guzi12 Posted January 27, 2008 Report Share Posted January 27, 2008 http://asgshop.pl/produkt.php?id=972 a to by weszło w cymke bez żądnych problemów po za wymianą baterii i silnika? Quote Link to post Share on other sites
guzi12 Posted February 2, 2008 Report Share Posted February 2, 2008 Odświeżam. Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted February 2, 2008 Report Share Posted February 2, 2008 (edited) "Kompletny zestaw do M14 (Tokyo Marui)" "Warto dodać, że wszystkie części i akcesoria innych producentów są w pełni kompatybilne z tym modelem, co ma żywotne znaczenie przy wzmacnianiu repliki i poprawianiu osiągów." Czy czytanie ze zrozumieniem tak Cię boli? Musisz zaśmiecać forum? Jeżeli to Ci pomoże to sam wyciągnij wnioski. Województwo: ZachodniopomorskieMiasto: Stargard Ekipa: Niezrzeszony Płeć: Mężczyzna Wiek: 13 n/c Edited February 2, 2008 by Hawk14 Quote Link to post Share on other sites
GALANDISCH Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 Mam pytanie odnośnie dwójnogów ! Prosiłbym was ( mowa o tych którzy mają przy swoim cacku zainstalowane cusik takiego ) o podanie mi linków do dwójnogów pasujących do naszego kochanego M14! Z góry dzięki i pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
dr_wisla Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 Każdy na szynę RIS, do niektórych potrzebna jest przejściówka, np. w dwójnogach SRC. http://taiwangun.com/?str=category&cat...1dc6c38f2817962 Wszystkie z wyjątkiem tego dedykowanego do G3 podejdą, na pewniaka - bez przejściówek, ten 4. Quote Link to post Share on other sites
Denton Posted March 9, 2008 Report Share Posted March 9, 2008 Czy ktoś próbował wstawiać to CYMY wzmocniony GB v7 G&P http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1855? Czy trzeba piłować tak jak w AGM/KART czy wchodzi ładnie?? Quote Link to post Share on other sites
Guru999 Posted March 17, 2008 Report Share Posted March 17, 2008 mam pytanie, jak najmniejszym kosztem zwiększyć moc repliki do ponad 400fps. Ponieważ chce z tego zrobić karabin para snajperski gumkę guardera już zamawiam ale jak z gb. Quote Link to post Share on other sites
Sledzikmaster Posted April 20, 2008 Report Share Posted April 20, 2008 odświeżam. Mógłby ktoś podać czy pasuje ten gearbox od G&P ? Możecie mi podać jakie części należy wymienić (najlepiej z linkami) aby współpracowały one wraz z M150 na singlu przez długi czas? Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted April 20, 2008 Report Share Posted April 20, 2008 Co do gb G&P to raczej nie będzie pasować bez przeróbek ale głowy nie dam uciąć. W przypadku Karta/ AGM'a właśnie ten gb nie pasował. Jeżeli Cyma jest wzorowana w budowie na TM'ie to można się pobawić w te klocki. Co do M150 to wydaje mi się, że tylko ten gb wchodzi w grę. Stockowy szkielet nie wytrzyma długo. Quote Link to post Share on other sites
Sledzikmaster Posted April 21, 2008 Report Share Posted April 21, 2008 a co jeszcze byście radzili zmienić? zębatki, silnik i aku? Ta lufa może być czy lepiej ją zamienić na oryginalną jakąś? Quote Link to post Share on other sites
Sledzikmaster Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 (edited) Co sądzicie o takim zestawie: 1. M14 od cymy jako dawca łoża i innych elementów zewnętrznych. 2. http://asgshop.pl/produkt.php?id=1855 3. http://asgshop.pl/produkt.php?id=1992 lub http://asgshop.pl/produkt.php?id=1993 bo nie wiem jaki pasuje tam 4. http://asgshop.pl/produkt.php?id=2279 5. http://asgshop.pl/produkt.php?id=2281 6. http://asgshop.pl/produkt.php?id=1192 7. http://asgshop.pl/produkt.php?id=1386 8. http://asgshop.pl/produkt.php?id=597 9. http://asgshop.pl/produkt.php?id=127 10. http://asgshop.pl/produkt.php?id=623 11. http://asgshop.pl/produkt.php?id=1657 12. http://asgshop.pl/produkt.php?id=2276 I ostatnie pytanie: czy zębatki z GB ver. 2 lub 3 będą pasowały do GB ver.7 ? czy tak samo będzie z tłokami ? To jak na razie tyle. Czekam na odpowiedź nawet ganiącą moje postępowanie i tok myślenia. Pozdrawiam Edited May 1, 2008 by Sledzikmaster Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 Zębatki tylko do gearboxa ver7. tłoki standardowe... Quote Link to post Share on other sites
