Snipper42 Posted March 12, 2011 Report Share Posted March 12, 2011 (edited) Dzięki za odpowiedź. Czyli ze zmianą sprężyny wiąże się zmiana prowadnicy sprężyny i głowicy tłoka? I takie jeszcze jedno mam pytanie a mianowicie lepiej wsadzić SP130 czy M120, a może SP140 czy Stockowy gearbox i żębatki to wytrzymają, a jeśli nie to jakie trzeba wstawić? Edited March 12, 2011 by Snipper42 Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted March 12, 2011 Report Share Posted March 12, 2011 (edited) Najlepiej od razu wstaw M150 i poczytaj temat... Wszystko było. Edited March 12, 2011 by snup dogg Quote Link to post Share on other sites
Snipper42 Posted March 12, 2011 Report Share Posted March 12, 2011 (edited) No to właśnie wyczytałem, że po zmianie prowadnicy sprężyny oraz głowicy tłoka można wsadzić SP130. Tu Cytat iż można SP140 włożyć z tymi modyfikacjami i działa. Opiszę to co narazie udało sie osiągnąć mi. Z powodu kilku nieoczekiwanych wydatków budżet mi sie zmniejszył. Konfiguracja: gumka MB czerwona, dystanser z CM.027 (Te H shark za szerokie u mnie) sprężyna sp140 guardera lufa Km head 550mm batka 9.6v firefox prowadnica łożyskowana G&P reszta stock Jedynie w głowicy tłoka dowierciłem cztery otwory i o wiele lepiej sie uszczelnia (jest strzykawka) oraz przyciąłem element do którego jest przykręcona głowica tłoka (spężyna guardera była o tyle dłuższa, że nie potrafiła się złożyc). Jest to środek tymczasowy aż bedzie zestaw modify. Reakcja na spust troche słaba w porównaniu do stockowej spreżyny ale da się przeżyć. Teraz najważniejsze, wyniki z strzelania: odmierzyłem 65m, strzelane niestety pod wiatr. Z tej odległości w cel wielkości człowieka 8/10 Cel wielkości tułowia już tylko 4/10 Co ciekawe kulki lecą jeszcze gdzieś za 70 metr. Nie wiem dokładnie jak dałek słyszałem tylko uderzenia o "kulochwyt" (czyt. drzwi z szopki) który znajdował się 71m ode mnie, jednak rozrzut już kosmiczny był Wyniki są niby ciekawe, ale nie zadowalające dla mnie. O ile zasięg mnie zaskoczył to celność rozczarowała. Nie mam dostępu do chrono więc nie wiem ile fps i jaki ich rozrzut ma. Zakładam, że duży skoro celność mierna i licze, że to przez straty na dyszy. Kulek używam 0.28 G&G, lufa czysta. Może to wina wątpliwej jakości dystansera. Kolejna relacja po wymianie dyszy i dystansera. Edited March 12, 2011 by Snipper42 Quote Link to post Share on other sites
szczepan1233 Posted March 13, 2011 Report Share Posted March 13, 2011 (edited) Czy takie zestawienie będzie dobre i wytrzyma min. 8 tyś kulek? Co ewentualnie trzeba by zmienić? http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=811 http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=539 http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_sprezyny_glowne/sprezyna_sp_130_guarder-63.html http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=711 PS: gdzieś obiło mi się o uszy że takim materiałem można wzmocnić obudowe gearbox'a czy to prawda? http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=12241 Dzięki za odpowiedź. Edited March 13, 2011 by szczepan1233 Quote Link to post Share on other sites
janek122 Posted March 13, 2011 Report Share Posted March 13, 2011 mam takie pytanie. Potrzebuje low-capów do tego M14, te od cymy podobno są kiepskie. Czy low-capy z TM będą dobre do tej repliki? Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted March 13, 2011 Report Share Posted March 13, 2011 Ledwo stronę wcześniej miałeś odpowiedź na swoje pytanie. Quote Link to post Share on other sites
janek122 Posted March 14, 2011 Report Share Posted March 14, 2011 Dzięki za info. Dzięki za info. Quote Link to post Share on other sites
