kasper20 Posted February 10, 2012 Report Share Posted February 10, 2012 A jakiego tam masz hopka? Może jakaś kiepska gumka? Quote Link to post Share on other sites
BAATT57 Posted February 10, 2012 Report Share Posted February 10, 2012 Systema czarna :) Quote Link to post Share on other sites
kasper20 Posted February 10, 2012 Report Share Posted February 10, 2012 A sprawdzałeś na chrono ile masz fps? Zasadniczo kiedyś miałem taki problem z emką, i przyczyną był dystanser, po prostu zmieniłem gumkę na jakąś markową ale dystanser wyglądał jak stożek i nie równomiernie dociskał. Zmiana na typ H zmieniła sprawę. Jednak sprawa też jest Quote Link to post Share on other sites
BAATT57 Posted February 10, 2012 Report Share Posted February 10, 2012 Ok replika dziś była na teście na chrono... Na guarderze speeder 2000. FPSy były w granicach 400 fps, w porywach 410... Replika jest szczelna (chyba, że jakiś defekt w komorze, ale na sp120 kiedyś strzelała lepiej niż teraz), więc będę szukał rozwiązania w sprężynie. Być może przez 2 lata sp140 się zbiła ;/ Quote Link to post Share on other sites
kasper20 Posted February 12, 2012 Report Share Posted February 12, 2012 Nie powinna aż do takiego stopnia. Quote Link to post Share on other sites
BAATT57 Posted February 12, 2012 Report Share Posted February 12, 2012 Zmienię na nową sprężynę (nawet jeśli nie tylko ona jest winna) przyda się tak czy siak, dam znać o efektach i wtedy może pomożecie co dalej ;). Quote Link to post Share on other sites
DZIKI GHOST Posted February 13, 2012 Report Share Posted February 13, 2012 BAATT57 - daj znać co i jak, bo być może mam podobny problem :) U mnie po przesmarowaniu wszystkiego ponownie i zmianie gumki na czarną Systemę cały czas nie mogę wyjść z 430 fps'ów na 130 Guardera. Wszystko szczelne jak diabli, wszelkie możliwe testy które znam i które mi podpowiadano przeprowadzone a mimo to cały czas wynik nie satysfakcjonujący :) Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted February 13, 2012 Report Share Posted February 13, 2012 Dobra, a proste pytanie, sprawdziłeś czy po zapięciu mag nie odsuwa Ci komory od GB? Miałem tak w L1, na 130 było 420-430, po podparciu się zrobiło 480 prawie. Quote Link to post Share on other sites
BAATT57 Posted February 14, 2012 Report Share Posted February 14, 2012 Hmm zwrócę na to uwagę, dzięki za podpowiedź. Dam znać na dniach co i jak. Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted February 14, 2012 Report Share Posted February 14, 2012 Dobra, a proste pytanie, sprawdziłeś czy po zapięciu mag nie odsuwa Ci komory od GB? Miałem tak w L1, na 130 było 420-430, po podparciu się zrobiło 480 prawie. W m14 to jest niezbyt możliwe, a powiedziałbym, że niemożliwe. W m14 częścią wchodzącą do maga jest cześć gniazda, a nie komory HU. Podajnik będący częścią komory zaczyna się wyżej. Plus komora zamocowana jest w tej "kanapce" (słowo zaczerpnięte od Poldka). Ja bym stawiał na nieosiowość dyszy i komory, która może być wymuszona przez źle minimalnie ukształtowane mocowanie komory itp. Pozdrawiam, Lao Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted February 14, 2012 Report Share Posted February 14, 2012 Tja mój babol ;-). Z całością ta komora by musiała latać. Mag w pionie ją może teoretycznie pchnąć, nie w poziomie. Quote Link to post Share on other sites
