Silver Hunter Posted July 28, 2009 Report Share Posted July 28, 2009 (edited) A jak wygląda zacięcie na singlu? Bo ja mam też baterie 8.4, była naładowana a po jakimś czasie replika po prostu przestała działać. (mówię tu o RS-ie) Chce ją wysłać na serwis chyba że da się coś zrobić samemu. Edited July 28, 2009 by Silver Hunter Quote Link to post Share on other sites
Jarmen Kell Posted July 28, 2009 Report Share Posted July 28, 2009 (edited) Oczywiście, że da się zrobić samemu, proszę uprzejmie: http://www.realsword.com.hk/faq5.htm#2 Jednakże zaznaczam, że ingerencja własna w replikę (jak coś zepsujesz) powoduje utratę gwarancji ;-) P.S. Tylko nie pomyl + z - :roll: Edited July 28, 2009 by Jarmen Kell Quote Link to post Share on other sites
Zelber Posted July 28, 2009 Report Share Posted July 28, 2009 Chyba nie ;-) P.S. AEG z możliwym full auto ^^ Chyba jednak tak, tłok jest napinany przez silnik. Co do gumki, też chciałem to zrobić... Ale wszytko w RS jest takie samo, ale "inne", natykamy się już na to na gumce, która jest ciutkę dłuższa... No cóż, taki urok tej firmy... Przynajmniej masz jedyne w swoim rodzaju niepowtarzalne SWD-Shotgun... :wink: Gumka jest takiej samej długości, guarder jest jedynie trochę cieńszy, ale taki to urok tej gumki. Pozostawię bez komentarza dalszy tunning tej zabaweczki :uśmiech: m140 przy nieszczelnej komorze hu(patrz kilka linijek wyżej, a nie miałem kiedy zrobić teflon fixa) daje 515-530 fpsów Jednakże zaznaczam, że ingerencja własna w replikę (jak coś zepsujesz) powoduje utratę gwarancji ;-) Należy dodać, że nie ma do niego części zamiennych, więc i z gwarancją i naprawą może być problem:D Quote Link to post Share on other sites
xel20 Posted July 28, 2009 Report Share Posted July 28, 2009 QUOTE(Silver Hunter @ 28/7/2009, 12:17) Jednakże zaznaczam, że ingerencja własna w replikę (jak coś zepsujesz) powoduje utratę gwarancji Należy dodać, że nie ma do niego części zamiennych, więc i z gwarancją i naprawą może być problem:D odeślą do producenta i dadzą nowy. innej opcji nie ma Quote Link to post Share on other sites
Zelber Posted July 28, 2009 Report Share Posted July 28, 2009 O ile dobrze pamiętam to na naprawę gwarancyjną są 2 tygodnie;) Quote Link to post Share on other sites
Jarmen Kell Posted July 28, 2009 Report Share Posted July 28, 2009 (edited) Należy dodać, że nie ma do niego części zamiennych, więc i z gwarancją i naprawą może być problem:D odeślą do producenta i dadzą nowy. innej opcji nie ma Buahahahahahahahahahaha... :wink: Szczególnie, po własnej ingerencji w replikę... Z całym szacunkiem do obu sklepów, które sprzedają RS'y, ale żadnego nie posądzam o to, aby dał nową replikę... Jeśli któryś tak zrobi, to mówię, że od dziś będę wszystko w nim kupował i będą moim guru. Poza tym chyba łatwiej RS uprosić o części zapasowe, a może i nie...?? Masz zapasowy zestaw zębatek, przynajmniej ja mam ^^ Co do reszty nie uważam, aby się posypała... Tak? Hmmmm... Mój błąd, nie chodziło mi o Guarder'a, miałem na myśli Czerwoną gumkę Prometheus'a, że jest dłuższa od RS'owskiej. Pomyliło mnie się, zwracam honor... ;-) P.S. Przecież w sklepach nie ma już RS'ów. Edited July 28, 2009 by Jarmen Kell Quote Link to post Share on other sites
Silver Hunter Posted July 28, 2009 Report Share Posted July 28, 2009 (edited) A jakie są objawy zacięcia? Bo mi po prostu przestała strzelać, i jak teraz naciśnie się na spust to nic się nie dzieje, nie słychać nic. I raczej to nie jest taka ingerencja która można stwierdzić... Chyba że się mylę. Edited July 28, 2009 by Silver Hunter Quote Link to post Share on other sites
Jarmen Kell Posted July 28, 2009 Report Share Posted July 28, 2009 A jakie są objawy zacięcia? Bo mi po prostu przestała strzelać, i jak teraz naciśnie się na spust to nic się nie dzieje, nie słychać nic. I raczej to nie jest taka ingerencja która można stwierdzić... Chyba że się mylę. Masz zacięty spust, że nawet się nie rusza o milimetr? Nie jest do czasu, aż coś spaprzesz ;) Quote Link to post Share on other sites
