Bart_Forrester Posted November 14, 2011 Report Share Posted November 14, 2011 Jeśli lubisz klimat m14, to będzie Cię bawiła nawet, jeśli postrzela trochę gorzej. Bo jednak broń o gabarytach i "wygodzie" M14 trzeba po prostu kochać, by z nią wytrzymać. :P Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted November 15, 2011 Report Share Posted November 15, 2011 Wszystko da się zrobić, trzeba tylko trochę gotówki i chęci, albo jak ktoś nie umie to serwisu w sklepie :E Quote Link to post Share on other sites
sqigo Posted November 26, 2011 Report Share Posted November 26, 2011 Mam m14 cymy w stock'u .Co musze wymienic żeby pociagnal on na m120 w wiekszości na semi i zeby sie nie rozlecial.Pytam bo nie znalazlem odpowiedzi we wczesniejszych postach. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted November 26, 2011 Report Share Posted November 26, 2011 (edited) (...)Pytam bo nie znalazlem odpowiedzi we wczesniejszych postach. To oznacza, iż albo w ogóle nie szukałeś, albo szukałeś nieumiejętnie. Takie pytania pojawiały się w tym wątku kilka (jeśli nie kilkanaście) razy. Edited November 26, 2011 by wiciok Quote Link to post Share on other sites
sqigo Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 Zapytam więc o co innego.Kupiłem nowe m14 (cm032).Po przestrzeleniu ok 400 kulek na semi spust po nacisnięciu rusza się troche więcej niz na safe.Po jakims czasie bateria nagrzewa sie a broń dalej nie strzela ani na auto ani na semi.Tak,tak sprawdzałem na innej bateri,jest to samo.Jest to pełny stock.Wie ktoś co się mogło stać? Quote Link to post Share on other sites
imba Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 Możliwe, że coś ze spustem, zapytaj jakiegoś kolegi który siedzi w ASG więcej może będzie wiedział. Wie ktoś czy stockowa batka i silnik uciągną sprężyne m130 ? w tym tygodniu będę ją zakładał razem z nową dyszą, prowadnicą, tłokiem i głowicą tłoka, nasmaruje, doszczelnie teflonfixem i jazda, ale nic mi potym jak stockowy aku okaże się za słaby. Quote Link to post Share on other sites
Zee Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 Stockowa batka czyli 8,4v nie bardzo.. Ja używam Li-Po 11 Silnik bez problemów działa. Ponad rok już.. Quote Link to post Share on other sites
sqigo Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 A może wie ktoś cos wiecej lub mial to samo? Quote Link to post Share on other sites
imba Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 Ja raczej kupie Li-Po 7.2, powinno wystarczyć poza tym nie używam auto. Orientuje się ktoś ile FPS około mogę wyciągnąć w takiej konfiguracjii ? tzn.: nowa dysza, sprezyna m130, prowadnica, tłok, głowica, i doszczelnienie komory, oraz głowicy cylindra i dyszy ? Mam cichą nadzieję, że chociaż 470-480 FPS da rade. Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 Zależy, jakiej firmy ta m130. Jeżeli sp130 Guardera, to powinieneś te 470-480fps wyciągnąć, oczywiście pod warunkiem dobrej szczelności. Nie powiedziałeś też, jaki tłok i jaką jego głowicę będziesz wkładał. Cięższy tłok i głowica zmniejszą prędkość wylotową. Quote Link to post Share on other sites
imba Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 Części jakie będę zakłądał to : Sprężyna m130: http://azteko.pl/shs-sprezyna-m130-p-1827.html Prowadnica: http://azteko.pl/element-prowadnica-sprezyny-ver-m14-p-2317.html Dysza: http://azteko.pl/deep-fire-dysza-metalowa-m14-p-1506.html Tłok: http://azteko.pl/shs-wzmocniony-tlok-15-stalowymi-zebami-p-2140.html Głowica tłoka: http://azteko.pl/element-glowica-tloka-ultra-light-p-834.html Nie są to części z najwyższej półki, ale na pewno o niebo lepsze nisz stockowe. Szczelność powinna być dobra zwłaszcza, że doszczelnie komorę, dysze i głowicę cylindra taśmą teflonową. Quote Link to post Share on other sites
sqigo Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 Ciekawy zestaw myslicie ze pociagnie 130? Quote Link to post Share on other sites
imba Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 Jak nie pociągnie to kupuje Li-Po i po problemie. Quote Link to post Share on other sites
sqigo Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 No tak ale ciekawe ile ci te czesci wytrzymaja. Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 Zębatki długo raczej nie pożyją a z dyszą trzeba poeksperymentować, bo nie wiadomo na ile szczelna będzie. Jak już upierasz przy m130, proponuję wymienić głowicę cylindra, bo w cymie chyba jest plastikowa. Quote Link to post Share on other sites
