Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] HK 416 [JG]


Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ehhh, mam kilka problemów :D

 

- Mam problem z ułożeniem kabli w chwycie - klapka nie chce się zamknąć

- Urwał mi się jeden z konektorów - jak go zastąpić?

- Próbowałem przeciągnąć kable do tyłu - puściłem je wewnątrz ale wzdłuż body aż do tyłu - był mały problem ze złożeniem body ale w końcu się zmieściło - macie jakieś swoje pomysły na przeciągnięcie?

- Mam problem też z samym strzelaniem - kiedy podłączam sam silnik - działa bez problemów, jednak kiedy podłączyłem wszystko do kupy było słychać chwilkę kręcenie silnika a później tylko cisza...

 

Jeżeli chcesz przełożyć kable do tył to jedyny sensowne rozwiązanie to poprowadzenie ich w środku GB do tył tak jak to się zwykle robi.

 

Te konektory cholernie trudno dostać. Wiem, że były takowe promyka na asgshopie (drogo). Weź jeden taki konektor i pójdź do elektryka albo innego serwisu/sklepu i zapytaj czy nie mają.

 

Kabelki musisz w chwycie puścić tak żeby nie chaczyły o silnik. Silnik musi chodzić w chwycie swobodnie.

 

Co do problemów ze strzelaniem. Odwrotnie podłączyłeś kabelki do silnika. Silnik kręci się w drugą stronę i zębatki zatrzymuje anti-reversal. Musisz podłączyć odwrotnie kabelki. Jak już zadziała to zaznacz czarnym markerem gdzie ma być jaki kabel (kolorami czarnym i czerwonym).

 

W razie pytań wal na gg: 4963606.

Link to post
Share on other sites

Tą śrubą reguluje się odległość między zębatką silnikową a zębatką na anty-rewersie , która jest jedną z trzech zębatek w GB. Jak będziesz tak się doświadczał to czeka Cię wymiana przynajmniej zębatki silnikowej. W JG jest ona wciskana na oś silnika bez żadnego zabezpieczenia , a wymiana jej stanowi małe wyzwanie dla kogoś kto nie posiada ściągacza i prasy do wciśnięcia nowej. Wiem coś o tym bo akurat wymieniałem i dorobiłem sobie specjalny ściągacz a prasę już mam . Przyczyną uszkodzenia się zębatki była właśnie ta śruba która się sama odkręciła na tyle , że zębatka silnikowa zmieliła się . Teraz zabezpieczyłem ją środkiem przeciwko odkręcaniu i jest OK.

 

A i dodam jeszcze jedno KATANA jak silnik nie dotykał do zębatki silnikowej skoro zębatka jest na nim zamontowana.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Mid i Hi - Capy od Boyi, też pasują, ale trzeba się napocić, żeby dobrze podawały (przypadłość mechaniczna), jak już się dobrze rozbujają, to efekt jest zadowalający.

STARy z tego co słyszałem trawią tylko dobre kulki (czyt. exel np.), w przypadku zacinki mag praktycznie do wyrzucenia, jednak plastik-fantastik się nie opłaci. Lepiej już dorzucić to 10 PLNa.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...