DZIKI GHOST Posted February 14, 2012 Report Share Posted February 14, 2012 Tylko pytanie jak to sprawdzić, skoro po złożeniu wszystko jest praktycznie zasłonięte, poza tym, test dmuchania w cały układ od lufy wychodzi pozytywnie, więc dysza uszczelnia się na gumce, test z papierkiem również pozytywy, można odnotować lekkie drgania papierka na komorze, ale jest on raczej spowodowane pracą GB a nie nieszczelnością :) Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted February 16, 2012 Report Share Posted February 16, 2012 Możliwe, że strzał następuje zanim dysza uszczelni się w gumce. I wydaje mi się to dość prawdopodobne. Na moje oko wymagałoby to lekkiej przeróbki zębatki tłokowej, ale znowu nie wiem jak to sprawdzić. Quote Link to post Share on other sites
DZIKI GHOST Posted February 16, 2012 Report Share Posted February 16, 2012 Ale gdyby tak było, to test z kawałkiem papierka powodowałby, że papierek położony na komorę byłby zdmuchnięty poprzez powietrze, które uciekałoby tą drogą, więc to raczej mało prawdopodobna idea Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted February 16, 2012 Report Share Posted February 16, 2012 Faktycznie, tym razem moja skucha ;] Pokombinuj jeszcze z uszczelkami głowicy tłoka, bo to, że całość uszczelnia się świetnie przy powolnym wciskaniu nie znaczy, że przy dynamicznym ruchu jaki następuje w czasie strzału jest podobnie. Pozdrawiam, Lao PS TRZECHSETNY POST FAK JE. Quote Link to post Share on other sites
DZIKI GHOST Posted February 17, 2012 Report Share Posted February 17, 2012 Witam, kolejny dzień zmagań z moją 14 :) przyniosły mały postęp, choć niestety jeszcze nie satysfakcjonujący. Po wymianie kilku uszczelek i pozostawieniu najlepszej praz po dołożeniu lufy Guardera 590 6,02 udało mi się dojść do 450 fps. Do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze kilka małych "efpeesików" ale już sam nie wiem, co i gdzie mogę jeszcze wyciskać :) Quote Link to post Share on other sites
BAATT57 Posted February 21, 2012 Report Share Posted February 21, 2012 Witam. Jeszcze nie zrobiłem testu gdyż chcę wymienić silnik. Tak się składa, że będę u krakmanów a mają dostępne tylko 2 warte uwagi silniki. PJ http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/silniki/silnik-krotki-o-zwiekszonym-momencie-obrotowym-p-j.html SHS http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/silniki/silnik-krotki-high-torque-shs.html Warto któryś wziąć (na sp140/150) czy szukać elementa gdzie indziej? Tak jak mówiłem, będę u nich i pasowałoby mi już taki silnik odebrać. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
tmalik86 Posted February 27, 2012 Report Share Posted February 27, 2012 Słuchajcie jestem poważnie zajarany m14stka i chciałbym ją jak najszybcej mieć. Więc teraz tak mam na oku - budżetową m14 cymy i m14 g&g z pancernym gb, reszty nie biorę pod uwagę. Na g&g będzie mnie stać przy dobrych wiatrach za pół roku najwcześniej, nie mówiąc już o lunetkach pierdółkach, upgradach, magach (które do gg kosztują po 100zł i nie wiem jak z dostępnością sic!). Na cyme będe miał juz za dwa miechy i nawet będe mógł od razu mały upgrade zrobić. Czego oczekuje po zakupie: Chce miec dobrą broń jako pierwszą replike, nie więcej niż 500 fps (czytalem że przy wymianie bebechów cyma daje radę - nie wiem jak ze szkieletem gb? Może da się go jakoś zaprzeć o komorę, tak jak Poldeck robi w emkach?) Liczę że stopniowo będe broń upgradował. Generalnie lubie się w tym grzebać, naprawiać poprawiać i generalnie idzie mi