?;/) 4 miejsca gdzie jest wydawany dźwięk podczas strzału. Jest to oczywiście koniec lufy. Jedyne rozwiązanie. Tłumik. Polecam tego do silesia factory. są już z gwintem kupiłem ops pro za 125 zł bodajże i jestem bardzo zadowolony. Bardzo miły dźwięk tłumienia oraz brak zauważalnych skutków jego działania. Czyt. kulki leca prawidłowo przyrost fpsu na stock lufie ok 10-15. Mierzone kilkakrotnie. Teraz siedzi w niej 650 mm i lekko zachodzi tłumik i coś tam tłumi choc niewiele. Drugie miejsce to łączenie między komorą HU a głowicą. Teflonowa tasma załatwiła sprawe. 3 i 4 miejsce to spust. Tam gdzie wchdozi sear trzymający prowadnice i tam gdzie jest zaczep spustu. Rozwiazanie? Skóra :D Naprawde pomogło. W miejscu gdzie jest skręcany zamek do łoża wyciąłem kawałek skóry. Zero triggera obwinałem skórą i nałożyłem 2 zwyczajne gumki. Spiłowałem delikatnie w środku metalowy blok w body którym mocujemy zamek i opiera się o niego tylnia część magazynka. Efekt? Jak dla mnie porażający. Nawet nie ma co porównywać wcześniejszego głosu od teraźniejszego. To tak jak strzelanie stockiem normalnie a jak wystrzelenie (na sucho) pod gruba pierzynnką. Co do problemu z magiem to winą moga być kulki. GFC blastery Extremy mi nie działały prawidłowo. Po prostu nie wskakiwały. Może być tak że magazynek jest źle osadzony. Próbuj nim poruszać jak już go włożysz. Co do ładowania searów do stocka. Fakt głupota. Najlepiej kupić całego Zero triggera za 499 zł (zaś niedostępny:) na specu i gotowe. Same seary nic nie dadzą. Gwarantuje Wam że stockowe seary nie są takie złe. Neocroman testował i oddał już pewnie z 10 k strzałów tlyko że zrobił obudowe z metlau i brak śladów zużycia. na M190. Więc ja bym polecał stockowy spust zostawić. Zeroo trigger pociągnie na każdym i jest gwarancją że tłok nam nigdy nie wystrzeli podczas naciągania:P Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted February 10, 2009 Report Share Posted February 10, 2009 Mam pytanie, odkupiłem warriora... i jest DUUŻY problem. Chciałem wzmocnić trigger boxa w środku i kiedy otworzyłem zauważyłem, że jedna część w środku baaaardzo pokruszona (ta z blokadą spustu) a druga jest w ... miarę używalnym stanie. Chcę to jakoś posklejać i tu moje pytanie - CZYM? Poxilina czy jakiś klej? wg. mnie poxy jest mocniejsza ale wolę dowiedzieć się od kogoś kto już miał podobny przypadek. Pokruszone są głownie gwinty od śrubek itp. Na koniec zamierzam obkleić wszystko taśmą klejącą lub cieńką warstwę poxiliny. Jakieś rady? PS. taaaak na 23 stronie widziałem schemat wzmacniania trigger boxa. Tylko, w moim przypadku będzie chyba potrzebne dodatkowe wzmocnienie. Czy jest sens zakleić wszystko co się nie rusza? Bo schemat dany przez bodajże Stickera jest na wzmocnienie a nie naprawę... Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 10, 2009 Report Share Posted February 10, 2009 Klej distalem najlepiej. Ew kombinuj z super glue ale to mniej pewne. Quote Link to post Share on other sites
ronnie223 Posted February 13, 2009 Report Share Posted February 13, 2009 PRZESTROGA DLA STRZELAJĄCYCH NA STOCKOWYM CYLINDRZE!!! Witam, zamontowałem sobie dzisiaj wzmocniony tłok, prowadnice, i sprezyne 170(więc bez super szalenśtw) do stockowego cylindra , naciągam- strzał, naciągam- strzał, a skoro dzisiaj piątek 13-nastego, to przy trzecim naciąganiu z cylindra wyrwana została cała tylnia część wraz z rączką i omal nie wybiłem kilku zębów, skończyło się na spuchniętej wardze.....O dziwo nie puściła śruba która trzyma rączkę itp, tylko została wyrwana cała stalowa część na którą nakłada się rączke(cała tylnia część cylindra) - WIĘC ODRADZAM STRZELANIE NA STOCKOWYM CYLINDRZE MIMO, ŻE WIELE OSÓB na nim strzela....Mój potrzebował 3 naciągnięcia.....i to raczej koniec z warriorem w moim wykonaniu bo 399 zł za cylinder napewno nie dam Quote Link to post Share on other sites
