maczo007 Posted December 30, 2010 Report Share Posted December 30, 2010 (edited) Bo pierwsza generacja miała komory "jednoczęściowe", gdzie może taiwańczycy pakowali mniej smaru. Cóż, trzeba się z tym pogodzić :D Moja lobem z trochę za dużo podkręconym hopem wali już na 70 kroków, czyli z 60m. Na gg 0.25. Na 0.2 Mam 450 fps i zastanawiam sie, czy 0.28 nie były by lepsze? pozdro @EDIT no właśnie na precce km heada rozrzut mam.. dzięki Edited December 30, 2010 by maczo007 Quote Link to post Share on other sites
Dudek Javny Posted December 30, 2010 Report Share Posted December 30, 2010 Warto spróbować. W mk43 mając 450fps używałem właśnie 0,28. Przy lżejszych był spory rozrzut. Quote Link to post Share on other sites
Ijet Posted December 31, 2010 Report Share Posted December 31, 2010 (edited) Moja GEN2 robiona dla CYBERGUNa w środku GB była wręcz sucha. Zatem żadnych problemów z zasięgiem od początku użytkowania. Dało się trafiać na dystansie ok 60+m. Edited December 31, 2010 by Ijet Quote Link to post Share on other sites
maczo007 Posted January 11, 2011 Report Share Posted January 11, 2011 Spróbuj przykleić dystanser kropelką do tego wysięgniczka :) Ja tak mam. Nie kręci nawet po obfitej serii? Mi g&g zajedobrze latały jak się gumka wygrzała (teraz replika jest u poldka) pozdro Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 (edited) A jak postrzelacie na o,25 KSC to do G&G nie wrócicie. Ogólnie maczo007 w replice cudów nie miał. Głowica niekierunkowa (czy tam niewentylowana jeśli chcecie tak to zwać), części w stanie OK, co do gumki to jeszcze nie zajrzałem bo dopiero dziś się za to zabrałem. Jakiegoś nadmiaru smaru w GB nie zastałem. Było ledwie 420 fps ale z doświadczenia mi wynika, że zmiana głowicy na kierunkową potrafi dać darmowe 50 do nawet 100 fps. Niestety dziś musiałem odpuścić testy bo przyszła sąsiadeczka z porwanymi lampkami choinkowymi i mi całą cynę zużyła... A akurat kable miałem wylutowane by instalację pod mosfeta robić. Póki co na lipolce 7,4 rof był ok ale ja mam w tej materii raczej niskie wymagania, wpakuję tam mosfeta to ciutkę przybędzie. Ogólnie to te repliki mnie szokują... Są łamane, mają dzielone komory, niekierunkowe głowice tłoków, silniki z magnesami zabranymi chyba mamie z lodówki. Nie wiem jak wam ale mi te rzeczy kojarzą się z pierwszymi chińcorami z metalowym GB sprzed 6-7 lat. Już chyba wolałbym tyle forsy dać na jakieś G&P czy inne KA. Edited January 13, 2011 by poldeck Quote Link to post Share on other sites
Reset Posted January 15, 2011 Report Share Posted January 15, 2011 Było ledwie 420 fps Bardzo mało, jak przy tej sprężynie... Ogólnie to te repliki mnie szokują... Są łamane, mają dzielone komory, niekierunkowe głowice tłoków, silniki z magnesami zabranymi chyba mamie z lodówki. Nie wiem jak wam ale mi te rzeczy kojarzą się z pierwszymi chińcorami z metalowym GB sprzed 6-7 lat. Bardzo negatywna opinia i chyba pierwsza taka jaką czytam o KWA. Daj znać jak tam po testach będzie. Quote Link to post Share on other sites
Vintersky Posted January 15, 2011 Report Share Posted January 15, 2011 (edited) Z mojego punktu widzenia: - łamanie repliki fajna sprawa - bliżej oryginału, łatwość wymiany gumek i porządnego czyszczenia lufy; - dwudzielna komora... w czym to przeszkadza? - bardzo dobrze się doszczelniają, Modify M130 na lufie 425mm daje 500+ fps BEZ kombinacji z czymkolwiek poza sprężyną. M140 daje ~550. Są to powtarzalne wyniki na kilkunastu egzemplarzach KWA. Nawet hopa się nie dotyka - szczelność jest od zarania dziejów. :P (edit: za chwilę ktoś wyskoczy z tekstem że mniej - a i owszem! Gdy sprężyna się zbije, to i mniejsze wyniki będą... kolejno 485 i 540 jak sprawdzaliśmy po przebiegach 10.000-30.000 pestek) Dziwne argumenty. Tym bardziej że nie znam KA które zdzierży w stocku więcej niż M120, oraz G&P które nie ma problemów ze stockowym tłokiem. Tymczasem w KWA wrzucałem przy zmianie tłoka już nie raz M130 i M140... ba! Nawet M150. Niektórzy nawet jadą na stockowych tłokach i M130 bez