Brenten Posted September 30, 2015 Report Share Posted September 30, 2015 (edited) Czy ktoś mógłby podrzucić jaka największa bateria (7,4/11,1) zmieści się w risie do L85? Spokojnie wchodzi 11,1 2200 mAh i 7,4 5000 mAh. Mowa oczywiście o L85a2. Edited September 30, 2015 by Brenten Quote Link to post Share on other sites
Brenten Posted October 10, 2015 Report Share Posted October 10, 2015 W końcu chyba nadszedł (taką mam nadzieję ) koniec męczarni z brakiem stabilności fps'ów. Wymieniłem komorę i dorobiłem dyszę i wyszło w dosyć stabilne 440. Teraz buja się do 6-7 a nie 150. Quote Link to post Share on other sites
Peterus Posted October 14, 2015 Report Share Posted October 14, 2015 W końcu chyba nadszedł (taką mam nadzieję ) koniec męczarni z brakiem stabilności fps'ów. Wymieniłem komorę i dorobiłem dyszę i wyszło w dosyć stabilne 440. Teraz buja się do 6-7 a nie 150. Na jakiej sprężynie? Quote Link to post Share on other sites
Brenten Posted October 18, 2015 Report Share Posted October 18, 2015 Bardzo wyklepana 140, realnie ma może ze 120. Wiem ze można by było trochę więcej wyciagnąć ale juz mi sie nie chce grzebać. Jeszcze trochę i szkielet gb. trzeba by było wymieniać bo gwinty juz ledwo zipią. Quote Link to post Share on other sites
CARAMORN Posted November 9, 2015 Report Share Posted November 9, 2015 Panowie mają już temat z deka ogarnięty, więc pytanie brzmi następująco: czy L85A2 ICS bez problemu poradzi sobie z Li-Po 11,1 V oraz springu m140 guardera. Nie mam ciężkiego palca ale zastanawia mnie zużycie części. Coś może polecieć, lub jest narażone w bliskiej przyszłości ? Dodam że wymieniony tłok na JBU aluminiowy ze wszystkimi stalowymi zębami ( Oby szkielet po dupie nie dostał od tego :P ) Quote Link to post Share on other sites
Merrowing Posted November 9, 2015 Report Share Posted November 9, 2015 Szkielet wytrzymuje podobno bez problemów sprężyny do 130 na średnim ustawieniu. Pytanie ode mnie - czy u Was też było tak, że dokręcenie dolnej śruby w stopce kolby powodowało szybkie zużycie silnika - łożysk osi lub samej osi? Niedokręcenie tej śruby dawało z kolei braki szczelności. Problem u siebie rozwiązałem, ale ciekaw jestem czy jestem w nim osamotniony. Quote Link to post Share on other sites
vroobel Posted November 9, 2015 Report Share Posted November 9, 2015 Panowie, potrzebuję pomocy. Ostatnio po wystrzeleniu około 100 kulek - awaria.Tłok działa, dysza nieruchoma. Nie było "zacinki". Co mogło się stać? Quote Link to post Share on other sites
Merrowing Posted November 9, 2015 Report Share Posted November 9, 2015 Może popychacz padł/spadł z dyszy? Rozłóż gearbox i sprawdź, w Elce to bardzo prosta sprawa. Quote Link to post Share on other sites
CARAMORN Posted November 10, 2015 Report Share Posted November 10, 2015 Rozumiem, że ustawianie na najwyższy obciąża gearbox i najoptymalniej jest użytkować jej na medium ? Quote Link to post Share on other sites
Brenten Posted November 11, 2015 Report Share Posted November 11, 2015 (edited) Szkielet jest prawie niezniszczalny, ustawienie max, sprężyna (kiedyś) 140 i nic złego się nie dzieje. Jedyny problem to koszyk silnika, lepiej od razu wzmocnić górną lewą stronę, lubi się łamać.Mi już dwa padły. Edited November 11, 2015 by Brenten Quote Link to post Share on other sites
CARAMORN Posted November 11, 2015 Report Share Posted November 11, 2015 Dzięki za info z koszykiem ;) Na pewno się przyda. Co proponujesz ? wykonanie czegoś takiego z grubszej stali wymagałoby dostępu do tokarki CNC. Wystarczy coś podłożyć w te miejsce twardszego czy trzeba jakoś kombinować ? Quote Link to post Share on other sites
Brenten Posted November 13, 2015 Report Share Posted November 13, 2015 Wystarczy kawałek cienkiej, wąskiej blaszki i poksilina. U mnie się sprawdziło. Quote Link to post Share on other sites
vroobel Posted November 16, 2015 Report Share Posted November 16, 2015 Może popychacz padł/spadł z dyszy? Rozłóż gearbox i sprawdź, w Elce to bardzo prosta sprawa. Pękła końcówka listwy. Dzięki za podpowiedź. Nowa już w drodze. Quote Link to post Share on other sites
