DariuszT Posted June 3, 2015 Report Share Posted June 3, 2015 (edited) A mi w końcu odpisał support prosto od ICSa w sprawie moich problemów z ogniem. Wklejam, bo może się komuś przydać. Angielski na poziomie prosto z Google Translate :icon_biggrin: "Dear Dariusz, By the way, I forgot to tell you. Since you purchased from Firesupport, please do not use 11.1v Li-Po battery but use 9.6v Ni-Mh or 7.4v Li-Po battery. According to British regulation, airsoft guns have to be below 325FPS, so we use M100 spring and Turbo 2000 motor for their gun orders. For M100 spring setting, please do not use 11.1v Li-Po battery. It would damage the piston. That is why there are many problems happened on your gun. If you insist to use 11.1v Li-Po battery, please change the spring to M120 and the motor to Turbo 3000. Best regards, Tim ICS Service" Edited June 3, 2015 by DariuszT Quote Link to post Share on other sites
Craxowich Posted June 4, 2015 Report Share Posted June 4, 2015 Dzięki dzięki, już sobie z tym problemem poradziłem. Mam teraz pytanie do tych którzy robili MK 18, jak to u was było z szynami ? Pasowały od razu czy trzeba było coś w replice/szynie przerabiać ? Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted June 4, 2015 Report Share Posted June 4, 2015 Problem z ICS'em i zmianą frotnów polega na tym że ICS ma Delta Ring z gwintem w systemie metrycznym, a większość innych replik w systemie celowym (imperialnym). Może być na odwrót już nie pamiętam. Więc trzeba mieć próbować, ja nie znalazłem odpowiedniego i po prostu dostosowałem do potrzeb ten Delta Ring który miałem z repliką. Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted June 5, 2015 Report Share Posted June 5, 2015 Szyny pasują Mk18. Tutaj 12". Delta ringa najlepiej przerobić z starego. W tym celu musisz obciąć lub zeszlifować wszystkie odstające rzeczy na nim i lekko przypiłować z góry. Tak aby wszedł w miejsce montażu szyn mk18. Pasuje i działa idealnie. Te co są w zestawie zazwyczaj nie pasują. Quote Link to post Share on other sites
DariuszT Posted June 9, 2015 Report Share Posted June 9, 2015 Hej W swoim ICSie po założeniu Guardera SP120 muszę wymienić silnik (bo kupując w UK okazało się, że mam ICA Turbo 2000, zamiast 3000) i wstępny wybór padł na ten: http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=5572 Chce wszystko zasilać lipo 11,1. Nada się? Może jest coś lepszego? Czy też szukać silnika od ICSa? Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 (edited) Nada sie panie. Jak nie znajdziesz tego ,To dobry jest tez gfc tornado ultra czy tam high torque - jakos tak - posiadam taki. (sam szukalem kiedys tego co podales w linku lecz nie bylo) Zebatki stock , merf 3.2 gate , kabelki jakies lepsiejsze 11.1 dualsky 35c 3700mah i jest kosiara.. spring to sp 130 guarder. t3000 nie szukaj. Wolny jest . Na plus dla niego to ponoc oszczedny w prąd i przy mocnych springach nie traci rofu. Edited June 17, 2015 by Pietia888 Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted June 18, 2015 Report Share Posted June 18, 2015 Panowie. Szok normalnie! DostLem maila od wojskowe.eu Pisali ze dostawa towaru jest w PL , między innymi nasze oczekiwane komory hu i relliki ics. Do 4-5 dni powinny być w sklepie. JAk bede mial u siebie dam znac. Quote Link to post Share on other sites
