minimi Posted July 7, 2011 Report Share Posted July 7, 2011 Też dostałem takie coś na skrzynkę, najbardziej zabawne jest, że zamówiłem m4 i ponoć była już robiona, jakieś 2 tygodnie temu. Też pozostawiam bez komentarza, aczkolwiek coś mi się na usta ciśnie Quote Link to post Share on other sites
pafcio0 Posted July 7, 2011 Report Share Posted July 7, 2011 No to już najwyższy czas zerwać umowę ze sklepem i wycofać się z tej całej "przedsprzedaży", która to ani z "przed" ani ze "sprzedażą" ma niewiele wspólnego. Żałuję, że dopiero teraz się na to zdobyłem. Moje "uboższe-Tajwańskie" SR10 już zamówione u konkurencji. Quote Link to post Share on other sites
Pawelo Posted July 7, 2011 Report Share Posted July 7, 2011 Wczoraj byłem u kojotów po baterie i kilka osob pracowało przy pakowaniu i sprawdzaniu emek KWA. Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted July 8, 2011 Report Share Posted July 8, 2011 Przypominam że nie jest to temat do pogaduszek! Posty przekazujące istotne informacje jeszcze przeboleje. Tutaj zamieszczamy opinie o sklepie tzn. obsługa, terminowość, ewentualne problemy itp itd! Szmer. Quote Link to post Share on other sites
easy_door Posted July 9, 2011 Report Share Posted July 9, 2011 Po długim oczekiwaniu sfinalizowałem sprawę zamówienia u Kojotów. Przystałem na propozycję zmiany zamówienia. Pojechałem osobiście i wszystko na miejscu się załatwiło bez przeszkód. Generalnie mam jedną wielką uwagę do sklepu - mała częstotliwość wysyłania informacji o statusie zamówienia w awaryjnej sytuacji. Bo to, że było opóźnienie to trudno, każdy kto pracuje zetknął się na pewno z projektami lub przedsięwzięciami, które nie wiedzieć czemu nie chcą wyjść i wszystko się w nich sypie niezależnie od starań. Także moja porada dla sklepu: częściej informujcie - czekanie na maila z jakąkolwiek informacją jest frustrujące. No bo sam sklep jest super, obsługa miła i zaangażowana w to co robi. Także mimo wszystko polecam. Quote Link to post Share on other sites
minimi Posted July 23, 2011 Report Share Posted July 23, 2011 Dzisiaj otrzymałem swoją emkę z Casg- preorder z terminem dostawy na koniec kwietnia. Teoretycznie była na koniec czerwca- z uwagi na zakres robót (3-4 dni z dodatkami, jednak z uwagi - wyjaśnienie telefoniczne, na problemy z dostępnością serwisanta była robiona ok 2 tygodni) . Tak więc ostatecznie do odbioru była w połowie lipca. Czyli podsumowanie Nie polecam preordera. Tłumaczeń sklepu, że celnicy, złe faktury etc nie przyjmuję, gdyż umowę zawiera się ze sklepem, a nie z Mikiem z USA. Od chwili przyjęcia zamówienia sklep odpowiada za swoich poddostawców i sprowadzenie towaru. Dodatkowo niezmiernie rozczarowała mnie postawa sklepu w zakresie informacji. Kapiące od czasu do czasu info z automatu pocztowego to chowanie głowy w piasek. Oczekiwałbym przynajmniej telefonu od żywego człowieka (z inicjatywy sklepu), który- lepiej lub gorzej sam starałby się wytłumaczyć problem. Sklep nie zdał egzaminu z zarządzania kryzysem dostaw i jako klient, który z góry zapłacił oceniam sklep pod tym względem bardzo żle. Nie oceniam sklepu przez pryzmat towaru, który mi się podoba, tylko przez jakość sprzedaży. To bowiem, czy emka KWA jest dobra czy zła nie robi ani za plus ani za minus. Czyli za obsługę sprzedaży w skali szkolnej coś powyżej 1. To powyżej tylko dlatego, iż kiedy ja sam dzwoniłem telefon był odbierany i szalenie sympatyczny kobiecy głos o imieniu Agnieszka udzielał informacji- tudzież odpowiadał na maile. (w zakresie modyfikacji bo tego rozmowy dotyczyły). Za serwis (elastyczność podejścia sklepu do zakresu modyfikacji plus, za tempo modyfikacji minus - hm 2 tygodnie- założenie tłoka, sprężyny, mosfetu- sporo, jakości wymiany nie znam- mam nadzieję, że dobra). W momencie, kiedy zdecydowałem się na odbiór emki wysyłka błyskawiczna. Reasumując nie oceniam CASG ani dobrze, ani żle. Z pewnością