Sticker Posted February 13, 2009 Report Share Posted February 13, 2009 co do zakończenia to nie wydaje mi się żeby było ono stalowe:) Trafiłęś na feralny model. Na moim wytrzymywał strzały na M190 i jedyne co pękło to śruba mocująca (ale to po kilkuset strzałach na M170) polecam nie sianie paniki i dawanie przestróg skoro masz tak małe doświadczenie z Warriorem. Bo jeszcze ktoś Cię posluchai wyda 400 zł na coś co jest mu póki co niepotrzebne. Nie mówie o sobie jakobym miał niewiadomo jakie doświadczenie. Patrz Legileg NeOcRoN itd. zapewne powierdzą moje spostrzeżenie. Stockowy cylinder ma tlyko jedną wade. Jest aluminiowy. Co powoduje jego szybkie rysowanie a bez nasmarowania duży współczynnik tarcia co ujmuje nawet kilkadziesiąt fps. co do tłumika to sam mam SF i tłumi na lufie 510 mm idealnie. Z racji że poszła ona do innej repliki siedzi tam teraz 650 mm na zmiane z 590 (650 mm z tłumikiem dźwięku a 590 mm z tłumikiem ognia własnej roboty co skraca zbedna długośc repliki) Powiem tak. na 590 a na 510 jest dośc mała róznica. Ledwo zauważalna. Ale już na 650 mm jest spora. Niestety wyższość 650 nad 590 jest bezapelacyjna. Sam kiedyś uważałem że lepsza jest 590 mm bardziej kompatybilna ale przy stocku czy na M170. Na M190 650 dodaje troche fps (kilkanaście punkcików) o zasięgu nie wspomne. Jeżeli masz zamiar używać tłumika dźwięku i spr M170 to 590 powinna starczyć. Kiedyś możesz inaczej spojrzeć na tłumienie wystrzału z uwagi na to że przy 650 mm i M190 strzela się już naprawde daleko a na dystansach powyżej 70 m praktycznie nie słychać wystrzału. P.S w bardziej zalesionych częściach bywa i że na 50 metrach strzał to delikatnie puknięcie jak uderzenie kulki o drzewo. Quote Link to post Share on other sites
ronnie223 Posted February 13, 2009 Report Share Posted February 13, 2009 (edited) Zdjęcia cylindra z podobno "feralnego modelu" Na moje szczęście strzelam z zamkniętymi ustami :roll: Sorry za pomyłkę - ta część to jakiś stop Al a nie stal Edited February 13, 2009 by ronnie223 Quote Link to post Share on other sites
ronnie223 Posted February 13, 2009 Report Share Posted February 13, 2009 (edited) "Spawanie na zimno", teraz wzmocniłbym to klejem do metalu, Używał ktoś takiego kleju? http://www.bazarek.pl/produkt/0/197822/mie...naca-2x28g.html "reklamują jaką najmocniejszy klej świata" do klejenia bloków silników i itp... cena spora. Zakleiłbym tym klejem i wyszlifował spoinę na zero. co wy na to - plany komory HU PDI Edited February 13, 2009 by ronnie223 Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 14, 2009 Report Share Posted February 14, 2009 Cylindrów się nie toczy- są robione z rur ciągniętych. Z wytoczeniem słabo raczej chyba żeby to potem polerować... i musiał by to być dobry zakład tokarski bo na byle tokareczce się cylindra nie zrobi. Co do spawania- ZNALu niczym nie pospawasz niestety. NIe wiem jak z klejeniem Quote Link to post Share on other sites
