raubritter Posted September 9, 2011 Report Share Posted September 9, 2011 Mój zielony tłok wzmocniony Deep Fire przestał istnieć, to już drugi tej firmy więc powoli tracę zaufanie do tego producenta. Listwa na tym tłoku została wyrwana i przesunięta na długości ok 2 zębów od tyłu. Żeby było ciekawiej, listwa jest cała metalowa i nie ma śladów zużycia. Natomiast zawiódł plastik który tą listwę miał przytrzymać. Zębatki ICS przeżyły tą potyczkę bez uszczerbku. Co do problemu kolegi: warto spróbować z inną baterią, bądź sprawdzić śrubę dokręcająca silnik. Zastanawiam się również, czy ściśnięty Guarder M130 na ustawieniu High to odpowiednik Guardera M150, czy może jednak trochę więcej ... Quote Link to post Share on other sites
r2d2 Posted September 10, 2011 Report Share Posted September 10, 2011 Mój zielony tłok wzmocniony Deep Fire przestał istnieć, to już drugi tej firmy więc powoli tracę zaufanie do tego producenta. Listwa na tym tłoku została wyrwana i przesunięta na długości ok 2 zębów od tyłu. Żeby było ciekawiej, listwa jest cała metalowa i nie ma śladów zużycia. Natomiast zawiódł plastik który tą listwę miał przytrzymać. Zębatki ICS przeżyły tą potyczkę bez uszczerbku. Co do problemu kolegi: warto spróbować z inną baterią, bądź sprawdzić śrubę dokręcająca silnik. Zastanawiam się również, czy ściśnięty Guarder M130 na ustawieniu High to odpowiednik Guardera M150, czy może jednak trochę więcej ... Mi pekł w tym samym miejscu. Nie trzeba go wyrzucać jeśłi peknie ja mam w elce go podklejonego poxipolem i śmiga, do SAWa tez kupiłem ten sam tłok i odrazu go podkleiłem śmiga pieknie (na m140). Polecam. Quote Link to post Share on other sites
lenczek Posted September 10, 2011 Report Share Posted September 10, 2011 warto spróbować z inną baterią Sprawdzałem zarówno na LiPo 11.1 (zwykły FF 20C chyba) jak i na 9.6 Sanyo RC. I tu i tu słychać tylko KLICK, KLICK i silnik się bardzo szybko grzeje. sprawdzić śrubę dokręcająca silnik Tego nie robiłem, dzisiaj potestuję... ściśnięty Guarder M130 na ustawieniu High to odpowiednik Guardera M150 Hmm Kolega wcześniej pisał, że u Niego ten silnik śmiało ciągną M150, tak więc chyba to nie wina silnika.... Swoją drogą też się zastanawiam, czy ustawienie low sprężyny m130 odpowiada 130, mid 140 a high 150, czy może mid to jest 130, a low i high odpowiednio -10 i +10.... Ktoś to testował może, albo wie jak to wygląda ? Quote Link to post Share on other sites
SabreUr Posted September 10, 2011 Report Share Posted September 10, 2011 W mojej eLi stokowy silnik na GE Power RC PACK LiPol 11,1 2200 mAh 20 C ciągnął M140 Guardera na ustawieniu mid. Na częściach które mam teraz w replice (tłok SHS, silnik Hornbill Hi-Speed, Guarder M140, guma Systema Energy i lufa promyk, po serwisowaniu w Chimera ASG) mam odpowiednio - 460 - 480 - 510. Rozrzut miedzy poszczególnymi strzałami dochodzi do 8 fps, więc podałem uśrednione pomiary Co do zacinek - na stopce masz śrubę, która po dociska silnik. Ja ją nie chcący dokręciłem za mocno, i silnik zaczął pracować jakby chciał, a nie mógł. Po lekkim odkręceniu działa jak trzeba. Quote Link to post Share on other sites
