Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Battlefield BAD COMPANY 2 :P


Recommended Posts

Jeśli chodzi o fabułę, to w BC 2 jest bardziej prawdziwa, w MW 2 jest zrobiona z rozmachem jak film akcji. Ale obydwie mi się podobają. Po to, żeby zobaczyć co się stanie po tym jak byliśmy zabierani z mostu w MW, czekałem od kiedy przeszedłem tą grę :)

 

A co do fabuły to mam pytanie. W BC 1 chyba się szukało jakiegoś złota no i się go znalazło. To w takim razie czego w BC 2 nadal jesteśmy żołnierzami, a nie żyjemy jak milionerzy? Niech mi to ktoś wyjaśni, bo w grze nie znalazłem jakiegoś pewnego wytłumaczenia...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 721
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Omomierz jesteś tak samo żałosny jak BC2, MW2 i wszystkie nowe tego typu produkcje. Ja od lat wstrzymuję się z zakupem nowego sprzętu, niestety nie ma po co wydawać tej kasy bo nie ma w co grać. Wolę odpalić u kumpla na chwilę i wiedzieć że nie mam czego żałować. Fabuły lipne jak polska polityka a grywalność jeszcze gorsza.

 

Wyobraź sobie że nie jesteś żadnym autorytetem żeby się wypowiadać takim tonem, utwierdzasz tylko wszystkich w tym że twój tok myślenia jest taki że to co ty powiesz jest święte i nie wolno się sprzeciwić. Niestety są tu osoby które dorosły do pewnego poziomu i mają inne często wyższe wymagania niż to co np prezentuje sobą BC2.

 

MW2 i BC2 są marnymi portami z konsoli i tego nie zmienisz, to że coś dodali i zmienili nie zmienia faktu że to porty.

 

Gdzie się podziały te czasy gdzie gry wymagały od człowieka czegoś więcej jak naciskania klawiszy...

Link to post
Share on other sites
Wyobraź sobie że nie jesteś żadnym autorytetem żeby się wypowiadać takim tonem, utwierdzasz tylko wszystkich w tym że twój tok myślenia jest taki że to co ty powiesz jest święte i nie wolno się sprzeciwić. Niestety są tu osoby które dorosły do pewnego poziomu i mają inne często wyższe wymagania niż to co np prezentuje sobą BC2.

 

Może ty jesteś? :lol: W konstytucji zapewniono mi wolność słowa, więc mogę sobie mówić, co chcę i jakim tonem mi się podoba. Jeżeli ci coś nie odpowiada to możesz po prostu nie czytać i zająć się czynnościami wyższych lotów niż dyskutowanie z innymi ludźmi. Swoją drogą zastanawia mnie, jak udało ci się osiągnąć taki poziom bycia zgorzkniałym? Przypominasz mi starych ludzi, którzy czego by nie dostali to i tak ''za ich czasów było lepiej''.

 

MW2 i BC2 są marnymi portami z konsoli i tego nie zmienisz, to że coś dodali i zmienili nie zmienia faktu że to porty.

 

BC2 nie jest portowane. Poza tym chodzi tutaj o fakt, że BC2 przewyższa MW2, a nie o to czy BC2 dorównuje produkcjom z dawnych lat...

 

Gdzie się podziały te czasy gdzie gry wymagały od człowieka czegoś więcej jak naciskania klawiszy...

O ile wiem to gry zawsze wymagały od gracza naciskania klawiszy :lol:

Link to post
Share on other sites

KicpA - BC2 jest grą multiplayer, i ten single jest dodany na siłę moim zdaniem. Zupełnie niepotrzebny, gra w sieci broni się sama. Dodam tylko, że w jedynce tryb dla jednego gracza był nieco lepszy jednak. No i jednak mógłbyś zapodać przykładem fps-a z tej ery świetności. To czasy half-life'a jedynki, czy jeszcze wcześniej. Bo ja w gry na kompie i na konsolach gram od jedenastu lat i dalej czerpię z tego przyjemność, chociaż coraz częściej trzeba ustawiać poziom trudności na hard - przykładem jest właśnie single w BC2.

Link to post
Share on other sites
O ile wiem to gry zawsze wymagały od gracza naciskania klawiszy icon_lol.gif

 

Tak tylko kiedyś trzeba było robić coś więcej.

 

Ale ja wiem że mnie nikt nie uważa za autorytet i nie staram się na siłę wmówić komuś że jest w błędzie bo uważa co innego.