Sticker Posted February 14, 2009 Report Share Posted February 14, 2009 racja. ZnAl niczym się nie zespawa. Aluminium zresztą tez. Co do spawnia stali to najlepiej tigomatem. Migomatem spawa się króćce wylotowe wydechu. Np w skuterach co się często urywa. Myśle ze nie ma senus kombinowania ze stockiem. i ronnie prosze nie czepiać się hasła feralny model bo na tkai natrafiłeś;/ ja strzelałem na M190 i co mam rozxgłaszac i w każdym pośwcie pisac "super extra zajefajny model trafiłem" ? chyba nie bo wiele Warriorów widziałem pare składałem z paroma grzebałem i wszystkie były prawie takie jak mój. Prawie bo rózniły się bosem i zespołem lufy a nie cylindra. Mam stockową komore. Cos mnie tchnęliście i pokombinuje:) P.S cylinder można zrobić na tokarce ale dokładnośc i powierzchnia napewno nie dowrówna takiej teflonowej. Choć śmiem twierdPozatym cięzko bedzie uzyskac idealny kształt i wymiar jakiego porządamy. Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted February 16, 2009 Report Share Posted February 16, 2009 Ja mojego Trigger boxa będę kleił "tym klejem do spawania na zimno". Wg. opisu mógłbyś wykonać taki element z niego. STICKER - już wiesz jaki to smar? Quote Link to post Share on other sites
hilaran Posted February 17, 2009 Report Share Posted February 17, 2009 hilaran mam prośbę! Możesz dać linka do zero triggera co go zamówiłeś? Jasna sprawa: http://www.repliki-gh.home.pl/main.html?sr...index2.html#2,0 na samym dole jest trigger do warriora. Są dwie możliwości: albo im wysyłasz cały karabin, oni Ci robią darmo przegląd, albo wysyłasz im wymiary trigger boxa a oni dopasują. Chinol to chinol, więc jest robiony pi razy drzwi, dlatego preferują wysyłanie im całego karabinu, ale ja z racji zmniejszenia kosztów zaryzykowałem i wysłałem wymiary. podejrzewam że nie powinno być żadnych problemów. Tak btw, jakby coś komuś popękało w triggerze stockowym, to piszcie na PW, mogę wam posprzedawać wszystkie części oprócz obudowy bo jest cała popękana :) Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 nie pasował by. W komorze PDI dystanser ma szerokość o ile pamietam coś koło 5-6mm a taki jak w AEG ma te swoje 3 czy 4mm. Inny rozmiar. Acz możesz kombinować z dotoczeniem takowego. Quote Link to post Share on other sites
hilaran Posted February 19, 2009 Report Share Posted February 19, 2009 Ja wczoraj dostałem triggera od G&H i porównując zdjęcia z newsa to muszę przyznać, że panowie popracowali trochę nad estetyką. wczoraj włożyłem zestaw M180 + tłok + prowadnica, ale niestety chyba bede musiał go oddać do tokarza, żeby trochę spiłował mi koniec, bo trigger go nie łapie. próbowałem natomiast naciągnąć. Ktoś ma jakieś pomysły jak usprawnić działanie, coby się łatwiej naciągał? Do najmniejszych nie należę, do najsłabszych też nie, ale nie widzę naciągania tej sprężyny na leżąco. Quote Link to post Share on other sites
Sticker Posted February 20, 2009 Report Share Posted February 20, 2009 hmm ja tez polecam systeme. Zima nie zima smiga smiało.Hmm gdzies był rysunek an którym zaznaczyłem gdzie można łatwo wsadzić metalowe odwazniki aby dociązyć wojownika;) Hmm mój wazy 6,5 kg ale razem z bipodem luneta monopodem plus maskowanie. Myslał ktoś kiedyś nad zrobieniem miejsca na drugi magazynek? Korci mnie to ponieważ kiedyś były plany dorobienia jak w tanace wypustu na "sztuczny" magazynek aby urealnić warriorka. A teraz przyszło mi do głowy że mozna to zrobić ale z drugim magiem do niego. startuje ktoś ze mna? xD prosiłbym moda o przeniesienie rysunku tulejki mojego jak dociążyc warriora i wzmocnić boxa i scalić z postem legileg wtedy nikt nie będzia miał problemu z szukaniem. Pozdrawiam zaczynam już dziś xD P.S z tym monopodem tez można by było podpiac jakby ktoś chciał... Quote Link to post Share on other sites