pretorian11 Posted September 10, 2011 Report Share Posted September 10, 2011 (edited) no to super, czyli w serwisie znowu coś skopali.... na ustawieniu high, słychać tyko było KLICK, KLICK i silnik się natychmiast, bardzo mocno nagrzewał. Na mid chodzi, ale się grzeje..... To może być wina złego podkłądkowania ? wykluczam, że nie jest nasmarowany, bo przy wymianie gumku HU, zobaczyłem, że cała dysza aż ciekła od smaru...;/ Zrób tak: 1. Sprawdź czy nie pękła obudowa silnika. 2. Zaizoluj konektory w miejscu podłączenia do silnika kawałkiem taśmy izolacyjnej tak, żeby nie było ewentualnego przebicia na body. P.S. Przy takiej baterii nie ma mowy o tym, żeby silnik nie dał rady. U mnie spokojnie uciąga 140 Guardera we wszystkich położeniach na baterii 7,4 V (z mosfetem). Edited September 10, 2011 by pretorian11 Quote Link to post Share on other sites
lenczek Posted September 12, 2011 Report Share Posted September 12, 2011 Zrób tak:1. Sprawdź czy nie pękła obudowa silnika. 2. Zaizoluj konektory w miejscu podłączenia do silnika kawałkiem taśmy izolacyjnej tak, żeby nie było ewentualnego przebicia na body. Dzięki za wszystkie rady. Quote Link to post Share on other sites
madonion_eu Posted September 15, 2011 Report Share Posted September 15, 2011 (edited) Odpowie mi ktoś czy to możliwe, że silnik ics turboo3000 nie pociągną sprężyny 130 guardera ? Ustawiena na high, bateria 11.1 LiPo. Po zmianie ustawienia na mid poszło normalnie, ale się grzeje dość mocno, nie tragicznie, ale bardziej niż ze springiem stockowym. Moje pytanie może trochę brzmi dziwnie, ale ostatnio replika wróciła z serwisu (wymieniali tłok na DF) i nie wiem czy czegoś nie skopali, może lipne podkładkowanie ? Mało prawdopodobne żeby silnik Turbo 3000 nie dał rady sprężynie 130 Guardera, chyba że jest uszkodzony, co również jest mało prawdopodobne. Bateria też ok. Podkładkowanie musiało by być bardzo źle zrobione. U nas się zdarzyło że M130 nie działała na maksymalnym ustawieniu. Wtedy winna była za duża ilość zwojów na sprężynie M130 firmy Guarder. Przed chwilą liczyliśmy: M130 miała 35 zwojów a M140 31 zwojów (losowe egzemplarze, nie liczyliśmy wszystkich) a cztery zwoje to blisko 10mm. Krótko mówiąc może być tak że zbyt duża ilość zwojów po dociśnięciu na ustawienie maksymalne nie pozwala na dalsze kompresowanie sprężyny w cyklu pracy. Rozwiązania: 1. Nie wszystkie 130 G. tak mają. Spróbuj inny egzemplarz ale to może nie pomóc. 2. Spróbuj 130 innego producenta. 3. Nie zdarzyło się u nas na serwisie, żeby 120 lub 140 Guardera miały ten problem. Zrób tak: 1. Sprawdź czy nie pękła obudowa silnika. Dobra rada. Sprawdź. Edited September 15, 2011 by madonion_eu Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted September 22, 2011 Report Share Posted September 22, 2011 Może nie mam elki ale miałem coś podobnego.Guarder ma dużo zwojów,w porównaniu do stockowej sprężyny i w moim przypadku po oddaniu ok 250 strzałów tłok się blokował w tylnej pozycji,bo silnik nie dał dalej rady ciągnąc,mimo że batka miała 9.6 2200mah.Powód to za mało miejsca na ściśnięcie się sprężyny.Rozwiązaniem w moim przypadku było wywalenie łożyskowania tłoka :),tak żeby sprężyna miała te 0.5 cm więcej.I działa od miesiąca nawet na słabych batkach ;)i pluje co najmniej 1k kulek na jednej batce :).Mam nadzieję że pomogłem Quote Link to post Share on other sites
