pablo79 Posted June 4, 2010 Report Share Posted June 4, 2010 Czyli 120 Guardera to max. Quote Link to post Share on other sites
Zelber Posted June 4, 2010 Report Share Posted June 4, 2010 Nie;) Na padnięcie tłoka złożyły się 2 czynniki: 1.) Praktycznie brak ar 2.) Przekładałem silnik do innej repliki, potem włożyłem go z powrotem i chciałem wyregulować. Strzał- źle ustawiony silnik nie naciąga tłoka do końca, ar nie łapie wracających zębatek - nieszczęście gotowe. Poza urwanym tyłem tłok jest w dobrym stanie, minimalne ślady użytku widać tylko na 2 zębie.( które powstaje już po oddaniu kilku strzałów, potem nic się nie zmienia) Dokładna przyczyna padnięcia tłoka została odnaleziona;) Ząb nie został urwany z powodu zbyt silnej sprężyny, tylko z powodu awarii ar, zębatki puszczone bez ar zaczęły się kręcić w 2 stronę i uderzyły tłok od strony prowadnicy sprężyny wgniatając i w konsekwencji wyłamując 1 ząb. Objawy puszczenia sprężynki od ar: Dźwięk podobny do źle wyregulowanego silnika, tylko mniej świszczący a bardziej metaliczny. Quote Link to post Share on other sites
SAper111 Posted October 8, 2010 Report Share Posted October 8, 2010 (edited) ŚP RS nr 000132 Przy tłoku z wszystkimi stalowymi zębami poszły zębatki środkowe (2 i 3 cia) Sprężyna M175ST. Przyczyną było zacięcie spowodowane twardym dystanserem gumką hu MadBull czerwoną oraz kulkami Blaster Devil 0.36 g Aha przy normalnym tłoku (bez wkładki) oraz sprężynie m175 ST (nie wykorzystywanej w 100 % bo do normalnego gearboxa) oraz lufie 6.03 Ultimate uzyskano 605 fps. Całość zostanie ponownie złożona z nowym kompletem zębatek. Edited October 8, 2010 by SAper111 Quote Link to post Share on other sites
Zelber Posted October 8, 2010 Report Share Posted October 8, 2010 (edited) Przy tłoku z wszystkimi stalowymi zębami Gdzie coś takiego znalazłeś?:D Zarzuć linkiem;) Edit: oraz sprężynie m175 ST (nie wykorzystywanej w 100 % bo do normalnego gearboxa) SWD obsługuje standardowe sprężyny (patrz stockowa) Edited October 8, 2010 by Zelber Quote Link to post Share on other sites
SAper111 Posted October 9, 2010 Report Share Posted October 9, 2010 Gdzie coś takiego znalazłeś?:D Zarzuć linkiem;) Edit: SWD obsługuje standardowe sprężyny (patrz stockowa) Drogi kolego SWD posiada 19 zębowy tłok który jest standardem do przedłużonego gearboxa (tak jak SR25 A&K) Do tego posiada on w wnętrzu tłoka wkładkę metalową której średnica nie pozwala na 'oparcie' się sprężyny na ścianie tłoka. Standardowy tłok posiada 16 zębów i zapewne tłok od RS (poprzez wkładkę) zapewnia sprężynie tyle samo miejsca co standardowy tłok. (skutkiem takiej sytuacji jest szybsze zużycie sprężyny oraz to iż w stanie spoczynku jest ona ciągle ściśnięta) Teraz jeżeli masz większy tłok (wyciągnij wkładkę stalową) to sprężyna jest mniej ściskana. Co powoduje to, iż nie wykorzystuje ona w pełni swoich parametrów. Co w takim wypadku? Jeśli chcemy zastosować standardową sprężynę (nie do przedłużonego gearboxa) to musimy w jakiś sposób spowodować aby w tłoku przedłużonym było tyle samo miejsca co w standardowym (patrz ta wkładka). Jeśli jej nie mamy (lub wyjmiemy) to pozostaje jeszcze jedno rozwiązanie: Przedłużona sprężyna. Przy zastosowaniu tłoka z wszystkimi stalowymi zębami nie włożyłem stalowego wypełniacza (dystansera) aby zwolniony tłok wpływał jak najmniej na sprężynę. Co też powoduje to, iż jej potencjał nie jest w pełni wykorzystywany. Co do tłoku to był załatwiany na 'zamówienie' i mogę Ci jeden odsprzedać (info pw) niemniej posiada on zęby pełnej szerokości i musiał byś zatroszczyć się o ich odpowiednie docięcie. Ja to zleciłem odpowiedniemu specjaliście. Quote Link to post Share on other sites
