penio151 Posted August 27, 2009 Report Share Posted August 27, 2009 Co to jest AB? Auto Brake, system, który automatycznie wyhamowuje silnik nie pozwalając zębatkom przekroczyć jednego cyklu. My o tej samej replice? icon_lol.gifZacinek- brak Silnik- ciągnie m140 przy batce 8,4, może nie jest to mangum systemy, ale słaby też nie jest;) Sam producent napisał specjalny FAQ jak odblokować GB ;) Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted August 28, 2009 Report Share Posted August 28, 2009 JA mam takie pytanie: jeżeli GB ten ma 4 a nie 3 zębatki (a tak jest przeca) to czy silnik nie kreci się czasem w drugą stronę niż w standardowym, 3- zębatkowym GB? No chyba że dwie z nich (zębatek) są połączone współosiowo ale nie wiem. Quote Link to post Share on other sites
Zelber Posted August 28, 2009 Report Share Posted August 28, 2009 http://img23.imageshack.us/i/dsc01438j.jpg/ Powinno wyjaśnić;) Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted August 28, 2009 Report Share Posted August 28, 2009 No widzę cztery zębatki ustawione kolejno więc jedna zebatka więcej jest czyli kierunek obrotu- przeciwny niż standardowo... Dobrze rozumuję? Quote Link to post Share on other sites
xel20 Posted August 28, 2009 Report Share Posted August 28, 2009 (edited) z tego co ja widzę to nie masz racji ;P. edit pomyliłem się ;P to są przecież silniki prądu stałego. Nie wystarczy tu przypadkiem zamienić biegunów i silnik ”będzie się kręcił w drugą stronę? ;) Edited August 28, 2009 by xel20 Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted August 30, 2009 Report Share Posted August 30, 2009 "Dyskwalifikującą cechą jest brak na rynku odpowiednich części zamiennych, które ewentualnie można by wymienić w celu osiągnięcia przynajmniej 600 fps." To dało się zrobić - problemem jest zgoda uczestników strzelanki na użycie takiej repliki... Ludzie najzwyczajniej w świecie boją się i wcale się nie dziwię, bo też miałbym obawy.Nie wystarczy tu przypadkiem zamienić biegunów i silnik ”będzie się kręcił w drugą stronę?Wystarczy ;-) Quote Link to post Share on other sites
Zelber Posted August 30, 2009 Report Share Posted August 30, 2009 To dało się zrobić - problemem jest zgoda uczestników strzelanki na użycie takiej repliki... Ludzie najzwyczajniej w świecie boją się i wcale się nie dziwię, bo też miałbym obawy. Wystarczy ;-) czuje hipokryzję :lol: 400 fpsów w budynkach- norma 450-500 na auto w szturmówka-widuje się. 600 w snajperce - złe i niebezpieczne. Quote Link to post Share on other sites
penio151 Posted September 1, 2009 Report Share Posted September 1, 2009 Wystarczy Nie wystarczy, niektóre markowe silniki mają blokadę, która uniemożliwia obrót w drugą stronę. problemem jest zgoda uczestników strzelanki na użycie takiej repliki... Istnieją ekipy, które się zgadzają, inne nie. Ważne by taką moc osiągali tylko doświadczeni gracze. Sam się boję posiadać taką moc, walczyć już walczyłem z różnymi snajperami, stojąc po tej niewłaściwej stronie lufy, dyskomfortu nie odczułem, wówczas kiedy wiedziałem, iż snajper jest doświadczony. Quote Link to post Share on other sites
Karol_K Posted September 1, 2009 Report Share Posted September 1, 2009 Tylko zrobić 600 w gb do którego nie ma żadnych części to będzie duży wyczyn , a jak coś siądzie to ... hmm płacz i zgrzytanie zębów bo 3 koła poszły . Quote Link to post Share on other sites
wajser Posted September 1, 2009 Report Share Posted September 1, 2009 Weście już skończcie z tym gdybaniem i rozwarzaniami... Połowa osób wypowiadających sie tutaj nie widziało na oczy RS'a... Rozważania zostawcie posiadaczom... nie zaryzykują nie dowiedzą się... Quote Link to post Share on other sites
penio151 Posted September 1, 2009 Report Share Posted September 1, 2009 Tylko zrobić 600 w gb do którego nie ma żadnych części to będzie duży wyczyn , a jak coś siądzie to ... hmm płacz i zgrzytanie zębów bo 3 koła poszły . Weście już skończcie z tym gdybaniem i rozwarzaniami... nie zaryzykują nie dowiedzą się... Amen Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 Nie wystarczy, niektóre markowe silniki mają blokadę, która uniemożliwia obrót w drugą stronę. Taaaaak? Które?Istnieją ekipy, które się zgadzają, inne nie. Tak ale jest to za mało aby dla wąskiej grupy ludzi mieć do dyspozycji SWD. Wszystko jest ok gdy KAŻDY na milsimie czy strzelance zgadza się, że jest ryzyko bo ograniczeń nie ma a przez to pretensji też mieć nie będzie. Ot dżentelmeńska umowa, której każdy przestrzega. walczyć już walczyłem z różnymi snajperami, stojąc po tej niewłaściwej stronie lufy, dyskomfortu nie odczułem, wówczas kiedy wiedziałem, iż snajper jest doświadczony. No i dopiero wtedy robi się ciekawie :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
