Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

SpecShop.pl


Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 694
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja polecam sklep, na prawdę są warci tego, by u nich kupować. Zawsze odpisują, wszystko sprawnie, przez ostatnie paręnaście dni zamawiałem tam kilka razy i wszystko przychodziło na czas, do tego jak poprosiłem o wstrzymanie się z wysyłką o 2/3 dni to uznawali moją prośbę. A to ważne, bo nie zawsze da się paczkę odebrać, a niekiedy przy promocji zostaje ostatnia sztuka produktu, który by się chciało i później trzeba kombinować :-)

Ja polecam jak najbardziej ten sklep, wszystko jak trzeba, towaru dużo, kontakt błyskawiczny no i ceny bardzo dobre.

Idę składać kolejne zamówienie :-)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Najlepiej i tak kupować na miejscu :icon_wink: Robię to stale i bez problemów. Zawsze można porozmawiać, poradzić się itd itp. Można podawać produkty według kodu co zwiększa płynność. Obsługa na wielki +, asortyment też.

 

Po zmianie lokalizacji da się przejść po sklepie bez wchodzenia w kolejkę lub czekania za drzwiami ;)

Ostatnio w piątek wyszedłem grubo po zamknięciu, tam zawsze jest ruch.

 

Ps. Poprawicie kiedyś ten front od swds'a? Za każdym razem mnie ciekawi jak Wam się to udało tak złożyć :icon_mrgreen:

Edited by B3Lf öÖö (LastSniper)
Link to post
Share on other sites

Ostatnio miałem problem ze sklepem internetowym u Państwa. Zdenerwowałem się bardzo, gdyż raz na ruski rok jest u nich promocja na wszystko czy też na te rzeczy co mnie interesują, a akurat nie mogłem ich zrealizować przez jakiś głupi błąd.

Wykonać zakupy chciałem na kwotę ok. 2k PLN, to trudno, nie to nie. Po promocji na dużo mniejszą sumkę i też nie mogłem.

Wszystko fajnie, do koszyka dodane, transport i adres też pięknie wybrany, a tutaj nie da się zrealizować zamówienia dalej (nic się dalej nie ładuje, nie przetwarza). Inne przeglądarki i komputery też miały z tym problem. Możliwe, że mnie zablokowali, chociaż, ostatnie zakupy sobie w SpecShop'ie chwalę na duży plus i nie było żadnych problemów.

 

 

Maila treściwego napisałem, to zero odpowiedzi. Domyślam się, że nawet pewnie się nie wysłał, gdyż pewnie moje konto mogło zostać zablokowane albo jakiś znowu error. Nie wiem czemu nawet mogli to zablokować, no ale się tym jakoś nie przejmuję, nie moja strata.

Chociaż na lato polecili mnie zimową kominiarkę jakiś czas temu, to jedyna moja uwaga odnośnie obsługi klienta przez maila.

 

Stronka bardzo fajna, graficznie najlepiej prezentująca się ze wszystkich, fajne produkty mają. Szkoda, że promocji prawie nic.

 

Znajomy skarżył się na serwisanta właśnie z tego sklepu, ale kupując prywatnie od niego replikę, no ale to sprawa nie tutaj, chociaż widzę, że ktoś już poruszył sprawę Pana Serwisanta od replik, więc chciałem też dodać uwagę w tym kierunku w imieniu kolegi, który się skarżył na swoją extra markową replikę (M4CQB MOE G&G o ile pamiętam).

 

Nie dążę do sporu, po prostu chcę wyjaśnić sprawę, a nie będę z Wielkiej Brytanii dzwonił do obsługi, by nie narażać ich na dodatkowe koszty, a przez telefon to czasami się ciężko dogadać. Lepiej mieć wszystko czarno na białym jak to się mówi :icon_smile:

 

Gdyby nie to, że kolega napisał maila i o tym wspomniał to musiałbym po raz enty wspominać o tym że opinie zamieszcza się po kontakcie z sklepem. Szmeru

Link to post
Share on other sites

Mając na uwadze regulamin tego działu, ustosunkowaliśmy się do powyższej wypowiedzi na PW.