penio151 Posted October 9, 2010 Report Share Posted October 9, 2010 Saper, mówisz o możliwości wsadzenia tam tego metalowego dystansera, ale z moich doświadczeń na innej sprężynie niż RS, tłok się blokuje i nie jest naciągany do końca (czytaj: sprężyna ma za mało miejsca do "ściskania"). Tobie się to udawało? Quote Link to post Share on other sites
SAper111 Posted October 9, 2010 Report Share Posted October 9, 2010 (edited) Wcześniej siedziało tam M155 GFC i jakoś działało bez cięcia się. Właśnie wyciągnięcie tego metalowego dystansera bo jest on tam od nowości pozwala na uzyskanie większej ilości miejsca. Chodzi o to iż ten dystanser tam jest od nowości. ob blokuje zęby przed wypadnięciem. Jak go wyciągniesz to problem powinien Ci ustąpić. Edit: Jest też inna możliwość: Używanie sprężyn mocnych co twardością a nie długością uzyskują moc. Edit 2: Jeszcze jedno oprócz sprężyny M155 GFC wcześniej miałem M130 Guardera i M140 nie było problemów z zacięciem. Edited October 9, 2010 by SAper111 Quote Link to post Share on other sites
Zelber Posted October 10, 2010 Report Share Posted October 10, 2010 Nie miałem doczynienia ze sprężynami do psg, jednak łącząc kilka faktów: 1.) V2 long obsługuje sprężyny normalne. 2.) Sprężyny do psg pasują podobno tylko do psg, natomiast spring z swd jakiś czas siedział w ak kumpla. 3.) Spring z swd jest podobnej długości jak "normalne" sprężyny. Wnioskuję, że wskazane są normalne sprężyny, 530 fps przy m140 guardera zdawało by się to potwierdzać. Ten tłok to Big Dragon z obciętymi zębami? Quote Link to post Share on other sites
SAper111 Posted October 10, 2010 Report Share Posted October 10, 2010 Nie miałem doczynienia ze sprężynami do psg, jednak łącząc kilka faktów: 1.) V2 long obsługuje sprężyny normalne. 2.) Sprężyny do psg pasują podobno tylko do psg, natomiast spring z swd jakiś czas siedział w ak kumpla. 3.) Spring z swd jest podobnej długości jak "normalne" sprężyny. Wnioskuję, że wskazane są normalne sprężyny, 530 fps przy m140 guardera zdawało by się to potwierdzać. Ten tłok to Big Dragon z obciętymi zębami? Nie jest to tłok Big Dragona, a co do sprężyn to sam do niedawna myślałem że nie ma wersji "Long" ale jak się człowiek zastanowi to wydaje się być logiczne. Długi tłok = mniej sciśnięta sprężyna bo więcej miejsca w środku Krutki tłok = bardziej sciśnięta sprężyna bo mniej miejsca w środku Quote Link to post Share on other sites
tomascrow Posted December 13, 2010 Report Share Posted December 13, 2010 Panowie ktos wie gdzie teraz można kupić nowego SWD RS? Gdzieś ktoś widzial IN STOCK ? Quote Link to post Share on other sites
Zelber Posted December 13, 2010 Report Share Posted December 13, 2010 Kilka dni temu widziałem 2 nówki na allegro po 3 i 3,5k Quote Link to post Share on other sites
Kiekos Posted December 13, 2010 Report Share Posted December 13, 2010 Są tam od paru miesięcy :) Quote Link to post Share on other sites
tomascrow Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 Są tam od paru miesięcy :) Zapytałem sprzedającego o to czy sa w zestawie zapasowe zebatki i tłok bo jestem zainteresowany. Okazało się że niema i odrazu również podniósł ceny o 15%. Z taką postawą będzie je sprzedawał kolejny rok. Quote Link to post Share on other sites
Zelber Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 W ramach informacji: Tłok + 3 zębatki( oprócz silnikowej, która jest standardowa) to koszt około 200 zł łącznie ze sprowadzeniem. Quote Link to post Share on other sites
