hokejpl Posted February 1, 2017 Report Share Posted February 1, 2017 W takim razie co kupić do King Arms? Quote Link to post Share on other sites
Under B Posted February 1, 2017 Report Share Posted February 1, 2017 W takim razie co kupić do King Arms? Ja bym radził znaleźć kogoś kto ma w Twoim środowisku replikę od Classic Army i porównasz sobie magi czy pasują. Jeśli tak, to mogę Cię tym od CA poratować. Quote Link to post Share on other sites
Moszar Posted February 1, 2017 Report Share Posted February 1, 2017 (edited) Przyszła wypłata więc w końcu przymierzam się do kupienia montażu na lunetę. Od dawna marzy mi się białoruski oryginalny montaż i teraz mam dylemat, wysoki czy niski? I który ewentualnie być może w przyszłości wejdzie na Wałka. http://nokto.info/montaz-do-swd-tigr-wysoki-szyna-weaver.html http://nokto.info/montaz-niski-swd-szyna-weaver-dluga.html Edited February 1, 2017 by Moszar Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted February 2, 2017 Report Share Posted February 2, 2017 Przyszła wypłata więc w końcu przymierzam się do kupienia montażu na lunetę. Od dawna marzy mi się białoruski oryginalny montaż i teraz mam dylemat, wysoki czy niski? I który ewentualnie być może w przyszłości wejdzie na Wałka. http://nokto.info/mo...yna-weaver.html http://nokto.info/mo...aver-dluga.html Niestety nie ma jak w Erze... Wysoki na swd to koszmar, a niski to na wałka fc/koer nie wejdzie, a na wałka od lct nic nie pasuje :icon_razz: Kiedyś skrobałem artykuł o różnych możliwościach optyki na swd, looknij http://wmasg.pl/pl/articles/show/496013 Quote Link to post Share on other sites
Dżejrosz Posted February 2, 2017 Report Share Posted February 2, 2017 Jakie śruby wchodzą są w stoku do mocowania kolby? Ja mam z pewnością inne na śrubokręt krzyzakowy, a z tego co wiem to w kolbie są na imbusy. Quote Link to post Share on other sites
władek Posted February 2, 2017 Report Share Posted February 2, 2017 Jak dobrze pamiętam to były śruby na gimbusy 2,5 a długość 20mm Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted February 2, 2017 Report Share Posted February 2, 2017 Jakie śruby wchodzą są w stoku do mocowania kolby? Ja mam z pewnością inne na śrubokręt krzyzakowy, a z tego co wiem to w kolbie są na imbusy. Te stockowe to śrubki to bieda, ja seryjnie wymieniam je na czarne, vanadowe wkręty, właśnie na krzyżaka. Quote Link to post Share on other sites
Dżejrosz Posted February 2, 2017 Report Share Posted February 2, 2017 Tylko kupuje zestaw drewienek ,które podobno maja prowadnice pod stockowe śruby. I dzisiaj idę do sklepu metalowego by je kupić tylko nigdzie nie ma oznaczeń. Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted February 2, 2017 Report Share Posted February 2, 2017 To weź srubę ze sobą, dobiorą ci. Tak poza tym to z tego co pamiętam, to nie są śruby tylko wkręty. Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted February 2, 2017 Report Share Posted February 2, 2017 Tylko kupuje zestaw drewienek ,które podobno maja prowadnice pod stockowe śruby. I dzisiaj idę do sklepu metalowego by je kupić tylko nigdzie nie ma oznaczeń. Hehe, zapomnij że 2cm śrubki, a w zasadzie faktycznie wkręty, utrzymają Ci drewna stabilnie. Ogólnie w drewnie wierci się otwory i daje wkręty o rozmiar większe. W drewnianych kolbach do swd pogłębiam otwory i daję wkręty 35-40mm, które co jakiś czas i tak trzeba lekko dokręcić - cóż, replika pracuje gdy się jej używa. A tak z ciekawości, kupiłeś kinsky czy inny marchewkowy gniot? Quote Link to post Share on other sites