Sledzikmaster Posted May 2, 2008 Report Share Posted May 2, 2008 1. Ale ogólnie to dobra jest ta konfiguracja? 2. Nie ma żadnych wzmocnionych zębatek do GB ver.7 ? 3. Jak silnik będzie tutaj pasował: długi czy krótki ? 4.Czy coś jeszcze by się przydało wymienić oprócz ww. części ? Quote Link to post Share on other sites
slepy Posted May 2, 2008 Report Share Posted May 2, 2008 2. Nie ma żadnych wzmocnionych zębatek do GB ver.7 ? http://asgshop.pl/produkt.php?id=2287 Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted May 2, 2008 Report Share Posted May 2, 2008 Zestaw stworzony do pracy ze sprężynami: od M80 do M135!!!:/ Quote Link to post Share on other sites
shadowman Posted July 4, 2008 Report Share Posted July 4, 2008 http://asgshop.pl/produkt.php?id=971 http://asgshop.pl/produkt.php?id=623 czy ten zestaw weszedłby do m14 cymy? Mozna by zamontowac ten zestaw i m120 bez stachu ze cos sie spynie? Quote Link to post Share on other sites
Papuaz Posted August 14, 2008 Report Share Posted August 14, 2008 Który typ silnika pasuje do M14? (krótki, długi) Dzięki za odpowiedź. Pozdro! Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted August 14, 2008 Report Share Posted August 14, 2008 krótki Części guardera dedykowane do TM pasują bez problemu Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 można by odświeżyć temat :) Wracając do pytania o sprężynę m120 nic nie sypnie w GB przez nią czy trzeba coś jeszcze oprócz niej wymienić ? ile by kosztował najtańszy tuning do tej m14? no to by tyle było :) mam nadzieje że nie odświeżyłem tematu na darmo :D Quote Link to post Share on other sites
H4xor Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 (edited) Kumpel śmiga już 3 miesiące na m120.I nic jeszcze się nie zepsuło :mrgreen: Edited November 1, 2008 by H4xor Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 z tego co obliczyłem to na karabin smar i kulki P&J 0.25 4000szt i lekki tuning (wzmocniona prowadnica sprężyny, sprężyna M120 i łożyska kulkowe 7mm) wychodzi około 493zl :) nie wiem czy byłby to dobry wybór :/ wychodzi na to że karabin wtedy miałby prędkość okolo 390-400fps czyli tyle co M4 [boyi/P&J] nie wiem co sie bardziej opłaca :) Quote Link to post Share on other sites
H4xor Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 M4 ma lufę 363 mm a m14 500 mm więc napewno będziesz miał lepsze skupienie.A poza tym chcesz broń na krótkie dystanse czy na srednie? Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 M14 ma o 2 klasy lepszy HU od emek... tylko gumka i śmigać będzie.. Quote Link to post Share on other sites
H4xor Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 Też prawda. Quote Link to post Share on other sites
snup dogg Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 (edited) ta broń ma sie sprawowac dobrze na dalsze dystanse :) przy okazij zapytam co polecacie na krotkie dystanse (budynek)?? chodzi mi o jakiś pistolet jako broń poboczna najlepiej do max 100zl. Ta m14 dorówna po tuningu dorówna sile strzału m4?? PS wczoraj pisałem do krakmana o te m14 :) DZIŚ dostałem odpowiedz :) będą za około tydzień :) Edited November 2, 2008 by snup dogg Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.