Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] P90


Recommended Posts

Tzn nie wiesz jak wyciągnąć komorę czy nie wiesz jak ją czyścić żeby nie zniszczyć? ;>

 

1. Komorę wyciągasz wraz z całym frontem. Czynność banalna

a) wyciągasz magazynek

b) naciskasz prostokątny guzik który znajduje się pod magazynkiem

c) trzymając guzik ciągniesz metalowy front do przodu

d) czyścisz sobie komorę (żeby ją wymontować wystarczy przekręcić o chyba 90st.

e) wkładasz z powrotem front, uważaj przy tym na dyszę która czasem opiera się o kant komory i uniemożliwia złożenie, wystarczy sprawdzić przez wlot kulek czy dysza weszła do komory.

 

2. Komorę czyścisz czym chcesz, ja robię to jakąś szmatką/papierem toaletowym itp. nic się nie stanie ;)

Edited by Zambezi
Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ściągnąć front to umiałem :D ale chodzi o to, że nie wiem jak to wytłumaczyć w środku w komorze za plastikiem widać, że tam jest za dużo czegoś jak by smar czy coś i o to mi chodzi czy to trzeba wyczyścić czy nie . Jak wymontowuję tą komorę to wychodzi całość z lufą , a zresztą nie będę kombinował bo jeszcze coś zepsuje :D

Link to post
Share on other sites

No i dobrze, wyciągasz lufę, robisz hopa na zero, bierzesz wycior, nawijasz na jego koniec np. pasek z chusteczki higienicznej, zwilżasz delikatnie spirytem, a jak nie masz to bierzesz perfumy na spirytusie od żony/matki/kochanki/teściowej/siostry czy kogokolwiek i czyścisz ruchem obrotowo-posuwistym. Później to samo tylko za pomocą suchej.

Ja nie rozumiem, to ucha też sobie wacikiem nie wyczyścisz? Bo się boisz, że popsujesz coś w środku? :lol:

EDYTA: Second ;-).

Edited by Tuksiak
Link to post
Share on other sites

Teraz czekam na moją cegiełkę :D. Tylko czytając ciągle temat dowiedziałem się o badziewnym silniku. Chce go wymienić od razu. Przeczytałem, że trzeba odkręcić system spustu. Czy ktoś może poinstruować mnie fotkami jak ma to zrobić :). Dziękuje z góry :).

Link to post
Share on other sites

W sumie silnika nie trzeba wymieniać, ja na m110 i stockowej batce, z wymienionymi wszystkimi kabelkami nie narzekam:)

 

System spustu odkręcać? niee... żeby wyjąć GB robisz tak:

- otwierasz klapkę z tyłu ;)

- wykręcasz 2 śrubki

- wyjmujesz plastikową płytkę którą te śrubki trzymały

- przechylasz replikę...

koniec ;>, gb wypada w całości potem już tylko odkręcasz z 3 śrubki które trzymają styki i wyciągasz koszyk z silnikiem ( 2 śrubki na plastiku (tą malutką zostaw) i jedna troszkę wyżej i z tyłu). Przepraszam jeżeli się troszkę pomyliłem, z pamięci pisałem.

Edited by Zambezi
Link to post
Share on other sites

GB wiem jak się wyjmuje bo mechbox mnie oświecił :). Piszą jakie to jest bajlando proste :P. Dzięki szybką odpowiedź. Postaram się czegoś nie zdemolować :D. Jakby co zwale swoją nieudolność na was :D. Narazie chce na stocku pobiegać. Mam nadzieję, że studenciaki z krakmana nie napakowali mi tonę smaru.

 

Jeszcze raz dzięki za porady.

Edited by gloomer
Link to post
Share on other sites

Lepiej zerknij jak to w środku wygląda. Popsuć nie popsujesz (to już na prawdę trzeba by być total talentem, żeby tam coś popsuć), a zerknięcie może pomóc. Nie wiem jak od Krakmanów, ale mój pływał dosłownie w smarze i pluł tym wszystkimi możliwymi i nie możliwymi otworkami ;-).

Link to post
Share on other sites

No przecież według krakmanów robią każdej replice przegląd zerowy :D! Zaczyna sie powoli robić ciężko w tych polskich sklepach asg :/.

 

Zapewne ogranicza się to do załadowanie maga i aku z zestawu - wystrzelenie ciut kompozytu, by sprawdzić czy działa - potem naklejają sticker na cześć GB, do której jest łatwy dostęp i przegląd zerowy jest. Stąd kulki często w komorze (u mnie były prawdopodobnie excele 0.20g) i tez dlatego aku jest zawsze trochę naładowane (gwarancję na niego dają, więc muszą sprawdzić czy działa).

 

Osobiście wierzę, że tak jest ;-).

Edited by Gogin
Link to post
Share on other sites

Ogólnie nie ma znaczenia skąd weźmiesz. I tak przeglądy u krakmanów można porównać do tego co na GF, bo jako tako, nic oprócz sprawdzenia czy replika strzela oraz pomiaru na chrono nie jest robione (akurat w tym modelu). Różnić będą się ceną :)

Replikę trzeba oczyścić ze smaru i zrobić poprawne podkładkowanie zębatek. Ewentualnie poprosić o to serwis. Bez tego replika strzela nędznie (mało powtarzalne strzały).

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...