 

Othar ja wiem że BF to gra Multi bo cała seria była z założenia pod Multi. W jedynce nie było Singla tylko Multi z botami ;)

HL to podstawa i nie pamiętam lepszej i bardziej wciągającej gry ;) eh te wspomnienia ;) Był jeszcze Unreal, Quake, System Shock 2. Ktoś też wspomniał o Vietcongu. Ostatnią grą jaką dobrze wspominam bo trzeba było czasem zrobić coś "kreatywnego" to Chronicles of Riddick.

Edited by KicpA
Link to post
Share on other sites
Tak tylko kiedyś trzeba było robić coś więcej.

 

Spoko, co więcej? Bo mówisz, że gry wymagały czegoś więcej - jednak nie mówisz konkretnie czego - a potem dajesz przykłady:

 

Unreal, Quake, System Shock 2

 

Które nie wymagały niczego więcej niż gry teraz :roll:

Link to post
Share on other sites

Omomierza proponuje zignorować.

 

KicpA

To nie do końca tak, że kiedyś gry były lepsze. Po prostu człowiek teraz jest coraz bardziej znudzony i "wszystko już widział". Tak samo jak z lodami Mimo tego, że od lat jem dokładnie te same lody, to będąc dzieckiem smakowały one nieporównywalnie lepiej. "Magia" z czasem znika :<

Edited by jebutek
Link to post
Share on other sites
Omomierza proponuje zignorować.

Jestem za. Ale dopiero po tym, jak mi wyjaśni czym jest to magiczne ''coś więcej''. Pamiętam czasy Quake I i II(dwójki jestem w zasadzie ogromnym fanem), Unreala i Duke'a 3D. Faktem jest, że dzisiaj trudno mnie zadowolić, ale z innych powodów niż brak tego ''czegoś''(chociaż może przejrzę na oczy, kiedy się dowiem, co TO jest :lol: ).

Link to post
Share on other sites

Właśnie chodzi o to że wymagały myślenia, lub chociaż trochę oderwania mózgu od naciskania klawiszy. Na tamte czasy nie mogli sobie pozwolić na zbyt dużo ale się starali, no może z tym Quakiem przesadziłem ale też trzeba było pomyśleć. W nowych grach idzie się do przodu i nawet emocji w człowieku nie wzbudzają, no chyba że te negatywne w stosunku do twórców.

 

Edit:

Taka mała dygresja jeszcze. Przy takich silnikach jak teraz robią mogli by się postarać bo mają dużo możliwości ale wolą robić gry ładnie wyglądające a nic nie wnoszące.

 

Zapomniałem o jeszcze jednym dobrym przykładzie FPP jakim jest Far Cry.

 

Edit2: Jebutek ja nie mówię że były lepsze, były bardziej grywalne i potrafiły kogoś przyciągnąć na długie godziny.

 

Omomierz właśnie twoim problemem jest to że trzeba ci to coś powiedzieć...

Edited by KicpA
Link to post
Share on other sites
Właśnie chodzi o to że wymagały myślenia, lub chociaż trochę oderwania mózgu od naciskania klawiszy.

 

Gdzie masz myślenie w Unrealu i Quake'u ? Chyba, że chodziło ci o myślenie w stylu ''naciśnij guzik to otworzą się drzwi za którymi jest wajha, której przełączenie otwiera >>exit<<''. System shock 2? Zagrywki z tej gry możesz spotkać w nowym Fallout, Bioshocku czy STALKER. Głupota o której mówisz występuje w produkcjach typu ''Modern Warfare 2'', gdzie nie ma żadnego myślenia tylko bieg do przodu i naciskanie klawisza odpowiedzialnego za ''fire''. Myślenie występuje co raz rzadziej, masz rację, ale nie uogólniajmy tego do wszystkich ukazujących się teraz produktów.

 

Taka mała dygresja jeszcze. Przy takich silnikach jak teraz robią mogli by się postarać bo mają dużo możliwości ale wolą robić gry ładnie wyglądające a nic nie wnoszące.

 

Winne są konsole oraz podejście wielu graczy - grafika to 80% gry. Przez zaawansowaną grafikę gry zajmują mnóstwo miejsca(nowy AVP to prawie 16 gb na nośniku...), więc robi się produkty na 8 - 10 godzin zabawy, bo inaczej zajmowałyby zbyt wiele miejsca(a tego konsole nie zniosą...). W tym przypadku rzeczywiście tęsknie za czasami Quake'a II, bo tutaj mieliśmy i dobrą grafikę(na tamte czasy) oraz kampanię SP na jakiś tydzień zabawy przy czym gra zajmowała niespełna 600 mb...

 

Omomierz właśnie twoim problemem jest to że trzeba ci to coś powiedzieć...