lenczek Posted October 22, 2011 Report Share Posted October 22, 2011 Panowie, kolejne pytanie.... Zauważyłem, że bardzo grzeją mi się kable, szczególnie przejściówka z wtyczki dużej na małą, widać nawet podtopione końcówki.... Co może być tego przyczyną? Dodam może, że mam standardowe kable jakie są w ICS L85, nie zmieniałem ich, jedynie jest wstawiony mosfet. Wymiana kabli na kable o większej średnicy rozwiąże problem grzejących się kabli ? Jeżeli tak to jakie kable wybrać najlepiej ? Głośnikowe o średnicy 1mm ? Czy może takie w sylikonowej koszulce, takie bardzo miekkie, przy bateriach często są właśnie takie. Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted October 22, 2011 Report Share Posted October 22, 2011 Szukasz dobrych czy głośnikowych ? Chcesz na tym słuchać muzyki czy strzelać z tego ? Jeśli odpowiedź brzmi "nie" to looknij tu: http://www.rcskorpion.pl/towar/przewod-silikonowy-pradowy-150mm-kw-br/ oraz tu http://www.rcskorpion.pl/towar/komplet-konektorow-deans-2-pin-ultra-plug/ Btw jak słyszę "przejściówka z wtyczki dużej na małą," to ... ręce opadają Quote Link to post Share on other sites
lenczek Posted October 22, 2011 Report Share Posted October 22, 2011 Btw jak słyszę "przejściówka z wtyczki dużej na małą," to ... ręce opadają Ale dlaczego ? ^_^ O właśnie takie kable mi chodziło :D, okej czyli już wiem jakie brać. Dziękuje. Quote Link to post Share on other sites
Tony Halik Posted November 7, 2011 Report Share Posted November 7, 2011 A ja mam pytanie: Jaki bore-up będzie bezproblemowo pracował w eLce? Chodzi mi głównie o to, by dysza poszerzona pasowała - bez problemów z podawaniem kulek i pustymi czy podwójnymi strzałami... Quote Link to post Share on other sites
piasek43 Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 A ja mam pytanie: Jaki bore-up będzie bezproblemowo pracował w eLce? Chodzi mi głównie o to, by dysza poszerzona pasowała - bez problemów z podawaniem kulek i pustymi czy podwójnymi strzałami... Gdzieś na poprzednich stronach chyba była wzmianka o tym zestawie, temat przeglądałem pobieżnie więc mogę się mylić. :wink: http://madonion.eu/Powiekszona_glowica_cylindra_ICS_p309.html http://madonion.eu/Powiekszony_cylinder_typ_0_ICS_p302.html http://madonion.eu/Powiekszona_glowica_tloka_ICS_p310.html I tak z innej beczki, czy ktoś spotkał się z problemem tego iż kulka po prostu leci wolniej niż powinna ? Moja elka to zupełny stock poza wymienioną gumką na systemę energy. Rozbierałem ją i komora jest w pełni szczelna, w gearboxie tłok pracuje niemal z efektem strzykawki. To co zauważyłem przy strzelaniu potwierdził chronometer pokazując 200 fps mimo że kulka nie spada tak dramatycznie blisko. Pomoc mile widziana, zwłaszcza że to nowa replika. Quote Link to post Share on other sites
r2d2 Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Gdzieś na poprzednich stronach chyba była wzmianka o tym zestawie, temat przeglądałem pobieżnie więc mogę się mylić. :wink: http://madonion.eu/Powiekszona_glowica_cylindra_ICS_p309.html http://madonion.eu/Powiekszony_cylinder_typ_0_ICS_p302.html http://madonion.eu/Powiekszona_glowica_tloka_ICS_p310.html I tak z innej beczki, czy ktoś spotkał się z problemem tego iż kulka po prostu leci wolniej niż powinna ? Moja elka to zupełny stock poza wymienioną gumką na systemę energy. Rozbierałem ją i komora jest w pełni szczelna, w gearboxie tłok pracuje niemal z efektem strzykawki. To co zauważyłem przy strzelaniu potwierdził chronometer pokazując 200 fps mimo że kulka nie spada tak dramatycznie blisko. Pomoc mile widziana, zwłaszcza że to nowa replika. Może to kwestia niskie temp. i gestego smaru. Mnie tez to zaskoczyło, po wyjeciu z bagażnika (replika chłodziła sie z 8h) pierwsze strzały a tu kulka leci 15m wolniutko po kolejnych 10 było juz ok. Quote Link to post Share on other sites
