Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

aha spoko dzięki :)

a czym sie różni np. Set for M16A1 / VN od Set for SG550 ?? czymś bardzo zasadniczym ? bo jak już wiem że mam patrzeć na te bez dziury to zostaje jeszcze model który będzie pasować do HK 416

Tym, że jeden jest do Siga, a drugi do Wietnamca, różnią np. długością dyszy. Ty szukaj rzeczy do m16a2

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Replies 486
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Warto by podsumowac co można wymienic, a co nie w HK, żeby działo dobrze i długo.

 

Teraz ja mam pytanie (a co :D). Chce z mojego HK zrobic wersję długą (lufa 363mm) oraz lekki zabieg przedłużający żywotnośc.

 

Czy zatem warto wsadzic doń:

- Wzmocniona prowadnica sprężyny z łożyskowaniem V.2 Systema

 

- Sprężyna główna M110Guarder

 

- Cylinder typ 1 Systema

 

- Lufa precyzyjna 6.04mm o długości 363mm KM Head 1950

 

- Okablowanie Anti-Heat do M4A1 / M15 Carbine Guarder

 

Zaznaczam, że nie zależy mi tak bardzo na fpsach. Bardziej na szczelności i wytrzymałości. Chce osiągnąc wynik pod 400 fps na kulkach 0.2. Czy da się to zrobic z tymi częściami?

Link to post
Share on other sites

ja bym użył cylindra typ 2 bo to on jest do luf 363mm (poprawcie mnie jak się mylę :D ale z tego co wiem typ 1 jest do kałachów itd lufy chyba powyżej 400mm) i zamiast guardera bym m120 systemy włożył (lubię tę sprężynkę :D )

 

pzdr

 

a prowadnica łożyskowana to nie głupi pomysł :D

Link to post
Share on other sites

nie

typ2 powinien być zastosowany w lufach do 360.

więc typ1 przy lufie 363 jest odpowiedniejszy, mimo że można go zastosować też w lufach do ak-47 (455).

poco tracić fps?

 

polecam lekture działu technika na machinegun

Edited by Sp1ke
Link to post
Share on other sites

1. Prowadnica łożyskowana to bardzo dobry pomysł.

 

2. Zestaw głowic wymienić na jakieś wyciszone, albo płaskie metalowe.

 

3. Tłok wstawić taki co by ze sprężyną współgrał.

 

4. Łożyska kulkowe, jeżeli chcemy under m120 spring. A ślizgowe jak >m130

 

5. Metal body.

 

6. Komora jednoczęściowa.

 

7. Gumka HU + dystanser.

 

8. Prec lufa.

 

 

To takie moje przemyślenia jeżeli chodzi o wymianę części w hk 416. Gdybym cały taki zestaw zamontował to już bym nic nie wymieniał do póki coś się nie zepsuje.

 

 

V

Link to post
Share on other sites

W ostrej wersji nie ma rury gazowej, a ty chcesz w chińskiej kopii? O_o

 

Nie ma rury, ma tłok. Fajnie jak by to mieć w wersji ASG:

 

_HK416_07.jpg

_HK416_08.jpg

_HK416_09.jpg

_HK416_10.jpg

 

(zdjęcia znalezione przez sieć, lepszych z widocznym tłokiem, mam nadzieje że autor nie ma nic przeciwko :) ).

 

A RIS nie lata tak ostro, przynajmniej nie u mnie. Mnie bardziej boli że RIS na body jest u mnie lekko niżej niż na lufie - jakies 2..3mm (no mierzyć nie będę o tej godzinie).

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Nie ma rury, ma tłok. Fajnie jak by to mieć w wersji ASG

 

hehe, zobaczmy co w moim HK się schowało... [zdjęcia od Bravo-Co]:

hk15.jpg

 

Jest ruchome oczywiście 8-) 8-) 8-)

 

Apropo metal body do HK416 - od VFC kosztowało by tyle co ta replika, więc czy to czasem nie jest przerost formy nad treścią... ?

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Koledzy, chciałbym sie jeszcze Was poradzić, czy bebechy które sa w srodku wytrzymaja baterie 9.6 na ogniwach KAN?? Ile czasu taki zestaw pociagnie??

Czy trzeba jakis przerobek w kablach??

 

Z bebechow mam zmieniona sprezyne na 120 Madbulla (bo podobna stockowa obciaza system i sie zuzywa dosc szybko) oraz mam wypodkladkowane zebatki.

 

Z gory dzieki za odpowiedz.

Link to post
Share on other sites
czy bebechy które sa w srodku wytrzymaja baterie 9.6 na ogniwach KAN??

 

Człowieku ja mam 11.1V LiPol na stoku i śmiga aż miło. Przy takiej powtarzalności nie potrzebuję strzelać dużo, jedna dokładna seria zazwyczaj załatwia sprawę. A baterię wybieraj raczej z uwzględnieniem twoich wymagań i możliwości montażu jej w kolbie/puszce.

Link to post
Share on other sites

Mój stock ma przebieg jakieś 12k pestek. Do samej pracy gearboxa nie ma zastrzeżeń, jedynie do tego, że odkręca się docisk silnika (sylikon do okien załatwił sprawę). Co do mechanizmu spustowego i selektora. Spust zaczyna się nieznośnie zacinać i nie daje prądu, ale w skrajnych przypadkach, w dużej wilgotności. Na 9,6 wypadało by wymienić elektrykę. U mnie to się sypie.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Planuje downgrade w postaci sprężyny 110 madbulla.

Wie ktoś może ile da to fps przy precce 6.04 silver g&g 357 mm?

Ogółem zależy mi na czymś pomiędzy 350 a 380.

 

Daj jakas inna sprezyne niz m110 madbulla i bedzie miodzio.Mysle ze powinno wtedy wyjsc cos kolo 350-360 fppso'w

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...