kacper111 Posted January 30, 2012 Report Share Posted January 30, 2012 Mam pytanie, rozważam kupno tej repliki, czy napisali byście w skrócie wady i zalety repliki ? Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted January 30, 2012 Report Share Posted January 30, 2012 Masz 21 stron tematu o niej. Czytanie ze zrozumieniem jest za trudne? Czy po prostu się nie chce? Quote Link to post Share on other sites
Bat_Sirius Posted February 6, 2012 Report Share Posted February 6, 2012 Czy miał ktoś luzy body, tj. górna połówka odstawała od dolnej, przez co dół chodził na boki? Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted February 6, 2012 Report Share Posted February 6, 2012 Bat - jeśli masz "rozgięte" połówki - to dognij je do siebie - to stal - nic się nie stanie. Chyba że masz na myśli inny defekt. Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted February 6, 2012 Report Share Posted February 6, 2012 Dokładnie tak, jak Padaka napisał: możesz je spokojnie rozgiąć, bez stresu że pękną. Quote Link to post Share on other sites
Bat_Sirius Posted February 7, 2012 Report Share Posted February 7, 2012 Hmm, jak to opisać. Składam replikę dociskam body i wszystko jest ok. A gdy nie dociskam to góra i dół nie są idealnie spasowane i powstaje mała przerwa, tak jakby sprężynowało. Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted February 7, 2012 Report Share Posted February 7, 2012 Jak włożysz przedni i tylny pin też? Taka malutka przerwa ok 1mm to normalka. Quote Link to post Share on other sites
Bat_Sirius Posted February 7, 2012 Report Share Posted February 7, 2012 Tak oba piny są włożone, możliwe, że wcześniej nie zwróciłem na to uwagi z racji,że teraz przybył ris i swoje to on waży. Jeszcze ostatnio miałem problem z magami, jak na złość wszystkie nagle nie podawały bez dopchnięcia ich od spodu, rozważam więc wklejenie paska velcro do gniazda. Quote Link to post Share on other sites
Corey Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 Mam dwie Elki ICS i w jednej jest taki efekt jak opisujesz - u mnie wystąpiło to po wymianie okablowania - można żyć ale wygląda średnio fajnie. Co do magazynków - skręć ponownie lufę - mocowanie - u mnie pomogło. Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 Corey - wracając do tematu który kiedyś poruszałeś - tłumika. W obu eLkach nie masz gwintu pod tłumikiem ? Pytam gdyż później padło stwierdzenie że ICS montuje w nich tłumik na kołki - bez gwintu. Ja jednak tak jak poprzednio tak i teraz mam eLkę która ma normalnie gwint. Quote Link to post Share on other sites
Corey Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 W żadnej z nich nie posiadam gwintu pod tłumikiem płomienia - w obu przypadkach tłumik był / jest na kołku. Mam dwie wersje elek tz z różnego okresu produkcji - obie maja tak samo. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 A ja mam przed sobą kawałek lufy od Elki ICSa która ma gwint. Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 hehe Corey ma wersje ekonomiczne - bez gwintów :) A tak na serio - to zastanawiające. Quote Link to post Share on other sites
Corey Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 Odsyłam zatem do 311 postu w tym temacie Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 (edited) A tak wygląda lufa z gwintem ;) Edited February 9, 2012 by KicpA Quote Link to post Share on other sites
Bat_Sirius Posted February 10, 2012 Report Share Posted February 10, 2012 Moja też nie ma gwintu. Swoją drogą hornbill robi nowy typ tłumika płomienia do ICS i WE, co ciekawe posiada on gwint. Jako, że byłem ciekaw jak to zamontować na ICS'ie, który gwintu nie ma (jak widać w temacie są i takie co mają), znalazłem post jakiegoś Brytyjczyka, który owy tłumik zakupił i po prostu wcisnął na lufę, podobno siedzi bardzo ładnie i nie zamierza nigdzie uciekać. Quote Link to post Share on other sites
Tony Halik Posted February 12, 2012 Report Share Posted February 12, 2012 Możesz bez problemu założyć dowolną dyszę poszerzoną przeznaczoną do AK. Standardowa dysza w Eli jest krótsza o dokładnie 1 mm od standardowej w M4A1 (GB V.2), a dysza w AK (GB V.3) ma tą samą długość co standardowa dysza ICS. Jedyny problem jest taki, że na obwodzie zewnętrznym jest szersza od stockowej. Wystarczy popracować trochę pilnikiem i papierem ściernym i bez problemu dopasujesz dyszę. Zabawy tak gdzieś na 20 minut. Spasowałem tak dyszę od Bore-Up Deep Fire, a ostatnio standardową uszczelnioną od Ultimate. Nie musisz obawiać się o komorę HU, nie uszkodzisz jej. Czyli taki zestaw bore-up powinien podpasowac po przerobkach? Bore-up (zestawu od deep fire sie troche boje, bo to aluminiowa glowica tloka :-p ) Quote Link to post Share on other sites
raubritter Posted April 8, 2012 Report Share Posted April 8, 2012 Po ponad roku użytkowania sprężyna M130 ubiła się trochę i daje 457-460 fps. POMowa głowica tłoka Guardera oraz tłok Guardera nie noszą śladów zużycia . Replika użytkowana z batką LiFe 9,9 V 2300 mAh w zewnętrznym pokrowcu. Do gripa zmieści się taka bateria: Zippy LiFe 9,9 V 2100 mAh. Quote Link to post Share on other sites