piasek43 Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Może to kwestia niskie temp. i gestego smaru. Mnie tez to zaskoczyło, po wyjeciu z bagażnika (replika chłodziła sie z 8h) pierwsze strzały a tu kulka leci 15m wolniutko po kolejnych 10 było juz ok. Fakt, temperatura wysoka nie jest natomiast taki stan rzeczy utrzymał się po przesianiu 5 magazynków w krótkim odstępie czasu, po rozebraniu gb i złożeniu mam wrażenie że jest nieco lepiej ale nadal odczuwam niedosyt jeśli chodzi o zasięg, zwłaszcza że jak wyżej wspomniałem zarówno komora jak i gearbox cechują się bardzo dobrą szczelnością a sprężyna nie jest zbita. Czy w tym wypadku warto sprawdzać jak się zachowa na innej sprężynie ? Nie mam pomysłu co może być przyczyną i liczę że ktoś mnie naprowadzi na usterkę. Quote Link to post Share on other sites
r2d2 Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Kolega na tej same strzelane miał podobny problem pluł mu kulkami M4 (też ics) miał gumke Systemy nie wiem dokładnie jaką. Ja u siebie mam Ultimate silikonową. :zastanawia: Specem nie jestem ..ale.. :icon_idea: zobacz może i z inna gumka. :icon_idea: Quote Link to post Share on other sites
piasek43 Posted November 30, 2011 Report Share Posted November 30, 2011 To samo na stockowej i Systemie Energy która swoją drogą moim zdaniem jest chyba najlepszą jaką można wsadzić do repliki, siedziała w mojej poprzedniej replice i przy - 10*C nie było żadnych problemów. Quote Link to post Share on other sites
pretorian11 Posted December 1, 2011 Report Share Posted December 1, 2011 (edited) A ja mam pytanie: Jaki bore-up będzie bezproblemowo pracował w eLce? Chodzi mi głównie o to, by dysza poszerzona pasowała - bez problemów z podawaniem kulek i pustymi czy podwójnymi strzałami... Żadna poszerzona dysza nie będzie pasować. Kompatybilność części producentów to jest mit. Jeżeli chcesz koniecznie poszerzoną dyszę (choć uważam to za ZUPEŁNIE zbyteczny zabieg) napisz do chłopaków z ASGRevolution, którzy oferują na Alle dysze na wymiar. Wysyłasz dyszę oryginalną, najlepiej z głowicą cylindra na której ma pracować i dostajesz elegancką dyszę mosiężną do L85 poszerzona lub nie :icon_biggrin: .Co do bore to ten ICSa jest całkiem niezły. P.S. Inwestycja nieadekwatna do przyrostu mocy :icon_biggrin: . Edited December 1, 2011 by pretorian11 Quote Link to post Share on other sites
Tony Halik Posted December 3, 2011 Report Share Posted December 3, 2011 P.S. Inwestycja nieadekwatna do przyrostu mocy :icon_biggrin: . Zastanawiałem się nad bore-upem, gdyż stockowy zestaw cylinder-głowica tłoka ma nieszczelności. Co więc radziłbyś wymienić by zyskać trochę mocy i zasięgu i by zlikwidować nieszczelności? Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted December 4, 2011 Report Share Posted December 4, 2011 Skleic na stale glowice cylindra z cylindrem. Quote Link to post Share on other sites
pretorian11 Posted December 4, 2011 Report Share Posted December 4, 2011 (edited) Zastanawiałem się nad bore-upem, gdyż stockowy zestaw cylinder-głowica tłoka ma nieszczelności. Co więc radziłbyś wymienić by zyskać trochę mocy i zasięgu i by zlikwidować nieszczelności? Mówiąc o inwestycji miałem na myśli wyłącznie dyszę :icon_biggrin: . Montaż bore-up jest jak najbardziej na miejscu a ten zestaw ICS jest bardzo fajny - szczególnie ten nowy w kolorze pomarańczowym wydaje się być lżejszy niż poprzednik co nie jest bez znaczenia dla żywotu gearboxa, cena też przystępna pod warunkiem, że kupujesz w komplecie. http://www.madonion.eu/Powiekszona_glowica_cylindra_i_tloka_p293.html Bore up