eso Posted February 14, 2010 Report Share Posted February 14, 2010 Są jakieś sposoby na uszczelnienie magazynków na co2? Quote Link to post Share on other sites
arekasg Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 Ja w ten zaworek wwaliłem dużo silikonu załadowałem nabój co2 wystrzelałem cały magazynek zostawiłem na jakiś dzień żeby przeschło i pomogło, ale nie gwarantuje skuteczności ^^ Quote Link to post Share on other sites
polch Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 Są jakieś sposoby na uszczelnienie magazynków na co2? Są. Znalazłem chyba w temacie o WA linka do forum gdzie gostek opisuje jak to zrobił. Wymienić trzeba tą zieloną uszczelkę na zwykły oring i ponoć ma banglać. Moje wszystkie osiem magów puszczało gaz. Odesłałem do specszopa i chłopaki odesłali mi szczelne :lol: Niestety po kilkunastu kapsułach znowu to samo. Pracuję nad moimi, ale kiepsko u mnie we wsi z odpowiednimi rozmiarami oringów. Jak znajdę odpowiedni dam znać. "Uszczelnianie" silikonem nic a nic nie daje w przypadku tych magów na Co2 Quote Link to post Share on other sites
eso Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 Hmmm to dobrze ,że jakaś metoda jest. A czy to smarowanie uszczelek nie wpływa przypadkiem na celność? I zdajcie relacje jak wasze emki śmigają :D (co padlo) Quote Link to post Share on other sites
polch Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 Hmmm to dobrze ,że jakaś metoda jest. A czy to smarowanie uszczelek nie wpływa przypadkiem na celność? I zdajcie relacje jak wasze emki śmigają :D (co padlo) Z moich doświadczeń wynika, że przesadne/niewłaściwe smarowanie silikonem pogarsza pracę eMki. HopUp i tak nie najlepszy w tym modelu wręcz go nie toleruje, dodatkowo strasznie brudzi się przewód lufy wewnętrznej. Ja smaruję tylko miejsce styku maga z mosiężną komorą BB - nic więcej. Zamek, dopychacz, części oporopowrotnika i mechanizm spustowy zwykłym smarem do ostrej. Uszczelki gumowe wewnątrz komory BB smaruję tylko wtedy gdy są "suche" śladową ilością silikonu, ale nie w spraju, a komorę BB od wewnątrz śladową ilością smaru (guardera chyba) do cylindra. Jak moja śmiga...dla mnie rewela :twisted: Zapomniałem już o wszelkich elektrykach włączając w to ptw ctw itd Co padło - zatrzask klapki zamykającej okno wyrzutnika. Wymontowałem klapkę i zakułem na nowo. Wszelkie śruby i piny (z wyjątkiem tych do rozkładania repliki i śrub mocujących stopkę kolby) posmarowałem niebieskim klejem anaerobowym, żeby nie wypadały/odkręcały się. Co nie działa - blokady w magazynkach odpowiadające za blokowanie zamka w tylnej pozycji. Muszę dorobić dłuższe i ma śmigać. Wracając do nieszczelnych magów Co2. Serwisanci ze specszopu tłumaczyli mi jak to robić by je uszczelnić. Wykręcić zawór o kilka obrotów, włożyć nabój i powoli dokręcać zawór, aż przestanie syczeć. Mnie udało się w dwóch na osiem przypadków i te dwa do dziś trzymają. Inne mniej albo więcej puszczają i w nich mam zamiar wymienić uszczelki. Quote Link to post Share on other sites
arekasg Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 Hmm problemów z hop upem po tym nie miałem ^^ Co padło? Jak na razie nic ^^ Co nie działa? Hmm wszystko działa tylko bolt catch się mi zacina ;/ ale wystarczy leciutko puknąć i jest ok ^^ Quote Link to post Share on other sites
sebin Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 Może użyjcie taśmy teflonowej na oringach zaworów? Ja w magu od WA zgubiłem w ogóle oring, który uszczelnia korpus zaworu z magazynkiem, odpowiednia ilość taśmy załatwiła sprawę i nie cieknie nawet na 800psi :) Quote Link to post Share on other sites
eso Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 Tylko te oringi w magu są dość malutkie. Nie za bardzo jest miejsce na taśme :P Quote Link to post Share on other sites
sebin Posted February 16, 2010 Report Share Posted February 16, 2010 (edited) To przyciąć taśmę wzdłuż nożykiem i dać pod oring :P Edited February 16, 2010 by sebin Quote Link to post Share on other sites
MARINE GRUNT Posted February 21, 2010 Report Share Posted February 21, 2010 Wychodzę z inicjatywą, czy ktoś będzie zamawiał jakieś pierdoły do karabinków WE za granicą? Jeśli tak to chciałbym się podpiąć i wziąć parę gumek HU. Quote Link to post Share on other sites