Silver Hunter Posted July 28, 2009 Report Share Posted July 28, 2009 Jest różnica pomiędzy zablokowanym a odblokowanym, i tak rusza się troszeczkę :/ Quote Link to post Share on other sites
Jarmen Kell Posted July 28, 2009 Report Share Posted July 28, 2009 Jest różnica pomiędzy zablokowanym a odblokowanym, i tak rusza się troszeczkę :/ Mi jak się blokuje, to rusza się może o milimetr i koniec. Nie jest zablokowany zupełnie na sztywno. ;) Jak chcesz to instrukcję jak odblokować GB (w tym i spust) dałem. Mimo tego proponowałbym -> serwis = )))) Quote Link to post Share on other sites
VITREUS Posted July 28, 2009 Report Share Posted July 28, 2009 O ile dobrze pamiętam to na naprawę gwarancyjną są 2 tygodnie;) Mylisz się, 2 tygodnie to termin udzielenia odpowiedzi na reklamacje. Termin naprawy może być "tak długi jak jest konieczny". Przykładowo - jesłi muszą sciagnać częśc z Chin i będzie to trwało 3 miesiące - to mają prawo te 3 miesiące doliczyć do czasu naprawy. Quote Link to post Share on other sites
Jarmen Kell Posted July 28, 2009 Report Share Posted July 28, 2009 (edited) Chyba jednak tak, tłok jest napinany przez silnik. Tutaj miałem na myśli, że jednak nie zapomnieliśmy, że to AEG ;) Mylisz się, 2 tygodnie to termin udzielenia odpowiedzi na reklamacje. Termin naprawy może być "tak długi jak jest konieczny". Przykładowo - jesłi muszą sciagnać częśc z Chin i będzie to trwało 3 miesiące - to mają prawo te 3 miesiące doliczyć do czasu naprawy. Obawiam się, że skoro premiera miała "delikatną" obsuwkę o 9 miesięcy, to na części możemy jeszcze poczekać te 3... = ) Ryzyk-fizyk jak to mówią, może się coś sypnie po tunningu, a może nie... Ja mam awersję do ryzyka ;) Edited July 28, 2009 by Jarmen Kell Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted July 28, 2009 Report Share Posted July 28, 2009 Sie śmiejesz ze nie wymienią na nową a tu wystarczyło zapoznac się z ustawą :). Jeśli nie mają części zamiennych (a pewnie nie mają) to odeslą do producenta albo dadzą nową. Ew zwrócą kase. Warto dodac że jeszcze na pewno nie minęło pół roku odkąd kolega ją (replikę) kupił a to uprawnia go do ŻĄDANIA wymiany na nowy lub zwrotu pieniedzy. Quote Link to post Share on other sites
Jarmen Kell Posted July 28, 2009 Report Share Posted July 28, 2009 Podaj mi jeszcze numer ustawy, to będę mógł następnym razem zaszpanować w sklepie i zmusić ich do wymiany na nowy ^^ Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted July 28, 2009 Report Share Posted July 28, 2009 Poszukaj sobie... Ustawa o szczegółowych warunkach sprzedaży. O ile pamiętam to ona była z 1997 roku ale nie sugeruj sie bo może mi sie pieprzy. Quote Link to post Share on other sites
penio151 Posted July 28, 2009 Report Share Posted July 28, 2009 Zelber, pytanko. Jaką masz batkę przy tej M140? RS pojechało z tym FAQiem ;) Ja sobie radzę małym śrubokrętem zegarmistrzowskim i podginam ząb przerywacza. Toczycie piane w sprawie tej gwarancji :D Ja kupując tą replikę byłem pewien, że wszystko będą musiał robić sam ( nie oddam jej w żadne kapitalistyczne ręce :) ). Quote Link to post Share on other sites
Jarmen Kell Posted July 28, 2009 Report Share Posted July 28, 2009 Każdy sobie radzi jak może, oni "radzą" w ten sposób ;) Ja tam wolę nie ryzykować i dać Panom z piaseczna, zrobią i działa ^^ Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted July 28, 2009 Report Share Posted July 28, 2009 a to uprawnia go do ŻĄDANIA wymiany na nowy lub zwrotu pieniedzy Wymiany na nowy, bądź nieodpłanej naprawy, chyba, że naprawa bądź wymiana spowodowałaby nadmierne uciążliwości - ale potrzeba rzecznika, żeby stwierdzić, że jest "nadmiernie". Generalnie nie ma możliwości żądania zrotu kasy. Podaj mi jeszcze numer ustawy, to będę mógł następnym razem zaszpanować w sklepie i zmusić ich do wymiany na nowy Ustawa z dnia 27 lipca 2002r o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego. Z tego co pamiętam chyba artykuł 8 pierwszego rozdziału. Pamiętaj też, że postanowienia gwarancyjne nie wyłączają uprawnień wynikających z ustawy i Twoją decyzją jest, czy korzystasz z ustaw, czy gwarancji. Quote Link to post Share on other sites