ObiJ Posted March 15, 2011 Report Share Posted March 15, 2011 Miałem wczoraj trochę wolnego czasu i udało mi się wszystko powkładać, ale replika nie strzela. Słychać coś w GB ale tylko jakby kliknięcie. Wymiana baterii na 9,6? P.S. Potem włożyłem stockowe części spowrotem i wszystko działało, więc to nie był mój błąd przy składaniu wszystkiego do kupy ;/ Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted March 15, 2011 Report Share Posted March 15, 2011 Sprawdź najpierw jeśli masz możliwość baterię. Jak będzie działo na 9.6 to czekają Cie kolejne wydatki ;) Ale to raczej norma Quote Link to post Share on other sites
ObiJ Posted March 15, 2011 Report Share Posted March 15, 2011 Niech zgadnę - zębatki? Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted March 15, 2011 Report Share Posted March 15, 2011 (edited) Stock batka działa dobrze na stocku, ewentualnie M110, a stock silnik to już w ogóle ścierwo totalne. Kable z MOSFETem nawet nie pomogą. Przy SP130 niezależnie od przełożenia zębatek masz batkę do wymiany. Jeśli masz zestaw cylindra Guardera, prowadnicę springa i Sp130 a reszta stock to najlepiej byłoby wstawić nowy silnik, kable z MOSFETem i nowa batka. Edited March 15, 2011 by MAJOR762 Quote Link to post Share on other sites
ObiJ Posted March 16, 2011 Report Share Posted March 16, 2011 Najkosztowniejszy jest silnik. Co do baterii to po prostu dokupię ogniwo 1,2V i dołożę to stocka. Na jedno wyjdzie. Z MOSFET-em też problemu nie będzie, ojciec elektronik mi pomoże. Dzięki za pomoc ! Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted March 16, 2011 Report Share Posted March 16, 2011 (edited) Powodzenia dobieraniu ogniw do stock batki i dolutowywaniu ich ... geez, czego ludzie nie wymyślą ... :icon_rolleyes: Już lepiej kup silnik UT Elementa i załóż dobre kable z MOSFETem a batkę zostaw stock w spokoju, powinno chodzić. Edited March 16, 2011 by MAJOR762 Quote Link to post Share on other sites
chrislacorunna Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 Czyli M14 ma w stocku m100? Jakis typ pisał że ma m110 i jeszcze był tak pewien tego co mówił... Quote Link to post Share on other sites
chrislacorunna Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 (edited) Sorry za podwójny post, coś z firefoxem się skiepściło Edited March 17, 2011 by chrislacorunna Quote Link to post Share on other sites
szczepan1233 Posted March 18, 2011 Report Share Posted March 18, 2011 Napisałem do Taiwana i odpisali że w stocku M110 uciągnie. A ja chce włożyć takie części tylko nie wiem czy wytrzyma SP130. http://www.asg.com.p...products_id=811 http://www.asgshop.p...dukt.php?id=539 http://www.taiwangun...guarder-63.html http://www.asg.com.p...products_id=711 Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Linki nie działają. Wszystko co Ci potrzeba (a nawet więcej) jest napisane w tym temacie. Quote Link to post Share on other sites
Toke Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 (edited) Panowie - mam problem z moją 14 , otóż nie działa na singlu , mam tylko auto , na singlu zero reakcji , tak jakby nie dostawała prądu , rozebrałem zespół selekrtora , i kostka stykowa jest okopcona , tak jakby się trochę przypaliła , widać to na obydwóch częściach , meskiej i żeńskiej - może to być wina kostki ?? Edited March 20, 2011 by Toke Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Gdyby to była wina kostki to na auto też by nie strzelała. Ogólnie sprawa dziwna. Sprawdź czy po przestawieniu na singla przesuwający się przerywacz nie blokuje Ci czegoś, chociaż szczerze mówiąc nie bardzo mi się wizualizuje co mogłoby być blokowane tak abyś mógł spust nacisnąć ale prąd nie płynął. Niemniej to jedyne co mi osobiście do głowy przychodzi. Quote Link to post Share on other sites