eso Posted February 21, 2010 Report Share Posted February 21, 2010 Ja również chciałbym gumki :P Quote Link to post Share on other sites
MARINE GRUNT Posted February 21, 2010 Report Share Posted February 21, 2010 Ja również chciałbym gumki :P Dobrze, czyli jest nas już 2, czy ktoś jeszcze życzyłby sobie jakieś bajery "ZZAGRANICY"? Najlepiej byłoby żeby do przyszłego tygodnia się zebrać i zamówić np u Angoli, z tego co wiem to chyba wyjdzie najtaniej za przesyłkę and stuff? Quote Link to post Share on other sites
arekasg Posted February 21, 2010 Report Share Posted February 21, 2010 Ja najprawdopodobniej będę brał preckę jakby się dało ale to na 70% bo nie wiem czy z kasą wyrobie Quote Link to post Share on other sites
Guest Nazgool Posted February 23, 2010 Report Share Posted February 23, 2010 (edited) Witam, witam. Mam pytanie a nawet cztery, czy ktoś wymieniał lufę stockową na preckę? Czy "dużo" to daje? Kwestia kulek, załadowałem0.30 blaster, wyzerowałem HU, mimo to lecą w niebo, co robić? Czy magi GG pasują do systemu CO2? Wystrzeliłem około 6ciu magów i na bolt carrierze juz widać zużycie, podobnie na bolt catchu, powiedziałbym, że dość znaczne. Czy to normalne? 1. Tak ja wymieniałem. Daje, ale bez rewelacji. 2. Gumka HU - papierkiem ściernym potrzyj część gumki, która wywołuje podkręcanie kulek. 2.a. Umocować dobrze lufę wewnętrzną. 2.b. Sprawdzić dokładnie kulki czy po wystrzeleniu nie ma na nich jakichś śladów n.p. delikatne wgniecenie. Jeśli tak, przeszlifować końcówkę dyszy by ją delikatnie skrócić. Odkształcanie kulek przez dyszę powoduje, że latają na wszystkie strony. Jest za długa - może się złamać (były już takie przypadki) 3. Tak magazynki GG pasują do replik CO2. @ 4. W którym miejscu jest zużycie na bolt carrier ? Możesz zrobić zdjęcie ? Rozwiązanie problemu z bolt cach. Sprężynka bolt cach za mocno dociska i przez to sprężyna prowadnicy kulek nie daje rady dopchnąć płytek w magazynku tak by bolt cach zaskoczył. Trzeba sprężynkę bolt cacha skrócić o jakieś 2 mm. Ktoś na Gas Guns radził jakieś zmiany sprężyn na 90% (TSC) lub odkręcenie kolby o 2 zwoje ze stockową prężyną. Nie wiem nie sprawdzałem więc nie daję gwarancji, że zadziała. Edited February 23, 2010 by Nazgool Quote Link to post Share on other sites
MARINE GRUNT Posted February 23, 2010 Report Share Posted February 23, 2010 1. Tak ja wymieniałem. Daje, ale bez rewelacji. 2. Gumka HU - papierkiem ściernym potrzyj część gumki, która wywołuje podkręcanie kulek. 2.a. Umocować dobrze lufę wewnętrzną. 2.b. Sprawdzić dokładnie kulki czy po wystrzeleniu nie ma na nich jakichś śladów n.p. delikatne wgniecenie. Jeśli tak, przeszlifować końcówkę dyszy by ją delikatnie skrócić. Odkształcanie kulek przez dyszę powoduje, że latają na wszystkie strony. Jest za długa - może się złamać (były już takie przypadki) 3. Tak magazynki GG pasują do replik CO2. @ 4. W którym miejscu jest zużycie na bolt carrier ? Możesz zrobić zdjęcie ? Rozwiązanie problemu z bolt cach. Sprężynka bolt cach za mocno dociska i przez to sprężyna prowadnicy kulek nie daje rady dopchnąć płytek w magazynku tak by bolt cach zaskoczył. Trzeba sprężynkę bolt cacha skrócić o jakieś 2 mm. Ktoś na Gas Guns radził jakieś zmiany sprężyn na 90% (TSC) lub odkręcenie kolby o 2 zwoje ze stockową prężyną. Nie wiem nie sprawdzałem więc nie daję gwarancji, że zadziała. Ok ok, widzę, że się na tym dobrze znasz! Przytrzeć by "cycek" na gumce był mniejszy? Czy tylko żeby "zmatowić"? Zdjęcia będą ale dopiero w piątek, teraz mam wyjazd nagły, więc w piątek zajrzyj na forum. Jest to w miejscu gdzie bolt carrier styka się z bolt catchem Quote Link to post Share on other sites
polch Posted February 23, 2010 Report Share Posted February 23, 2010 Rozwiązanie problemu z bolt cach. Sprężynka bolt cach za mocno dociska i przez to sprężyna prowadnicy kulek nie daje rady dopchnąć płytek w magazynku tak by bolt cach zaskoczył. Trzeba sprężynkę bolt cacha skrócić o jakieś 2 mm. Zrobiłem jak piszesz, ale nie dało to efektu w 100%. Owszem, dużo częściej zamek był blokowany, ale zależne to było również od magów, a właściwie ich sprężyn. Ktoś na Gas Guns radził ...odkręcenie kolby o 2 zwoje ze stockową prężyną. Nie wiem nie sprawdzałem więc nie daję gwarancji, że zadziała. Ten patent robi (u mnie przynajmniej) Jest jednak jeden myk. Jak się przegnie z odkręcaniem to leci część 54. Dokładniej jej ząb trzymający kurek - w efekcie zostaje tylko auto... Quote Link to post Share on other sites