Karczu Posted November 17, 2015 Report Share Posted November 17, 2015 Można prosić o jakiekolwiek zdjęcie wzmocnienia? Nie miałem jeszcze pęknięcia koszyka, a planuję tuning i nie wiem w którym miejscu się spodziewać komplikacji. Quote Link to post Share on other sites
Brenten Posted November 18, 2015 Report Share Posted November 18, 2015 http://www.fotosik.pl/zdjecie/a5945613a75f4e63 http://www.fotosik.pl/zdjecie/7c900f1933ff3a7e Koledze dałem wzmocnienie na całej długości. Quote Link to post Share on other sites
wojtek99 Posted December 1, 2015 Report Share Posted December 1, 2015 Witam kolegów brytofili. Mam problem ze swoją elką. Otóż na semi przy podłączonej baterii spust zostaje z tyłu. Wiem, że ten problem był już tutaj poruszany, ale niestety zdjęcia są przedawnione i wyskakuje błąd. Oprócz tego moja lufa jest dziwacznie skonstruowana. Kiedy plastikowe ograniczniki osadzane na lufie są na swoim miejscu, nie mogę wsunąć lufy wewnętrznej do końca, a komory z lufą i założonymi ogranicznikami nie mogę włożyć do lufy zewnętrznej. Jak nie ma ograniczników problem znika, ale chyba po coś są, dlatego piszę. Będę bardzo wdzięczny za każde słowo pomocy. Quote Link to post Share on other sites
Merrowing Posted December 1, 2015 Report Share Posted December 1, 2015 O jakich ogranicznikach mówisz? Wrzuć proszę foto, bo nie wiem czy nie mamy przypadkiem innych mocowań w stocku. Quote Link to post Share on other sites
wojtek99 Posted December 2, 2015 Report Share Posted December 2, 2015 https://goo.gl/photos/X2rmA1JA5qLor7B69 Na zdjęciu 1 widać ograniczniki osadzone na lufie, na 2 same ograniczniki, a na 3 widok gumki po założeniu komory z ogranicznikami. Myślę, że nie powinno tak to wyglądać. Na zdjęciu 4 komora z ogranicznikami. Nie da się jej wsunąć do lufy zewnętrznej. Quote Link to post Share on other sites
Brenten Posted December 2, 2015 Report Share Posted December 2, 2015 (edited) Na fotce nr jeden jest ok, na 4 wygląda jakby były odwrotnie założone. Lufa jest oryginalna? Edited December 2, 2015 by Brenten Quote Link to post Share on other sites
wojtek99 Posted December 2, 2015 Report Share Posted December 2, 2015 Tak, oryginalna. Porównywałem ze zdjęciami, mierzyłem, etc. Quote Link to post Share on other sites
wojtek99 Posted December 3, 2015 Report Share Posted December 3, 2015 Mógłby mi ktoś wysłać zdjęcie tego co należy zrobić, aby spust na semi przy podłączonej baterii odbijał? Poprzednie zdjęcia wygasły, a z opisów nic nie mogę zrozumieć. Quote Link to post Share on other sites
CARAMORN Posted December 4, 2015 Report Share Posted December 4, 2015 Miałem tak w HK przy strzelaniu w zimę zeszłego roku. Osobiście mogę doradzić wymianę sprężynki spustowej. Wtedy mi pomogło. Mając Elkę osobiście nie używałbym pojedynczego w miarę możliwości. Chyba wszystkie Ele tego nie lubią. Jeśli jest inaczej proszę sprostować ;) Quote Link to post Share on other sites
Forrest87 Posted March 24, 2016 Report Share Posted March 24, 2016 Witam, nie zdołałem przekopać się przez 30 stron tematu dlatego z góry przepraszam jeśli powtórzę pytanie - czy szyna RIS Daniel Defense + przejściówka do ICS wymagają jakiejś ingerencji w replikę? Czy ktoś ma zdjęcia jak to jest przymocowane? Dodatkowo jeśli mógłbym prosić kolegę Brentena o wrzucenie zdjęć wzmocnienia silnika - poprzednie są nieaktualne :( Quote Link to post Share on other sites
Corey Posted March 31, 2016 Report Share Posted March 31, 2016 Mając przejściówkę do ICS wszystko jest przygotowane i nic nie musisz dłubać. Będziesz tylko potem upychał baterię - ale to już inny problem ;) Quote Link to post Share on other sites
Bat_Sirius Posted March 31, 2016 Report Share Posted March 31, 2016 Dokładnie konwersja i gotowe. Małe lipole wchodzą całkiem elegancko. Chyba, że masz na myśli front ris od ostrego wtedy może się okazać, że potrzeba trochę zabawy pilnikami. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.