Wolf.Tns Posted September 7, 2008 Report Share Posted September 7, 2008 Ogólnie to właśnie imbusy, ale torx'y też dają rade. Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted September 7, 2008 Report Share Posted September 7, 2008 Ehhh, mam kilka problemów :D - Mam problem z ułożeniem kabli w chwycie - klapka nie chce się zamknąć - Urwał mi się jeden z konektorów - jak go zastąpić? - Próbowałem przeciągnąć kable do tyłu - puściłem je wewnątrz ale wzdłuż body aż do tyłu - był mały problem ze złożeniem body ale w końcu się zmieściło - macie jakieś swoje pomysły na przeciągnięcie? - Mam problem też z samym strzelaniem - kiedy podłączam sam silnik - działa bez problemów, jednak kiedy podłączyłem wszystko do kupy było słychać chwilkę kręcenie silnika a później tylko cisza... Jeżeli chcesz przełożyć kable do tył to jedyny sensowne rozwiązanie to poprowadzenie ich w środku GB do tył tak jak to się zwykle robi. Te konektory cholernie trudno dostać. Wiem, że były takowe promyka na asgshopie (drogo). Weź jeden taki konektor i pójdź do elektryka albo innego serwisu/sklepu i zapytaj czy nie mają. Kabelki musisz w chwycie puścić tak żeby nie chaczyły o silnik. Silnik musi chodzić w chwycie swobodnie. Co do problemów ze strzelaniem. Odwrotnie podłączyłeś kabelki do silnika. Silnik kręci się w drugą stronę i zębatki zatrzymuje anti-reversal. Musisz podłączyć odwrotnie kabelki. Jak już zadziała to zaznacz czarnym markerem gdzie ma być jaki kabel (kolorami czarnym i czerwonym). W razie pytań wal na gg: 4963606. Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted September 7, 2008 Report Share Posted September 7, 2008 Kable były dobrze podłączone (czerwony do konektora przy czerwonej kropce ;)) Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted September 8, 2008 Report Share Posted September 8, 2008 Jaką kolbę na batkę polecacie? :) Tak, żebym problemów z montażem nie miał ;) Quote Link to post Share on other sites
zombie_snake Posted September 8, 2008 Report Share Posted September 8, 2008 (edited) Weź SF P&J. Ktoś ją kiedyś polecał na forum, a poza tym to i jak jest jedna dupa przy M4. Ew zrób jak ja i w ładownicy na kolbie trzymaj bate. Edited September 8, 2008 by zombie_snake Quote Link to post Share on other sites
Ari Posted September 8, 2008 Report Share Posted September 8, 2008 A ja taka batke http://www.taiwangun.com/?str=product&prId=850 trzymam w kolbie od kolby skladanej w HK 416 :) Quote Link to post Share on other sites
Katana Posted September 8, 2008 Report Share Posted September 8, 2008 Witam. Mam pytanie. Do czego jest ta duża śruba w chwycie pistoletowym? Jak przekręciłem ja ze 3,4 obroty, to z GB zaczął wydobywaćsię nieprzyjemny dżwięk skrzypienia, i sprężyna nie naciągałą tłoka. Co to może byc? Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted September 8, 2008 Report Share Posted September 8, 2008 Śruba do regulacji silnika Quote Link to post Share on other sites
Katana Posted September 8, 2008 Report Share Posted September 8, 2008 To wiem. Ale chodzi o efekt- silnik nie dotykał do zębatki silnikowej? Quote Link to post Share on other sites
JacekJ Posted September 8, 2008 Report Share Posted September 8, 2008 Tą śrubą reguluje się odległość między zębatką silnikową a zębatką na anty-rewersie , która jest jedną z trzech zębatek w GB. Jak będziesz tak się doświadczał to czeka Cię wymiana przynajmniej zębatki silnikowej. W JG jest ona wciskana na oś silnika bez żadnego zabezpieczenia , a wymiana jej stanowi małe wyzwanie dla kogoś kto nie posiada ściągacza i prasy do wciśnięcia nowej. Wiem coś o tym bo akurat wymieniałem i dorobiłem sobie specjalny ściągacz a prasę już mam . Przyczyną uszkodzenia się zębatki była właśnie ta śruba która się sama odkręciła na tyle , że zębatka silnikowa zmieliła się . Teraz zabezpieczyłem ją środkiem przeciwko odkręcaniu i jest OK. A i dodam jeszcze jedno KATANA jak silnik nie dotykał do zębatki silnikowej skoro zębatka jest na nim zamontowana. Quote Link to post Share on other sites
