Alias83 Posted October 19, 2007 Report Share Posted October 19, 2007 Jaki tuning jest najbardziej polecany przy tej replice? Jaką najmocniejszą sprężynę mogę wsadzić bez obaw o stockowe zębatki/szkielet GB? Jaki zestaw Bore Up będzie pasował do tego karabinu (bo dedykowanego do M249 nie znalazłem) Pozdrawiam. Alias ToD Quote Link to post Share on other sites
temohab Posted October 19, 2007 Report Share Posted October 19, 2007 (edited) Hmmm najdłużej PJ ma chyba Bulli a z tego co opisywał wpakował do środka: -zestaw boreup M16A2 -sprężynę 140m/s guardera -zębatki SYSTEMA Torque Up -tłok z Deep Fire z tytanowymi zębami -wzmocnioną prowadnicę z łożyskowaniem Ja tymczasowo wpakowałem do maszynki sprężynę 130m/s ale ciężko mi się jeszcze wypowiedzieć nad żywotnością GB na niej. Edited October 19, 2007 by temohab Quote Link to post Share on other sites
Alias83 Posted October 19, 2007 Author Report Share Posted October 19, 2007 Prowadnica od V2, V3? Jaki to jest GB? Najlepiej podawajcie od razu linki do konkretnych podzespołów. Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted October 19, 2007 Report Share Posted October 19, 2007 Z tego co pamiętam, FTK Guardera do M16 pasuje bez problemu... Czyli części wewnętrzne od emek są wykorzystane w M249... Quote Link to post Share on other sites
madjong Posted October 20, 2007 Report Share Posted October 20, 2007 Prowadnica od V2, V3? Jaki to jest GB? to jest GB charakterystyczny tylko dla CA/PJ249. W M249 G&P już mamy zwykłą dwójkę. TU masz jego zdjęcia Quote Link to post Share on other sites
Alias83 Posted October 21, 2007 Author Report Share Posted October 21, 2007 (edited) W najbliższym czasie będę wzmacniał gun'a (M130-140, borek) i przydała by się mocniejsza gumka HU... i tu pytanie: Jaka gumkę dać? Czy trzeba ją przycinać czy nie, bo już się zgubiłem? Czy to na pewno tylko kwestia przycięcia? Czy ktoś już próbował upchnąć do box'a baterię Homemade? Bo znalazłem ciekawe ogniwa tylko że dosyć duże "Wymiary: 33x60,5 mm. Waga 135 g." ale za to 4000mAh :) I 10pln za ogniwo. Tylko czy to cholerstwo się zmieści?!? Edited October 21, 2007 by Alias83 Quote Link to post Share on other sites
Alias83 Posted November 2, 2007 Author Report Share Posted November 2, 2007 Wstawiał już ktoś mocniejszą sprężynę? Jakoś nikt się nie chwali tuningiem SAW'a... czemu?? Quote Link to post Share on other sites
Alias83 Posted November 5, 2007 Author Report Share Posted November 5, 2007 Doszły już do mnie części do tuningu(M140, BoreUp, aluminiowy tłok). Jak wstawię i przetestuję to napiszę co i jak. PS. Sory za OT ale chciałem odświerzyć wątek bo dla niektórych przewinięcie pół strony to za dużo i już powstały kolejne 2 tematy o tuningu tego guna. Quote Link to post Share on other sites
yogurt Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 Alias83 zrobiłeś ten tuning? Bo ja się właśnie przymierzam do zmiany sprężyny (czytaj próbuje dostać się do gerbox'a) i zastanawiam się czy muszę zdemontować całą kolbę bo jak odkręcę tylko jedną śrubę to odchodzi ona od body może na 2cm i coś ją blokuje. Quote Link to post Share on other sites
lukasz Posted December 4, 2007 Report Share Posted December 4, 2007 Musisz wyjąć jeszcze pin na dole bo nie da rady niestety bez 8-) Quote Link to post Share on other sites
szymaniak Posted December 5, 2007 Report Share Posted December 5, 2007 Czy jakbym wymienił komorę HU na tą od CA to będą pasować normalne gumki (te z kołnierzykiem)? W moim egzemplarzu niestety po wstawieniu czarnej systemy występują dublety. Quote Link to post Share on other sites
Paul Posted December 6, 2007 Report Share Posted December 6, 2007 Może źle lufę zamontowałeś? spróbuj ją jeszcze raz włożyć do komory hu mając 100% pewności że dalej wejść nie może. Wydawało mi się że w pjotach trzeba dać dłuższy dystanser bo stockowy jest za krótki. peace Quote Link to post Share on other sites
szymaniak Posted December 6, 2007 Report Share Posted December 6, 2007 Lufa jest dobrze złożona. Dystanser też jest odpowiednio długi. Quote Link to post Share on other sites
Paul Posted December 6, 2007 Report Share Posted December 6, 2007 (edited) Jeszcze sprawdź czy komora hu z lufą jest dobrze dociśnięta do gb.Możesz też samą lufę wew. docisnąć i ją tak trzymając postrzelaj i sprawdź efekt. Wstawiałem gumę guardera do pejoty i nie było żadnych problemów. V Edited December 6, 2007 by Paul Quote Link to post Share on other sites