imba Posted December 2, 2011 Report Share Posted December 2, 2011 Dzisiaj skończyłem składać replikę, aż sam jestem pod wrażeniem, że dałem sam rade wymienić części w GB, a potem wszystko poskładać do kupy żeby działało. Stockowa batka 8.4 daje rade, ale ledwo. Reakcja na spust jest kijowa, ROF tak samo, więc w przyszłym tygodniu będę już miał li-po. Dzisiaj jest już ciemno więc nie moge dokładnie ocenić zasięgu na kulkach 0.33 gunfire ( wiem wiem, ale wziąłem je na próbę :D), ale jutro to sprawdzę, może nawet nagram jakiś krótki filmik. Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted December 3, 2011 Report Share Posted December 3, 2011 Problem z niedziałającym spustem może leżeć w selektorze\płytce selektora (zależy jak to nazwać :P ) wyjmij replikę z łoża i zobacz czy żadna sprężynka tam się nie poluzowała albo coś nie blokuje płytek. Quote Link to post Share on other sites
sqigo Posted December 3, 2011 Report Share Posted December 3, 2011 (edited) Dzieki za pomoc problem rozwiazany.Okazało się ,że sprężyna zawiesiła się w tylnym położeniu Mam pytanie jaką najmocniejszą sprezyne wytrzymają te cześci : http://www.asg.com.pl/Wzmocniony_Zestaw_Cylindra_do_M14_Modify,p,866.php - modify oraz polećcie mi jakieś zębatki najlepiej w capri. Edited December 3, 2011 by sqigo Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted December 3, 2011 Report Share Posted December 3, 2011 Te części pociągną sp160 Guardera bez problemów, myślę, że sp170 też. Zębatki tylko i wyłącznie prometheusy DT, są na asgshopie w dość dobrej cenie i jak ostatnio sprawdzałem, były dostępne. Quote Link to post Share on other sites
imba Posted December 3, 2011 Report Share Posted December 3, 2011 Tylko nie zakładaj sam sprężyny powyżej m150. Ja z m130 miałem problemy, prowadnica co chwila latała po pokoju, raz mi nawet cylinder wystrzelił. A co do okablowania, to mam zamiar wymienić na modelarskie kable niskooporowe 1.5mm, tylko nie wiem jak sie za to zabrać. Mam je przylutować normalnie do silnika czy robi się to w inny sposób ? Quote Link to post Share on other sites
sqigo Posted December 3, 2011 Report Share Posted December 3, 2011 (edited) A te https://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_kola_zebate/zestaw_wzmocnionych_zebatek_300_torque_gear_set_do_gb_v_7_element-1128.html lub te https://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_kola_zebate/wzmocnione_zebatki_do_gearboxa_v_7_guarder-1607.html http://www.asg.com.pl/Zebatki_wzmocnione_ver7_GP_uzywane,p,4894.php albo te nie uciagną m140? Edited December 3, 2011 by sqigo Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 (edited) To, że nie umiesz włożyć sprężyny do gb nie oznacza jeszcze, że nie należy jej tam wkładać. Ja dałem sobie rade z wsadzeniem sp160 Guardera do m14, a herkules ze mnie żaden. Natomiast powyżej sp150 szkielet może po prostu się rozpaść. jeżeli nie zależy Ci na możliwości odpięcia kabli od silnika, to lutuj śmiało (tylko ostrożnie :biggrin: ). Jeżeli zależy, to są takie fajne wsuwki do kupienia w większości sklepów elektrycznych. Pozdrawiam, Lao EDIT: @sqigo, elementy są gorsze niż stock, przy guarderach nawet sklep zamieścił informacje, że nadają się do max m120, a G&P to też syf, rozpada się przy m120-m130. Dodaj teraz do słowniczka sformułowanie: tylko i wyłącznie Edited December 5, 2011 by Laokoon Quote Link to post Share on other sites
imba Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 Umieć umiem włożyć, ale za pierwszym razem na pewno nie tylko ja miałem takie problemy. Te wsuwki razem z nowymi kabelkami mam wsunąć na blaszki odstające od silnika tak ? Rozumiem, że będę musiał najpierw pozbyć się śladów na tych blaszkach po lutowaniu stockowych kabli, żeby w ogóle dało się założyć te wsuwki. Quote Link to post Share on other sites
sqigo Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 Krakman napisal ze te 1 zebatki uciagnia wraz z zestawem modify m140 chyba raczej nie k Proszę byś używał polskich znaków. /LgN Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 (edited) Ja mam pytanie z innej beczki. ;) Kupiłem ostatnio dyszę DF wzmocnioną i niestety nie działa :( zacina mi kulki w lufie lub w ogóle ich nie podaje. Są jakieś możliwe inne szczelne dysze do M14, które nie potrzebują przeróbek? Mam zestaw cylinda Modify. Edited December 5, 2011 by snup dogg Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.