Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

CASG.pl (Coyote ASG)


Recommended Posts

  • Replies 183
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

No to już najwyższy czas zerwać umowę ze sklepem i wycofać się z tej całej "przedsprzedaży", która to ani z "przed" ani ze "sprzedażą" ma niewiele wspólnego.

Żałuję, że dopiero teraz się na to zdobyłem. Moje "uboższe-Tajwańskie" SR10 już zamówione u konkurencji.

Link to post
Share on other sites

Po długim oczekiwaniu sfinalizowałem sprawę zamówienia u Kojotów. Przystałem na propozycję zmiany zamówienia. Pojechałem osobiście i wszystko na miejscu się załatwiło bez przeszkód.

Generalnie mam jedną wielką uwagę do sklepu - mała częstotliwość wysyłania informacji o statusie zamówienia w awaryjnej sytuacji. Bo to, że było opóźnienie to trudno, każdy kto pracuje zetknął się na pewno z projektami lub przedsięwzięciami, które nie wiedzieć czemu nie chcą wyjść i wszystko się w nich sypie niezależnie od starań. Także moja porada dla sklepu: częściej informujcie - czekanie na maila z jakąkolwiek informacją jest frustrujące. No bo sam sklep jest super, obsługa miła i zaangażowana w to co robi. Także mimo wszystko polecam.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Dzisiaj otrzymałem swoją emkę z Casg- preorder z terminem dostawy na koniec kwietnia. Teoretycznie była na koniec czerwca- z uwagi na zakres robót (3-4 dni z dodatkami, jednak z uwagi - wyjaśnienie telefoniczne, na problemy z dostępnością serwisanta była robiona ok 2 tygodni) . Tak więc ostatecznie do odbioru była w połowie lipca.

 

Czyli podsumowanie

 

Nie polecam preordera. Tłumaczeń sklepu, że celnicy, złe faktury etc nie przyjmuję, gdyż umowę zawiera się ze sklepem, a nie z Mikiem z USA. Od chwili przyjęcia zamówienia sklep odpowiada za swoich poddostawców i sprowadzenie towaru. Dodatkowo niezmiernie rozczarowała mnie postawa sklepu w zakresie informacji. Kapiące od czasu do czasu info z automatu pocztowego to chowanie głowy w piasek. Oczekiwałbym przynajmniej telefonu od żywego człowieka (z inicjatywy sklepu), który- lepiej lub gorzej sam starałby się wytłumaczyć problem. Sklep nie zdał egzaminu z zarządzania kryzysem dostaw i jako klient, który z góry zapłacił oceniam sklep pod tym względem bardzo żle. Nie oceniam sklepu przez pryzmat towaru, który mi się podoba, tylko przez jakość sprzedaży. To bowiem, czy emka KWA jest dobra czy zła nie robi ani za plus ani za minus. Czyli za obsługę sprzedaży w skali szkolnej coś powyżej 1. To powyżej tylko dlatego, iż kiedy ja sam dzwoniłem telefon był odbierany i szalenie sympatyczny kobiecy głos o imieniu Agnieszka udzielał informacji- tudzież odpowiadał na maile. (w zakresie modyfikacji bo tego rozmowy dotyczyły). Za serwis (elastyczność podejścia sklepu do zakresu modyfikacji plus, za tempo modyfikacji minus - hm 2 tygodnie- założenie tłoka, sprężyny, mosfetu- sporo, jakości wymiany nie znam- mam nadzieję, że dobra). W momencie, kiedy zdecydowałem się na odbiór emki wysyłka błyskawiczna.

 

Reasumując nie oceniam CASG ani dobrze, ani żle. Z pewnością sklep dał plamę na całej linii z preorderem, w tym również w zakresie komunikacji z klientami. Czytając forum od początku mam nadzieję, że w pozostałych, nieznanych mi jeszcze obszarach przy tzw normalnej sprzedaży i serwisie ma on jakieś wybitne, nieznane mi jeszcze zalety, które pozwolą mi w przyszłości napisać jakiś pochwalny pościk. Jako wiekowy już osobnik przejawiłem niezwykłą cierpliwość, ale rozumiem w pełni wszystkich, których po prostu szlag trafił. Na razie za czałokształt z wahaniem nędzna trója a i ona lekko zawyżona

Link to post
Share on other sites

Z replikami z preordera może i nie śpieszą się, ale np. aku wysyłają bardzo szybko.