Toke Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Gdyby to była wina kostki to na auto też by nie strzelała. Ogólnie sprawa dziwna. Sprawdź czy po przestawieniu na singla przesuwający się przerywacz nie blokuje Ci czegoś, chociaż szczerze mówiąc nie bardzo mi się wizualizuje co mogłoby być blokowane tak abyś mógł spust nacisnąć ale prąd nie płynął. Niemniej to jedyne co mi osobiście do głowy przychodzi. Tak właśnie jest - spust daje się wcisnąć , ale nie slychać żadnej reakcji silnika, na auto działa jak należy , jutro to jeszcze raz rozbiorę na spokojnie , i przyjżę się przerywaczowi Quote Link to post Share on other sites
Zee Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Ostatnio miałem podobną sytuację. Standardowe przestawienie na auto i ponownie na single nie dało efektu. Dopiero po rozłożeniu okazało się, że (najprawdopodobniej) kable źle się ułożyły i blokowały selektor. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 ja w moim G&G mam auto też na singlu i nie mam pomysłu co to może być, bo załącza się samo, tj po kilkunastu strzałach na single nagle robi się auto na kilka naciśnięć spustu. Nie jest to wina kabli, raczej coś wewnątrz gb... Quote Link to post Share on other sites
Christopher89 Posted March 21, 2011 Report Share Posted March 21, 2011 Napisze jeszcze raz swoją konfiguracje: SP140 Guarder. Zestaw Cylindra Guarder. Dysza DF do m14. Prowadnica G&P v.7 - nóżki nie pasowały wiec ścisnąłem kleszczami i jest ok. Łożyska, zębatki, szkielet, silnik stock. Gumka hop-up madbull czerwony - aktualnie od dłuższego czasu przetarty, a czasu nie miałem zmienić bo i tak nie strzelałem w zime za dużo. lufa Km Head 550mm. Komora hop-up stock. Bateria Li-po 2200mAh 11.1v jakaś modelarska, kostki stykowe z pralki bo tamiya się topiła. Reakcja na spust doskonała. Replika na sp140 działa już prawie rok, wystrzelone prawie 10tys. kulek i ma się dobrze. Odpowiem jeszcze raz: Tak, da się i działa. Nie wiem ile fps, leci daleko i tylko to się liczy, choć nadal szukam odpowiednich kulek. Z innych spraw: 3 low-capy cymy - nie mam im nic do zarzucenia. Luneta blog kopia m3 - fajna luneta, choć strzelanie na paredziesiąt metrów z lunetą wydaje się śmieszne. Szyna zamiast pokrywy rozwiązała problem trzeszczenia. Kopia Harrisa Boyi z SPR u mnie się chybotała i nie dałem rady tego zmienić więc wywaliłem. Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted March 21, 2011 Report Share Posted March 21, 2011 Lesio, u mnie było to samo. Auto na singlu się załączało. Zrezygnowałem z auto i póki co śmiga. Wystarczy zblokować selektor na singlu, było to opisane gdzieś w temacie. Quote Link to post Share on other sites
Toke Posted March 21, 2011 Report Share Posted March 21, 2011 Pogrzebałem dziś w mojej 14 , i to jednak kostka... Jak pisałem wyglądala jakbybyła przypalona - widocznie gdy próbowałem ją ruszyć na zbyt słabej baterii , styki się przypaliły. Efektem tego było to że jedna z blaszek części " żeńskiej " była delikatnie przyśniedziała i troszkę odgięta , także po wciśnięciu spustu , część męska nie wsówała się wystarczająco głęboko by zamknąć obwód. Na auto wchodzi ona nieco głębiej i nie było problemu , przeczyściłem blaszki , podgiąłem delikatnie blaszki części żeńskiej do siebie - i działa idealnie ;) Całe szczęście , bo nowa kostka 70 zł ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.