 

Tutaj chcielibyśmy zwrócić tylko uwagę na to, żeby w wątku dotyczącym sklepu nie poruszać tematu prywatnej działalności naszych pracowników, zwłaszcza przez osoby trzecie "w imieniu kolegi", znające sprawy jedynie ze słyszenia. Może to prowadzić do niepotrzebnych nieporozumień i fałszywych oskarżeń. Jeżeli istnieją do prywatnej działalności naszych pracowników jakieś zastrzeżenia, to prosimy o załatwianie spraw osobistych przez osoby zainteresowane we własnym zakresie, poza kanałami firmowymi. Wszyscy są bardzo wyczuleni na punkcie swojego dobrego imienia i wolą sprawy wątpliwe wyjaśniać niezwłocznie.

 

Nasz serwisant twierdzi, że takiej repliki (M4CQB MOE G&G) nigdy prywatnie nie miał i nigdy prywatnie nie sprzedawał. Owszem, zdarzało mu się dawno temu serwisować kilka egzemplarzy tego modelu w ramach swojej pracy, ale ani on jako osoba fizyczna, ani my jako przedsiębiorstwo nie możemy odpowiadać za to, co dzieje się z replikami po obowiązującej w serwisie gwarancji rozruchowej.

Link to post
Share on other sites
Gdyby nie to, że kolega napisał maila i o tym wspomniał to musiałbym po raz enty wspominać o tym że opinie zamieszcza się po kontakcie z sklepem. Szmeru

Kontakt był jednostronny, o ile mój mail w ogóle został wysłany, więc post napisałem aby się upewnić czy takowy został nadany :icon_smile:

 

Co do kwestii "prywatnej działalności" niepotrzebnie poruszyłem, wiem. Jednak przypomniała mnie się sprawa znajomego i jego repliki (G&P to była, a nie G&G, jak pisałem wcześniej). Mówił, że kupił od kogoś, kto podawał się za Waszego serwisanta z Poznania, ale ile w tym prawdy i tak dalej, to nie moja sprawa. Nie mam nic do Waszego serwisanta, tak mnie się to po prostu przypomniało i wymsknęło. I lepiej na tym zakończyć, szczególnie, że nie w moim interesie.

 

Moje jedyne zrealizowane zamówienie w tym sklepie sobie chwalę -> Data zamówienia 12-11-2013.

Dobrze zapakowana i szybko zrealizowana.

Odnośnie tego nieudanego z przyczyn technicznych z ostatnich świąt obmówimy na PW.

Edited by Miszcz120
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

09.02 późnym wieczorem złożyłem zamówienie na kilka rzeczy.

10.02 z samego rana otrzymałem maila, że towar został wysłany.

11.02 po południu kurier dostarczył paczkę.

 

Wszystko sprawnie i szybko, paczka dobrze zapakowana.

Polecam z czystym sumieniem.

 

Mam tylko mieszane uczucia odnośnie ESS Crossbow. Według opisu wizjer miał nie zniekształcać obrazu, a jednak w moim egzemplarzu to się dzieje :-/ Wprawdzie przymierzałem tylko chwilę bo musiałem zmykać do pracy ale jednak rzuciło się to od razu w oczy. Nie wiem, obadam jeszcze sprawę wieczorem.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

No i niestety muszę wyrazić się negatywnie o obsłudze sklepu.

 

Zamówienie składałem 11.02 (środa) po opłaceniu 13.02(piatek) otrzymało status "realizowane" i kilka minut po tym "zrealizowane". Otrzymałem numer zlecenia dla inpostu i szczęśliwy, że jest szansa dostać paczkę dnia następnego (inpost dostarcza do paczkomatów również w soboty) zacząłem odliczać kasę na następne zamówienie.

 

We wtorek zmartwiony tym, że paczki nadal brak, a status nadal informuje, że paczka jest u nadawcy zadzwoniłem do Specshopa z pytaniem co się dzieje. Pan się najpierw zdziwił, że paczka nie została jeszcze wysłana i obiecał sprawdzić co się z nią dzieje i oddzwonić.

 

Po godzinie sam oddzwoniłem na co pan (żałuję, że nie pamiętam imienia) przywitał mnie słowami "właśnie miałem do pana dzwonić" (no biorąc pod uwagę przebieg dalszy zamówienia mogę traktować to jako pic na wodę i pewnie nadal bym czekał na informację). okazało się, ze paczka nie została jeszcze wysłana, bo jeden z towarów, który zamówiłem jeszcze jest nierozpakowany z palety z niedawnej dostawy, obiecano, że jak najszybciej zostanie to naprawione i w ramach przeprosin zostanie coś dodane do paczki.