Bat_Sirius Posted June 4, 2012 Report Share Posted June 4, 2012 Gdzieś z początku tematu, ktoś wspominał o problemie z spustem, tj. wszystko działa na auto, a na semi spust się blokuje i trzeba go odbijać ręcznie. Podobno jest to spowodowane jakąś drobną usterką. Czy ktoś miał już taki problem i znalazł jego rozwiązanie? Niestety sam nie potrafię tego naprawić, ponieważ nie wiem dlaczego tak się dzieje. Quote Link to post Share on other sites
pretorian11 Posted June 4, 2012 Report Share Posted June 4, 2012 Gdzieś z początku tematu, ktoś wspominał o problemie z spustem, tj. wszystko działa na auto, a na semi spust się blokuje i trzeba go odbijać ręcznie. Podobno jest to spowodowane jakąś drobną usterką. Czy ktoś miał już taki problem i znalazł jego rozwiązanie? Niestety sam nie potrafię tego naprawić, ponieważ nie wiem dlaczego tak się dzieje. Ja bym proponował na początku dobrze złożyć replikę. Niby nie jest to skomplikowane ale tego typu blokowanie jest spowodowane przycięciem cięgła. Dolną połówkę trzeba dobrze docisnąć w kierunku lufy przy montażu. Quote Link to post Share on other sites
Bat_Sirius Posted June 4, 2012 Report Share Posted June 4, 2012 (edited) Złożona jest z tego co wiem dobrze. Bez baterii działa dobrze z baterią już nie. Na zagranicznych forach znalazłem coś na ten temat, ale jakoś nikt nie chce zrobić zdjęcia elementu, który się psuje: 1 wzmianka o dokładnie tym samym problemie, który występuje u mnie One issue i am having with it (and my gun tech here has no idea as he has never had an L85 is the followingwhen Power is connected and the gun set to Semi Auto... I pull the trigger and the gun fires one shot (As expected) then the trigger stays in the pulled position does not spring back I can push the trigger back with my finger and pull again and another shot so it works just stays put when pulled now on full auto all is fine trigger springs back all good now strange thing is disconnect the battery and do the same on Semi and the trigger snaps back into forward position like it should... so only on semi auto and with power connected does the trigger stay in the pulled position... 2 Opis tego co za to odpowiada there was a broken Pin inside the trigger mech that was broken when I got it... Toast resolved this issue for me by replacing a broken pin in the lower mechanism 3 Drobna podpowiedź gdzie owy element się znajduje "If he looks at the trigger assembly, there is an open space near the front that holds a return spring. It just has a flimsy plastic piece that holds it, and yours snapped. Most likely, the same thing has happened to him. If he looks in there under good light, the place where the plastic piece is missing should be apparent" Niestety nie jestem w stanie zlokalizować tego elementu, ani miejsca, w którym był. cytaty z airsoftcanada.com Edited June 4, 2012 by Bat_Sirius Quote Link to post Share on other sites
Corey Posted July 18, 2012 Report Share Posted July 18, 2012 Kupiłem drugą eLkę ICS używaną - przy sprawdzaniu jej na 0.25BB śmigała daleko prosto i w dobrym skupieniu. W domu skręciłem hop-up i sprawdziłem na Chrono na 0.20BB - wskazanie całkiem dobre bo 417fps. I teraz zaczynają sie schody. Na 0.20 tak z ciekawości strzeliłem bo kulki były w magu poleciały prawie pionowo w górę. Na 0.25 tez mocno się podnoszą - załadowałem 0.28 i jest ten sam objaw - do tego brak skupienia takiego jak było wcześniej - w/g mojej opini hop-up nie kręci lub kręci na maxa - w każdym razie brak jest widocznych skutków regulacji. Jakaś pomoc czy tez sugestia o ew przyczynie? Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 Corey - mam ten sam objaw u siebie od ponad roku. Wymieniałem dystansery, gumki, lufy - bez zmian... W końcu kupiłem nową komorę - teraz czeka na przełożenie. Quote Link to post Share on other sites
Peterus Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 A ja mam pytanie co prawda o L86A2 ale o ICS-a właśnie. Jaka maksymalnie wejdzie tam lufa bez utraty fps-ów? Quote Link to post Share on other sites
pretorian11 Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 (edited) Kupiłem drugą eLkę ICS używaną - przy sprawdzaniu jej na 0.25BB śmigała daleko prosto i w dobrym skupieniu. W domu skręciłem hop-up i sprawdziłem na Chrono na 0.20BB - wskazanie całkiem dobre bo 417fps. I teraz zaczynają sie schody. Na 0.20 tak z ciekawości strzeliłem bo kulki były w magu poleciały prawie pionowo w górę. Na 0.25 tez mocno się podnoszą - załadowałem 0.28 i jest ten sam objaw - do tego brak skupienia takiego jak było wcześniej - w/g mojej opini hop-up nie kręci lub kręci na maxa - w każdym razie brak jest widocznych skutków regulacji. Jakaś pomoc czy tez sugestia o ew przyczynie? Problem tkwi w konstrukcji komory. System regulacji HU jest w elkach ICSa bardzo prymitywny. Nie ma tutaj eleganckiej i precyzyjnej przekładni a jedynie prostacki mimośród (to pseudokółko z zębami), który reguluje położeniem dźwigni naciskającej na dystanser. Za powrót dźwigni w położenie 0 odpowiada mała sprężynka, która po jakimś czasie przestaje zdawać egzamin, często tez dźwignia nie ma w ogóle styku z mimośrodem i wtedy nie ma mowy o żadnej regulacji. Cierpliwym polecam pracę u podstaw a niecierpliwym wymianę komory :icon_razz2: . Ty masz Corey HU w położeniu max stąd takie fpsy i podciąganie kulek do góry. Edited July 19, 2012 by pretorian11 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.