kupisz jaki chcesz musisz tylko pamiętać żeby głowica cylindra była pod zwykłą a nie poszerzoną dyszę, bo dysza musi zostać stockowa ze względu na nietypowe wymiary :icon_biggrin: . Dla pocieszenia dodam, że tracisz max.10 fpsów. Skleic na stale glowice cylindra z cylindrem. A propos, kombinując z częściami różnych producentów można uzyskać podobny efekt :icon_biggrin: . Powiem tylko tyle, że poszerzona głowica cylindra ICSa tworzy bardzo ciasne połączenie z cylindrem pewnego producenta. Ale do montażu trzeba sobie zrobić przyrząd bo ręcznie nie da rady :icon_biggrin: . Edited December 4, 2011 by pretorian11 Quote Link to post Share on other sites
xxx768 Posted December 19, 2011 Report Share Posted December 19, 2011 Bore up kupisz jaki chcesz musisz tylko pamiętać żeby głowica cylindra była pod zwykłą a nie poszerzoną dyszę, bo dysza musi zostać stockowa ze względu na nietypowe wymiary :icon_biggrin: . Dla pocieszenia dodam, że tracisz max.10 fpsów. Możesz bez problemu założyć dowolną dyszę poszerzoną przeznaczoną do AK. Standardowa dysza w Eli jest krótsza o dokładnie 1 mm od standardowej w M4A1 (GB V.2), a dysza w AK (GB V.3) ma tą samą długość co standardowa dysza ICS. Jedyny problem jest taki, że na obwodzie zewnętrznym jest szersza od stockowej. Wystarczy popracować trochę pilnikiem i papierem ściernym i bez problemu dopasujesz dyszę. Zabawy tak gdzieś na 20 minut. Spasowałem tak dyszę od Bore-Up Deep Fire, a ostatnio standardową uszczelnioną od Ultimate. Nie musisz obawiać się o komorę HU, nie uszkodzisz jej. Quote Link to post Share on other sites
smartass Posted December 23, 2011 Report Share Posted December 23, 2011 przebiłem się przez temat, ale nie znalazłem interesującej mnie informacji. czy ktoś z Was używa może eLki w wersji AFV? jak wygląda zasięg i celność w stosunku do normalnej wersji? Quote Link to post Share on other sites
Widmo34 Posted December 25, 2011 Report Share Posted December 25, 2011 Witam mam w planach zrobić z ics l86a2 lsw DMR (do 550 fps). Z danych które pozyskałem wynika że -lufa promyka (wiem że w MO będą musieli ją dostosować do komory...) -tłok to wymiany na DF titanium -batka li-po 11v -mosfet z ab -optyka SUSAT odpada więc zostaje szyna + ACOG (co sądzicie o tym http://www.asg.com.pl/Luneta_ACOG_4x32_z_podswietleniem_Strike_Systems,p,5209.php (można coś taniej czy nic?)) -i teraz finalne pytanie czy gb z m150 guardera da około 550 fps czy podobny efekt można uzyskać na m140 + borek ics + przerobiona dysza ak DF (bazując na informacji podanej 2 posty wczesniej?) -guma hop-up (G&G lub KMH) Quote Link to post Share on other sites
r2d2 Posted January 1, 2012 Report Share Posted January 1, 2012 Witam mam w planach zrobić z ics l86a2 lsw DMR (do 550 fps). Z danych które pozyskałem wynika że -lufa promyka (wiem że w MO będą musieli ją dostosować do komory...) -tłok to wymiany na DF titanium -batka li-po 11v -mosfet z ab -optyka SUSAT odpada więc zostaje szyna + ACOG (co sądzicie o tym http://www.asg.com.pl/Luneta_ACOG_4x32_z_podswietleniem_Strike_Systems,p,5209.php (można coś taniej czy nic?)) -i teraz finalne pytanie czy gb z m150 guardera da około 550 fps czy podobny efekt można uzyskać na m140 + borek ics + przerobiona dysza ak DF (bazując na informacji podanej 2 posty wczesniej?) -guma hop-up (G&G lub KMH) Ta lunetka jes bardzo przyjemna, mam ją. Ale teraz brał bym coś z dodaktowtmi przyrządami mechanicznymi przydaja sie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.