 

Dzisiaj równo tydzień od oznaczenia mojego zamówienia jako "zrealizowane" otrzymałem paczkę, w której było wszystko co zamówiłem i... nic więcej. Pal licho, nie zależy mi na gratisach, ale takie łganie klientowi i olewanie go do momentu aż sam nie zainteresuje się co się dzieje z jego zamówieniem sprawia, że brakuje mi cenzuralnych słów do opisania tego.

 

Zamówienie złożone w środę a do wtorku nie mogli poinformować mnie, że paczka będzie opóźniona, i pewnie nadal by nie poinformowali gdybym sam nie zadzwonił. Do tego zbywanie klienta.

 

Klientem jestem od prawie początku istnienia sklepu internetowego, gdy istniał jeszcze program lojalnościowy i teamowo składaliśmy zamówienia. I zawsze było ok, ale ostatnia sytuacja mocno nadwyrężyła moje zaufanie do obsługi.

Link to post
Share on other sites

Front od swds'a niezmiennie źle założony :icon_wink:

 

Niestety ostatnio zmarnowałem czas bo oddałem mojego wysłużonego swd, żeby sprawdzić fpsy. Powiedziałem wielokrotnie wyraźnie, że z podpiętym magazynkiem są podwójne strzały... napisałem maila wcześniej aby się upewnić czy ładowanie kulek bezpośrednio bez magazynka to problem, cytat: "Nie będzie problemu mimo podwójnej kulki." wcześniej napisałem: " replika to customowe Swd w kolbie od sksa, występuję problem podwójnych kulek" Więc albo ja pisze niewyraźnie i mówię niewyraźnie albo Wy spotykacie się z swd w kolbie sksa codziennie :icon_wink: Dostałem magazynek wpięty w replikę z załadowanymi kulkami ( :icon_rolleyes:) i wynik 450fps'ów.

 

W domu w momencie sprawdzania co jest nieszczelne odczepiłem magazynek i standardowo wysypały się kulki... Podpiąłem ponownie i wystrzeliłem 10 razy za każdym razem strzeliłem dwoma kulkami... Tak przy okazji ten magazynek jest zablokowany na pojemność 30 kulek, wystrzeliłem 20, 3 wypadły więc zostaje 7 którymi strzelaliście(zakładając, że załadowaliście do końca :icon_wink: ). Ciekawi mnie zatem fakt jak po 3 strzałach podwójną kulką czwarty strzał pojedynczy nie wzbudził żadnych zastrzeżeń.

 

 

Za tydzień pewnie zjawię się ponownie tym razem swd będzie miało kolbę od emki.

Edited by B3Lf öÖö (LastSniper)
Link to post
Share on other sites

@UP: Ustaliliśmy, który z pracowników przetestował Twoją replikę na chronografie. Owszem, kilkukrotnie strzelił z podpiętym magazynkiem, ale ostatecznie odpiął go i ładował kulki bezpośrednio do komory, właśnie z powodu podwójnych strzałów. Także bez obaw. Prędkość wylotowa została zmierzona poprawnie. SWDS też się kiedyś zajmiemy. Kiedyś. :icon_wink:

 

@Mikunda: Możemy tylko przeprosić za tę nieprzyjemną dla Ciebie, aczkolwiek wyjątkową sytuację. Nałożyły się dwa kluczowe czynniki, czyli jedna bardzo duża dostawa, w której znajdowała się część zamówionych przez Ciebie przemiotów oraz wyjazd kilku naszych pracowników na targi do Kielc. Postaramy się zrekompensować Tobie niedogodności w możliwie adekwatny sposób. Wyciągnęliśmy wnioski z tego zdarzenia, które - mamy nadzieję - w przyszłości będzie powtarzać się jak najrzadziej.

