Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] AKM CM.048M [CYMA]


Recommended Posts

Polecam LiPo 11,1 która miałem w CM.040, CM.051, CM.045 a jak na mój gust bez problemu pasować będzie w CM.048S. Ostatecznie wybierz replike która się tobie bardziej podoba, wstaw preclufę madbulla, gumkę systemy, dystanser deep fire, M140 guardera i baterię LiPo King Arms. Polecam ten zestaw.

Pozdrawiam Chlor.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

a mi chyba silnik podupada, 15 kulek na sekundę to coś za mało jak na lipolka 11.1 2200mah 35c dualskyego i m150 guardera. Wcześniej miałem więcej. Cóż silnik JG Golden Eagle wsadzę i zobaczę co się będzie działo (wiem, wiem silnik JG jest długi, a w ak mamy krótki ... od czego jest szlifierka :) )

Link to post
Share on other sites

Dziś miałem na warsztacie Cm048 w celu zamontowania Bore-Up-a firmy Guarder.

Parę spostrzeżeń na temat GB (stock):

 

- Porządna, łożyskowana prowadnica

- Nowy typ głowicy tłoka (plastik)

- Cholernie długa "dysza" głowicy dylindra (nie chodzi tutaj o tą ruchomą dyszę)

- Zębatki takie same jak w Cm035 036 040 itd

- Bardzo mocny silnik

- Dziwny otwór w obudowie GB (widać sprężynę główna, taki płaski i długi, nie wiem po co)

- 6 zapadek przeciwpowrotnych za zębatce silnikowej

- Łożyska ślizgi 7mm z rowkami olejowymi

- Solidniejszy szkielet GB w porównaniu do wcześniejszych wersji

- Drugi ząb tłoka dziwnie "mniejszy" od pierwszego i trzeciego (nie przez przebieg, wygląda jak nowy, na początku myślałem że zjechany...)

- Brak tulei w tłoku, jednak wykręcenie głowicy tłoka, nadal cholernie trudne, trzeba się namęczyć

- Sprężyna ma pomniejszona średnicę przy końcach.- Zdziwiłem się kompletnie. Na oko coś koło M120-125

Teraz bierzemy się za wymianę Cylindra, głowicy cylindra, dyszy i głowicy tłoka z zestawu Bore-up i łożyska kulkowe.

 

Pierwszy zonk:

- Głowica cylindra ma na przedniej ścianie, takie "wybrzuszenie" (stosowane np. w głowicach od BOYi), jednak szkielet GB od cymy "wymaga" aby to "wybrzuszenie" spiłować- niby małe, ale jest co robić pilnikiem. Należy cholernie uważać, żeby nie uszkodzić tej nieruchomej (metalowej) dyszy od głowicy cylindra. Najlepiej ją czymś zabezpieczyć.

I drugi...

- Dziurki od głowicy cylindra mają mniejszą średnicę, w porównaniu do tych "czopów" w szkielecie GB- wiertarka, dobre wiertło i heja...

Reszta części idzie na współpracę i idzie je zamontować.

 

Po montażu tych części i odpowiednim przesmarowaniu gearbox:

-Ciszej i ładniej chodzi

-Mam wrażenie że pobiera mniej prądu (chodzi na dojechanej batce)

-Zobaczymy jak z testem w polu...

 

Może komuś się przyda...

Link to post
Share on other sites

A ja ze swojej strony dodam, że zestaw BU Deep Fire nie lubi cymek. Pomimo że pasuje bezproblemowo do gearboxa (nie ma wybrzyszenia, otwory idealne) to FPS cholernie nie zadowala - co to jest 200 fps na m150 guardera. Ten bore up był sprawdzony w 2 najnowszych replikach AK cymy, obie ten sam problem miały, dlatego teraz siedzą w nich stockowe zestawy cylindra.

 

Co do zabaw z zestawem cylindra, to wsadziliśmy do RPK74 bore upa do m16 hurricane (nie powinien pasować - ale pasował), jedyne co to upiłowaliśmy dyszę, efekt w zasięgu widoczny, niekoniecznie w FPSach 500 fps na m150 guardera to za mało, ale zasięgiem nadrabia :)

 

aha, te silniki nie należą do najmocniejszych. Po zamontowaniu m150 ledwo daje radę, wymiana na silnik PJa dodała mi 3-4 kulki na sekundę co przy tej sprężynie znaczy bardzo dużo. Niestety silnik cymy nie jest w stanie naciągnąć efektywnie m170 na stockowych częściach, PJ robi to bez problemu nie wspominając o JG golden eagle.

Edited by zwierzu93
Link to post
Share on other sites

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...e7ebc28769.html

 

Fotka AKMa z łożem od ostrego. Montaż jest banalnie prosty, nie trzeba prawie nic przerabiać, prócz nawiertu w ostrym drewnie (którego jeszcze nie zrobiłem) na wycior.

Prócz drewna mam wsadzony ostry tłumik do strzelań nocnych.

 

Magazynek od rpk74 wsadzony for fun, na codzien AKM ma magazynki matalowe typu mid oraz "bakelitowe" PJ oczywiście do AKMa

Edited by zwierzu93
Link to post
Share on other sites

Co do tłumika za żadne skarby mi się on nie podoba :P wolę mój ;) .

 

Dla opornych. Zrobiłem filmik jak to cudo śmiga na baterii Li-po 7,4v jak i Li-po 11,1v

 

Wymieniłem w replice:

- sprężyna na m135 element

- kable głośnikowe 1,5mm

 

Baterie:

-Li-po 7,4v 1800 mAh GE POWER

-Li-po 11,1v 2200 mAh ZIPPY FLIGHTMAX

 

 

 

Jak dla mnie może być :twisted: . Co do mocy na filmiku którą podałem w opisie. Traktujcie to z przymrużeniem oka bo nie mam chrono aby zmierzyć mocy i ilości BB/s.

Edited by Brzuski
Link to post
Share on other sites

Brzuski, Ładnie chodzi ten twój AKM na 11.1v - do takiego efektu dażę - ale na m150 :) Teraz niestety AKM chodzi jak twój na 7.4v a to jest dla mnie za malo - silnik JG Golden Eagle już czeka na zabieg szlifierką :)

 

AKM nie jest jeszcze skończony, moja psychika mówi mi, że coś jeszcze z nim zrobię :) Magazynek jest dosłownie zamontowany for fun, normalnie siedzą metalowe midy cymowskie o dziwo prawie nie mają luzów.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...