Rogaś Posted November 20, 2012 Report Share Posted November 20, 2012 Ja mam Systeme 6,04 247mm, do CQB w sam raz i na średni dystans. JBU miałem jedną preckę i już więcej nie kupie, po 2 hicapach na G&G 0.25g miałem taki osad na niej ze trafienie kogoś z 20m było nie możliwe. Quote Link to post Share on other sites
NooBSaiboT Posted November 20, 2012 Report Share Posted November 20, 2012 A lufy guardera ? Quote Link to post Share on other sites
_Sandro_ Posted November 20, 2012 Report Share Posted November 20, 2012 (edited) Systema & guarder, jeśli chcesz to poskładać bez jakiegoś przedłużenia to lufa max 285mm, z resztą może być dłuższa / krótsza dla zasięgu to w zasadzie bez znaczenia Edited November 20, 2012 by _Sandro_ Quote Link to post Share on other sites
Melite1337 Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 Ej ! Mam bardzo duży problem związany z tą repliką ! Postanowiłem dokupić sobie do tej repliki tłumik dźwięku . Zamówiłem go z Silesii ( oczywiście wybrałem lewy ) i mam go już od paru dni ale nie pasuje . A z tego co wiem to powinien pasować ! Na 14 mm gwint przejściówka do 22 mm nakręca się w prawo a odkręca w lewo . Tłumik się nie przykręca w prawo . Co mam zrobić ? Czy mam go wymieniać na prawy ? Bo raczej nie wydam 54 zl na przejściówkę . Z góry dziękuje za pomoc .... Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted November 27, 2012 Report Share Posted November 27, 2012 tłumik ci pewnie zły wysłali. mam w domu 3 takie przejściowki, wszystkie są na gwint lewy. Quote Link to post Share on other sites
RalphPL Posted November 27, 2012 Report Share Posted November 27, 2012 Czy ktoś miał może w swoim 74u tak, że mu sprężyna zatrzasku kolby wypada czasami przy składaniu/rozkładaniu? Bo mnie już chyba 6 raz wypadła, nie wiem czy ją źle wkładam czy po prostu muszę wymienić. Quote Link to post Share on other sites
_Sandro_ Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Do tej pory na szczęście nie miałem żadnych problemów ze składaniem kolby, może dlatego, że zawsze staram się robić to dość delikatnie; to chyba urok chińskiej myśli technicznej, pewnie "składacz" miał zły dzień. Quote Link to post Share on other sites
0wn Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Tu nie chodzi o zły dzień. Jest to wada. Możliwe, że sprężyna ma za małą średnicę i przy złożeniu następuje jej skrzywienie. Skrzywienie może również nastąpić przez za krótką prowadnicę sprężyny w samym zatrzasku, Powodem może być również słaba sprężyna. Quote Link to post Share on other sites
RalphPL Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Możliwe że się zbiła? Cholera wie ile leżała w kartonie, a przychodzą ze złożoną kolbą, kolba naciska na guzik zwalniania kolby i spręzyna jest cały czas ściśnięta. Wie ktoś gdzie można zdobyć takie mocne małe sprężyny ok. 1,5cm długości i 0,3cm średnicy? Quote Link to post Share on other sites
Sedoro Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 A nie sprzedają ich przypadkiem razem ze stalowymi zatrzaskami? Odrazu byś sobie wymienił na stalowy. o taki: http://www.taiwangun.com/czesci-i-akcesoria/czesci-metalowe/stalowy-zatrzask-do-kolby-skladanej-w-serii-rk-01-02-03-05-p-j.html Quote Link to post Share on other sites
RalphPL Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Zatrzask to ja mam stalowy. Potrzebuje tylko sprężyny do niego. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 mam taką. Quote Link to post Share on other sites
Kazik94 Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 Witam, posiadam owego kałacha (wersja z zieloną batką 9.6, szare pudełko) i chce wstawić dłuższą lufę ukrytą pod tłumikiem. I tu jest problem, czy ten duży pin pod szczerbinką się wybija?? Pytam dlatego, ponieważ w cymach 0.40 młoteczkiem można go spokojnie wybić, a w moim przypadku po próbie wybicia go młotkiem on ani drgnie. Miał ktoś taki problem? Jak tak to prosiłbym o rady jak go wyjąć. Ps. próbowałem rozpuszczalnikiem ale nadal siedzi. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted December 16, 2012 Report Share Posted December 16, 2012 Weź większy młotek i czop o większej średnicy (ja używałem śrubsztaka) i powinno pójść. Quote Link to post Share on other sites