Link to post
Share on other sites

Panowie ze Specshopu! Ogólnie tak jak pisałem wcześniej duży plus za sprawność realizacji zamówienia, ale jeden mały zgrzyt ostatnio mnie spotkał. Miałem wadliwy zasilacz więc skontaktowałem się z Państwem w celu reklamacji i słusznie zostałem przekierowany do serwisu. Ustaliłem wszystkie szczegóły i odesłałem do Państwa uszkodzony produkt. Po kilku dniach ciszy postanowiłem przedzwonić, żeby się dowiedzieć czy w ogóle przesyłka dotarła. Dowiedziałem się, że owszem i , że produkt zostanie wymieniony na nowy i ktoś się ze mną skontaktuje następnego dnia. Po kilku kolejnych dniach ciszy wysłałem maila z zapytaniem o kontakt, termin wymiany itp. Oczywiście na maila nie otrzymałem odpowiedzi. Tego samego dnia po południu zadzwonił kurier z UPS i musiałem wyrwać się z pracy, żeby odebrać paczkę z wymienionym zasilaczem. Miło, ale jednak szkoda, że kontakt przy tego typu sytuacjach aż tak kuleje. Wspomnę jeszcze, że przy pierwszym telefonie dostałem instrukcję, żeby wysłać paczkę samemu i podać nr konta do zwrotu za wysyłkę. Niestety takowego zwrotu nie otrzymałem. Wiem, że kilkanaście złotych może nie wydawać się dużą kwotą, ale po co w takim razie w ogóle wspominać o zwrocie i dołączeniu nr konta?

 

Mały minus do wcześniejszego zadowolenia.

Link to post
Share on other sites

@Punishment: Dzięki za zwrócenie uwagi na tę sytuacje. Przeanalizaowaliśmy to, jak wyglądała ona z naszej strony i wyciągnęliśmy z niej wnioski. Podejmowaliśmy w międzyczasie próby kontaktu, ale niestety bezskutecznie. Technologia ma to do siebie, że lubi czasami nawalić.

 

Co do zwrotu pieniędzy za wysyłkę - nie martw się. Pieniądze niedługo trafią na podane przez Ciebie konto.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Ode mnie duży plus. Zamawiałem kilka razy na Specshop części do mojego AEG i wszystko zawsze docierało bez problemów. Bardzo szybka wysyłka paczka była najczęściej na 2-gi dzień od złożenia zamówienia. Z czystym sumieniem mogę polecić ten sklep.

Link to post
Share on other sites

Większość cen w tym sklepie jest z kosmosu i żal mi ludzi którzy nie potrafią samodzielnie taniej kupować w innych miejscach oraz internecie. Prosty przykład. Buty BW.2000 haixa prę lat temu chodziły u nich po ponad 500zł, ja kupiłem za ok . 360 w sklepie Camouflage. Im się wydaje że mają monopol a może mają faktycznie monopol na naiwniaków. Kiedyś na jednej strzelance na Chemicznej, 75% ludzi opowiadało się negatywnie o tym sklepie że gro sprzętu i osprzętu ściągają z netu. Przykład z dziś. Przez parę dni i dziś rano patrzyłem na ich stronie na elementy mocujące na szyny montażowe do latarki princeton tec i cena do dziś rana była 45,01zł , kiedy zaszedłem popołudniu ok. 17:00 chcąc nabyć montaże dowiaduję się że już są za 52zł. Sprzedawca próbował mi wcisnąć kit że dolar podskoczył i że nowa dostawa jest po nowej cenie. Jaka nowa dostawa jak parzez parę dni towar był dostępny i w cenie 45,01zł! Może różnica 7zł jest banalna ale jest to ewidentny przykład jak z ludzi robią głupich. Gdy chciałem porozmawiać z szefem to sprzedawca w pierwszym odruchu chciał Go zawołać ale jakby się otrząsnął i powiedział że go nie ma i o różnych porach jest i jak coś chcę to na email a Jego nr.tel. nie poda. Jak grochem o ścinę. To była moja ostania wizyta w tym sklepie dla naiwnych, poszedłem tam tylko dlatego że była cena 45zł i potrzebowałem te montaże. Niezależnie co powiecie na ten temat dla mnie ten sklep nie istnieje! Daje Im potężny minus -------------! Pozdrawiam!

 

Kolego Last Sniper Skontaktuj się z Sharki , ten gość zrobi to 100 x lepiej od nich. Robił mi kiedyś Mk 12SPR. Polecam tego Człowieka!

 

Sprzedawca jest użytkownikiem forum. Na jego prośbę usunięto dane osobowe. Nie jest osobą publiczną.

W.

Link to post
Share on other sites

Witamy,

 

Dziękujemy za opinię na temat naszego sklepu. Chociaż negatywna, to jednak z pewnością szczera. Kończąc ten spór chcielibyśmy jednak odnieść się do głównego stawianego nam przez Daisho1973 zarzutu, jakoby podnoszenie cen produktów wynikało z naszego kaprysu:

 

9ht97xzwb1lp.png

 

Tak zmienił się kurs USD w ciągu roku. Rzecz jasna też wolelibyśmy sprzedawać towar tanio i jeszcze taniej go kupować, ale obecna sytuacja nam to uniemożliwia. Mamy jednak nadzieję, że kiedyś sytuacja się unormuje i będziemy mogli obniżyć ceny.

