samael16 Posted October 3, 2014 Report Share Posted October 3, 2014 Części i fpsy tu masz odpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
Groom Posted October 3, 2014 Report Share Posted October 3, 2014 tzn? można trochę jaśniej? Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted October 3, 2014 Report Share Posted October 3, 2014 Jak to ktoś powiedział, z gówna bata nie ukręcisz. Przeczytaj co kolega wyciągnął na m150 i masz odpowiedź co jest źle u Ciebie, podpowiem wszystko, może jak dex się tym zaopiekuje to zacznie to chodzić jako tako, ale szału nie będzie. Precka trochę lipna. Quote Link to post Share on other sites
Groom Posted October 3, 2014 Report Share Posted October 3, 2014 ale jak to sie ma do przeładowania? co powoduje tak ciezkie dzialanie? Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted October 3, 2014 Report Share Posted October 3, 2014 Rozłóż wszystko na części pierwsze i sprawdź każdy element jak działa i współpracuje z innymi. Serwisant to dupa. Trza było kupić zestaw od laylaxa/pdi to byś nie miał kłopotów z działaniem. Widzę, że grzeczne napisanie nie dociera do Ciebie więc proszę wersja bezpośrednia "kupiłeś gówno, za serwisanta wybrałeś jełopa bez szkoły, części nie są spasowane więc wynikową jest takie a nie inne niedziałanie repliki" Quote Link to post Share on other sites
Yautja Posted October 3, 2014 Report Share Posted October 3, 2014 Ja napiszę trochę mniej ostro :) Tak jak samael radzi, rozłóż replikę na części i sprawdź, może jakaś część o coś przyciera albo coś jest źle dopasowane. Tak w ciemno ciężko określić dlaczego jest ciężkie przeładowanie bez wzięcia repliki w łapy i dokładnego jej przeglądu. Może być dużo przyczyn, np blokada prowadnicy w zestawie spustowym trze o krawędzie cylindra albo cokolwiek innego. W ciemno nie strzelimy Quote Link to post Share on other sites
sebolek Posted October 3, 2014 Report Share Posted October 3, 2014 u mnie powodem cięzkiego na czeskich czesciach jest / było tłok i cylinder tłok za szeroką gumę miał i chodził ciasno jak tłok w nowym bloku samochodu.. 2. prowadznica i sprezyna były źle ustawione do tego :) 3. no niestety ale trzeba posmarować ;P sprezynę, prowadnicę i tłok ;) Quote Link to post Share on other sites
sebolek Posted October 12, 2014 Report Share Posted October 12, 2014 odświeżę ;) http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_161_308&products_id=12600&name=ARES_-_Sprezyna_S-170_do_SR,_MSR,_LSR_-_SPRING-04 takie cudo znalazłem przeglądając speca przed chwilą ;) Quote Link to post Share on other sites
Christophy Posted October 13, 2014 Report Share Posted October 13, 2014 Jakoby ktoś szukał porządnej gumki co dobrze kręci i cena tania ;) Quote Link to post Share on other sites
sebolek Posted October 13, 2014 Report Share Posted October 13, 2014 dzięki za info :) niestety, ale wojna z moim "cudem" trwa :D na 40m celność jest punktowa... ale potem mam problem w postaci "puff" pojawiam się i znikam, cel człowiek potwierdza przelot kulki... Quote Link to post Share on other sites
Mikolajski Posted October 26, 2014 Report Share Posted October 26, 2014 spotkał się ktoś z problemem podawania zbyt wielu kulek i w efekcie wylatywania "nadmiaru" przez lufę? Problem ten wystepuje na 020, 025, na 036 nie uświadczyłem tego problemu więc może to kwestia tego że sprężyna od magazynka trzyma te cięższe kulki zaś z tymi lżejszymi nie daje sobie rady? Quote Link to post Share on other sites
Christophy Posted October 26, 2014 Report Share Posted October 26, 2014 Sprawdź magazynki, rozkręć i zobacz czy sprężynka odpowiadająca za "odpychanie" tego plastiku zatrzymującego kulki ci nie złamała się. Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted October 27, 2014 Report Share Posted October 27, 2014 Ale co to za problem skoro nie strzelasz na 0,2 i 0,25? Quote Link to post Share on other sites