Groszq Posted June 19, 2015 Report Share Posted June 19, 2015 (edited) Panowie, czy zwykły popychacz dyszy do gearboxa v2 będzie współgrał ze stockowymi zębatkami w ICS? Oczywiście dysza też zostałaby wymienioną na standardową. Chciałbym po prostu złożyć sobie górną połówkę gearboxa "na las", ponieważ stockowy cylinder od ICS to type 2, więc nie poszaleję z długością lufy precyzyjnej. Z kolei nie wiem czy dobrym pomysłem byłoby zmienianie sprężyny i cylindra za każdym razem gdy będę szedł na CQB. Edited June 19, 2015 by Groszq Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted June 19, 2015 Report Share Posted June 19, 2015 Popychacza do ics to standard v2 IMO lepiej kup panie drugą gorną połowkę gb i ten aktualny gb będzie do cqb a ten nowy już zlozysz z lepszych części. Lecz dłuższej lufy jak 460 mm nie ma co brać. Quote Link to post Share on other sites
Groszq Posted June 19, 2015 Report Share Posted June 19, 2015 A czy orientujesz się może jaka jest maksymalna długość lufy dla cylindra typu 2 od ICS? Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted June 19, 2015 Report Share Posted June 19, 2015 Chyba 460.. ale firma nie ma tu NIC do rzeczy musisz na necie sprawdzić dokładnie. Pamiętaj - nie liczy się długość a JAKOŚĆ precki.... jedynie fps podskocze przy dłuższej lufie. Quote Link to post Share on other sites
Groszq Posted June 19, 2015 Report Share Posted June 19, 2015 (edited) @Pietia888 Czyli wystarczy jak wymienię stockową lufę 261mm na 260mm firmy Prometheus? Znaczy się, promyk już siedzi w mojej replice, ale zastanawiałem się czy zwiększenie długości lufy do 400mm da jakąś znaczącą poprawę w skupieniu. Edited June 19, 2015 by Groszq Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted June 20, 2015 Report Share Posted June 20, 2015 A czy orientujesz się może jaka jest maksymalna długość lufy dla cylindra typu 2 od ICS? Max 400mm. Quote Link to post Share on other sites
Groszq Posted June 20, 2015 Report Share Posted June 20, 2015 Max 400mm. Super. Dzięki za pomoc! Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted June 20, 2015 Report Share Posted June 20, 2015 (edited) Co do długości lufy hmmm sam nie wiem czy to coś da jeśli chodzi o skupienie, ale te 363 to mogło by być zawsze to trochę fps... najlepiej abyś od kogoś pożyczył lufę dłuższą też promyk. Edit. W sumie o te 10 cm można by zwiększyć długość xzyli te 363 (długość lufy do emek) bo więcej raczej nie ma sensu..bo jakość sięliczy a nie ddługość. Edited June 20, 2015 by Pietia888 Quote Link to post Share on other sites
Golek Posted July 10, 2015 Report Share Posted July 10, 2015 (edited) Cześć, odpadł mi dziś bolec, na którym trzyma się sprężynka dociskająca/odbijająca komorę hop up i mam w związku z tym zagwozdkę. Próbowałem to skleić, jednak bezskutecznie i tutaj pytanie: czy ktoś z Was próbwał i opłaca się zblokować na stałe komorę w body czy lepiej zainwestować w nową komorę(tym bardziej, że na wojskowe.eu dostępne są metalowe)? Dzięki za pomoc i pozdrawiam :icon_smile: Edited July 10, 2015 by Golek Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted July 10, 2015 Report Share Posted July 10, 2015 (edited) Mozesz dopasowac odpowiedniej grubości oring tak aby nie było za mocno i nie za lekko - za mocno to jie będziesz mugl regulować hopka... Tak . Bierz komorę puki jest jeszcze. solidna, dosyć ciężka obawiałem się ze gumka z precka kmhead nie wejdzie dobrze do komory , bo duże opory stawiała lufa... Ku mojemu zdziwieniu siedzi idealnie lufa w komorze - patrząc od strony wylotu kulek nie widać kołnierza gumki...czyli git. Komora z zewnątrz jest pasowna - nie ma mowy o ruszania się wzdłuż osi i na boki , nawet na lufe nie nasadzalem zadnej sprezynki aby dociskana byla do gb gdyż w chodzi na wciska ... komora jest tak skonstruowana ze gdy wepchniemy ją z lufą ,, na chama,, tro regulacja nacisku jest wciąz plynna - co nie mialo miejsca w stokowej komorze...a właściwie była niemozliwa Fpsy są bardzo stabilne na tej komorze w tej komorze jest dodany taki kolnierz który wchodzi w gb i na to nałożyłem oring i jest bardzo sztywno.. Edited July 10, 2015 by Pietia888 Quote Link to post Share on other sites