 

Daisho1973, mamy nadzieję, że po ponowym przemyśleniu swojego stanowiska dasz nam jeszcze jedną szansę. W razie czego - każdą opinię traktujemy poważnie, nigdy nie chowamy urazy, a nasze drzwi zawsze pozostają dla wszystkich otwarte. Oczywiście w godzinach urzędowania.;)

 

Pozdrawiamy,

Załoga SpecShop

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Dobrze zrealizowana pechowa dostawa. Ares g36C z EFCSem, po wyjęciu z pudełka poszła zębatka albo dwie. Odesłałem, reklamację przyjęli. Nie wina sklepu. Tylko że w sumie nie wiem nawet czy do wymiany poszedł GB czy cała replika, mi to zresztą obojętne. Byleby strzelało.

 

Drugie podejście: Podałem w ankiecie informację, że dostawę poproszę pod adres pracy. Zadzwoniłem i upewniłem się. Potwierdzili. Tak samo jak to, że tym razem z repliki poszedł "testowo" cały hi-cap, i chodzi prawidłowo.

 

Dostawa przyznam że piorunem. Dzwoni kurier, że stoi pod drzwiami mojego mieszkania, i dlaczego mu nie otwieram. Jak już wytarłem z oczu krew, która mnie nagle zalała, ściągnąłem ekspresowo moją dziewczynę, bo szczęśliwie była akurat w okolicy. Ktoś się chyba już po moim potwierdzeniu rąbnął, i wpisał mój domowy adres. Już w domu, rozpakowałem majdan, podładowałem baterię, podsypałem, i ładuję na podwórku w mur. Chodzi ładnie, ale coś jakby podkręca w górę. No nic, pójdę na strzelankę, zobaczę.

 

Poszedłem, zobaczyłem. HU nawet w pozycji zerowej wybijał mi kulki w kosmos. Albo dystanser, albo zawinięta gumka, albo HGW, każdy strzelający miał w temacie jakąś własną teorię. Może i wysyłający coś tam postrzelał, ale raczej nie patrzył gdzie :icon_biggrin:

 

Przeserwisowałem za parę groszy komorę HU, i lepiej. Ciągle jeszcze mi jakoś tak pruje do góry, ale to chyba jest teraz bardziej spowodowane ogólną ergonomią g36C (czytaj: zamiast mieć przyrządy celownicze wzdłuż lufy, to mam je gdzieś 2 piętra wyżej, na szynie, więc nijak się nie mają do lotu kulek. Jeśli ktoś ma sugestię jak to usprawnić - jakiś konkretny zabieg albo kolimator albo co - byłbym dozgonnie wdzięczny. Póki co uczę się celować po kulkach).

 

Przed następną strzelanką podładowałem baterię (7,4, też specshop). Ładowarka (B3 compact, ta sama dostawa) pokazuje, że wszystko zielono, podłączam... martwa cisza. Na szybko zakupiłem inną, zostawiłem do ładowania na noc, po 8 godz ładowarka mi pokazuje że bateria ciągle jeszcze nie załadowana. Mimo tego podłączyłem, poszedłem strzelać, działało. Odpukać. Zobaczymy co dalej.

 

Panowie ze Specshopa ogólnie bardzo sprawni i i mili, dostawa jak u przedmówcy - pancerna, zamiast zwrotu $$$ za odsyłanie towaru poprosiłem o dodatkowy gadżet - dorzucili. Tylko że mają jakieś kurde złe voodoo :icon_smile:

Edited by Frysztyk
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Ogólnie polecam, bo jak już ktoś wspomniał wcześniej maja czasami to czego nie ma w innych sklepach :icon_wink: Jedyne czego mi brakuje na etapie realizacji zamówienia to powiadomienie na @ z nr listu przewozowego, taki mały szczegół ale byłby miłym dodatkiem :icon_smile:

Link to post
Share on other sites

@m1xer: E-mail z numerem listu przewozowego jest wysyłany do składającego zamówienie na podany przez niego adres e-mail po godzinie 17:00 w dzień wysłania paczki. Możliwe, że w Twoim wypadku taki mail został zakwalifikowany przez skrzynkę jako spam.

 

Pozdrawiamy,

Załoga SpecShop.pl

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...