sklep dał plamę na całej linii z preorderem, w tym również w zakresie komunikacji z klientami. Czytając forum od początku mam nadzieję, że w pozostałych, nieznanych mi jeszcze obszarach przy tzw normalnej sprzedaży i serwisie ma on jakieś wybitne, nieznane mi jeszcze zalety, które pozwolą mi w przyszłości napisać jakiś pochwalny pościk. Jako wiekowy już osobnik przejawiłem niezwykłą cierpliwość, ale rozumiem w pełni wszystkich, których po prostu szlag trafił. Na razie za czałokształt z wahaniem nędzna trója a i ona lekko zawyżona Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted July 26, 2011 Report Share Posted July 26, 2011 Jest jakikolwiek sposób, by się z nimi skontaktować? Na maile nie odpisują, telefonów nie odbierają. Quote Link to post Share on other sites
Dudek Javny Posted July 26, 2011 Report Share Posted July 26, 2011 Próbowałeś na FB? Jak ci się uda to daj znać. Quote Link to post Share on other sites
robertrr Posted July 26, 2011 Report Share Posted July 26, 2011 Udało mi się dodzwonić, gadka szmatka, dostawa KWA będzie w przyszłym tygodniu. (dzwoniłem na nr. 22 2083777) Quote Link to post Share on other sites
Widmo34 Posted July 26, 2011 Report Share Posted July 26, 2011 Dzwoncie rano wtedy bez problemu sa obecni. moze za tydzien dam opinie o ich serwisie bo moje mp7 ma wade fabryczna co rozwala gumy hop-up. Zobaczymy jak skonczą Quote Link to post Share on other sites
Xeratus Posted July 27, 2011 Report Share Posted July 27, 2011 (edited) Pierwsze zamówienie w CASG i pierwszy duży pozytyw :) Szybka wysyłka, dobry kontakt. Edited July 27, 2011 by Xeratus Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted July 29, 2011 Report Share Posted July 29, 2011 wiecie może ile u nich trwa procedura zwrotu? Quote Link to post Share on other sites
Dudek Javny Posted July 29, 2011 Report Share Posted July 29, 2011 Trochę potrafi trwać. Quote Link to post Share on other sites
Rosochaty Posted July 29, 2011 Report Share Posted July 29, 2011 Zamówienie złożone w środę o godz. 23:57, w czwartek ok południa mały wysyp maili ze zmianami statusu zamówienia, a dziś - w piątek - przesyłeczka już u mnie :) Zdecydowany pozytyw za szybkość realizacji :) Quote Link to post Share on other sites
Pavulon87 Posted July 29, 2011 Report Share Posted July 29, 2011 Z replikami z preordera może i nie śpieszą się, ale np. aku wysyłają bardzo szybko. Tylko nie wiem czemu nie miałem możliwości monitorowania przesyłki w UPS'ie(jak to jest w przypadku innych sklepów). Przez co była mała niepewność kiedy paczka przyjdzie, ale jednak przyszła jak zawsze na drugi dzień. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted August 1, 2011 Report Share Posted August 1, 2011 Póki co mam bardzo negatywne zdanie o sklepie. Paczka odesłana w ramach zwrotu kilka dni przed terminem ustawowym KURIEREM UPS, nie otworzona nawet, dziś dostaję maila, że replika "była używana w sposób przekraczający określony w ustawie zwykły zarząd. Na korpusie, magazynku i na kolbie są wyraźne ślady użytkowania. ". Czyli mam rozumieć, że bawili się repliką przed jej wysłaniem do mnie? Póki co nic się nie dowiedziałem, bo "pana", który maila do mnie wysłał nie ma w firmie. Najlepsze jest to, że replika poszła w opakowaniu od nich, z ichnią taśmą, adresem itp, stąd nie mogłem jej dotykać w żaden sposób. Quote Link to post Share on other sites
Klepacyfikator Posted August 2, 2011 Report Share Posted August 2, 2011 Cóż, pozostaje mi jedynie zacytować: "Full wypas, obsługa, realizacja, doradztwo. Wzór dla każdego sklepu." Quote Link to post Share on other sites