penio151 Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 Taaaaak? Które? Teraz już nie pamiętam dokładnie, ale kumpel mi się kiedyś skarżył na ten problem, może to było CA? CA bawiłem się i nie uświadczyłem tego, ale.... Wszystko jest ok gdy KAŻDY na milsimie czy strzelance zgadza się, że jest ryzyko bo ograniczeń nie ma a przez to pretensji też mieć nie będzie. Ot dżentelmeńska umowa, której każdy przestrzega. Gdybym bał się bólu...grałbym w szachy...ot airsoftowe powiedzenie. Sytuacja zmienia się wprost proporcjonalnie do imprezy w jakiej uczestniczysz, na strzelankach lokalnych zawsze istniał wśród doświadczonych graczy pewien kodeks honorowy, wynikał on z koleżeństwa. Nikt nie chciał koledze przyładować z 600FPS. Ten światopogląd jest zupełnie inny na zlotach, ludzie tak śrubują repliki, że głowa mała...od wielu lat nie przekroczyłem 400FPS, ale krew mnie zalewa jak ludzie na kałachu montują lunetę i wyciągają >500FPS, a do tego jeszcze batka 10,8V i dawaj na mudaka. Teraz dochodzimy do podsumowania. Jeżdżąc na większe imprezy DECYDUJESZ się automatycznie na takie czy inne ewentualności. Polska jest na tyle liberalna, że nie zastrzega sobie większych roszczeń co do mocy i dobrze. Na Milsimie nigdy nie wiesz co do ciebie wypali z krzaków, czy to będzie 300, czy 600FPS i czy to będzie 50m, bądź 5m. Pretensje są, zawsze będą. Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted September 3, 2009 Report Share Posted September 3, 2009 No i trochę od tematu odchodzimy bo piszemy mocach i konsekwencjach o tym związanych a tu SWD temacik ;-) Quote Link to post Share on other sites
Zelber Posted September 3, 2009 Report Share Posted September 3, 2009 Mógł by ktoś dokładnie pomierzyć średnicę wew i długość cylindra? Quote Link to post Share on other sites
penio151 Posted September 3, 2009 Report Share Posted September 3, 2009 Mógł by ktoś dokładnie pomierzyć średnicę wew i długość cylindra? Jeśli części do mnie niedługo dojdą to zrobię full serwis i przy okazji podam te wymiary. Quote Link to post Share on other sites
granat91 Posted September 26, 2009 Report Share Posted September 26, 2009 Panowie a gdzie można kupić RS bo w Polsce raczej nie Quote Link to post Share on other sites
penio151 Posted September 26, 2009 Report Share Posted September 26, 2009 (edited) Była to limitowana seria 500sztuk obecnie wątpię by była gdziekolwiek dostępna. RS rozchodził się jak ciepłe bułeczki, czekaj na jakąś używkę na Ebay lub alledrogo. Pojawiła się kiedyś wzmianka o wznowieniu produkcji i nowej serii SWD-s, ale to WIELKA niewiadoma. Edited September 26, 2009 by penio151 Quote Link to post Share on other sites
Zelber Posted September 26, 2009 Report Share Posted September 26, 2009 Wiadomo, że pasują do niego tłoki od psg-1, jak z tymi z gb v2 long? Ilość zębów się zgadza, kształt też podobny. Dzisiaj rozbierałem swdka i stockowy tłok przy m120/ m140 guardera przy przebiegu około 500-600 kulek wykazuje ślady używania. Wszystko jest ok, jednak mam wątpliwości co do jego wytrzymałości przy mocniejszym upie/ dłuższym czasie działania. Quote Link to post Share on other sites
Daniellowawa Posted September 30, 2009 Report Share Posted September 30, 2009 Ja powiem tak - wczoraj byłem w Capri w Piasecznei i w gablotce wisiała jeszcze 1 szt wiec w Pl jest dostępny ;) Quote Link to post Share on other sites
Zelber Posted September 30, 2009 Report Share Posted September 30, 2009 Moje przypuszczenia zostały potwierdzone :-P http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=75995 Pasują też tłoki od gearboxa v2 long. ;-) Quote Link to post Share on other sites
Zelber Posted October 6, 2009 Report Share Posted October 6, 2009 M140 guardera+ lipolka 11,1v 1500 mAh 30C = więcej niż 1 cykl na semi... Quote Link to post Share on other sites
penio151 Posted October 6, 2009 Report Share Posted October 6, 2009 Zelber, zacina ci się na tej lipolce? Quote Link to post Share on other sites
WscieklyWaz Posted October 6, 2009 Report Share Posted October 6, 2009 Chyba przerywacz nie działa prawidłowo Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted October 6, 2009 Report Share Posted October 6, 2009 Działa prawidłowo tylko jeżeli bateria ma dużą wydajność (zwłaszcza LiPo) i wysokie napięcie to po przerwaniu obwodu silnik ma taką bezwładność że może czasem wykonać dodatkowy cykl jeżeli jest to np. Systema Magnum. Nawet na zwykłych NiMHach zębatka minimalnie napina tłok po każdym cyklu jeżeli ma dużą wydajność. Norma... Aby tego uniknąć stosuje się układy Mosfet z aktywnym hamowaniem które hamuje silnik zaraz po zadziałaniu przerywacza. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.