penio151 Posted July 28, 2009 Report Share Posted July 28, 2009 Każdy sobie radzi jak może, oni "radzą" w ten sposób ...a najlepszym rozwiązaniem będzie Mosfet z układem hamującym. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted July 29, 2009 Report Share Posted July 29, 2009 Wymiany na nowy, bądź nieodpłanej naprawy, chyba, że naprawa bądź wymiana spowodowałaby nadmierne uciążliwości - ale potrzeba rzecznika, żeby stwierdzić, że jest "nadmiernie".Generalnie nie ma możliwości żądania zrotu kasy. Dokładnie. Po co tu rzecznik skoro to sklep podejmuje decyzję czy zwraca kase czy wymienia towar? :) Twoją decyzją jest, czy korzystasz z ustaw, czy gwarancji. Wiekszość tych tzw "gwarancji" to pic na wodę bo zapewniają Ci dużo mniej niż w ustawie (czyli de facto NIC Ci nie zapewniają, żadnej łachy skoro i tak mi się to należy z racji ust.) Quote Link to post Share on other sites
shamoth Posted July 29, 2009 Report Share Posted July 29, 2009 Dokładnie... dlatego ja nie patrzę na gwarancję bo te są ustalane przez sprzedających i często ich warunki są co najmniej śmieszne... inna sprawa że trzeba jeszcze znać te warunki a sporo sklepów nie dość że nie daje do produktu warunków gwarancji to jeszcze nie ma karty gwarancyjnej i wszystko odbywa się na sticker. Tak jak wcześniej wspomniano uchwała z dnia 27 lipca 2002r "o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego" I dobrze też zaznajomić się z Kodeksem Cywilnym Art. 535 do 588 O ile dobrze pamiętam to w ciągu 6 miesięcy od zakupy jeśli stwierdzono "niezgodność towaru z umową" domniema się że wada/niezgodność istniała od samego początku co uprawnia konsumenta nawet do żądania odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży... Niestety zazwyczaj opieranie się o ustawę kończy się w UOKiK i produkt musi przejść przez ich rzeczoznawcę... pytanie czy mają takiego od ASG ^_^ Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted July 29, 2009 Report Share Posted July 29, 2009 O ile dobrze pamiętam to w ciągu 6 miesięcy od zakupy jeśli stwierdzono "niezgodność towaru z umową" domniema się że wada/niezgodność istniała od samego początku co uprawnia konsumenta nawet do żądania odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży... Nie. Tylko sklep może zwrócić Ci kasę. Sam nie możesz tego żądać ale jeśli sie spsuło w przeciągu pół roku to możesz żądać wymiany na nowy (tzn nie naprawy). Quote Link to post Share on other sites
Zelber Posted July 29, 2009 Report Share Posted July 29, 2009 Bateria- docelowo lipol 11,1 1500 mAh 30c, jednak wymaga zmiany wtyków i lekkiego odchudzenia drewna, jakoś nie mogę się do tego zabrać;) Dlatego obecnie chodzi na doczepionym z boku firefoxie 9.6 2000 mAh, reakcja na spust średnia, ale można strzelać, podobnie działa na G&P 8,4 3300 mAh. Quote Link to post Share on other sites
Jarmen Kell Posted July 29, 2009 Report Share Posted July 29, 2009 Bateria- docelowo lipol 11,1 1500 mAh 30c, jednak wymaga zmiany wtyków i lekkiego odchudzenia drewna, jakoś nie mogę się do tego zabrać;) Dlatego obecnie chodzi na doczepionym z boku firefoxie 9.6 2000 mAh, reakcja na spust średnia, ale można strzelać, podobnie działa na G&P 8,4 3300 mAh. Ja mam 11.1lipo 1200 i całkowicie się mieści i starcza na każdą strzelankę. Pomijam to, że zacina mi się swd z własnej głupoty, bo w przeciągu 2h wywalam z niego 1500 kulek do tarczy ;) Quote Link to post Share on other sites
penio151 Posted July 29, 2009 Report Share Posted July 29, 2009 Bardzo bym był wdzięczny jakby ktoś mógł sprawdzić czy 9,6 stick Firefoxa wejdzie lub jakąś batkę do kolby SF. Jeśli na M140 osiągasz 530FPS, a 140m/s powinno dać 470FPS to jestem bardzo zadowolony z tego potencjału, oj chyba czekają mnie wydatki :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.