Tylko nie wiem czemu nie miałem możliwości monitorowania przesyłki w UPS'ie(jak to jest w przypadku innych sklepów). Przez co była mała niepewność kiedy paczka przyjdzie, ale jednak przyszła jak zawsze na drugi dzień.

Link to post
Share on other sites

Póki co mam bardzo negatywne zdanie o sklepie. Paczka odesłana w ramach zwrotu kilka dni przed terminem ustawowym KURIEREM UPS, nie otworzona nawet, dziś dostaję maila, że replika "była używana w sposób przekraczający określony w ustawie zwykły zarząd. Na korpusie, magazynku i na kolbie są wyraźne ślady użytkowania. ". Czyli mam rozumieć, że bawili się repliką przed jej wysłaniem do mnie? Póki co nic się nie dowiedziałem, bo "pana", który maila do mnie wysłał nie ma w firmie. Najlepsze jest to, że replika poszła w opakowaniu od nich, z ichnią taśmą, adresem itp, stąd nie mogłem jej dotykać w żaden sposób.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Moja przygoda ze sklepem CASG zaczęła się ponad rok temu kiedy postanowiłem dokonać u nich zakupu gazowego M4 Inokatsu z konwersją Ra-Tech oraz kompletem magazynków Pro-Win oraz USP Tactical z KSC. Łączne zakupy wyniosły mnie dokładnie 6455 pln więc byłem raczej dobrym klientem.

 

Karabin nie działał poprawnie, został odesłany na gwarancję po tygodniu od zakupu po czym wrócił z niej po 3 miesiącach. Usterka nie została naprawiona. Wysyłka powtórzyła się jeszcze raz, karabin powrócił niby po hiper doskonałych pracach-nadal nie działał. Pomijam oszukiwanie i okłamywanie mnie na każdym kroku odnośnie dat wysyłki, testów czy zamontowania nowych części. Karabin został zakupiony w czerwcu 2010 roku. Jest na serwisie CASG do dziś. Łącznie w moim domu spędził około miesiąca od daty zakupu.

 

Załoga CASG nie odpowiada na maile a deklaracje oddzwonienia do mnie są tylko pustymi słowami. Jedyny pomysł to zwrócenie się do rzecznika praw konsumenta. Nie wiem już co robić. Coyote ASG to najgorszy sklep airsoftowy z jakim miałem okazję współpracować. Nie polecam nikomu.

Link to post
Share on other sites

@upadly_skaut

 

toż to haczy o kryminał :-/, z moich osobistych doświadczeń wynika ,że rzecznik nie wiele zrobi, idź z tym do zaufanego adwokata, będziesz musiał wybecelować na początku parę stów, ale Twoje koszty poniesione na adwokata zostaną zasądzone przez sąd i sklep będzie musiał Ci je zwrócić(jeśli oczywiście wygrasz sprawę).

Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich.

Widzę ,że nie tylko ja mam problem z tym sklepem.Podobnie jak koledzy zamówiłem replikę w kwietniu i do dziś cisza.żeby było ciekawie telefony,maile z pytaniem kiedy będzie replika mają w d.....Wysłałem maila z rezygnacja,wreszcie się dodzwoniłem,jakaś panienka powiedziała,że są kłopoty ale jak chce to pieniądze oddadzą.Do dziś ani maila ani pieniędzy.zamówienie trwa już ponad 3,5 miesiąca.Jeszcze tylko wysyłka pisma poleconego i dalej już sąd.Piszecie ,że sklep jest Ok-nie jest bo tak się nie robi.Nie zostawiłem im na 3 miechy 10 zł tyko ponad 1000.Oj szykuje się dla"dobrego " sklepu sprawa sądowa.Ew zbiorowy pozew bo widzę ,że nie jestem sam.

Ja tego sklepu w żadnym wypadku NIE POLECAM.

Edited by skoczek1
Link to post
Share on other sites

Ja tego sklepu w żadnym wypadku NIE POLECAM.

Tak samo...

7 kwietnia dałem za zamówiony towar prawie 2tys. zł, a oni nawet nie odpisują na wszystkie maile, ostatnio do nich pisałem, żeby się dowiedzieć, co się dzieje, to dopiero za 3 meilem mi odpowiedzieli. Złozyłem rezygnację z zamówienia, jeśli nie dostanę w ciągu tygodnia, to bedę się z wami kontaktował i pomyslimy dalej, co robić. W kilka osób taniej wyjdzie na adwokata, czy coś i zawsze będzie większa szansa na wygranie, niż samemu. Ale to w ostateczności.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...