problemów. Ponadto... słabiutki silnik? Dziwne, wyniki RPS jakoś mnie zaskakują. M170 kręci bez problemów na odpowiednim zasilaniu. Nie jest to Systema Magnum ani Turbo, ale parametry jak na fabryczny silnik ma bardzo dobre. Szczególnie że w łapkach dotychczas trzymałem ponad 50 sztuk różnych KWA... Reasumując - Panie Poldeck, więcej konkretów, bo Twój autorytet w moich oczach zanika! ;-) PS. Nadal uważam że buda PGC lub Prowin + sprężyna Modify + precrura EDGI / PDI + guma Promyk fiolet + zębatki Promyk + zestaw cylindra Modify + rotacyjna prowadnica Promyk + mosfet GATEE + łożyska porządnej firmy (jakiejkolwiek) + komora KA + Systema Magnum lub Turbo w zależności od potrzeb... w obudowie M4/M16 rządzą... Jednak wystarczy zliczyć części do kupy (oj drogości, drogości!) i zastanowić się czy jest sens porównywać Audi S4 do Formuły 1 ;-) EDIT: Nie jestem fanatykiem KWA. Po prostu bardzo lubię tą markę. Tak jak KA i G&P za odwzorowanie oryginału, VFC za precyzję i część rozwiązań, Inokatsu za to że jest odważne... Nie zmienia to faktu że mam teraz w swojej stajni KWA USA które zastąpiło KA. Nie potrzebuję bić Colt'a na korpusie ;-) Edited January 15, 2011 by Vintersky Quote Link to post Share on other sites
maczo007 Posted January 16, 2011 Report Share Posted January 16, 2011 No to tłok CA żółty styknei bo innego z tworzywa mocnego nie moge znaleźć. A co do zebatek. Gdzie można dostać nowe? I jakie to są "nie w standardzie TM". pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
pmsniper Posted January 16, 2011 Report Share Posted January 16, 2011 Zebatki do KWA dostaniesz u Coyotów http://www.casg.pl/product-pol-1029-KWA-USA-AEG-Series-Hi-Torque-Gears-Set.html Są one poprostu inne niz standardowe zebatki montowane w TM,CA,G&P. Quote Link to post Share on other sites
toni8567689 Posted January 16, 2011 Report Share Posted January 16, 2011 Jakie baterie lipo 11.1 pasują do kolby sf w np. sr10? ktoś próbował coś wsadzać? Quote Link to post Share on other sites
Reset Posted January 16, 2011 Report Share Posted January 16, 2011 ja mam taką: http://www.taiwangun.com/akumulatory_i_ladowarki_akumulatory_li-po_li-ion_lifepo4/akumulator_li-po_1200mah_11_1v_12c_firefox-1795.html Quote Link to post Share on other sites
maczo007 Posted January 16, 2011 Report Share Posted January 16, 2011 (edited) Trochę lepsza marka: http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=4037 Wieksza wydajność prądowa i pojemność - jeszcze wyższy rof :) Jak chcesz coś słabszego to 7.4 20 C Ge power - 2 ogniwa zamiast 3. Mam i polecam. Rof - 16k/s ale jak weźmiesz tego firefoxa to nic się nei stanie. Też będzie działał. Słyszałem mit, że przy każdym strzale napięcie tak spada, że buzzer zaczyna wariować ale nei wiem na ile to prawda :) Edited January 16, 2011 by maczo007 Quote Link to post Share on other sites
Bartess Posted January 18, 2011 Report Share Posted January 18, 2011 (edited) Moje KWA jest dziwne... Na auto pięknie podaje kulki. Na single-fire spust blokuje się po kilku strzałach. Muszę wtedy wrzucić na auto lub zabezpieczyć i ponownie na single wrzucić :/ Moje stare emki lubiły się blokować ale raz na kilkaset naciśnięć spusty a nie po 3 strzałach. Edited January 18, 2011 by Bartess Quote Link to post Share on other sites
maczo007 Posted January 19, 2011 Report Share Posted January 19, 2011 u mnie bylo to samo. Czasami nawet tak, ze spust bylo bardzo trudno nacisnac tak jakby bylo safe ale wreszcie strzelilo. no i spust zostawal mi w tyle. mam nadzieje, ze w tym tyg replika wroci od poldka i juz tego nie bedzie. Sproboj jak strzelasz tak minimalnie muskać spust. Mi to pomagało. pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Vintersky Posted January 19, 2011 Report Share Posted January 19, 2011 (edited) Kable przeszkadzają w poprawnej pracy styków i spustu. 