hilaran Posted February 20, 2009 Report Share Posted February 20, 2009 Ja na razie mam inny problem. mianowicie trigger od G&H nie do końca chwyta tłok. jakby trigger sear byl za krótki. i nie wiem co zrobić, chyba najprostszym rozwiązaniem będzie podszlifowanie miejsca w którym się triggera przykręca. Wiecie, do korpusu. powinno zdać egzamin. Quote Link to post Share on other sites
Lambert Posted February 20, 2009 Report Share Posted February 20, 2009 Próba bez kulki to dla mięczaków, dex... ;-) Pozdrawiam, Lambert Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted February 20, 2009 Report Share Posted February 20, 2009 idź, raz sprawdzałem tak moja VSR... kumpel powiedział że bez kulki... palec spuchnięty przez tydzień a fioletowy przez 3 dni chyba :D Quote Link to post Share on other sites
Matthew G Posted February 21, 2009 Report Share Posted February 21, 2009 (edited) Witam szanownych kolegów, od paru dni interesuję się zakupem karabinu snajperskiego i sądzę, że L96 w przeliczniku jakość/cena było by dla mnie najlepszym rozwiązaniem i właśnie odnosząc się do tego tematu chciał bym zadać szanownym kolegą kilka pytań. 1.Czy jest sens porywania się na dziki tuning bez żadnych umiejętności "snajperskich" ? 2.Co sądzą koledzy o customowym zestawie tuningowym ? 3.Czy Korpus Warriora można wymienić na korpus Stara ? 4.Jaką lunetę koledzy polecają na odległości 50-90m ? 5.Elementy jakiej firmy należy wymienić po zdobyciu jako takich umiejętności strzelca wyborowego tzn jakiej firmy i jaki model bo wiem, że do najważniejszych zaliczać się będą gumka hopa, lufa, komora a sprężynę może w przyszłości ? 6.Z pytań extremalnych, czy do Warriora po wymianie tłoka na teflonowy oraz mechanizmu spustowego będzie istniała możliwość zainstalowania springa 210M bez naciągania go "kopytem" ? Edited February 21, 2009 by Matthew G Quote Link to post Share on other sites
Sticker Posted February 21, 2009 Report Share Posted February 21, 2009 1. Nie ma sensu. Więc na kolejne pytania nie powinienem odpowiadać ale zrobię dobry uczynek może jakiś mod kiedyś scali:) P.S wydaje mi się że na stocku tez powinieneś się świetnie bawić i nauczysz się operowania karabinem snajperskim (waga przeładowanie oraz wymiary) co pozornie wydaje się łatwe ale pewnie nie dla każdego. 2. Customowy zestaw tuningowy (czyt. ten u krakmanów?) w domyśle chyba o ten Ci chodzi. Jest dobry. Jeśli chcesz zrobić z Warriora wyborówke. Jeśli myślisz o exetremalnym tuningu (M190) nawet nie kupuj. 3. Jeśli masz kase na kupno stara nie kupuj Warriora. Choćby Ci ktoś sprzedał za połowę ceny Stara. To po prostu nie ma sensu. Mi osobiście wydaje się że mocowania ma w innych miejscach. Poza tym zabawa z magiem i poprawnym umocowaniem komory HU mi się nie widzi :roll: 4. Temat o lunetach jest więc prosze poszukać 5. Co do elementów. To: - po pierwsze komora HU PDI. (zamiennie z tulejką która moim zdaniem jest bezsensownym rozwiązaniem czyt. lepiej doszczelnić komore stockową i dozbierać pieniążki do PDI) - gumka AEGowa Systemy czarna (gdy zamontujemy HU PDI) - lufa precyzyjna (mamy po zamontowaniu HU PDI mase możliwości) polecane przeze mnie to min mad bull 650 mm (choć z nimi bywa różnie ale ja ogólnie z mojej jestem zadowolony) KM oraz Prometheus'a. Innych bym raczej nie brał pod uwage do jakiejkolwiek snajperki. - cylinder teflonowy (najlepsze rozwiązanie) ostatecznie można zostać przy stocku ale polecałbym tylko do zestawu z krakmana ostatecznie do M170. - prowadnica sprężyny. Tu pojawia się pierwsza część która najlepiej wykonać u znajomego tokarza. Bo przy niebotycznych cenach dochodzących do 100 zł (?) o ile się nie mylę jest to extremalny tuning ale pod względem okrojenia naszego portfela ;) - śruba mocująca zaczep bolta. Tu jest druga część która