lacu Posted November 2, 2009 Report Share Posted November 2, 2009 witam! Dzisiaj zamówiłem swoją M14 z taiwangun i mam pytanko czy jej osiągi bez inwestowania w upgrade są zadowalające? To mój pierwszy elektryk więc nie wiem czego się spodziewać Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted November 2, 2009 Report Share Posted November 2, 2009 Filmik który dał Adamus nie działa od kilku dni. Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted November 2, 2009 Report Share Posted November 2, 2009 witam! Dzisiaj zamówiłem swoją M14 z taiwangun i mam pytanko czy jej osiągi bez inwestowania w upgrade są zadowalające? To mój pierwszy elektryk więc nie wiem czego się spodziewać W stoku stosunek FPS do zasięgu i celności jest bardzo dobry , nie będziesz zawiedziony . Chłopaki mam prośbę , może któryś wrzucić mi schemat albo zdjęcie jak powinny iść kable w M14 ? Tzn całość , dorwałem za grosze trupa tej repliki i do pełnego wskrzeszenia zostało mi tylko zrobienie okablowania bo poprzedni właściciel wywalił wszystkie z zamiarem wymiany :wink: Quote Link to post Share on other sites
Saimon3 Posted November 2, 2009 Report Share Posted November 2, 2009 Major jakoś umnie link działa :-o Quote Link to post Share on other sites
Adamus21 Posted November 2, 2009 Report Share Posted November 2, 2009 Major nie wiem jak u Ciebie ale u mnie link działa. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Horblower Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 Jakich pakiecików używacie do napędzania swoich 14stek? Wiem, że 8,4 na largach wchodzi. 9,6 też wejdzie? ja po lekkim przemodelowaniu wewnątrz kolby wepchnąłem nawet 12 v ale takie niestandardowe bo wielkości 9,6 large. o taką http://www.batimex.pl/towar.php?idtowaru=3...&menu2=833- bardzo polecam dla tych co mają sprężyny m130 i chcą do tego walić na auto z zachowaniem pożądnego ROFu. Reakcja na spust przy tej batce też jest lepesza niż przy 9,6 large Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted November 11, 2009 Report Share Posted November 11, 2009 Heh taka mała ciekawostka , składając tą moją padniętą M14 porównywałem sobie niektóre części do tych zalegających na półce , okazało się że dysza z M4 JG 2 gen po minimalnym spiłowaniu z zewnątrz pasuje i bardzo dobrze się uszczelnia z głowicą cylindra PJ :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted November 19, 2009 Report Share Posted November 19, 2009 Wracając do wątku tuningu zewnętrznego :) Chciałbym wam drodzy koledzy przedstawić moją m14 w nowej odsłonie :) Co prawda straciła dwójnóg i poduszkę policzkową ale chciałbym was zapytać co myślicie o tym malowaniu? http://img265.imageshack.us/gal.php?g=p1911091018.jpg Kolory jakie były użyte: czarny, ciemny brąz, ten piaskowy i troszkę jasnej oliwki. Farby były dorabiane według własnej inwencji. Malowałem aerografem. PS jakość zdjęć jest nie najlepsza. Quote Link to post Share on other sites
lacu Posted November 23, 2009 Report Share Posted November 23, 2009 (edited) Jak myślicie, podejdzie ten http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1855 gearbox pod nasze 14-stki? :uśmiech: A i jeszcze czy bebechy ze stokowego "girsa" tam podejdą? Edited November 23, 2009 by lacu Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 Z tego co przeczytałem pasuje do m14 TM więc pod Cymkę też podejdzie :) Stockowe części też powinny wejść tylko czy jest sens? Quote Link to post Share on other sites
Yury Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 Witam mam małą prośbę,a mianowicie jestem ciekaw jak działa popychacz w gb v.7 ? Dostałem w gearbox 'proszku' i nie mam pojęcia jak złożyć zespół popychacza. Czytałem temat, jak i szukałem zdjęć lecz nie mogłem znaleźć nic konkretnego. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Adamus21 Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 Witam mam małą prośbę,a mianowicie jestem ciekaw jak działa popychacz w gb v.7 ? Dostałem w gearbox 'proszku' i nie mam pojęcia jak złożyć zespół popychacza. Czytałem temat, jak i szukałem zdjęć lecz nie mogłem znaleźć nic konkretnego. Pozdrawiam. Myślę, że ten filmik Ci pomoże : http://www.youtube.com/watch?v=v2h_5LzDnQo Quote Link to post Share on other sites