eso Posted February 23, 2010 Report Share Posted February 23, 2010 Ja skróciłem sprężynę powrotną suwadła o 5cm, mocniej kopie i mniej sie zużywa. Quote Link to post Share on other sites
Guest Nazgool Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 (edited) Ten patent robi (u mnie przynajmniej) Jest jednak jeden myk. Jak się przegnie z odkręcaniem to leci część 54. Dokładniej jej ząb trzymający kurek - w efekcie zostaje tylko auto... Mam wrażenie, że Twoja blokada oraz kurek prawdopodobnie są wyrobione i dlatego masz tylko auto. Ja mam sprężynę 90% więc mogę spokojnie wymienić bez konieczności odkręcania kolby. Skoro patent zadziałał to ja jestem happy, że mogłem pomóc. @MARINE GRUNT - spoleruj znaczy się zmniejsz wypustkę i zobacz czy pomogło. Edited February 24, 2010 by Nazgool Quote Link to post Share on other sites
garfik Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 Dobrze, czyli jest nas już 2, czy ktoś jeszcze życzyłby sobie jakieś bajery "ZZAGRANICY"? Najlepiej byłoby żeby do przyszłego tygodnia się zebrać i zamówić np u Angoli, z tego co wiem to chyba wyjdzie najtaniej za przesyłkę and stuff? Marine - podłączyłbym się do zamówienia, potrzebuję paru wewnętrznych bebechów... I gumki naturalnie też :-) Quote Link to post Share on other sites
polch Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 Mam wrażenie, że Twoja blokada oraz kurek prawdopodobnie są wyrobione i dlatego masz tylko auto. Na kurku nie ma praktycznie śladów zużycia, a blokadzie "wyrwało" ząb trzymający kurek. Zamek za daleko cofnął się w żerdź kolby i to przez to, choć głowy bym nie dał. Jeszcze wczoraj w ruch poszedł pilnik włosowy i wszystko działa znów, ale to nie to :cry: Jest semi i auto, lecz to tylko kwestia czasu kiedy blokada pójdzie się paść. Muszę poszukać tych części z metalu i zamówić. Quote Link to post Share on other sites
Guest Nazgool Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 To znany problem i niestety wszystkie repliki WE go mają. Albo się wyłamie, albo się zetrą z czasem. Każdy użytkownik, w którymś momencie będzie musiał wymienić elementy zespołu spustu na stalowe. Ponoć CWI wchodzi na rynek z nowymi, ja mam zainstalowane TSC. Quote Link to post Share on other sites
polch Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 To znany problem i niestety wszystkie repliki WE go mają. Albo się wyłamie, albo się zetrą z czasem. Każdy użytkownik, w którymś momencie będzie musiał wymienić elementy zespołu spustu na stalowe. Tak, dokładnie. Znal? czy inny aluminiowy badziew użyty do produkcji w/w elementów jest tragiczny... I coś mi się zdaje, że nie wystarczy wymienić jednej części, a od razu całość, żeby podzespoły miały jednakową twardość. Quote Link to post Share on other sites
Guest Nazgool Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 (edited) Dokładnie. Mowa o tych trzech zawodnikach: Można je zamówić z http://airsoft123.com/, ale wstrzymajcie się jeszcze z zakupami. Zobaczymy co CWI wymodziło. Ponoć mają być lepsze od TSC (moja blokada zardzewiała leżąc w oryginalnym opakowaniu sic!) Edited February 24, 2010 by Nazgool Quote Link to post Share on other sites
eso Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 U mnie najpierw padła blokada spustu, następnie semi, a na końcu wystarczyło przeładować a karabin sam strzelał :D Quote Link to post Share on other sites
garfik Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 (edited) U mnie najpierw padła blokada spustu, następnie semi, a na końcu wystarczyło przeładować a karabin sam strzelał :D Wiem coś o tym :-) Nazgool - właśnie tych trzech małych łobuzów poszukuję. Powiadasz, że coś ciekawego w tym temacie się szykuje? Edited February 24, 2010 by garfik Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.