możemy wykonać u znajomego tokarza. Za dosłownie grosze. Ważne aby nie dobrać byle jaki materiał. Jest to element dość obciążony powiedziałbym że nawet bardzo przy sprężynach powyżej 530 fpsowych. - tłok < tutaj odsyłam do specshop'u - sprężyna < ;) - i jeden z najważniejszych elementów kosztujących tyle co nowy Wojownik. Zero Trigger Box. Są 3 opcje: + najtańsza to wzmocnienie stockowego. Opis znajduje się w temacie dla) cena: grosze i troche chęci + zdrowe myślenie + produkt G&H osobiście nie miałem okazji pomacać ale wygląda obiecująco. cena 300 zł + najdrozsze rozwiazanie to kupno Zero Triggera LL. cena 499 zł To czyni samego Warriora karabinem wyborowym/snajperskim w zależności kto czego i w jaki sposób chce używać. 6. Niestety nie. Samo to nie wystarczy. Leci prowadnica spreżyny cylinder spust. Ostatecznie otrzymujemy karabin który bedzie miał 700 fps i trafimy z niego w kogoś na max 50 metrach (?) Jeśli ktoś zaczyna tuning. Polecam Wymiane komory gumki i lufy. Postrzelać zobaczyć. Jak to nie da satysfakcji to zestaw u krakmanów. Jeśli nadal jesteśmy nie nasyceni polecam rozpocząć testy dla twardzieli. Box cylinder prowadnica tłok (+ komora lufa i gumka) wsadzić M170 i poprosić znajomego aby strzelił do Was na 50 metrach w samej koszulce. Jeśli nadal czujemy się że jesteśmy większymi twardzielami to prosze o M190 i ten sam test na tym samym dystansie. Jeśli jednak dalej czujemy że damy rade wiecej to prosze o spręzyny powyżej M190. I spróbować zrobić ten sam test na tym samym dysta... aaa zapomniałem. Najpierw przytrzymać koledze Warriora abyście dali rady naciągnąć. I spróbować zrobić test na tym samym dystansie. Jeśli dalej czujecie niedosyt i ładowanie we dwóch to dla Was pikus polecam porzucenie ASG i zajęcie się wiatrówkami (a tutaj już nie polecam robienia testów na samym sobie czy koledze na 50 metrach żeby nie bylo domysłów) Pozdrawiam i zachęcam do myślenia. Quote Link to post Share on other sites
hilaran Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Post ku przestrodze :) Mogę śmiało polecić triggera z G&H, jest mocny, wytrzymały i toporny, a co także nie bez znaczenia, popracowano nad szatą graficzną. (jak zwał tak zwał ale wygląda lepiej niż na newsie). ALE nigdy nie róbcie takiego błędu: jak podacie im wymiary, to zrobią triggera. Tylko że nie będzie pasował do końca jak mój. Z oszczędności nie chciałem płacić za wysyłkę całego karabinu, a i tak musiałem teraz wysłać korpus. Lepiej zapłacić na poczcie te 11,50 i mieć spokój. (Tym bardziej, muszę pochwalić, ostatnimi czasy PRIORYTET na poczcie rzeczywiście oznacza PRIORYTET tzn. znad morza paczka przyszła mi w jeden dzień.) Konserwacja w G&H za darmo, bez problemów. Frontem do klienta jednym słowem. Quote Link to post Share on other sites
hilaran Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Mam pytanko (pewnie dużo osób o to pytała)Czy jak kupie tą lufe www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_161_303&products_id=2572 to czy będzie pasować do komory PDI lub czy ta lufa bedzie pasowac bez wymiany komory z nową gumką HU?Jaka jest potrzebna długość optymalna? Nie , nie będzie pasowała do komory PDI. Optymalna do warriora jest miedzy 550 a 650. (Im dłuższa lufa tym więcej musisz mieć fpsów w sprężynie) Tak ta lufa będzie pasowała do stockowej komory, pod warunkiem że kupisz dedykowaną gumkę. Gdzieś widziałem takie gumki, ale nie pamiętam gdzie. Google nie bolą. PS: wszystko to już było. tak trudno przeczytać wszystkie posty zanim zada się pytanie po raz 438675976954? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.