Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Airsoftxtreme.pl


Recommended Posts

  • Replies 553
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeden o ile nie jedyny najgorszy sklep na rynku! Albo tam pracują daltoniści albo ludzie złośliwi którym nie zależy na opini ich działalnośći. Za pierwszym razem kiedy zamawiałem kamizelkę taktyczną olive przyszła do mnie woodland a gdy teraz zamówiłem plecak olive przyszedł czarny!

:evil:

 

ODRADZAM WSZYSTKIM TEN SKLEP TRZYMAJCIE SIE OD NIEGO Z DALEKA!!!

Link to post
Share on other sites

Jeden o ile nie jedyny najgorszy sklep na rynku! Albo tam pracują daltoniści albo ludzie złośliwi którym nie zależy na opini ich działalnośći. Za pierwszym razem kiedy zamawiałem kamizelkę taktyczną olive przyszła do mnie woodland a gdy teraz zamówiłem plecak olive przyszedł czarny!

:evil:

 

ODRADZAM WSZYSTKIM TEN SKLEP TRZYMAJCIE SIE OD NIEGO Z DALEKA!!!

Masz szczęście, że wogóle cokolwiek ci przyszło :-F

Link to post
Share on other sites

Witam. Zamówiłem przynajmniej 2 tygodnie temu (za pobraniem, kurierem) w tym sklepi HK416 ze stałą kolbą. Status mam że niby gotowe i trzeba czekać na wysyłkę ale2 tygodnie ?! przy zamówieniu pisało że wysyłka w 48h, próbowałem się dodzwonić, pisać maile i nic, nikt nie odbiera i nie odpisuje, widzę że niektórzy mieli podobny problem czy oni to kiedyś wyślą ? co mam robić czekać dalej.

Link to post
Share on other sites

Witajcie!

 

Przeczytałem cały watek - poważnie, wszystkie 17 stron. Szukałem takiej kamizelki wszędzie, po wszystkich sklepach internetowych, jakie google mi wyrzuciło i okazało się, że na airsoftxtreme.pl jeszcze są ostatnie sztuki. Jako, że krucho u mnie było z kasą, to mocno się szczypałem z zakupem, ale w obawie, że mogę jej później nie dostać złożyłem zamówienie i dokonałem przedpłaty na konto. Chodziło mi o taką kamizelkę: Kamizelka Taktyczna CIRAS

Dziś minęło 15 dni od zaksięgowania wpłaty. Towaru nie otrzymałem, a na stronie sklepu, przy moim zamówieniu widnieje informacja, że zostało skompletowane i oczekuje na wysłanie. Kamizelki od razu zniknęły z "dostępnych". Może, jak na ironię, zakupiłem "ostatnią sztukę". Nijak się to ma do informacji o wysyłce w 24h jaką widziałem na stronie zamawianego przedmiotu. Cóż, następnym razem najpierw sprawdzę Wasze opinie. A teraz spróbuję odzyskać pieniądze.

 

Pozdrawiam Was wszystkich!

edwin_83

 

PS. Proponuję w sygnaturce wstawić link do tego tematu każdej oszukanej osobie. Dzięki temu więcej osób tu trafi, choćby przypadkiem.

Edited by edwin_83
Link to post
Share on other sites

To dlaczego ventor większość ludziom nie chcą wysłać zamówionych, produktów albo sprawiają problemy np nie dając tego co trzeba. Teraz mam przez nich tylko problem nie chcą tego wysłać a mi się spieszy (do końca wakacji) i nie wiem co z tym zrobić bo dodzwonić ani dopisać do nich się nie da, tak to bym kupił to już gdzie indziej w zaufanych sklepach a nie czekał, ja zamówię gdzieś indziej a tu się opamiętają oni i wyślą i co nie odbiorę przesyłki i jeszcze jakieś problemy będą a przecież powiedzieć im że rezygnuje też się nie da bo oni chyba tam wszyscy zapomnieli że mają sklep i klientów. do dupy z takimi sklepami najlepiej zgłosić ich do jakiejś organizacji która rozwiązuje takich oszustów .