Katana Posted September 9, 2008 Report Share Posted September 9, 2008 Chodziło mi o to, ze jakieś zebatki nie dotykały. To roywiao moje wtpliwođci, dzieki Quote Link to post Share on other sites
kmieto Posted September 13, 2008 Report Share Posted September 13, 2008 Witam panowie przymierzam sie do kupna jakiejs Gietki, ale czekam na Boya. Ma ktos moze jakies wiesci dotyczace ewentualnego wprowadzenia ich do sprzedazy ? Quote Link to post Share on other sites
szynkam Posted September 13, 2008 Report Share Posted September 13, 2008 Nie ten temat? Quote Link to post Share on other sites
Wolf.Tns Posted September 13, 2008 Report Share Posted September 13, 2008 Nie no raczej mu chodziło o Hk, bo Boyi nic nie mówił o gietkach. tak więc giety - rodziny G36 Hk - rodzina Hk416 choć niby można by podpiąć wszyscy co od Hk pochodzi... Nic nie wiadomo o Hk boyiego niestety. Quote Link to post Share on other sites
VonHusarz Posted September 13, 2008 Report Share Posted September 13, 2008 O HK 416 wiadomo ,że powinno ukazać się na dniach, kilka stron wcześniej jest link ze zdjęciem metalbody. Quote Link to post Share on other sites
ghost666 Posted September 13, 2008 Report Share Posted September 13, 2008 a wiadomo coś nowego na temat samego body? Quote Link to post Share on other sites
VonHusarz Posted September 14, 2008 Report Share Posted September 14, 2008 Tez będzie,jest do m4, sa do serii Ak wiec w naszym przypadku tez bedzie. Quote Link to post Share on other sites
kmieto Posted September 14, 2008 Report Share Posted September 14, 2008 No przepraszam HK'acz miałem pisac :P wiem czytałem własnie całe to forum od dechy do dechy. I własnie dlatego sie pytam :] Quote Link to post Share on other sites
Ari Posted September 14, 2008 Report Share Posted September 14, 2008 Czy ktoś próbował lub może wie czy to http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2912 będzie pasowac do HK416 ? Chce wydlużyć lufę zewnetrzną lecz zastanawiam czy na ta od specshopa da rade zamontowac do mocowanie cale od muszki ktore trzyma rownież z przodu RISa Quote Link to post Share on other sites
ghost666 Posted September 14, 2008 Report Share Posted September 14, 2008 Ale po co wymieniać całą lufę zewnętrzną, która i tak będzie skręcana? Lepiej dokup samą przedłużkę, albo zamów takową u jakiegoś tokarza, jeśli jesteś zainteresowany mam dokładny gotowy projekt do tego. Quote Link to post Share on other sites
zombie_snake Posted September 15, 2008 Report Share Posted September 15, 2008 Przedłużka z Boyi będzie pasowac na lufę zewnętrzną HK. Miałem przez krótki czas. Jedna jest nawet na allegro http://allegro.pl/item435768523_przedluzen..._nato_5_56.html Quote Link to post Share on other sites
szynkam Posted September 23, 2008 Report Share Posted September 23, 2008 Czy wiecie jakie mid-capy dobrze podają do tego hk? Quote Link to post Share on other sites
zombie_snake Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 Midcapy same z siebie się zacinają, więc to loteria. Ja wiem, że pasują STARy i podają całkiem ładnie. Quote Link to post Share on other sites
Valek Posted September 25, 2008 Report Share Posted September 25, 2008 Mid i Hi - Capy od Boyi, też pasują, ale trzeba się napocić, żeby dobrze podawały (przypadłość mechaniczna), jak już się dobrze rozbujają, to efekt jest zadowalający. STARy z tego co słyszałem trawią tylko dobre kulki (czyt. exel np.), w przypadku zacinki mag praktycznie do wyrzucenia, jednak plastik-fantastik się nie opłaci. Lepiej już dorzucić to 10 PLNa. Quote Link to post Share on other sites
DPM Posted September 29, 2008 Report Share Posted September 29, 2008 Mam pytanie.Jeśli już pojawiła się odpowiedź,to przepraszam.Przeszukałem wszystko i ciekawi mnie jedna rzecz.Mianowicie,czy z puszki na akumulator(atrapy lasera)można przenieść baterię do kolby(jeśli się takową kupi,np.stałą albo SF)? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.