Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

SpecShop.pl


Recommended Posts

  • Replies 694
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Przynajmniej raz w miesiącu wydaję tam do 1000zł na same części, zawsze, powtarzam ZAWSZE przesyłka jest na drugi dzień jeśli jest roboczy a zamówienie złożę do 12:00.

Jakoś obsługi, zwłaszcza serwisant, bardzo miły i uprzejmy \ ;) Zwłaszcza jak im się rypnie z wysyłką ;) Wtedy są ultra mili ;) Ale na szczęście rzadko im się zdarza. Żałuję tylko że mają nie zawsze ten towar o który mi chodzi i czasami ceny są trochę przegięte, ale... lubię ten sklep i zawsze tam kupuję ;)

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Dziś zawiodłem się na Specshopie, przychodząc po raz pierwszy do ich sklepu stacjonarnego. Chodzi o to, że potencjalny klient jest u nich traktowany jak potencjalny złodziej. W środku nie ma żadnych oznaczeń, gdzie kończy się cześć dla klientów, a zaczyna magazyn. Stałem na schodach szukając magazynków do AUG, a pan z obsługi schodząc od razu kazał mi się stamtąd zwijać, nawet gdy mówiłem mu, że chcę tylko spojrzeć co mają. Wcześniej stałem przy kasie dłuższy czas i nie mogłem się doczekać, żeby ktoś się mną zainteresował, a zależało mi żeby skonsultować z kimś, czy te magazynki i jeszcze parę innych częsci będzie pasowało do JG-owego AUGa.

 

 

Jeśli o mnie chodzi, stracili klienta w głupi sposób.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Zakupiłem replikę G36 z tuningiem gold plus. Następnego dnia zauważyłem, że na stronie jest mój nieaktualny numer telefoniczny, więc czym prędzej poprawiłem błąd i zadzwoniłem do nich. Trochę było tłumaczenia z niemożnością dodzwonienia się, lecz o e-mailu nie pomyślano. Okazało się, że trzeba wymienić okablowanie za dodatkowe 30 zł. Była 15 godzina, więc wysłali replikę na następny dzień. Do zawartości paczki, jej zapakowania nie mam zastrzeżeń. Do jakości tuningu na razie też nie. Podczas rozmowy telefonicznej wiało chłodem, ale nie przeszkodziło to zbytnio w dogadaniu się.

Link to post
Share on other sites

Wysyłka super fajne ceny lecz... Serwis, dosyć że w orginale posiadałem metalowy język spustowy i obudowę to dostałem spowrotem z plastiku, druga rzecz gdy replika doszła z gwarancji nie chciała się złożyć, nie chciały elementy nowego mechanizmu spustowego wejść do łoża (M24), a więc po telefonie odesłałem replikę jeszcze raz a oni mówią że da się ją złożyć lecz trzeba to zrobić w następujący sposób:

lufę trzymać do dołu i wcisnąć ten mechanizm. Kazali zapłacić za przesyłkę co oczywiście zrobiłem. Gdy replika doszła do mnie oczywiście bardzo szubko gdy chcę ją złożyć wchodzi idealnie bez żadnych problemów a więc naprawili usterkę ale za przesyłkę musiałem zapłacić choć to była gwarancja... Przy pierwszej wysyłce na gwarancję nic nie zapłaciłem.

 

Nadal u nich kupuję rzeczy bo mają konkurencyjne ceny lecz najlepsze ceny przesyłek.

Link to post
Share on other sites

Miła obsługa to jakis żart!

Zawsze jak do nich dzwonię czuje sie jak podczas rozmowy z gadającą chłodnią!Dajcie spokój z tymi kulkami-oczywiscie ze beda wysylac wam tak szybko jak to tylko możliwe bo ONI NA TYM ZARABIAJA!!!Im szybciej wyśla tym szybciej firmy kurierskie przesla im wasze pieniadze!!!Firmy na boga nie poznaje sie po tym jak szybko wysyla bo kazda (normalna nie sabotujaca swojej dzialalnosci)wysyla jak najszybciej lecz po tym jak reaguje na reklamacje a TU SPEC-SROC MA NAS DALECE DALECE W D...........

Link to post
Share on other sites

ostatnio dzwoniłem żeby zapytać czy długie magazynki do hi capy 5.1 TM są produkowane przez firmę TM czy też któregoś producenta akcesoriów i czy w związku z tym pasują zawory hi-flow do HC 5.1 TM. Odpowiedź brzmiała mniej więcej "A jakie niby mają pasować?" tonem bardzo sfrustrowanego sprzedawcy zza lady w wiejskim sklepie kiedy obsługuje nie-tubylca. Już wolę pisać maile bo wtedy jestem obsługiwany chyba milej i sprawniej. Maga i tak kupiłem i z tej części jestem jak zwykle zadowolony.

Link to post
Share on other sites

Bardzo dobry sklep, naprawdę godny polecenia. Ogromny wybór replik, cześci i różnorakiego oporządzenia, często niedostępnego nigdzie indziej. Przesyłki dochodzą szybko - dzień lub dwa od odnotowania wpłaty lub od złożenia zamówienia (jeśli to przesyłka za pobraniem). Robiłem tam zakupy już wiele razy i nigdy nie byłem rozczarowany. Moja osobista ocena: 6 na 5 możliwych 8)

Link to post
Share on other sites

Przesyłka przychodzi całkiem szybko jedyny minus który ja widzę to wysokie ceny replik które potrafią kosztować po 1000 mając 320 fps. Czy to jest tak że wykonanie jest na wysokim poziomie co powoduje że ceny są jakie są?

