pidzejfat Posted January 7, 2012 Report Share Posted January 7, 2012 Najtańszą nie wymagającą dłubania repliką GBB, ze sprawnymi i dobrze działającymi magazynkami są VFC i KJW. VFC jest wg mnie lepsze, bo części w standardzie RS, podobnie jak INO. Także jak masz kupować teraz GBB to wybrałbym VFC... Quote Link to post Share on other sites
W2o Posted January 7, 2012 Report Share Posted January 7, 2012 KJW bywa na allegro. Czasem można kupić w naprawdę dobrej cenie (np. zestaw z 7 magami za chyba 900 pln). Quote Link to post Share on other sites
DT_Kuba Posted January 7, 2012 Report Share Posted January 7, 2012 Złożyłem sobie drugą replikę, z najtańszych chińskich części, plasticzanego body i w ogóle (w ramach eksperymentu). No i nie mogę uwalić tego nawet na dwutlenku, a z drugiej strony WOC poskładany "na bogato" potrafił swoim kaprysem zepsuć mi humor na dłuższy czas. To pewnie taka ironia losu, ale nie skreślałbym od razu chińskich konstrukcji, zwłaszcza, że części zamienne do systemu WA to groszowe sprawy na ebaybanned. Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted January 8, 2012 Report Share Posted January 8, 2012 Jeszcze jedno pytanie - przednie chwyty, np. takie: http://gunfire.pl/product-pol-1152194554-Chwyt-przedni-piaskowy.html Da radę założyć do GBB, czy czeka mnie rzeźba? :D Quote Link to post Share on other sites
1beduin Posted January 8, 2012 Report Share Posted January 8, 2012 Do WOC-a bajka, czy chińska kopia, czy oryginał Magpul, zakładasz jak klocki lego. Polecam :wink: Quote Link to post Share on other sites
Amadem Posted January 8, 2012 Author Report Share Posted January 8, 2012 (edited) Piotrek proszę Cię przejrzyj dokładnie te tematy bo wszystko masz pięknie opisane, bez sensu 100 razy opisywać to samo. Delta Ring w GBBR akceptuje wszystko w standardzie TM więc podejdzie każdy AEGowy Hand Guard / RIS (sprawdzone na AGM, KJW, VFC, WA/WOC, WE). Przy aktualnym dostępie tanich części, które są zazwyczaj klonami markowych - bez problemu złożysz GBB w sensownej cenie. Ale nie licz na to, że kupując klona WA od JG- z plastikowym Receiverem, czy innego znalowego AGMa lub Wella dostaniesz replikę która się nie sypnie po kilku magach, ew po tysiu kulek. Gwarancja może i na to cudo jest, ale więcej kasiory stracisz na wysyłanie tego do serwisu niż wymianę części we własnym zakresie. Dlatego warto poszukać używki bo i tak większość części jest do wymiany. Przy wymianie BCG na aluminiowe(najlepiej jakieś CNC) pamiętaj, żeby wstawić zimową(słabą) sprężynę powrotną i używać znalowych Bolt Stopów (nie zjedzie Ci za szybko suwadła). Na wejściu pewnie będzie też do wymiany komora HU. Jeśli faktycznie chcesz z tego okazjonalnie postrzelać powinno chulać trochę, a później regularnie wymieniaj po kolei co trzeba będzie. Z tym, że pamiętaj o tym, że wymieniając jakiś element Lower Receivera na stalowy, szybciej zużywają się pozostałe, czyli w rezultacie przydaję się wymienić na stal wszystko (Hammer, Sear, Trigger, Firing Pin). Miej na uwadze też to, że nowe części prawie zawsze trzeba dopasować więc szykuj się na grzebanie. Edited January 8, 2012 by Amadem Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted January 14, 2012 Report Share Posted January 14, 2012 (edited) Dzięki :) Karabinek JG jest już u mnie (ale gaz nie dotarł -_-'), bawię się aktualnie w oglądanie jak to jest zrobione i jak działa. Powiedzcie mi jeszcze coś, czy dobrze zrozumiałem - JG to klon WA? Tzn. że jak szukać części to dedykowanych właśnie do WA? Kolb i prowadnic też to oczywiście dotyczy? Pytam o to, bo mam na oku pewien egzemplarz, właśnie do WA (a szkoda byłoby wtopić prawie 100$), a wydawało mi się, że to WE :D Edited January 14, 2012 by Arafat (KSK) Quote Link to post Share on other sites
Bartkie - CB Posted January 14, 2012 Report Share Posted January 14, 2012 Dzięki :) Karabinek JG jest już u mnie (ale gaz nie dotarł -_-'), bawię się aktualnie w oglądanie jak to jest zrobione i jak działa. Powiedzcie mi jeszcze coś, czy dobrze zrozumiałem - JG to klon WA? Tzn. że jak szukać części to dedykowanych właśnie do WA? Kolb i prowadnic też to oczywiście dotyczy? Pytam o to, bo mam na oku pewien egzemplarz, właśnie do WA (a szkoda byłoby wtopić prawie 100$), a wydawało mi się, że to WE :D Przecież wyżej w poście Amadema masz odpowiedź. Nie jest to WE. Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted January 15, 2012 Report Share Posted January 15, 2012 To teraz pytanie za 100pkt - czy bez klucza dam radę odkręcić prowadnicę kolby? Quote Link to post Share on other sites