Yury Posted November 24, 2009 Report Share Posted November 24, 2009 Oo dzięki za link, tego mi było trzeba. Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted November 27, 2009 Report Share Posted November 27, 2009 Wie ktoś może jak zablokować karabin na semi? Mile widziane linki. Quote Link to post Share on other sites
Adamus21 Posted November 27, 2009 Report Share Posted November 27, 2009 Wie ktoś może jak zablokować karabin na semi? Mile widziane linki. Z tego co patrzyłem na moją m14 to myślę, że wystarczy odkręcić selektor i taki kawałek plastiku w kształcie litery U i to chyba tyle. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted November 27, 2009 Report Share Posted November 27, 2009 Tak tak tak :) Tylko to nie jest takie łatwe, wtedy blokuje się na auto :) Quote Link to post Share on other sites
Dogtag Posted November 27, 2009 Report Share Posted November 27, 2009 Rozbierz giwerę i wykręć to co napisał Adamus plus odkręć osłonę styków i selektora, wywal resztę tego U i ustaw selektor w położeniu na singla(jest to talie duże L ze znalu i ma być ono ustawione w kierunku kolby na wprost). Powinno działać. U mnie działało, ale coś blokowało to duże L w środkowym położeniu i nie strzelał karabin (przy szybkim strzelaniu na singlu), ale myślę że to jakaś wada w moim karabinie a nie wada konstrukcyjna. Jak ktoś się orientuję jak to lepiej zrobić i przy okazji usunąć problem blokowania się niech napisze. Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted November 27, 2009 Report Share Posted November 27, 2009 Ok dzięki :) Spróbuje jutro to zrobić po strzelance na razie przeboleje na auto :) Pozdro Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 (edited) Nie da rady edytować:) Chciałem podziękować i powiedzieć że działa :) Jestem uratowany... Przy okazji napiszę... Testy po wstawieniu modify nie wypadły najlepiej, być może dla tego że mam za lekkie kulki (nadal G&G 0.28) Kulka ma dużo większą moc ale leci niestabilnie, preckę też chyba muszę wymienić na coś od promyk albo km heada. Różnica szczelności między stockowym zestawem cylindra i tym od modify jest baaaaaaardzo duża :) Pozdro :) Edited November 28, 2009 by snup dogg Quote Link to post Share on other sites
Dogtag Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 Daj za jakiś czas jak możesz info czy zdarzyły się u Ciebie zacięcia na singlu. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 28, 2009 Report Share Posted November 28, 2009 A jaki masz rozrzut fpsów na tym zestawie? Quote Link to post Share on other sites
Christopher89 Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 Dokładnie też mnie to ciekawi jaki rozrzut fps - bo jestem w kropce troche, czy czekać na zestaw modify (nie wiadomo ile bo capri nie jest w stanie określić kiedy będą mieli dostawe, a na wgc zabrakło;/), czy po prostu zestaw Guardera z dyszą DF, który moge mieć w każdej chwili i taniej no i prawdpopodobnie da te same efekty. Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 Nie mam na razie dostępu do chrono, spróbuję coś wymyślić. Musze koniecznie jeszcze wymienić gumkę bo ta systema jest nie szczelna. Co do singla nie ma zacinek. Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 No i się zaczęło, selektor zacina się, a dokładniej jest taki myk jakby się blokował. Wcześniej wystarczyło przełączyć na auto, ale teraz auto brak :) Za każdym razem musiałem rozbierać replikę i ręcznie zmieniać tryb... Zna ktoś jakiś sposób? Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 Mi ramię przesuwające przerywacz ognia przez chwilę tarło o kable na stykach spustowych jak wymieniłem na grubsze. Generalnie sprawdź czy ramię przesuwające przerywacz ognia nie trze/zakleszcza się o nic. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.