Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Cylinder - typ ma znaczenie! Patrz pierwszy post !


Recommended Posts

  • Replies 617
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Panowie proszę o pomoc, szczerze zagubiony jestem: czy moglibyście mi doradzić: lufa 365mm G&P , cylinder typ 1 , M135ST Element , fps w okolicach 480-510 przy kulkach 0,20g,

a używa kulki 0,28g,nie mogę trafi w kartę A4 z odległość 50 metrów.

Jaki lepiej używać cylinder i długość lufy.

Znajdź kogoś z chrono. Zobacz wartości rozrzutu fps - jeżeli pojawiają dziwne skoki wartości fps, to masz coś źle poskładane w układzie pneumatycznym repliki. Poza tym wyczyść lufę, wymień gumkę hop-up, użyj cięższych kulek 0,3g.

Jak koniecznie chcesz zmieniać cylinder to lepszy będzie typ 2 przy tej długości lufy.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

wiem że moja odpowiedź raczej nie będzie brana pod uwagę, ale: stosując dłuższą lufę musimy znać objętość wypychanego przez tłok powietrza, oraz pojemność lufy. Gdy zastosujemy krótszą lufę to siła wektorowa (jest ukierunkowana ze względu na lufę) będzie mniejsza oraz reszta powietrza, która utrzymywała prędkość w końcowej fazie wypchnięci kulki z lufy(dlatego że powietrze da się sprężyć co jest np w przypadku wody niemożliwe) przez co kulka osiągnie mniejszą prędkość wylotową. Przyśpieszenie kulki będzie też zależało od masy kulki i szybkości wypychanego powietrza oraz szczelności komory.

Link to post
Share on other sites
Zostanie jeszcze zapas ale dlaczego ten zapas miałby być szkodliwy ? – po prostu sobie wyleci i powinno być ok.

 

I tu się nie zgodzę. Jeśli chodzi Wam tylko o FPSy, to sprawa jasna. Im dłuższa lufa i więcej powietrza tym większa prędkość wylotowa.

Ale... Stosunek objętości cylindra i lufy ma ogromne znaczenie dla powtarzalności strzałów i tu jest właśnie cały haczyk. Nadmiar powietrza nie wylatuje sobie tak po prostu. Przeciska się on głównie w momencie gdy kulka opuszcza wylot lufy. Ponieważ kulka nie leci dokładnie środkiem lufy (czego chyba tłumaczyć nie trzeba) przedmuch znosi ją w jakąś stronę- rzadko w tą samą. Zjawisko najbardziej widoczne jest w gazówkach gdy pobawimy się dawkowaniem gazu. Nie mniej jednak w AEGach dzieje się dokładnie tak samo, w trochę mniejszym stopniu z wiadomych względów.

Wnioski (również doświadczalne): zbyt duży cylinder (za dużo powietrza) w stosunku do lufy pogarsza skupienie. Było to później nawet wałkowane.

 

Jak już odkopane to kij tam.

Edited by Evan Kenobi
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Witam.

 

Ja proponuje zamiast stosowania cylindrów z otworami spiłowanie odpowiedniej liczby zębów na tłoku i zębatce tłokowej co przyczyni się do zwiększenia żywotności szkieletu gb(w przypadku v.2) zębatek, a także "odchudzenie" tłoka co też wpłynie pozywtywnie na szkielet.

 

Jeśli ktoś ma z tym doświadczenie to prosze o wypowiedź.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Witam,

 

Mam zamiar zakupić lufę 455mm i zastanawiam się który cylinder lepszy...

http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_144&products_id=4343&name=Deep_Fire_-_Cylinder_-_Typ_0_-_450-590mm

 

http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_144&products_id=4344&name=Deep_Fire_-_Cylinder_-_Typ_1_-_380-509mm

 

zastanawia mnie tutaj ten typ 1... zwykle typ 1 jest podawany dla luf od 400 do 451...

Wie ktoś coś o tym cylindrze typ 1 od deep fire ?

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Kolejny który nie ma czasu, wysiliłbyś się i przeczytał kilka stron tego tematu lub tylko wybrane posty kilku userów piszących w tym temacie. Baa, nawet na większości sklepów ASG przy cylindrach jest napisane co i jak, ale po co czytać i użyć własnej mózgownicy, lepiej nabazgrolić na forum i czekać aż nam wszystko ładnie napiszą....

Link to post
Share on other sites

TO DLA TYCH WSZYSTKICH, KTÓRZY NIE MAJĄ CZASU I KTÓRYM NIE CHCE SIĘ CZYTAĆ. CZCIONKA SPECJALNIE TAKA WIELKA, ŻEBYŚCIE NIE PRZEOCZYLI

 

Typ 0 BU - Lufy powyżej 550mm

Typ 0 STNDR - Lufy od 450mm do 550mm

Typ 1 BU - Lufy od 400mm do 500 mm

Typ 1 STNDR - Lufy od 350mm do 450mm

Typ 2 BU - Lufy od 300mm do 400mm

Typ 2 STNDR - Lufy od 250mm do 350mm

Typ 3 - Lufy od 200mm do 300mm

Typ 4 - lufy do 150mm

 

Zakres orientacyjny, występują indywidualne odchyły w górę i w dół, w zależności od szczelności zespołu cylindra i połączenia z komorą oraz lufą.

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...