chlor Posted February 1, 2010 Report Share Posted February 1, 2010 Polecam LiPo 11,1 która miałem w CM.040, CM.051, CM.045 a jak na mój gust bez problemu pasować będzie w CM.048S. Ostatecznie wybierz replike która się tobie bardziej podoba, wstaw preclufę madbulla, gumkę systemy, dystanser deep fire, M140 guardera i baterię LiPo King Arms. Polecam ten zestaw. Pozdrawiam Chlor. Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted February 2, 2010 Report Share Posted February 2, 2010 a mi chyba silnik podupada, 15 kulek na sekundę to coś za mało jak na lipolka 11.1 2200mah 35c dualskyego i m150 guardera. Wcześniej miałem więcej. Cóż silnik JG Golden Eagle wsadzę i zobaczę co się będzie działo (wiem, wiem silnik JG jest długi, a w ak mamy krótki ... od czego jest szlifierka :) ) Quote Link to post Share on other sites
smigowski Posted February 2, 2010 Report Share Posted February 2, 2010 czy cm 040 działałaby bezproblemowo w temperaturze -20? oczywiście z batką li po Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted February 2, 2010 Report Share Posted February 2, 2010 mój egzemplarz cm.040 działał z lipolem 15c 1300mah King Armsa bezproblemowo na -19*C Jedynie gumka nie ogarniała, lecz to normalne zjawisko w AEGach Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted February 3, 2010 Report Share Posted February 3, 2010 Dziś miałem na warsztacie Cm048 w celu zamontowania Bore-Up-a firmy Guarder. Parę spostrzeżeń na temat GB (stock): - Porządna, łożyskowana prowadnica - Nowy typ głowicy tłoka (plastik) - Cholernie długa "dysza" głowicy dylindra (nie chodzi tutaj o tą ruchomą dyszę) - Zębatki takie same jak w Cm035 036 040 itd - Bardzo mocny silnik - Dziwny otwór w obudowie GB (widać sprężynę główna, taki płaski i długi, nie wiem po co) - 6 zapadek przeciwpowrotnych za zębatce silnikowej - Łożyska ślizgi 7mm z rowkami olejowymi - Solidniejszy szkielet GB w porównaniu do wcześniejszych wersji - Drugi ząb tłoka dziwnie "mniejszy" od pierwszego i trzeciego (nie przez przebieg, wygląda jak nowy, na początku myślałem że zjechany...) - Brak tulei w tłoku, jednak wykręcenie głowicy tłoka, nadal cholernie trudne, trzeba się namęczyć - Sprężyna ma pomniejszona średnicę przy końcach.- Zdziwiłem się kompletnie. Na oko coś koło M120-125 Teraz bierzemy się za wymianę Cylindra, głowicy cylindra, dyszy i głowicy tłoka z zestawu Bore-up i łożyska kulkowe. Pierwszy zonk: - Głowica cylindra ma na przedniej ścianie, takie "wybrzuszenie" (stosowane np. w głowicach od BOYi), jednak szkielet GB od cymy "wymaga" aby to "wybrzuszenie" spiłować- niby małe, ale jest co robić pilnikiem. Należy cholernie uważać, żeby nie uszkodzić tej nieruchomej (metalowej) dyszy od głowicy cylindra. Najlepiej ją czymś zabezpieczyć. I drugi... - Dziurki od głowicy cylindra mają mniejszą średnicę, w porównaniu do tych "czopów" w szkielecie GB- wiertarka, dobre wiertło i heja... Reszta części idzie na współpracę i idzie je zamontować. Po montażu tych części i odpowiednim przesmarowaniu gearbox: -Ciszej i ładniej chodzi -Mam wrażenie że pobiera mniej prądu (chodzi na dojechanej batce) -Zobaczymy jak z testem w polu... Może komuś się przyda... Quote Link to post Share on other sites
Dziobak95 Posted February 3, 2010 Report Share Posted February 3, 2010 Ta długa płaska dziura przez którą widać tłok i sprężyne to po to, żeby zamontować bb. Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted February 3, 2010 Report Share Posted February 3, 2010 aaaa... Już wiem o co kaman. fakt, nie domyśliłem się:P Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted February 3, 2010 Report Share Posted February 3, 2010 (edited) A ja ze swojej strony dodam, że zestaw BU Deep Fire nie lubi cymek. Pomimo że pasuje bezproblemowo do gearboxa (nie ma wybrzyszenia, otwory idealne) to FPS cholernie nie zadowala - co to jest 200 fps na m150 guardera. Ten bore up był sprawdzony w 2 najnowszych replikach AK cymy, obie ten sam problem miały, dlatego teraz siedzą w nich stockowe zestawy cylindra. Co do zabaw z zestawem cylindra, to wsadziliśmy do RPK74 bore upa do m16 hurricane (nie powinien pasować - ale pasował), jedyne co to upiłowaliśmy dyszę, efekt w zasięgu widoczny, niekoniecznie w FPSach 500 fps na m150 guardera to za mało, ale zasięgiem nadrabia :) aha, te silniki nie należą do najmocniejszych. Po zamontowaniu m150 ledwo daje radę, wymiana na silnik PJa dodała mi 3-4 kulki na sekundę co przy tej sprężynie znaczy bardzo dużo. Niestety silnik cymy nie jest w stanie naciągnąć efektywnie m170 na stockowych częściach, PJ robi to bez problemu nie wspominając o JG golden eagle. Edited February 3, 2010 by zwierzu93 Quote Link to post Share on other sites