No właśnie się zastanawiam dlaczego, bo jak już wspomniałem - moja przygoda z grami zaczęła się w połowie lat 90-tych przy czym grałem na kompie pamiętający wiele wcześniejsze lata. Pierwszą grą w którą zagrywałem długie godziny to ''Dyna Blaster'', w co grałem z wypiekami na twarzy... Potem grałem we wszelkie Quaki, Unreale czy Command & Conquer. Podobnie jak ty jestem antagonistycznie nastawiony do współczesnych gier, no ale nie przesadzajmy ze zgorzknialstwem...

 

Niech cię szlag, KicpA! Właśnie odpaliłem soundtrack z QII i szukam mojego CD żeby pograć :D

Edited by Omomierz
Link to post
Share on other sites

Zainstaluj sobie Unreala i Quaka przejdź kilka razy a i tak okaże się że nie znalazłeś wszystkiego.

 

Wybacz ale pod względem jakim napisałeś BC2 i MW2 nie różni się niczym BC2 ma lepsze Multi i tyle, wolę co innego do multi.

 

Tak System shock 2 jest powielany ale często z marnym skutkiem.

 

Ja potrafię grać w bardzo stare pozycje bardzo długo bo właśnie mają to coś co sprawia że można w nie grać i grać.

 

Edit:

Niech cię szlag, KicpA! Właśnie odpaliłem soundtrack z QII i szukam mojego CD żeby pograć

 

Już wiesz co to jest to coś?

Edited by KicpA
Link to post
Share on other sites
Wybacz ale pod względem jakim napisałeś BC2 i MW2 nie różni się niczym BC2 ma lepsze Multi i tyle, wolę co innego do multi.

 

Właśnie różni się. Gdyby to była ta sama papka to bym psioczył za równo na jedno, jak i drugie. DICE dzięki takim - bądź, co bądź - skromnym zabiegom specjalnie dla PC przypomniało mi właśnie czasy, kiedy to na te maszyny wychodziły najważniejsze tytuły, a konsolowcy mogli sobie pograć, co najwyżej w Crash Bandicoot :lol: BC2 jest współczesną produkcją, więc wiadomo czego się spodziewać, ale jednak zrobili dla graczy więcej niż złodzieje z IW.

 

Tak System shock 2 jest powielany ale często z marnym skutkiem.

 

Więc podałem tytuły, które ten system powielają z fenomenalnym skutkiem.

 

Już wiesz co to jest to coś?

 

U mnie to nostalgia i nic poza tym. Pamiętam, jak tata przyniósł mi Quake'a II(który wtedy kosztował 149zł, pamiętam z Secret Service), a ja podjarany nawet nie potrafiłem go zainstalować. W końcu się udało, a po instalacji szczena mi opadła widząc intro i tą świetną grafikę przepełnioną brutalnymi animacjami... Aczkolwiek nie ma tutaj nic nadzwyczajnego poza wspomnieniami z dzieciństwa;)

Link to post
Share on other sites

Ty się lepiej martw mmaruda bo ten etap życia dopiero przed tobą :lol:

 

Ależ zupełnie się nie martwię, moja mamusia zadbała, żebym miał jodu pod dostatkiem jak byłem mały, no ale rozumiem, że jak ty jesteś z Chorzowa, to tam mogłoby być z tym krucho.

Link to post
Share on other sites

Drogi Omomierzu - ty już wiesz- Kicpa i mmaruda czytając wasze pogaduchy mam zaiste banana na gębie. A zarazem pytania:

1. jak to jest możliwe że MW2 i/lub BF:BC2 są portami z konsol skoro wyszły w tym samym czasie. Ja cały czas myślałem, że to gry multiplatformowe, a portami z konsol to jest taki Gears of War, Mass Effect czy GTA4.

Czy ktoś z was może to wyjasnić, czy to tylko takie pecetowsko-fanbojowskie marudzenie z cyklu "a bo gra mi się nie podoba to pewnie konsolowa robota".

2. Moi drodzy jak skomplikowanej fabuły można się spodziewać w FPSie?

Jeśli wrzucimy za dużo elementów kombinująco-fabularnych stworzymy tego coś na zasadzie System Shocka - uprzedzam że w dwójkę nie grałem - czy tez Bioshocka.

Tylko czy to jest sensu stricte FPS??

3. No i na koniec moi drodzy może podarujemy sobie durne dywagacje w stylu co lepsze MW2 czy BF:BC2.

Jeden woli szybką i łatwą "szczelanine" pokroju MW2, inny bardziej taktyczne BF:BC2.

Pie...e co jest lepsze ma taki sam sens jak pie...e czy lepsze są brunetki, blondynki czy może rude. Albo czy lepszy jest bigos czy schabowy.