Bartosz_Tr Posted December 26, 2012 Report Share Posted December 26, 2012 (edited) Witam! Panowie/Panie, wiecie może czy gdzieś jeszcze dostanę stalowe dolne okucie? Znalazłem wiele linków do części od GF, ale wszędzie 'towar niedostępny'. Miałem dłuższą przerwę z AS, dlatego nie bardzo się orientuję więc jeszcze pytanie co do znalezionej części u Krakman'ów: Click. Czy toto jest takie jak w stockowych, starszych wersjach AKS, tj. ze znalu? Pozdrawiam Bartosz :icon_smile: Edited December 26, 2012 by Bartosz_Tr Quote Link to post Share on other sites
Sedoro Posted December 26, 2012 Report Share Posted December 26, 2012 Najlepiej zapytaj sklep, oni będą wiedzieć , trudno ze zdjęcia wywnioskować. Quote Link to post Share on other sites
Bartosz_Tr Posted December 26, 2012 Report Share Posted December 26, 2012 Wiem, wiem. Jutro przedzwonię. A odnośnie tych z GFC coś Ci wiadomo? Da się to jeszcze gdzieś dorwać? Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted December 26, 2012 Report Share Posted December 26, 2012 W komisie powinno być. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted December 28, 2012 Report Share Posted December 28, 2012 http://www.rsov.com/product.php?langId=1¤cyId=1&manufacturerId=10&prodId=12973&cateId=68 mogę pomóc Ci ściągnąć, zapraszam na PW. Quote Link to post Share on other sites
Galjusz Posted January 23, 2013 Report Share Posted January 23, 2013 Witam Planuje zakupić swoją pierwszą replikę i zastanawiam się na kupnem tego modelu: http://gunfire.pl/product-pol-1152189933-DropZone-RK-01-W.html Mam kilka pytań do owej repliki: Jaki ma zasięg, bo trochę mnie przeraża ilość fps? Czy jest wytrzymała i jak średnio "żyją" ? Czy jest warta swojej ceny ? Czy lepiej kupić coś innego ? Z góry dziękuje !!!! Quote Link to post Share on other sites
Deadmaster Posted January 23, 2013 Report Share Posted January 23, 2013 (edited) 1. Ilość fps akurat idealna dla początkującego. W terenie zasięg jest wystarczający (poproś o wymianą gumki na http://gunfire.pl/pr...-up-czarna.html ma opinię jednej z najlepszych i całkiem nieźle poprawi osiągi repliki bez zwiększania fpsów), a i do budynku Cię wpuszczą. 2. Replika jest dość wytrzymała. Jedyny problem z wytrzymałością to części z ZnAl (bodajże rozwalają się po 2-3 latach jeśli ich nie katujesz, ale nie jestem pewien). Jeśli zaczep kolby jest z ZnAl, to będzie też do wymiany (pierwsza rzecz jaka poszła w moim rk-02, to samo tylko trochę dłuższe). 3. Jak najbardziej. 4. Masz jeszcze chyba do wyboru np g36c jg (są jeszcze boy i cm, ale są względnie nowe na rynku), ale to już kwestia gustu. Ja bym brał aksu :icon_wink: Pamiętaj jeszcze o zakupie atestowejanej ochrony oczu. Ja mam trochę inne pytanie apropo aksu: Jak się sprawują midy (http://www.taiwangun...-orange-cm.html)? Dają radę, czy nastawiać się na zostawienie skorup i wymianę wkładów? Wiecie.... dwa magi od rpk, niebieska taśma... :icon_wink: Edited January 23, 2013 by Deadmaster Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted February 2, 2013 Report Share Posted February 2, 2013 Panowie szybkie pytanie. Czy mogę prosić zdjęcie gdzie trzeba spiłować zwalniacz magazynka bo już mnie szlak zalewa, że żadne magi mi nie pasują a te co mam to wchodzą tak topornie, że nie mogę ich szybko przeładować. Quote Link to post Share on other sites
Bartosz_Tr Posted February 2, 2013 Report Share Posted February 2, 2013 (edited) Ja, co prawda, używam magów do 47, ale sam motyw z piłowaniem też musiałem uskutecznić to może Ci się przyda. Boki równomiernie z dwóch stron i teraz siedzi idealnie. Może pomogłem. :_) P.S. Tylko zatrzask magazynka piłowałem. Ze zwalniaczem nic nie robiłem i pasuje. Edited February 2, 2013 by Bartosz_Tr Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted February 2, 2013 Report Share Posted February 2, 2013 Dzięki za poradę ale mi chodzi właśnie o spiłowanie zwalniacza magazynka. Quote Link to post Share on other sites
Bartosz_Tr Posted February 2, 2013 Report Share Posted February 2, 2013 Bardziej bym sugerował spiłowanie magazynka od tamtej strony niż samego zwalniacza. Raz, że to nie aż taka wytrzymała część, a dwa to to, że na magazynku jest większy zakres możliwości piłowania niż na zwalniaczu. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.