sebolek Posted October 27, 2014 Report Share Posted October 27, 2014 cóż może to być niekoniecznie magazynek ;) tylko ten prypeć w komorze HU :) Quote Link to post Share on other sites
Mikolajski Posted October 27, 2014 Report Share Posted October 27, 2014 sprężyna pracuje ok, mag od środka wygląda ok. Komora stockowa [jak cała replika, śmiejcie się śmiejcie ale w stocku kopia vsr od Cymy sieje tak że znajomym snajperom szczęki opadają, tym uzbrojonym w ostro kręcone Snow Wolfy i Svd ok Ak- w pozytywnym tego słowa znaczeniu]. Zaobserwowałem jeszcze jedną zależność: dzieje się tak tylko przy końcówce kulek, czyli podejrzenie mimo wszystko rzucałbym na źle dobraną/nie przystosowaną do lżejszych kulek. PS; po doszczelnieniu na chrono STOCKOWO wyszło 530 fpsów;-) Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted October 28, 2014 Report Share Posted October 28, 2014 Magia cymy to już prawie tuningować nie trzeba :D. Quote Link to post Share on other sites
Mikolajski Posted October 28, 2014 Report Share Posted October 28, 2014 (edited) @gloomer, się zgadza. Pewnie w tym momencie sypiesz ironią ale ja nie. Firmowo ma mieć 470 fps [gunfire pisze nawet że ma 495], skok jakiego zaznałem po wykonaniu drobnej przeróbki z pierwszego posta to 60, czyli spokojnie można liczyć że replika prosto z kartonu ma te 450. Wiadomo, warto wsadzić promyka ale stockowa lufa strzela nadwyraz precyzyjnie[ jak na stocka, a strzelałem z nie tuningowanej, jednej, drugiej repliki snajperskiej- l96, SVD] . Wiadomo- nie ma porównania z kręconymi replikami markowymi ale jakość w stosunku do ceny jest dobra :icon_smile: PS: faktycznie ludzie operujący snajperakami za 1000złotych chwalili tego cymiacza. Muszę powiedzieć że tak jak bawię sie w człowieka krzaka od jakiegoś czasu tak z akcji na akcje mam coraz większe sukcesy, także jestem zadowolony :) Edited October 28, 2014 by Mikolajski Quote Link to post Share on other sites
Krwawy Posted October 28, 2014 Report Share Posted October 28, 2014 Co nie zmienia faktu że i tak w stocku nie będzie z tego snajperki z prawdziwego zdarzenia a i pod tuning będzie taka sama jak inna baza (czyli do wymiany prawie wszystko :P) Quote Link to post Share on other sites
Mikolajski Posted October 28, 2014 Report Share Posted October 28, 2014 hm, zamierzam wsadzić wspomnianą preclufę i komorę z prawdziwego zdarzenia, moc mnie zadowala, na chwilę obecną. Quote Link to post Share on other sites
Wintar Posted November 1, 2014 Report Share Posted November 1, 2014 (edited) Witam W końcu biorę się za tuning mojego bara10. Narazie planowałem części bart_a : prowadnica, zt, tłok, głowica cylindra. Dodatkowo promyk i gumka AA. Tylko zastanawiam się nad cylindrem. Zostawić stocka czy kupić coś porządniejszego(a jeśli tak to co cylinder bart_a czy może LL) ??? Pozdrawiam Edited November 1, 2014 by Wintar Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted November 1, 2014 Report Share Posted November 1, 2014 Jak już coś to zestaw bore up pdi. Ogólnie do vsr lepszą opcją jest pdi. Quote Link to post Share on other sites
Christophy Posted November 4, 2014 Report Share Posted November 4, 2014 O pany... http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_161_308&products_id=13090&name=Action_Army_-_Komora_HopUp_do_VSR-10_-_B01-013 Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted November 4, 2014 Report Share Posted November 4, 2014 Super, kto normalny wymienia standardową komorę na inną? Quote Link to post Share on other sites
sebolek Posted November 4, 2014 Report Share Posted November 4, 2014 na tym nowym sklepie w newsach tez jest jakas nowa komora na aeg lufy... i śruba do regulowania w miejscu gdzie kulki wchodzą... reguluj hu tym xD Quote Link to post Share on other sites
Christophy Posted November 4, 2014 Report Share Posted November 4, 2014 Właśnie o to chodziło samaelu :D Opłaca się tylko TMkę brać praktycznie :P Sebolek, w komorze PDI też tak jest, a jakoś tak nie smęcą że w L96 się źle reguluje hopka :D Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.