15 minut grzebania w GB i będzie gites. GB v2 jest nieszczęśliwe pod tym względem. Co do tłoka - stockowy wytrzymuje maksymalnie M140 @ 16 RPS lub M120 @ 20 RPS. Mimo wszystko warto zmienić na coś z metalowymi zębami (np. Modify ULTRA) - wtedy można się bawić i M140 @ 20 RPS lub jakaś konfiguracja na M150. Baterie które polecam do KWA (crane)... GE Power 7.4V: 1280mAh 20C DWUPAK (po wymianie tłoka), 1350mAh 15C STICK GE Power 11.1V: 1280mAh 20C TRÓJPAK (po wymianie tłoka), 1350mAh 15C Crane Double, 1500mAh 20C crane double (po wymianie tłoka), 1520mAh 16C TRÓJPAK (po wymianie tłoka) KWA USA / BOL: 11.1V 1400mAh 15C KB-1415ion-3b PowerBEAN 7.4V: 2400mAh 15C DWUPAK PowerBEAN 11.1V: 2400mAh 15C TRÓJPAK (po wymianie tłoka) Tam gdzie napisałem *(po wymianie tłoka)* - zużyje się szybko tłok ze względu na b.wysoki ROF. Edited January 19, 2011 by Vintersky Quote Link to post Share on other sites
matys85apbt Posted January 25, 2011 Report Share Posted January 25, 2011 Przymierzam się do zakupu jakiejś M-ki na wiosnę i bardzo mocno się zastanawiam właśnie nad KWA 2gen. lecz niestety KWA ma kilka niestandardowych rozwiązań dlatego mam 2 pytania do was: Ma ktoś pojęcie czy body np od G&P (nawet bo lekkich modyfikacjach) da radę założyć np takie http://redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Accessories_Metal_Bodies_Related_Parts_AEG_G_P_Limited_Edition_Magpul_Type_Metal_Body_Black.htm Jak wygląda montaż lufy zewnętrznej ? Standardowy czy nie ? Jeśli chciałbym zamontować krótszą lufę Quote Link to post Share on other sites
Reset Posted January 26, 2011 Report Share Posted January 26, 2011 Body nie pasuje - szkielet GB jest niestandardowy Quote Link to post Share on other sites
matheews Posted January 29, 2011 Report Share Posted January 29, 2011 (edited) Cześć, czy mógłby mi ktoś odpowiedzieć czy ta M4 posiada funkcjonujący przycisk bolt release, tzn. czy po jego naciśnięciu zamek wraca do początkowego położenia ? A jeśli nie, to jakiej firmy M4A1 lub M16, do 1250zł, posiada ten bajer ? ;) Dzięki. Edited January 29, 2011 by matheews Quote Link to post Share on other sites
Ijet Posted January 29, 2011 Report Share Posted January 29, 2011 KWA - nie KING ARMS, VFC - TAK Quote Link to post Share on other sites
qurcz Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 Zaczynam podejrzewać, że KWA pcha jakieś odpady do Europy. Poprzednia eMeczka (colt) nie dożyła pierwszej strzelanki bo zmieliłą się zębatka. Okazało się, że druga miała po prostu krzywe zęby. Żadnej kontroli jakości. Takie coś nawet w najtanszych chinolach się nie zdarza. Ale ok, uwierzyłem, że raz może się zdarzyć, po prostu mam pecha. Ale nabyłem SR5 (lmt) i przeżyła 2 niewymagające strzelanki. A na trzeciej, w środku serii nagle, bez żadnych zgrzytów, mielenia itp. zębatki przestały nakręcać tłok. Dysza chodzi, więc rozumiem, że to zęby na styku tłoka z tłokową musiały pójść. Normalnie cyrk. Quote Link to post Share on other sites
qurcz Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 Dramat pod tytułem "Śmierć KWA albo kotlety mielone" Quote Link to post Share on other sites
Syriuszzabujca Posted February 6, 2011 Report Share Posted February 6, 2011 Tak troche odejdę od tematu ale mam pytanko, jakiej długośći tłumik najlepiej wybrac to klasycznego M4 ? I jaki jest gwint ? prawy czy lewy ? Quote Link to post Share on other sites
maczo007 Posted February 6, 2011 Report Share Posted February 6, 2011 Lewoskrętny 14mm Tłumik ze 100-200mm. Ja bym brał krótsze bo są wygodniejsze i jak klęczysz to replika nie wbija się w ziemie (prz 1pkt w moim wypadku 16cm tłumik się potrafi wbić w snieg :D) Quote Link to post Share on other sites
qurcz Posted February 6, 2011 Report Share Posted February 6, 2011 Ha! Latało coś w środku, to potrząsłem trochę i wyleciało otworem przy sprężynie. http://w555.wrzuta.pl/obraz/62GCLkVzNzm/2011-02-06_13.40.18_1 Poznajecie? Tak to on! Tłok we własnej osobie, a raczej to co z niego zostało. Quote Link to post Share on other sites
AdameKOSW Posted February 6, 2011 Report Share Posted February 6, 2011 Strach się bać :blink: Jednak zębatki są "pancerne" tylko z tymi tłokami coś nie halo :/ Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.