Craxowich Posted July 12, 2015 Report Share Posted July 12, 2015 Mam do was jeszcze jedno pytanie. Czy bezpieczne jest montowanie szyny free float na plastikowym korpusie ICSa Universala ? Jest szansa że pęknie górna połówka z powodu obciążenia ? Quote Link to post Share on other sites
AirBorne Posted July 12, 2015 Report Share Posted July 12, 2015 Ponieważ zostało dużo napisane o modyfikacjach wewnętrznych w naszych emkach, to i ja się podzielę wynikami w mojej replice. - bore up ICSa - lekko ubity spring M120 (nie pamiętam firmy) - prowadnica sprężyny metalowa (nie pamiętam firmy) - metalowa komora HU - gumka Systemy - precka Madbulla Szczelność bardzo dobra, wynik to stabilne 440 fps. M4 składali chłopaki z wojskowe.eu. Przy nowym springu guardera 120 pewnie byłoby więcej. Zastanawiałem się nad SP130, ale chyba dam sobie już spokój ;) BTW Jakby ktoś potrzebował komoru HU plastikowej, to mam swoją na sprzedaż. Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted July 12, 2015 Report Share Posted July 12, 2015 (edited) Ja na nowym SP120 Guardera bez bore-upa wyciągnąłem 430. Gumka zielona G&G, tłok SHSa, metalowa prowadnica, wentylowana głowica tłoka, podwójne łożyskowanie, stockowa komora, precka Prometheus. Edited July 12, 2015 by Pietracha Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted July 13, 2015 Report Share Posted July 13, 2015 Sp 130 guarder , gumka systémy precka kmhead , plaska gl tloka shs na gl. Cylindra sorbopad - 490 fps... bez sorbo pewnie było by 500-510.. ot tak jakoś się złożyło... Quote Link to post Share on other sites
DariuszT Posted July 14, 2015 Report Share Posted July 14, 2015 Panowie czy praktycznie stockowy ICS (nowy model z 2015) pociągnie M130/140? Chodzi mi bardziej o zębatki i sam szkielet GB. Bo o wymiane prowadnicy, tłoka itp to pewnie rzecz jasna. Silnik to ICS Turbo 3000. PS: Czy wam też się zajebiaszczo grzeje ten silnik, że chwyt po chwili jest wręcz gorący? Quote Link to post Share on other sites
rafik1213 Posted July 14, 2015 Report Share Posted July 14, 2015 Szczerze robiłem :D jeden gb dla klienta z nowej serii do cxp uk 1 pod 407 mm km heda na m145 elementa wyszło 540 fps i wywalił z tego prawie 5-6 tys kulek i pisze ze wszystko git jak na razie Quote Link to post Share on other sites
echelon_ Posted July 15, 2015 Report Share Posted July 15, 2015 Tia u mnie w stocku ten silnik niemiłosiernie się grzeje. Ostatnio wywaliłem kilkadziesiąt kulek jedna po drugiej z hicapa i mocno się zagrzał. Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted July 15, 2015 Report Share Posted July 15, 2015 (edited) Moze silnik macie źle wyregulowany... ja u siebie tak miałem... Tzn podkladkowanie bylo ok lecz te 1-2 obroty w ktoraś ze stron i jest git - dzwiek pracy zebatek sie nie zmienil tylko wystąpilo grzanie silnika...Warto podkrecic trochę śrobkę regulacji prawo - lewo i w między czasie wywalić trochę kulek... Edit. Jakis czas ,,latam na sp 130 guardera wwcześniej rof 20rps na 9.9 life, teraz ponad 20 przy 11.1 wyważone juz ok 10k kulek i nic. Na gl cylindra sorbo. Edited July 15, 2015 by Pietia888 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.