Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] P90


Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Slepy napisałem - przy słabym silniku i cienkiej bateri takie rzeczy to norma, jak są dwa łożyska. Wystarczy jedno i spring się będzie bardzo ładnie układał jak trzeba.

 

Ptaq weź sobie te części skoro czujesz taką potrzebę i zdasz relację czyś kontent. Ja Ci mogę o łożyskach PDI, lufach JBU, silniku Elementa ultra torque popisać, bo też nie było skąd zasięgnąć języka.

 

Jak dla mnie wymiana głowic w tym jest totalnie zbędna, ta replika i tak jest cicha bardzo, a uszczelnić ją można prosto i szkoda wydawać szmal na rzeczy zbędne, lepiej zainwestować w silnik, kabelki i baterię pieniążki - ale to tylko moje zdanie i nie biorę odpowiedzialności za wprowadzanie go w czyn u innych ;-).

Link to post
Share on other sites

http://forum.asg.com.pl/viewtopic.php?f=20&t=196

Dla zainteresowanych temat z capri o częściach ultimate. Wszyscy wypowiadają się póki co pochlebnie, według użytkowników poziom podobny/trochę niższy niż Systema, a awarii odnotowanych było niewiele. To dla pokoleń :)

Chyba czytamy co innego- aj widzę kilak praktem postów i to najstarsze z lipca czy sierpnia. wyrabiać sobie opinię na podstawie kilku postów i replik , które przemieliły na tych częściach kilka tysięcy kulek.

Dla mnie to lekko niepoważne.

Link to post
Share on other sites

Nie mogę znaleźć informacji - jak uniknąć iskrzenia styków w spuście w p90 :zastanawia: ? Po podłączeniu GB poza obudową widzę że każde naciśnięcie spustu powoduje spore iskrzenie na stykach, mam już tam ślady spalenizny - czy jest jakiś sposób na uniknięcie tego kłopotu czy konstrukcja mechanizmu spustowego niejako wymusza takie zachowanie i jest to nie do rozwiązania. Dodam tylko że praktycznie używam tylko repliki na auto. Czy zainstalowanie Mosfetu pomoże?

Link to post
Share on other sites

Chyba czytamy co innego- ja widzę kilka raptem postów i to najstarsze z lipca czy sierpnia.

Wyrabiać sobie opinię na podstawie kilku postów i replik , które przemieliły na tych częściach kilka tysięcy kulek.

Dla mnie to lekko niepoważne.

 

Nie mogę znaleźć informacji - jak uniknąć iskrzenia styków w spuście w p90 :zastanawia: ? Po podłączeniu GB poza obudową widzę że każde naciśnięcie spustu powoduje spore iskrzenie na stykach, mam już tam ślady spalenizny - czy jest jakiś sposób na uniknięcie tego kłopotu czy konstrukcja mechanizmu spustowego niejako wymusza takie zachowanie i jest to nie do rozwiązania. Dodam tylko że praktycznie używam tylko repliki na auto. Czy zainstalowanie Mosfetu pomoże?

Wyczyść dokładnie styki, przeleć je delikatnie papierem ściernym i ewentualnie zamontuj mosfet.

Link to post
Share on other sites

Eeee.

IMHO jak już mu iskrzą, to po przeleceniu papierem i po zebraniu warstwy wierzchniej (która i tak pewnikiem się zwęgliła) niedużo tam zostanie. Chcąc zrobić coś sensownego od razu mosfet, a jak nie to poszukaj przyczyny mocnego iskrzenia, oczywiście najpierw oczyść styki jak 99TOMCAT napisał. Może to być cokolwiek np: słaby silnik, złe dystansowanie zębatek, za mocna sprężyna względem reszty podzespołów, kijowe na wejściu styki itp, itd. Bez mosfetu i tak iskrzyć będzie (bo idzie duże obciążenie przez cienkie blaszki na małej powierzchni styku), ale styki nawet na auto nie powinny się zbyt szybko palić.

Jeszcze jedna rzecz, a jakie te ślady niby Kolega ma? Samo przebarwienie, czy zwęglony nalot? Też sporo powie nam taka informacja. A no i ile czasu oczywiście replika użytkowana ( nie miesiące, raczej ile kulek wypluła).

 

EDYTA: jeszcze ważne pytanie, czy ktokolwiek zadał sobie odrobinkę trudu i usunął zbędny smar z GB? Znając życie też go jest na stykach z pół kilo.

Edited by Tuksiak
Link to post
Share on other sites

Eeee.

 

Jeszcze jedna rzecz, a jakie te ślady niby Kolega ma? Samo przebarwienie, czy zwęglony nalot? Też sporo powie nam taka informacja. A no i ile czasu oczywiście replika użytkowana ( nie miesiące, raczej ile kulek wypluła).

 

EDYTA: jeszcze ważne pytanie, czy ktokolwiek zadał sobie odrobinkę trudu i usunął zbędny smar z GB? Znając życie też go jest na stykach z pół kilo.

Już jest zwęglenie na stykach, w jednym miejscu jest praktycznie ślad jak po spawie :biggrin: . Co do smaru to oczywiście że na stykach go nie ma, a i GB jest oczyszczony z nadmiaru. Co do przebiegu to jestem 3 właścicielem i nie znam rzeczywistego przebiegu, ale mechanizm nie był zużyty, z wyjątkiem dyszy. I ja i poprzedni właściciel używam/używał repliki milsimowo. Nie sądzę żeby miała wielki przebieg. 5 K kulek max. Aha - jak spust jest wciśnięty na auto - to podczas działania są iskry na stykach, nie tylko podczas wciskania spustu.

Edited by Zmorak
Link to post
Share on other sites

To jest to samo jak napisał mądrze patq.

A ECHO1 - to nazwa importera chińczyków na stany, tak jak GFC jest na Polskę. Więc nie pocieszaj się, że masz "especjalite version de lamazon hamerykanis" - bo to zrobiły te same dłonie, co każdego innego chinola jakby się on nie nazywał ;-).

Link to post
Share on other sites

Nie wiem ile razy trzeba pisać żeby ludzie pojęli.

Weź przeczytaj mój poprzedni post i post Tuksiaka, a potem cały ten temat od początku, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, a dowiesz się wszystkiego o tym p90. Jedyne usprawnienie jakie tu widzę to cena (mój był 25 zł tańszy)

 

EDYTA: Ale ten widzę ma 10 fps więcej o.0 warto dopłacić jednak te 25 zł (dla nieogarniętych to ironia)

Edited by ptaq1234
Link to post
Share on other sites

Tak.

Usprawnieniem jest pordzewiały tłumik ognia - znakiem tego coś z żelaza w tym stopie być musi.

A no i oczywiście różni się brakiem już jakichkolwiek oznaczeń, czy to na magu, czy na replice.

Te 10 fpsów, to pewnie nadmuchał jakiś wyjątkowo szczelny egzemplarz i był to jego jedyny "lucky shot" ;-).

Link to post
Share on other sites

To jest to samo jak napisał mądrze patq.

A ECHO1 - to nazwa importera chińczyków na stany, tak jak GFC jest na Polskę. Więc nie pocieszaj się, że masz "especjalite version de lamazon hamerykanis" - bo to zrobiły te same dłonie, co każdego innego chinola jakby się on nie nazywał ;-).

 

Kolega mnie troszkę źle zrozumiał, ja podałem tylko, że jest jeszcze kolejna firma która i tak sprzedaje te same repliki które przechodzą przez te sam małe rączki ;)

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...