tomascrow Posted December 14, 2010 Report Share Posted December 14, 2010 W ramach informacji: Tłok + 3 zębatki( oprócz silnikowej, która jest standardowa) to koszt około 200 zł łącznie ze sprowadzeniem. a mozesz podrzucic link do sklepu gdzie to jest in stock? Quote Link to post Share on other sites
Zelber Posted December 15, 2010 Report Share Posted December 15, 2010 (edited) http://www.landwarriorairsoft.com/ Tutaj mają wszystko dostępne, aczkolwiek ceny są chore. Edit: Lista wszystkich tłoków, które teoretycznie powinny pasować: G&P czerwony Sr-25 Guarder psg-1 Deep fire psg-1 G&P psg-1 Systema psg-1 (alu) KM psg-1 (alu) RS SWD Edited December 15, 2010 by Zelber Quote Link to post Share on other sites
Zelber Posted January 7, 2011 Report Share Posted January 7, 2011 Przetestowałem kilka gumek w SWD, jeżeli chodzi o szczelność wyniki są następujące: 1.) Zielona G&G 2.) Czarny Guarder 3.) Stock 4.) Ares Niebieski (R.I.P. oddał życie przy wyciąganiu z komory) 5.) ... 6.) Systema Czarna ( tragedia) Gumki były testowane w stanie "naturalnym", bez teflonfixów. Quote Link to post Share on other sites
SAper111 Posted February 25, 2011 Report Share Posted February 25, 2011 Dla zainteresowanych mam na sprzedaż kompletny gearbox RS SWD T3 o nr bocznym 81082157 Kompletny oznacza wszystko gotowe do wstawienia do repliki ale jest on bez spustu koszt 600 pln + koszta przesyłki. Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 Panowie - poszukuje tłoka do SWD RS'a - taki który wytrzyma sprężynę 160/170. Zwracam się o pomoc bo moje dotychczasowe poszukiwania spełzły na niczym. Jeśli już znajdę coś co by wyglądało na zdatne do wykorzystania to się okazuje że "sold out"... Pozdrawiam PS Saper - to jest nowy GB czy używany ? Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 G&P czerwony Sr-25 Guarder psg-1 Deep fire psg-1 G&P psg-1 Systema psg-1 (alu) KM psg-1 (alu) RS SWD Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 Ryba - wiem które powinny pasować... Nie pytam co pasuje - tylko gdzie można znaleźć, kupić... (poza aluminiowym systemy od psg-1) Quote Link to post Share on other sites
xel20 Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 http://azteko.pl/hornbill-wzmocniony-tlok-do-przedluzonych-gb-sr25-l85-p-1199.html coś jak shs ale wydaje mi się iż gorzej wykonane. Tzn miałem u siebie jeden tłok hornbila i wymagał małych poprawek na prowadnicach, jeśli chodzi o wytrzymałość powinien dać radę. Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 xel20 - dzięki za fatygę. Przyglądam mu się i się zastanawiam czy będzie w ogóle mocniejszy od stockowego (wzmocnionego) tłoka RS'a. Quote Link to post Share on other sites
zb0oj Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 (edited) http://azteko.pl/hornbill-wzmocniony-tlok-do-przedluzonych-gb-sr25-l85-p-1199.html coś jak shs ale wydaje mi się iż gorzej wykonane. Tzn miałem u siebie jeden tłok hornbila i wymagał małych poprawek na prowadnicach, jeśli chodzi o wytrzymałość powinien dać radę. Przez pomylke dostalem taki tlok (zamowilem identyczny, tylko do normalnego GB). Mialem w rekach, wyglada solidnie. Smiga w mojej emce normalna wersja na SP140 guardera i zebatkach JG - zero zuzycia. Moge polecic ;) Edited February 26, 2011 by zb0oj Quote Link to post Share on other sites
xel20 Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 Z długich tłoków bardzo fajny jest bigdragona z pełną stalową szczęką, u kumpla w srce przy sp160 żyje i ma się dobrze od dobrych kilkunastu tyś kulek ;]. Na twoim miejscu męczył bym krakmanów kiedy będą mieli ponownie tłoki SHS, są fajnie wykonane i cena bardzo przystępna. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.