Edited by Gerard2322
Link to post
Share on other sites

Wiecie co, ja mieszkam w Wawie i mam potrzebę przynajmniej parę razy w roku zawitać w tym sklepie (taniej przejechać 3 przystanki niż płacić za przesyłkę). Przez co niestety potwierdzę negatywne opinie innych. Sklep pracuje w godz 13-18...jaaasne, jak się ktoś w nim zjawi. Po 3 próbach w ciągu tygodnia, wstąpieniu do nich około godz 15-16 i pocałowaniu klamki daje sobie siana...licząc na więcej szczęścia w następnym :-F Tak więc po kilkunastu odwiedzinach, najczęściej sprzedawcy można się spodziewać w poniedziałki i piątki. Dalej co do asortymentu...zamówienie z odbiorem własnym, a w nim znajdujące się przedmioty (na stronie będące na wygaśnięciu) prawie nigdy nie są dostępne do odbioru. Gość tam sprzedający zdaje się średnio obeznany w rzeczach którymi handluje...widocznie pytanie - jaką gumkę powyżej 450fps proponuje? to już za dużo, albo mu za bardzo przeszkadzałem żeby otrzymać konkretną odpowiedź. Na stanie ogólnie wygląda zachęcająco, parę karabinków na ścianie, parę pudeł pod nogami więc wrażenie, że zamawiane produkty powinny być do wysłania jest. Co do odbierania telefonów to dodzwonić się też loteria, szczególnie gdy człowiek stoi przed sklepem i chciałby się dowiedzieć czy dzisiaj otworzą. Przy kliencie dzwoniący telefon też pozostaje w samotności. Jednak ogólnie reasumując ceny i fakt, że jak dla mnie sklep jest pod nosem powodują iż wracam do niego. Tak więc gdy już trafimy na sprzedawcę w środku z opcją otwartych drzwi i potwierdzeniu upragnionego przedmiotu jako dostępnego możemy wyjść happy. Niestety z wysyłkami i zakupami powyżej 300zł nie miałem doświadczenia tak więc jak na moją ocenę stacjonarnie sklep zasługuje na 2+/3-

Link to post
Share on other sites

Sklep do odstrzału. Brat kupił replikę G36C z JG. Kupił ją bezpośrednio w sklepie, więc nie było problemu, problem był z późniejszym serwisem.

Po ok. roku prawdopodobnie rozszczelnieniu uległ cylinder. Jako, że gwarancja obowiązywała, zawiozłem bratu replikę do serwisu (Akurat robiłem kurs Ciechanów Warszawa). Replika oddana, termin odbioru za 2 tygodnie. OK.

Za 2 tygodnie zachodzę do sklepu. Pytam. Jakiś inny Pan, który nie był obecny przy oddawaniu repliki na serwis, informuje, że serwisant jest na urlopie i wraca za 3 dni. Spoko, to tylko pusty kurs Ciechanów-Warszawa-Ciechanów.

Brat za 3 dni dzwoni. Cisza! Poczta głosowa na kom. i nie odbierany stacjonarny. Na maile też zero odzewu. Po miesiącu po ciężkich bojach udało się odebrać replikę ... niedziałającą. Wręcz jeszcze bardziej uszkodzoną. Ten co ją składał, nie miało tym zielonego pojęcia.

To już ja pierwszy raz rozkładając swoją replikę zrobiłem to lepiej (bez znajomości budowy sprzętu).

Replika w końcu została naprawiona przez znajomego, a teraz już sam jestem w stanie robić serwis sobie, bratu i kolegom.

A sklep został wymazany z naszej świadomości.

 

ODRADZAM !!!

Link to post
Share on other sites

1 lipca zgłosiłem reklamację o poniższej treści:

1-nie otrzymałem właściwej baterii do repliki. Posiada ona tzw. makrostyk, natomiast bateria i ładowarka jest przystosowana do małego gniazda.

2-podczas pierwszego użycia repliki doszło do jej uszkodzenia, mechanizm wyrzutu kulek nie działa. Replika była używana przez 1 godzinę !!!

3-i to najlepsze, owa replika nie jest zamówionym przeze mnie towarem, czyli M16A3 AGM, a M16A4 BI-5581.

W związku z powyższym uprzejmie proszę o wysłanie zamówionej przeze mnie repliki, albo o zwrot pieniędzy za towar na konto z którego dokonano przelewu za towar. Z poważaniem ....

 

Replika wysłana 7-demką dotarła do sklepu 10 lipca. Od tego czasu nie mogę się do nich dodzwonić, a na maila nie odpowiadają. Czyżby moje 700 zł plus koszty przesyłki przepadły?

 

Przejdę się do prawnika, aby wysłał takie pisemko, tylko ciekawe ile weźmie..

 

Co wy na to, jakbyśmy wynajęli jednego prawnika, podzielili się kosztami sprawy i udupili gościa? tak jak możemy się połączyć na strzelaniach, tak tutaj możemy coś razem zdziałać, tylko trzeba chęci..

 

Niestety nie da się tego edytowac, wiec przed chwila dzwoniłem do P. Konrada, w ogółe nie był zdziwiony tym, że przesyłki nie mam od roku, powiedział, że nie pracuje w tym sklepie, ale jak mu powiedziałem o pozwie sądowym to się oburzył :D i powiedział, że się tym zajmie - ja w to nie wierze, tak więc trzymam się tego co napisałem wyżej..

 

Jednak dalej to samo, zero odzewu.. do godziny 15 wniosek ląduje.. :)

 

Mogę się dołączyć.

Link to post
Share on other sites

Heh.. Myślałem ze będę tym jednym co dostanie normalny towar , ale niestety magazynek"box" był rozwalony , na szczęście wybrałem przesyłka za pobraniem i przed zapłaceniem sprawdziłem zawartość .Poza tym był nie kompletny , używany itd...

 

Dziwię się tylko tym co kupują i płacą przelewem przecież koszt 25 złoty za przesyłkę to nie tak dużo z późniejszym brakiem 500- lub większej kwoty .

Nie polecam to jakiś śmiech na sali a nie sklep

Edited by kac_zor
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...