 

Płaci się za firmę, części i wykonanie + kontraktowe loga. Nie generuj OT, Szmer

Link to post
Share on other sites

bo osoba, z którą zwykle rozmawiasz to nie sprzedawca, to taki PAN, który siedzi za ścianą obwieszoną replikami, głownie karabinów snajperskich, przy biurku. Legendy głoszą, że nikt prócz sprzedawców czasem udających się do niego na konsultację nie widział jego twarzy...

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

W Specshopie kupuję już od jakiegoś czasu, i nie przypominam sobie, by były jakieś problemy. Kiedyś zrobiłem zakupy, a potem zauważyłem, że jeden z produktów jest niedostępny, napisałem im maila, że w takim razie rezygnuję z niego. W najbliższy dzień roboczy zadzwonili z pytaniem, czy rzeczywiście rezygnuję, bo tenże produkt jednak jest, a ja po prostu zamówiłem ostatni.

 

W ostatniej paczce przyszły do mnie za małe zamówione przeze mnie spodnie i zawieszenie, które od razu się urwało. Zamailowałem więc jak będzie z wymianą spodni na inny rozmiar i czy jest możliwość wymiany zawieszenia na droższe. Odpowiedź brzmiała: bez problemu. Tydzień od reklamacji zadzwonił do mnie pan z przesyłką.

Link to post
Share on other sites

To tak dziś byłem u nich osobiście w sklepie ( nie jechałem z Pomorza do Poznania specjalnie do tego sklepu , wpadłem przy okazji Targów Securex w Poznaniu ) no i tak obsługa bardzo miła , poświęca klientowi czas , mówią na luzie sami dodają swoje opinie po prostu 6 .

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Jestem zmuszony dać temu sklepowi minusa. No cóż, wyglądało t tak:

Kupiłem sobie drogi magazynek do AK, wykonany z metalu w specshopie. Wszystko ładnie pięknie, szybko doszedł, ale gdy otworzyłem paczkę - zorientowałem się że magazynek jest w opakowaniu (nieorginalnie zamkniętym) - Classic Army, niestety jest wykonany z ABSu (w każdym razie z tworzywa). Zależało mi na magazynku metalowym (jednak swoją cenę miał, gdybym wiedział że jest z tworzywa, to mógłbym wybrać tańszą markę), napisałem maila do specshopu i uprzejmie zwróciłem im uwagę, że przysłali mi nie to co zakupiłem. Po kilku dniach dostałem odpowiedź:

uprzejmie przeprasazmy za niedopatrzenie,

producent zmienił specyfikację produktu nie informując na o tym,

Tak nagle? magazynek miesiącami był metalowy, a nagle zrobił się plastikowy?

Oczywiście mogę produkt odesłać, ale tego nie zrobię, bo szczerze mwiąc nie chce mi się i wątpię czy dostanę zwrot za przesyłkę razy 3.

 

Sklep może i zły nie jest, ale popełnia błędy.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Każdy popełnia błędy. Ja klasę sklepu poznaję po tym, jak radzi sobie z tymi błędami. Parę lat temu złożyłem moje pierwsze zamówienie na SpecShopie, i po otwarciu przesyłki stwierdziłem, że jedna z zamówionych (i opłaconych) pozycji znajduje się na fakturze, ale nie ma jej w paczce.

 

Natychmiast zadzwoniłem do sklepu, po 3 minutach rozmowy i zapewnieniu sprzedawcy, ze dokładnie sprawdziłem paczkę, otrzymałem uprzejme przeprosiny i zapewnienie, że brakujący element zostanie niezwłocznie dosłany.

Owszem, poczta zamarudziła po drodze, ale to wina poczty: stempel na opakowaniu jasno dowodził, że SpecShop wyekspediował do mnie przesyłkę jeszcze w tym samym dniu, w którym poinformowałem ich o problemie. I bez bawienia się w jakąkolwiek biurokrację.

 

Od tej pory mam do nich zaufanie. Nie są tani, ale - są solidni. A solidność i zaufanie to coś, co IMHO jest warte swojej ceny.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Podobnie jak przedmówca, uważam, że dobry sklep to nie taki jaki "zapakuje i wyśle to co zamówiłeś i kropka!", ale taki jaki rodzi sobie w problemowych i nietypowych sytuacjach.

 

Wprawdzie kupuję już u nich dość długo, jednak dopiero w ostatnim czasie miałem styczność aż z dwoma "problemami". Zarówno profesjonalne podejście do reklamacji konsumenckich, jak też sprawne zatrzymanie wysyłki z magazynu, omyłkowo zamówionego przeze mnie towaru (już po zapłaceniu i po informacji że paczka jest gotowa do wysyłki), świadczą o wysokiej klasie obsługi klienta.

 

Ogólnie mam teraz bardzo duże zaufanie do tego przedsiębiorcy. Mając do wyboru zakupy u nich lub gdzie indziej (nawet w nieco niższej cenie) bez wahania wybrałbym ten sklep, Mam pewność, że gdy trafi mi się "aua" ze sprzętem, wtedy sprzedawca nie zbędzie mnie wzruszeniem ramion.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...