smigowski Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 jak lifepo4 chodzą w cm 040? słyszałem ,że są bardziej podatne na mróz? czy to prawda? Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 (edited) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...e7ebc28769.html Fotka AKMa z łożem od ostrego. Montaż jest banalnie prosty, nie trzeba prawie nic przerabiać, prócz nawiertu w ostrym drewnie (którego jeszcze nie zrobiłem) na wycior. Prócz drewna mam wsadzony ostry tłumik do strzelań nocnych. Magazynek od rpk74 wsadzony for fun, na codzien AKM ma magazynki matalowe typu mid oraz "bakelitowe" PJ oczywiście do AKMa Edited February 4, 2010 by zwierzu93 Quote Link to post Share on other sites
szymon91 Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 fajny ten tłumik,gdzie można taki dostać? ; > Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 szczerze powiedziawszy nie wiem. Dostałem go urodzinowo od kolegi z jednostki w Słupsku. O dziwo gwint tłumika bezproblemowo pasuje do AKMa chińskiego, nie posiada żadnych luzów i zakrywa lufę wewnętrzną 510mm :) Quote Link to post Share on other sites
Trykulec Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 tłumik jakby od swd? Quote Link to post Share on other sites
szymon91 Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 a do SWD nie będzie podobny? ten twój chyba bardziej zwężany ku końcowi jest... a na allegro nigdy takiego nie widziałem ;] Quote Link to post Share on other sites
chlor Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 Tłumik, łoże, magazynek to pikuś ale te sznyty na kolbie klasa :wink: Aż mi oczy załzawiły...naprawdę klasa. Pozdrawiam Chlor. Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 (edited) Co do tłumika za żadne skarby mi się on nie podoba :P wolę mój ;) . Dla opornych. Zrobiłem filmik jak to cudo śmiga na baterii Li-po 7,4v jak i Li-po 11,1v Wymieniłem w replice: - sprężyna na m135 element - kable głośnikowe 1,5mm Baterie: -Li-po 7,4v 1800 mAh GE POWER -Li-po 11,1v 2200 mAh ZIPPY FLIGHTMAX Jak dla mnie może być :twisted: . Co do mocy na filmiku którą podałem w opisie. Traktujcie to z przymrużeniem oka bo nie mam chrono aby zmierzyć mocy i ilości BB/s. Edited February 5, 2010 by Brzuski Quote Link to post Share on other sites
szymon91 Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 To mnie przekonałeś,7,4v wezmę :D Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 Tłumik od PK. ? Ale ten długi magazynek... Bleee... A weź się z takim czołgaj :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 Brzuski, Ładnie chodzi ten twój AKM na 11.1v - do takiego efektu dażę - ale na m150 :) Teraz niestety AKM chodzi jak twój na 7.4v a to jest dla mnie za malo - silnik JG Golden Eagle już czeka na zabieg szlifierką :) AKM nie jest jeszcze skończony, moja psychika mówi mi, że coś jeszcze z nim zrobię :) Magazynek jest dosłownie zamontowany for fun, normalnie siedzą metalowe midy cymowskie o dziwo prawie nie mają luzów. Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted February 9, 2010 Report Share Posted February 9, 2010 Panowie, kusi mnie dodać jeszcze ostrą kolbę, wiecie może gdzie można takową dostac ? czy kolba do ak47 jest taka sama jak do AKMa ? Quote Link to post Share on other sites
Wyborowiec Posted February 9, 2010 Report Share Posted February 9, 2010 W AK masz inną kolbę niż w AKM. Jeśli chcesz kolbę do AKM pisz na pw ;) Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 Wyborowiec, masz PW od Zwierzu93 :) Quote Link to post Share on other sites
smigowski Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 Wie ktoś może jaki ma zatrzask magazynka cm 040?(stalowy czy znalowy i czy jest wytzymały) Quote Link to post Share on other sites
Piotro Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 Reaguje na magnes wiec stal. Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 Zatrzask jest stalowy, na moim wychodzi już rdza .. :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.