poldeck Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 (edited) Ale kolega chce silnik do m120. Na cholere mu magnum za trzy i pół stówy? Edited January 8, 2010 by poldeck Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 (edited) Guardera pod względem jakości i ceny przewyższa wszystkie i tutaj legnie pod Systemą. Marcinek nie proponuje mu Magnuma za 350zł tylko porównuje niedrogiego Guardera i twierdzi, że jest dobry :-P Edited January 8, 2010 by rumak Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 Tak właśnie napisałem :P Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 Podczepiam się do tematu. Jaki silnik do m120 na spust nie rofa. Cena nie gra roli. Pidżej to jakiś chiński Epic Fail, nawet lipo kokama nie dało wyższej szybkostrzelności, no może za wyjątkiem delikatnie lepszej reakcji. W porównaniu do wodorka GP żdna rewelka. NIe wiem czy to silnik, czy może uwalone Lipo. Quote Link to post Share on other sites
Jedenasty Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 (edited) Mam silnik Elementa Ultra Torque, JG (Golden Eagle) i od AGM. Na sprężynie 110 każdy kręcił na baterii 8,4V nawet na stockowym chińczyku, z czego najlepszego rofa miał GE. Na sprężynie 120 silnik Elementa i GE dosyć dobrze dawały radę przy batce 8,4 FFox, AGM potrzebował już 9,6V, bo się szybko męczył. GE był szybszy od Elementa. Ale przy napięciu ~12V Element nasuwał jak wściekły, a GE nieznacznie szybciej niż poprzednio. Na sp135 podarowałem sobie AGMa, bo ciężko ciągnął na 9,6V, a Element reagował jak na sprężynie M120, spokojnie dawał radę, GE zaczynał się trochę męczyć. Przy 12V GE kręcił dość dobrze, ale Element dawał czadu. Obecnie używam do 120M Elementa na batce 9,6V. Powiem jedno, Element nie jest na pewno szybki przy batkach o niższym napięciu, ale chyba nie po to wersja UT była stworzona, za to mocny jest. Szczerze polecam silnik GE, nigdy mnie nie zawiódł przy M120 i nie nosi śladów dużego zużycia, mimo że to mój pierwszy silnik ;-) Edyta: A żeby było do tematu, to G&P silniki lepsze od CA (sam nie miałem, ale grałem z tymi co mieli) Edited January 8, 2010 by Jedenasty Quote Link to post Share on other sites
aikman84 Posted June 3, 2013 Report Share Posted June 3, 2013 120 to każdy silnik pociągnie, lipola 7,4 i wio Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted June 3, 2013 Report Share Posted June 3, 2013 Piękny odkop, milordzie... Czekał 3 lata na tą wypowiedź... Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Potrzebuje silnika na M120 Madbulla, zębatki systema all helical OT na lipo 7,4 1200 25-50C z mosfetem z AB, zastanawam się nad kilkoma: 1. http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_218&products_id=5570&name=Element_-_Silnik_MAX_Speed_-_Dlugi 2. http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info.php?cPath=57_90&products_id=57 3. http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info.php?cPath=57_90&products_id=1743 Chodzi mi głównie o dobrą reakcję na spust, kuturę pracy i wysoką trwałość. Ten Ultimate brałbym tylko gdy jest to na prawdę duży skok w porównaniu do np. Elementa czy ICS. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Czemu nie chcesz Guardera ITU ? Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Wątpie że ten Guarder ITU jest szybszy od któregokolwiek z wymienionych przeze mnie silników, a do tego jest dość spro opinii że silniki Guardera to lipa. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Mam w BecieProject z ASCU na Promykach 22:1 z SP130 Guardera i reakcja na spust jest rewelacyjna. Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Lipo 11,1 czy 7,4? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 LiPo 11,1V :) Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 No właśnie, a mam juz 2 batki 7,4 jak podałem wyżej, i dobre lipo 11,1 nie będzie mi tak pasować do prowadnicy kolby w eMce :) Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Pokaże zaraz filmik na 11,1V 1200mAh. https://www.youtube.com/watch?v=Hu1iJVbXzW4 Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Mierzyłeś może jaką masz w tym secie szybkostrzelność? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 15-16rps Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Tylko tyle? Ja na silniku SHS UTU (może szybszy, moze wolniejszy od Guardera) i zębakach 16:1 na słabym lipo 7,4 mam 17-18rps. Obecny set jest w częściach, i brakuje mi jeszcze nowego silnika. W sumie to na początku powinienem zapytać: "Jaki silnik dobrać do tego, żeby dał lapszą reakcje od SHS UTU". Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Kosiarki mnie nie rajcują (już), wolę mieć szybkostrzelność zbliżoną do tej "prawdziwej". Silnik Guardera ITU nie jest szybki w rozumieniu szybkostrzelności, największy nacisk jest na moment obrotowy. Jest tyle silników na rynku że musiałbyś wszystkich spróbować i wybrać ten na którym będzie najlepsza reakcja na spust. Za dużo zmiennych w konfiguracji oraz dochodzi do tego czynnik ludzki czytaj złożenie repliki. Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted May 12, 2014 Report Share Posted May 12, 2014 Mi zależy tylko na reakcji na spust, tryb "ciągły" mógł bym nawet wymontować bo go od dawna nie używam :) W sumie wysoki moment obrotowy ma duży wpływ na reakcje na spust, bo silnik nie będzie mulił na początku i silnik HT byłby dobry, ale ten Element HS i ICS 3000 to podpbno połączeniem wysokiego momentu obrotowego i wysokiej prędkości obrotowej. poczekam właśnie na opinie o tych dwóch silnikach, bo najbardziej mnie interesują :) Quote Link to post Share on other sites
Tomciaz Posted December 4, 2014 Report Share Posted December 4, 2014 (edited) Tytułem dygresji pozwolę sobie wtrącić co nieco na temat silnika cymy z mojej .028 (rocznik 2012)- stockowy, z przebiegiem na poziomie 16k, szary, od niedawna pracuje na łożyskowanej M125 SHS i napędzany jest LiPo 3S 20-30C. Nie grzeje się prawie wcale, a na fabrycznych zębatkach wymiata mida w 3 sekundy. Ciekaw jestem czy tylko mój motorek ma tyle wigoru, czy to jakaś stała tendencja? Edited December 4, 2014 by Tomciaz Quote Link to post Share on other sites
kajtoo5 Posted January 6, 2015 Report Share Posted January 6, 2015 Ciekawa sprawa. Mój znajomek ma dwa długie silniki CYMY w emeczkach i obie ciągną m120 i m115 i z bardzo łądnym rofem na poziomie 14-16rps Quote Link to post Share on other sites
Puloman Posted December 12, 2015 Report Share Posted December 12, 2015 Mam m110. Zastanawiam się co da mi lepszy rof. Czy będzie porównywalny. Shs high torque czy m140 g&p? Istnieje gdzieś porównanie tych silników :)? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.