to nieźle, także jeżeli ktoś się martwi że mnie cyma przerośnie to odpowiadam - nie, jestem wytrwały. No więc prawcie swoje poglądy jak macie ochotę, najlepiej jednak jakby były poparte doświadczeniem :). Aha i za cenę 600 zł jestem w stanie przeżyć brak możliwości przeładowywania w Cymie (no trudno :/) No i fajnie jakby wypowiedział sie ktoś kto te cymke ma zrobioną pod 500fps i strzela sobie jakiś czas :) Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted February 28, 2012 Report Share Posted February 28, 2012 Mając taki wybór - TYLKO I WYŁĄCZNIE G&G Też kupując pierwszą replikę myślałem, że nie warto zwracać dużej uwagi na wygląd zewnętrzny, a wnętrze ma być "byle dało radę do xxx fps" - Po krótkim czasie człowiek się przekonuje, że to jest dalekie od prawdy. Replikę cały czas trzymasz w rękach, masz z nią kontakt - liczy się, jak wygląda, jak się ją trzyma, czy nie trzeszczy, nie skrzypi, jaką ma kulturę pracy, czy nie musisz się z nią obchodzić jak z porcelaną (!), nie przejmujesz się, że cięższy tłumik spowoduje, że lufa zacznie smętnie zwisać w dół itp. Naprawdę - nie warto oszczędzać, jeżeli tylko masz możliwość zakupu G&G. Jako posiadacz m14 TM z mocnym tuningiem i bajerami mówię - z moją obecną wiedzą - wziąłbym TM. Pozdrawiam, Lao Quote Link to post Share on other sites
rogieroger Posted March 12, 2012 Report Share Posted March 12, 2012 (edited) Witam! Może nie do końca będzie to w temacie, jednakże skoro w w dedykowanym wątku nikt nie ma doświadczeń z M14 DMR G&P jestem zmuszony pisać tutaj. Mam mianowicie dość duży problem z moją M14. Powstaje jakaś spora nieszczelność, nie umiem stwierdzić gdzie. Sam zespół cylinder, głowica cylindra, głowica tłoka i dysza jest tak szczelny że z założoną dyszą efekt strzykawki jest tak dobry, że ledwo tłok wchodzi do cylindra i już następuje takie sprężenie że ciężko go w ogóle popchnąć dalej. Mimo wszystko całość daje na chrono (xcortech 3200) 360 fps'ów na sprężynie systemy m150! Macie jakiś pomysł co może być nie tak? Poniżej konfiguracja: • Gearbox wzmocniony G&P • Sprężyna m150 Sytsema • Zębatki stalowe wzmocnione Guarder • Tłok biały G&P • Głowica tłoka łożyskowana aluminiowa Prometheus • Głowica cylindra stalowa podwójnie uszczelniona Guarder • Cylinder chromowany Guarder • Dysza uszczelniona aluminiowa z o-ringiem SHS (skrócona, była dłuższa od stockowej o 2 mm) • Gumka Hop-up czarna Systema Energy • Silnik dedykowany do DMR turbo charger m160 G&P • Lufa Deep Fire 500mm 6.02 • Mosfet Merf 3.2 Gate Z góry dziękuję za pomoc! Edited March 12, 2012 by rogieroger Quote Link to post Share on other sites
Frank3n Posted March 12, 2012 Report Share Posted March 12, 2012 Witam! Może nie do końca będzie to w temacie, jednakże skoro w w dedykowanym wątku nikt nie ma doświadczeń z M14 DMR G&P jestem zmuszony pisać tutaj. Mam mianowicie dość duży problem z moją M14. Powstaje jakaś spora nieszczelność, nie umiem stwierdzić gdzie. Sam zespół cylinder, głowica cylindra, głowica tłoka i dysza jest tak szczelny że z założoną dyszą efekt strzykawki jest tak dobry, że ledwo tłok wchodzi do cylindra i już następuje takie sprężenie że ciężko go w ogóle popchnąć dalej. Mimo wszystko całość daje na chrono (xcortech 3200) 360 fps'ów na sprężynie systemy m150! Macie jakiś pomysł co może być nie tak? Poniżej konfiguracja: • Gearbox wzmocniony G&P • Sprężyna m150 Sytsema • Zębatki stalowe wzmocnione Guarder • Tłok biały G&P • Głowica tłoka łożyskowana aluminiowa Prometheus • Głowica cylindra stalowa podwójnie uszczelniona Guarder • Cylinder chromowany Guarder • Dysza uszczelniona aluminiowa z o-ringiem SHS (skrócona, była dłuższa od stockowej o 2 mm) • Gumka Hop-up czarna Systema Energy • Silnik dedykowany do DMR turbo charger m160 G&P • Lufa Deep Fire 500mm 6.02 • Mosfet Merf 3.2 Gate Z góry dziękuję za pomoc! A jak leży gumka na lufie ? Czy na jej końcu nie ma luzu ?Bo u mnie było tak że silikonowa z guardera miała straszny luz zmieniłem na systeme energy i luz znikł.Celność i zasięg od razu się poprawił. Quote Link to post Share on other sites
chrislacorunna Posted March 29, 2012 Report Share Posted March 29, 2012 Witam, Wracając do postu kaspara ( przepraszam jeżeli zrobiłem błąd w nicku ) chciałbym się dowiedzieć czy można włożyć m110 ( bo o ile dobrze pamietam to stock ma m100 ) bez większej ingerencji w resztę podzespołów? Po oględzinach mojego Cymowego GB mogę stwierdzić, że powinno dać radę, tylko ta prowadnica jakoś tak... nie ważne. A więc, czy mógłbym "po prostu włożyć" m110 do CM.032 bez zmiany reszty podzespołów, mając jako tako spokojną głowę, że nie posypie się to za te 1000 kulek? Quote Link to post Share on other sites
torus13 Posted April 1, 2012 Report Share Posted April 1, 2012 (edited) Mam pytanie głowica tłoka pasuje każda? wsadzenie do gb tłoka ultimate (tego czerwonego) + jakiejś wyciszonej głowicy da kilka fps i wyciszy cały układ? Edited April 1, 2012 by torus13 Quote Link to post Share on other sites
mirhus Posted April 1, 2012 Report Share Posted April 1, 2012 (edited) Witam Mam pytanie czy wie ktoś może gdzie kupić przeziernik i wszystkie do niego części? Niestety w ostatnim czasie pękła mi śruba od regulacji pion/poziom, a reszta jest już w nie za dobrym stanie i potrzebuję nowych części. Z góry dzięki za odpowiedź :) Edited April 1, 2012 by mirhus Quote Link to post Share on other sites
Halama Posted April 3, 2012 Report Share Posted April 3, 2012 Witam! Może nie do końca będzie to w temacie, jednakże skoro w w dedykowanym wątku nikt nie ma doświadczeń z M14 DMR G&P jestem zmuszony pisać tutaj. Mam mianowicie dość duży problem z moją M14. Powstaje jakaś spora nieszczelność, nie umiem stwierdzić gdzie. Sam zespół cylinder, głowica cylindra, głowica tłoka i dysza jest tak szczelny że z założoną dyszą efekt strzykawki jest tak dobry, że ledwo tłok wchodzi do cylindra i już następuje takie sprężenie że ciężko go w ogóle popchnąć dalej. Mimo wszystko całość daje na chrono (xcortech 3200) 360 fps'ów na sprężynie systemy m150! Macie jakiś pomysł co może być nie tak? Poniżej konfiguracja: • Gearbox wzmocniony G&P • Sprężyna m150 Sytsema • Zębatki stalowe wzmocnione Guarder • Tłok biały G&P • Głowica tłoka łożyskowana aluminiowa Prometheus • Głowica cylindra stalowa podwójnie uszczelniona Guarder • Cylinder chromowany Guarder • Dysza uszczelniona aluminiowa z o-ringiem SHS (skrócona, była dłuższa od stockowej o 2 mm) • Gumka Hop-up czarna Systema Energy • Silnik dedykowany do DMR turbo charger m160 G&P • Lufa Deep Fire 500mm 6.02 • Mosfet Merf 3.2 Gate Z góry dziękuję za pomoc! Jestem prawie pewien, że musisz zmienić oring głowicy tłoka. Jeżeli uszczelka jest za duża to następuje hamowanie tłoka. Najlepiej jak robisz tuinngi to stosuj pełne zestawy np. Bore-up. Tam jest wszystko dobrze dopasowane. pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.