solidsnake Posted January 15, 2012 Report Share Posted January 15, 2012 Jasne. Tam jest taki myk (przynajmniej u mnie) ze byl zwykly gwint i taki pin-lock, by sie sama nie odkrecala. Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted January 15, 2012 Report Share Posted January 15, 2012 Co, gdzie i jak? :) Quote Link to post Share on other sites
solidsnake Posted January 15, 2012 Report Share Posted January 15, 2012 Nie Pamietam, rozkrec i zobacz. Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted January 15, 2012 Report Share Posted January 15, 2012 Siedzę nad tym i jak na razie jest GBB vs. Ja - 1:0 :happy: Quote Link to post Share on other sites
Bartkie - CB Posted January 15, 2012 Report Share Posted January 15, 2012 (edited) Na stock pipie masz nakręcony pipe ring, który musisz najpierw odkręcić. Jeśli nie masz specjalnego klucza to proponuje użyć klucza hydraulicznego (np francuz) Kiedy odkręcisz pipe ring będziesz mógł z body wykręcić stock pipe. Uważaj podczas zdejmowania stock ringu wyskoczy Tobie sprężynka od tylnego pinu którego podtrzymuje ;) Edited January 15, 2012 by Bartkie - CB Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted January 17, 2012 Report Share Posted January 17, 2012 Użyłem takiego klucza do nakrętek z mebli z Ikei :D Francuz się ślizgał. Mam inny problem - tym razem z magazynkiem. Nie wiem, może jestem opóźniony w rozwoju i doświadczenie z replikami gazowymi poszło w świat, ale za cholerę nie mogę nabić magazynka do pełna :/ Bywa, że i wcale - stawiam magazynek "przepisowo" zaworkiem do góry, ładuję butlą a tu gaz ucieka z trzech miejsc na zmianę: - z dyszy u góry - z tylnego "zbijaka" - z tylnego zaworu którym ładuje się gaz (!) Na górną dyszę jest patent - naciśnięcie takiego dzyndzla w magazynku. Zaworek z tyłu mogę jedynie zatkać palcem, a i tak to nic nie daje :/ Quote Link to post Share on other sites
1beduin Posted January 17, 2012 Report Share Posted January 17, 2012 Cały urok magazynków GG systemu WA :icon_mrgreen: Poczytaj co pisze o magach Amadem, bo mądrze prawi. Co do magazynka, to możesz spróbować rozebrać i nasmarować silikonem uszczelki (słyszałem o jakichś specyfikach hydraulicznych, taśmach teflonowych itd.) ja rozbierałem swoje trzy razy, raz ciekły, raz nie. Robiły straszne humory. Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted January 19, 2012 Report Share Posted January 19, 2012 A macie jakiś patent na BAD LEVER i nie dociskający się bolt catch? :/ Quote Link to post Share on other sites
ices82 Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 (edited) A macie jakiś patent na BAD LEVER i nie dociskający się bolt catch? :/ Nie wiem czy Cie jeszcze to interesuje, ale na nie dociskający się boltcatch mam patent taki że: pomiędzy dźwigienkę a boltstop base wkładam delikatną stożkową sprężynkę, zabezpiecza przed niepowołanym ruchem. Teraz mogę przeładowywać zamek w pozycji spust do góry. No i oczywiście podpiłować trzeba tu i tam. Edited February 23, 2012 by ices82 Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 Sprawa rozwiązała się inaczej - znalazłem specjalne BAD LEVERy do replik WA, mające w komplecie przerobiony bolt-catch :) Quote Link to post Share on other sites
Bartkie - CB Posted February 24, 2012 Report Share Posted February 24, 2012 Sprawa rozwiązała się inaczej - znalazłem specjalne BAD LEVERy do replik WA, mające w komplecie przerobiony bolt-catch :) Tylko trzeba za nie płacić jak za zboże a potem jeszcze dopasowywać bolta, żeby wszystko ładnie chodziło i działało. Quote Link to post Share on other sites
jusko95 Posted January 19, 2015 Report Share Posted January 19, 2015 Witam. Czytam i czytam i myśle że dobrze trafiłem z moim problemem ;) oko problem polega na zniwelowaniu szpary/luki (nie wiem jak to nazwać) w mojej emce od AGM-a zdj. poniżej. propozycje, pomysły mile widziane ps. Wiem risy aeg https://plus.google.com/u/0/photos/102632974939506345723/albums/6106149599607388481/6106149602897925922?pid=6106149602897925922&oid=102632974939506345723 https://plus.google.com/u/0/photos/102632974939506345723/albums/6106149599607388481/6106149832798125634?pid=6106149832798125634&oid=102632974939506345723 Quote Link to post Share on other sites
patryk910 Posted January 19, 2015 Report Share Posted January 19, 2015 Udostępnij zdjęcia dla publiki. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.