Dżejrosz Posted February 2, 2017 Report Share Posted February 2, 2017 Szczerze to nie mam pojęcia bo kupuje z olx troszkę taniej niż ze sklepowe. Zawsze je mogę przemalować Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted February 2, 2017 Report Share Posted February 2, 2017 Szczerze to nie mam pojęcia bo kupuje z olx troszkę taniej niż ze sklepowe. Zawsze je mogę przemalować Niby tak, jeśli to samoróbka z jakiegoś naszego drzewa, to zawsze możesz poprawić lakierowanie, jest też nadzieja że wymiarami zbliżone jest to do oryginału, ale jeśli odkupiłeś firmowe z pseudodrzewa (niektóre azjatyckie gatunki są jak plastelina, przez co są tanie i łatwo się je obrabia) to wymiary będą mieć jak te kompozytowe buble, a słoje będziesz musiał sobie narysować. Swego czasu w innym topicu, chłopaki krok po kroku opisywali jak robili kolby z warstw sklejki - co jest najbliższe oryginałowi. Efekty były na prawdę niezłe. Quote Link to post Share on other sites
Moszar Posted February 2, 2017 Report Share Posted February 2, 2017 Niestety nie ma jak w Erze... Wysoki na swd to koszmar, a niski to na wałka fc/koer nie wejdzie, a na wałka od lct nic nie pasuje :icon_razz: Kiedyś skrobałem artykuł o różnych możliwościach optyki na swd, looknij http://wmasg.pl/pl/a...les/show/496013 To zamawiam niski, a na koszerną optykę przyjdzie jeszcze czas. A wałek póki co w strefie marzeń i na niego pewnie zwykły montaż kałachowy założę. Quote Link to post Share on other sites
Dżejrosz Posted February 2, 2017 Report Share Posted February 2, 2017 Te stockowe to śrubki to bieda, ja seryjnie wymieniam je na czarne, vanadowe wkręty, właśnie na krzyżaka. A one mają jakąś konkretną nazwę ? Wkręty M4 albo coś? Ja się na tych śrubowo-wkrętowych oznaczeniach w ogóle nie znam. Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted February 2, 2017 Report Share Posted February 2, 2017 Bo ja wiem czy one się jakoś nazywają... no czarne wkręty do drewna i pewnie do gipsu (choć do tego wolę używać tych wkrętów z wiertłem), biorę zawsze ze 2 garście jak żelazny odwiedzam, świetnie skręca się nimi wszelkie konstrukcje drewniane. Quote Link to post Share on other sites
Dżejrosz Posted February 2, 2017 Report Share Posted February 2, 2017 Źle doprecyzowałem pytanie...chodziło mi o wkręty stokowe :icon_mrgreen: . Quote Link to post Share on other sites
hokejpl Posted February 2, 2017 Report Share Posted February 2, 2017 Hej mam problem, od dluzszego czasu nie moge dojsc ladu ze swoim Swd od King Arms. A wiec do rzeczy. Komora czeska , gumka z kompletu od czechow, tlok PPS bo stock wg cisnienia nie robil, lufa PPS 6.03 650mm, sprezyna m160 Tornado. Polaczenie lufa gumka szczelne, polaczenie dysza gumka juz nie tak wesolo. Ktos cos poradzi mam bardzo slaby zasieg :( Quote Link to post Share on other sites
władek Posted February 2, 2017 Report Share Posted February 2, 2017 A jak leci kulka i na jaką odległość bo to może nie jest problem nieszczelności układu tylko problem z hopem lub poskładania repliki. Quote Link to post Share on other sites
hokejpl Posted February 2, 2017 Report Share Posted February 2, 2017 (edited) Leci gdzies na okolo 15 m. I spada. Do tego ciezko sie kreci hopem. Pokretlo ociera sie o oring miedzy lufa zewnetrzna a komora. Gumka dziala bo widac ja bylo jak skladalem ze dystanser ja dociska. Jestes w stanie mi zmierzyc grubosc tego oringa miedzy komora a lufa? Edited February 2, 2017 by hokejpl Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted February 3, 2017 Report Share Posted February 3, 2017 Tego oringa lekkpo smarnij olejkiem silikonowym albo smarem teflonowym, będzie lżej. Jak ci spada na 15m to hop nie kręci wogóle a i szczelności pewnie też nie ma. Ile masz FPS, na jakiej sprężynie i jakich kulkach? Jak oryginalny tłok nie ma szczelności, to nie wyrzuca się pieniędzy na jakieś "tuningowe" tylko wymienia oring za 1-2zł. Quote Link to post Share on other sites