szymaniak Posted December 6, 2007 Report Share Posted December 6, 2007 Uwierz, że sprawdziłem wszystkie możliwości i niestety się nie rozwiązało. Na stockowej gumie strzela na te 400fps ale jest marnie z podkręcaniem (strasznie zjechana jest). Już do mnie idzie nowa PJotowa guma. Zobaczę co z tego będzie. Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted December 7, 2007 Report Share Posted December 7, 2007 Weź zobacz jeszcze czy jak masz włożoną gumkę na lufę i to razem do komory to czy lufa rusza się (nawet minimalnie) nawet po włożeniu blokady w postaci plastikowej wsuwki w kształcie litry U. Jeżeli są luzy to je zniweluj wkładając podkładkę pod wsuwkę aby była nieruchoma. Często są niedopasowane. Powstają przez to luzy a co za tym idzie; straty kompresji powietrza (czyli spadek prędkości wylotowej) lub poluzowanie gumki HU co objawia się różnorodnością strzałów (jedna kulka leci na 5m, druga na 15m, trzecia na 55, czwarta na 40m, itd.). Ogólnie zespół komora, gumka i lufa są kapryśne w mini ale da się to zrobić ;-) Quote Link to post Share on other sites
szymaniak Posted December 8, 2007 Report Share Posted December 8, 2007 Pierścień usztywniający lufę dodawany przez Systeme jest trochę większej średnicy co za tym idzie wszelkie luzy niweluję. Strzały na stockowej gumie są powtarzalne tylko, że nie są wystarczająco podkręcane. Nie mówię tu o strzelaniu na zewnątrz gdzie gumka zamarza, a o strzelaniu z okna. Po weekendzie dojdzie mi nowa stockowa guma od PJota i się okażę. Quote Link to post Share on other sites
szymaniak Posted December 15, 2007 Report Share Posted December 15, 2007 (edited) Ponawiam moje pytanie. Czy inwestując w komorę CA będę miał pewność, że gumki innych firm (z kołnierzem) będą pasować? A pjotowa guma jeszcze nie doszła. Ych ta poczta... Edited December 15, 2007 by szymaniak Quote Link to post Share on other sites
snake4 Posted December 28, 2007 Report Share Posted December 28, 2007 http://asgshop.pl/produkt.php?id=1474 czy ten zestaw będzie pasował do GB minimi? Z góry dziękuje za odpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
Cybul Posted December 28, 2007 Report Share Posted December 28, 2007 Będzie. Quote Link to post Share on other sites
.Marvin. Posted December 29, 2007 Report Share Posted December 29, 2007 (edited) i po zamontowaniu tego i podlaczeniu batki 12v(na springuM120) ile przezyje? Zwłaszcza chodzi mi o zeby tloka. Edited December 29, 2007 by .Marvin. Quote Link to post Share on other sites
bops Posted December 29, 2007 Report Share Posted December 29, 2007 (edited) Ja raczej zamiast o zęby tłoka martwiłbym się o zęby zębatki tłokowej (mowa o zacięciach) :twisted: Żeby śmieszniej było, po zamontowaniu tego tłoka, przy m120 i porządnym ROF'e pierwsze co poszło to bolec mocujący właśnie od zębatki tłokowej (Stock'owa G&G) :) Ps. Mój przypadek jest z innego karabinu. Edited December 29, 2007 by bops Quote Link to post Share on other sites
snake4 Posted December 29, 2007 Report Share Posted December 29, 2007 Hmm czyli może bardziej w tym kierunku http://asgshop.pl/produkt.php?id=1926 W podobnej cenie jest zestaw guardera http://asgshop.pl/produkt.php?id=870 W sumie lepiej jest wymieniać tłoki niż zębatki :P jeśli ktoś ma inny pomysł to niech się podzieli :) W połowie stycznia chciałbym zrobić tuning żeby na lato mieć już spokój. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
szuli Posted January 1, 2008 Report Share Posted January 1, 2008 zamierzam wymienić okablowanie na sylikonowe, ale jakiej grubości tam się zmieści? 1,5-2mm wejdzie ? pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Majkel86 Posted January 8, 2008 Report Share Posted January 8, 2008 Mam pytanie do kolegów. Zamierzam wstawić sprężynę m130 i jechać na stockowych zębach bo jak Bulli pisał w recenzji - nic się nie zjechało. Wymienił bym także głowice cylindra na taką: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1396 Oraz głowicę tłoka na taką: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1410 . Co myślicie o takim małym "tuningu/wzmocnieniu"? Ile fps bym uzyskał po tych modyfikacjach i czy w ogóle są one opłacalne. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.