Ja sam przerzuciłem się z MW2 na BF:BC2 z dwóch powodów: sypiący się online na MW2 - pomimo 3 miesięcy na rynku i dziewięciu wydanych patchy, i bardziej taktyczne podejście do rozgrywek online BF:BC2.

Chociaż i tak norma na BC2 to debile-snajperzy nabijający fragi zamiast współdziałać z ekipą - vide wczoraj: plansza Port Valdez, gramy obrońcami. Wrogi czołg nawala w A, dziesięć metrów od niego snajper w krzaczorach, który zamiast podłożyć C4 albo walnąć Mortarem nabija se fragi a czołg ze spokojem masakruje budynek.

I A destroyed.

Albo Medyk który przebiega obok leżącego i nie ma zamiaru zapodać mu defibrylatora, bo fragi ważniejsze :/

Edited by Mori
Link to post
Share on other sites
1. jak to jest możliwe że MW2 i/lub BF:BC2 są portami z konsol skoro wyszły w tym samym czasie. Ja cały czas myślałem, że to gry multiplatformowe, a portami z konsol to jest taki Gears of War, Mass Effect czy GTA4.

 

To źle myślałeś. Port z konsoli to gra, którą robi się z założenia na konsole, jest ona pod tą platformę optymalizowana, a następnie konwertuje się produkt tak, żeby działał na PC - tutaj idealnym przykładem jest MW2. Jednym zajmuje to pół roku, bo nie robią tego od razu tylko przejście na rynek PC jest uzależnione od sprzedaży na konsolach - w końcu rynek PC jest mniej dochodowy. Inni z kolei robią to od razu.

Tak czy inaczej BC2 portem nie jest, bo w tym przypadku pracowały dwie ekipy nad tym samym materiałem - jedni przetwarzali materiał na konsole, drudzy na PC dzięki czemu mamy m. in serwery dedykowane na PC-tach.

 

Chociaż i tak norma na BC2 to debile-snajperzy nabijający fragi zamiast współdziałać z ekipą - vide wczoraj: plansza Port Valdez, gramy obrońcami. Wrogi czołg nawala w A, dziesięć metrów od niego snajper w krzaczorach, który zamiast podłożyć C4 albo walnąć Mortarem nabija se fragi a czołg ze spokojem masakruje budynek.

I A destroyed.

Albo Medyk który przebiega obok leżącego i nie ma zamiaru zapodać mu defibrylatora, bo fragi ważniejsze :/

 

A to akurat naleciałości z COD'ów, bez obaw. Pograją, znudzi im się i pójdą grać w Modern Warfare :lol: .

Link to post
Share on other sites
Omomierz, BC2 jest w ten sam sposób zrobione co MW2. Tak samo przed premierą wszystko co było prezentowane/nagrywane pochodziło z konsol.

 

Tak, wiem, że byś chciał, żeby tak było.

 

Gadanie, że gry konsolowe są złe to głupota. To takie same gry, tylko kontroler jest inny.

 

Jasne, ciekawe, że od kiedy konsole wiodą prym, jeśli chodzi o rozrywkę to poziom gier drastycznie spadł.

Link to post
Share on other sites

Tak, wiem, że byś chciał, żeby tak było.

Nie, nie. Przecież BC nie ma nic wspólnego z konsolami. A broń Boże pierwsza część!

 

Jasne, ciekawe, że od kiedy konsole wiodą prym, jeśli chodzi o rozrywkę to poziom gier drastycznie spadł.

Że tak sobie pozwolę wymienić:

Mass Effect, Assassins Creed, Call of Duty, Bad Company, Fifa,Gears of War, Uncharted, Killzone. Faktycznie, poziom gier leci na łeb na szyję...

Link to post
Share on other sites
A to akurat naleciałości z COD'ów, bez obaw. Pograją, znudzi im się i pójdą grać w Modern Warfare

Oby Omomierz. Oby!

 

Dlaczego w grze nie ma możliwości podpięcia kolimatora lub lunetki x4 do M14 i G3.

Bosze co za debilstwo :/

Poza tym podlufowe granaty dymne i strzelba to totalny badziew, wart spuszczenia w kiblu.

Link to post
Share on other sites
Czy ktoś z was może to wyjasnić, czy to tylko takie pecetowsko-fanbojowskie marudzenie z cyklu "a bo gra mi się nie podoba to pewnie konsolowa robota".

 

Gram na kilku platformach, nie jestem fanem PCtów i uważam że są gry typowo konsolowe i typowo PCtowe. BC2 niestety zalicza się do tych pierwszych. To że coś jest robione pod konsolę to od razu widać. Ja dalej czekam na porządnego FPSa który skłoni mnie do zakupu nowego sprzętu.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...