hokejpl Posted February 3, 2017 Report Share Posted February 3, 2017 (edited) Ok spróbuje nasmarować oring. nie wiem ile mam fps, nie chronowalem bo nie mam. Sprężyna tornado m160 kulki czy 0.20 czy 0.36 dzieje się to samo. Tłok musiałem kupić cały bo w replice King Arms jest on całkiem inny jak w A&K na końcu ma taka gumę jak jest na tłoku w strzykawce z apteki i ona nie trzymała wg ciśnienia. Jak ja składałem to wyraźnie było widać jak dystanser dociska gumkę i pojawia się w okienku w lufie. Czym powinienem nasmarować wnętrze cylindra?? ja tam psikam silikonem. Czy to możliwe ze silikon dostał się przez dysze na gumkę i nie podkręca bo się ślizga? Połączenie gumka lufa szczelne, zatykam palcem lufę i dmucham ustami tak ze wydupca ciśnienie w uszach. Połączenie dysza gumka już trochu gorzej czuć ze powietrze ucieka Miedzy dysza a komora. Wciskam suwadło z dysza do komory, lufę zatykam palcem i otwór gdzie wchodzą kulki do komory tak samo i dmucham w cylinder ustami - czuć ze powietrze ucieka ale nie jakoś strasznie. jak gruby ma być ten oring koło pokrętła? Ja mam założone 2 cienkie bo jak był 1 cienki to suwadło uderzało o komorę i przepychało ją do przodu tak że następne kulki już nie wlatywały do komory. Edited February 3, 2017 by hokejpl Quote Link to post Share on other sites
Dżejrosz Posted February 3, 2017 Report Share Posted February 3, 2017 Ja natomiast mam problem ze śrubką kontrujacą cylinder ,która za Chiny nie chce sie odkręcić nawet po potraktowaniu cyjanoakrylem. Pozostaje mi ja chyba tylko rozwiercic? Quote Link to post Share on other sites
władek Posted February 3, 2017 Report Share Posted February 3, 2017 Możliwe że tak jak piszesz sylikon z cylindra dostał się do wnętrza gumki przez co kulki się ślizgają. Wyczyść dokładnie i spróbuj jeszcze raz. Zamiast silikonu możesz dać smar ale to muszą być minimalne ilości żeby nie zasyfić gumki i lufy. Druga sprawa czy przez przypadek nie obróciłeś lufy w komorze tym dynksem podkręcającym kulki w dół. Regulacja hopa nic nie daje? Quote Link to post Share on other sites
hokejpl Posted February 3, 2017 Report Share Posted February 3, 2017 Nie własnie, dynksa mam w tej pozycji ze jak wciskałem dystanser palcem to widać było ze wchodzi przez okienko w lufie patrzyłem pod światło i gumka się tam pojawiała. Kręcenie hopkiem coś daje bo kulki lecą albo w dol albo w gore po paru metrach. Teraz zauważalnym ze mam podwójne strzały jeszcze do tego i kulka skręca w prawo po paru metrach :/ Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted February 3, 2017 Report Share Posted February 3, 2017 Ja natomiast mam problem ze śrubką kontrujacą cylinder ,która za Chiny nie chce sie odkręcić nawet po potraktowaniu cyjanoakrylem. Pozostaje mi ja chyba tylko rozwiercic? Wyjmij suwadło, włoż w dysze śrubokręt, oprzyj suwadło na jakimś kancie i walnij młotkiem w śrubokręt. Po takim zabiegu stockowe, mosiężne głowice zwykle idą do wymiany, ale cylinder wyjmiesz, a później tą nieszczęsną śrubkę (mozesz później przerobić gwint na m4). Nie własnie, dynksa mam w tej pozycji ze jak wciskałem dystanser palcem to widać było ze wchodzi przez okienko w lufie patrzyłem pod światło i gumka się tam pojawiała. Kręcenie hopkiem coś daje bo kulki lecą albo w dol albo w gore po paru metrach. Teraz zauważalnym ze mam podwójne strzały jeszcze do tego i kulka skręca w prawo po paru metrach :/ Jeśli nie bardzo masz pojęcie i brak dostępu do chrono, daj to na serwis komuś kto ma jedno i drugie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.