Nerpa Posted July 25, 2010 Report Share Posted July 25, 2010 Muahaha! Mają QBZ i type 88 i do tego kaliber 5.2mm, który na odległośći 1000M ma penetrację jak rosyjskie 7.62. Pokaż mi kałasza strzelającego na 1000 metrów, jak na 50 ma już problemy :-F . Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted July 26, 2010 Author Report Share Posted July 26, 2010 (edited) Nie pisałem o naboju od kałacha wiesz? Nie będę tobie przytaczał cytatów z wikipedii, ale powiem Ci że QBZ 95 to Chiński karabin bullpup o prostej konstrucji niezawodności jak kałasznikow. Chiny wprowadziły do swojego uzbrojenia całą rodzinę broni na kaliber 5.2mm. Jak wcześniej wspomniałem ten pocisk ma dużo lepsze właściwości balistyczne niż 7.62 czy 5.45 rosyjskiej produkcji. Ma daleki zasięg i przy tym penetrację jak 7.62. Efektywny do 1000M, a maksymalny do 1200. Type 88 to karabin snajperski z rodziny broni na 5.2mm. Jak mówiłem obecnie mają tego pełno i swoim arsenałem deklasują Rosję Amerykę i inne kraje. Kiedyś oczywiście korzystali z rosyjskiej technologii, ale założeniem wprowadzenia nowej rodziny broni miała byc niezależnośc od innych krajów na tym punkcie oraz w razie wojny niemożnośc wykorzystania jej przez wroga i wprowadzenie po prostu czegoś własnego. Nie kopiowanego od innych. Nawiasem mówiąc to QBZ 95 jest lepszy nawet od AUG i TAR-21. Edited July 26, 2010 by decigner12 Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted July 26, 2010 Report Share Posted July 26, 2010 Ale jak by nie patrzeć temat jest o silnikach elementa, a żadna Rosja i Chińska broń ni hu hu do tego się mają;) Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted July 26, 2010 Report Share Posted July 26, 2010 A nie przypadkiem 5,8mm?... Reszta bez komentarza. Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted January 6, 2011 Report Share Posted January 6, 2011 (edited) Proszę o krótką odpowiedz Systema magnum czy Element Ultra Torque pod sprężynę m150 i stockowe zębatki JG??? Edited January 6, 2011 by Ryba1993 Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted January 7, 2011 Report Share Posted January 7, 2011 Element to kopia magnuma ... tylko ze z poprawionym jednym patentem - w magnumach jedyna izolacja miedzy biegunami silnika to farba. Tu masz juz podkladki izolujace. U mnie elemenciak lata juz prawie rok na m135 i stockowych zebach. Lipo do niego to podstawa bo nimhy nie wyrabiaja. Ale z magnumem jest to samo. Ogolnie nie slyszalem jeszcze o spalonym silniku elementa, a o magnumach kilku. Oczywiscie sam mozesz zrobic podkladki do magnuma - jest to bardzo prosty mod. Element na lipolu 11.1 spokojnie pociagnie ci m150 z rofem na poziomie 25-28 rps jezeli bedziesz mial mosfet. Bez mosfeta licz sie z paleniem stykow i to naprawde szybkim. Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted January 7, 2011 Report Share Posted January 7, 2011 I co najważniejsze, za jednego Magnuma masz 3 Elementy :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted January 7, 2011 Report Share Posted January 7, 2011 Cena nie gra roli,silnik ma wytrzymać M150/160 na auto w m249 więc wolę dać więcej i mieć spokój. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted January 7, 2011 Report Share Posted January 7, 2011 bierz elementa. Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted January 8, 2011 Report Share Posted January 8, 2011 Dzięki chłopaki za odpowiedz ale po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw zdecydowałem się jednak na systemę magnum.Wolę mieć pewność no a chyba każdy wie jakiej jakości są części Elemnta i kto wie czy za pół roku ten silnik nie okaże się bublem. Quote Link to post Share on other sites
dobry_mudzyn_z_afryka Posted January 8, 2011 Report Share Posted January 8, 2011 Jak za pół roku się rozwali to kupisz sobie nastepny, jak się rozwali to kolejny, jak jeszcze raz Ci się rozwali to se kupisz jeszcze jeden i dopiero wtedy cena tych 4 silników przekroczy cene Systemy Magnum. To jak? Nie opłaca się? :cool: Quote Link to post Share on other sites
seger Posted January 8, 2011 Report Share Posted January 8, 2011 a jakim napieciem to bedzie zasilane ? magnumy nie lubią HV :) Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted January 8, 2011 Report Share Posted January 8, 2011 Z relacji użytkowników - Magnumy szybciutko padają na wszystkim o napięciu powyżej 9,6V, wymiana szczotek nie pomaga. Z Elementami z tego co wiem nie ma takich problemów. Quote Link to post Share on other sites
rafik1213 Posted January 8, 2011 Report Share Posted January 8, 2011 A ten silnik AtoZ się nadaje ? Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted January 8, 2011 Report Share Posted January 8, 2011 Silnik będzie parcował na 11,1v(LiPo Turnigy). Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted January 8, 2011 Report Share Posted January 8, 2011 To kup sobie elementa hitorque. Oszczędzisz parę groszy ;-). Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 Moja szturmowka dziala wlasnie na elemencie hi torque i lipolu 11.1 Stock zeby (18,7:1) i mosfet. Rof na poziomie 28-30 rps przy 450 fps. Przemielil juz z 40 k kulek jak nie wiecej. Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 Silnik będzie parcował na 11,1v(LiPo Turnigy). No to wyżej masz przewidywania (oby mylne) co do jego żywotności. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 to tym bardziej elementa. Quote Link to post Share on other sites
vegosan Posted January 11, 2011 Report Share Posted January 11, 2011 bierz elementa. a SHS ? przyznam ze go nie mam ale moze byc rownie ciekawy Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted January 11, 2011 Report Share Posted January 11, 2011 Tez sie zastanawialem nad nim ... ale nie wiem. Jezeli bylby mniej pradozerny - moglby byc alternatywa dla uzytkownikow starszych pakietow nimhowych. Ale nie mialem w lapach - a nikt nie opisali ich jeszcze. Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted January 11, 2011 Report Share Posted January 11, 2011 Ja posiadam silnik X High Tech z EB i póki co sprawia piorunujące wrażenie, te SHS'y, Hornbille, itp. to pewnie to samo. W końcu made in China;) Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted January 11, 2011 Report Share Posted January 11, 2011 (edited) Pytałem Krakmanów o SHSy. Nie potrafili ich porównać do Elementów ponieważ nie mieli Elementa na stanie, jedyne co mi napisali to to, że SHS to dość dobre silniki ale prądożerne. Edited January 11, 2011 by MAJOR762 Quote Link to post Share on other sites
seger Posted January 12, 2011 Report Share Posted January 12, 2011 pewnie to samo co elemenciak tylko inne kolorki i naklejka :) Quote Link to post Share on other sites
Master Posted January 26, 2011 Report Share Posted January 26, 2011 Kupiłem silnik elementa ultra torque. Reakcja na spust jest po prostu kosmiczna. ROF 24rps, batka li-po 11.1V 1300mAh Firefox ( już swoje przeżyła ), mosfet, zębatki SHS 18:1, sprężyna M120 SYSTEMY(407fps). Generalnie jestem bardzo zadowolony z silniczka. Miałem G&P M120, P&J, JG, G&G, CA, KA, Systeme Energy żaden z nich nie dorównuje elementowi. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.