Skaut Posted August 11, 2011 Report Share Posted August 11, 2011 Moja przygoda ze sklepem CASG zaczęła się ponad rok temu kiedy postanowiłem dokonać u nich zakupu gazowego M4 Inokatsu z konwersją Ra-Tech oraz kompletem magazynków Pro-Win oraz USP Tactical z KSC. Łączne zakupy wyniosły mnie dokładnie 6455 pln więc byłem raczej dobrym klientem. Karabin nie działał poprawnie, został odesłany na gwarancję po tygodniu od zakupu po czym wrócił z niej po 3 miesiącach. Usterka nie została naprawiona. Wysyłka powtórzyła się jeszcze raz, karabin powrócił niby po hiper doskonałych pracach-nadal nie działał. Pomijam oszukiwanie i okłamywanie mnie na każdym kroku odnośnie dat wysyłki, testów czy zamontowania nowych części. Karabin został zakupiony w czerwcu 2010 roku. Jest na serwisie CASG do dziś. Łącznie w moim domu spędził około miesiąca od daty zakupu. Załoga CASG nie odpowiada na maile a deklaracje oddzwonienia do mnie są tylko pustymi słowami. Jedyny pomysł to zwrócenie się do rzecznika praw konsumenta. Nie wiem już co robić. Coyote ASG to najgorszy sklep airsoftowy z jakim miałem okazję współpracować. Nie polecam nikomu. Quote Link to post Share on other sites
robertrr Posted August 11, 2011 Report Share Posted August 11, 2011 Ja zamówiłem swoją replikę w pre-orderze dnia 7 kwietnia, do dziś jej nie ma, po przeczytaniu meila upadly_skaut'a podjełem decyzję i zaraz napiszę o zwrot pieniędzy. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted August 11, 2011 Report Share Posted August 11, 2011 Ja maila ze zwrotem pieniędzy wysyłałem chyba 25 lipca, do dziś tych milionów monet nie widziałem... Quote Link to post Share on other sites
Guest Rengi Posted August 13, 2011 Report Share Posted August 13, 2011 @upadly_skaut toż to haczy o kryminał :-/, z moich osobistych doświadczeń wynika ,że rzecznik nie wiele zrobi, idź z tym do zaufanego adwokata, będziesz musiał wybecelować na początku parę stów, ale Twoje koszty poniesione na adwokata zostaną zasądzone przez sąd i sklep będzie musiał Ci je zwrócić(jeśli oczywiście wygrasz sprawę). Quote Link to post Share on other sites
Skaut Posted August 15, 2011 Report Share Posted August 15, 2011 W tym tygodniu postaram się ogarnąć tą sprawę. Jeśli kontakt ze sklepem nadal będzie na takim samym poziomie, a karabin lub pieniądze nie znajdą się w moim domu, pójdę do adwokata. Nie mam już pomysłów. Quote Link to post Share on other sites
skoczek1 Posted August 15, 2011 Report Share Posted August 15, 2011 (edited) Witam wszystkich. Widzę ,że nie tylko ja mam problem z tym sklepem.Podobnie jak koledzy zamówiłem replikę w kwietniu i do dziś cisza.żeby było ciekawie telefony,maile z pytaniem kiedy będzie replika mają w d.....Wysłałem maila z rezygnacja,wreszcie się dodzwoniłem,jakaś panienka powiedziała,że są kłopoty ale jak chce to pieniądze oddadzą.Do dziś ani maila ani pieniędzy.zamówienie trwa już ponad 3,5 miesiąca.Jeszcze tylko wysyłka pisma poleconego i dalej już sąd.Piszecie ,że sklep jest Ok-nie jest bo tak się nie robi.Nie zostawiłem im na 3 miechy 10 zł tyko ponad 1000.Oj szykuje się dla"dobrego " sklepu sprawa sądowa.Ew zbiorowy pozew bo widzę ,że nie jestem sam. Ja tego sklepu w żadnym wypadku NIE POLECAM. Edited August 15, 2011 by skoczek1 Quote Link to post Share on other sites
robertrr Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Ja tego sklepu w żadnym wypadku NIE POLECAM. Tak samo... 7 kwietnia dałem za zamówiony towar prawie 2tys. zł, a oni nawet nie odpisują na wszystkie maile, ostatnio do nich pisałem, żeby się dowiedzieć, co się dzieje, to dopiero za 3 meilem mi odpowiedzieli. Złozyłem rezygnację z zamówienia, jeśli nie dostanę w ciągu tygodnia, to bedę się z wami kontaktował i pomyslimy dalej, co robić. W kilka osób taniej wyjdzie na adwokata, czy coś i zawsze będzie większa szansa na wygranie, niż samemu. Ale to w ostateczności. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Pan Michał W. wypowiada się na forum jak i w tym temacie, może napiszcie też do niego PW? Na FB tez nietrudno go znaleźć. Dobrze jest poinformować sklep przez przystąpieniem do takich kroków może akurat ich to ruszy. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.