Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Silnik do M120/SP120?


Recommended Posts

Guardera pod względem jakości i ceny przewyższa wszystkie i tutaj legnie pod Systemą.

 

Marcinek nie proponuje mu Magnuma za 350zł tylko porównuje niedrogiego Guardera i twierdzi, że jest dobry :-P

Edited by rumak
Link to post
Share on other sites

Podczepiam się do tematu. Jaki silnik do m120 na spust nie rofa. Cena nie gra roli. Pidżej to jakiś chiński Epic Fail, nawet lipo kokama nie dało wyższej szybkostrzelności, no może za wyjątkiem delikatnie lepszej reakcji. W porównaniu do wodorka GP żdna rewelka. NIe wiem czy to silnik, czy może uwalone Lipo.

Link to post
Share on other sites

Mam silnik Elementa Ultra Torque, JG (Golden Eagle) i od AGM. Na sprężynie 110 każdy kręcił na baterii 8,4V nawet na stockowym chińczyku, z czego najlepszego rofa miał GE. Na sprężynie 120 silnik Elementa i GE dosyć dobrze dawały radę przy batce 8,4 FFox, AGM potrzebował już 9,6V, bo się szybko męczył. GE był szybszy od Elementa. Ale przy napięciu ~12V Element nasuwał jak wściekły, a GE nieznacznie szybciej niż poprzednio. Na sp135 podarowałem sobie AGMa, bo ciężko ciągnął na 9,6V, a Element reagował jak na sprężynie M120, spokojnie dawał radę, GE zaczynał się trochę męczyć. Przy 12V GE kręcił dość dobrze, ale Element dawał czadu. Obecnie używam do 120M Elementa na batce 9,6V.

Powiem jedno, Element nie jest na pewno szybki przy batkach o niższym napięciu, ale chyba nie po to wersja UT była stworzona, za to mocny jest. Szczerze polecam silnik GE, nigdy mnie nie zawiódł przy M120 i nie nosi śladów dużego zużycia, mimo że to mój pierwszy silnik ;-)

 

Edyta:

A żeby było do tematu, to G&P silniki lepsze od CA (sam nie miałem, ale grałem z tymi co mieli)

Edited by Jedenasty
Link to post
Share on other sites
  • 3 years later...
  • 11 months later...

Potrzebuje silnika na M120 Madbulla, zębatki systema all helical OT na lipo 7,4 1200 25-50C z mosfetem z AB, zastanawam się nad kilkoma:

1. http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_218&products_id=5570&name=Element_-_Silnik_MAX_Speed_-_Dlugi

2. http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info.php?cPath=57_90&products_id=57

3. http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info.php?cPath=57_90&products_id=1743

 

Chodzi mi głównie o dobrą reakcję na spust, kuturę pracy i wysoką trwałość. Ten Ultimate brałbym tylko gdy jest to na prawdę duży skok w porównaniu do np. Elementa czy ICS.

Link to post
Share on other sites

Tylko tyle? Ja na silniku SHS UTU (może szybszy, moze wolniejszy od Guardera) i zębakach 16:1 na słabym lipo 7,4 mam 17-18rps. Obecny set jest w częściach, i brakuje mi jeszcze nowego silnika.

W sumie to na początku powinienem zapytać:

"Jaki silnik dobrać do tego, żeby dał lapszą reakcje od SHS UTU".

Link to post
Share on other sites

Kosiarki mnie nie rajcują (już), wolę mieć szybkostrzelność zbliżoną do tej "prawdziwej".

Silnik Guardera ITU nie jest szybki w rozumieniu szybkostrzelności, największy nacisk jest na moment obrotowy.

 

Jest tyle silników na rynku że musiałbyś wszystkich spróbować i wybrać ten na którym będzie najlepsza reakcja na spust. Za dużo zmiennych w konfiguracji oraz dochodzi do tego czynnik ludzki czytaj złożenie repliki.

Link to post
Share on other sites

Mi zależy tylko na reakcji na spust, tryb "ciągły" mógł bym nawet wymontować bo go od dawna nie używam :)

W sumie wysoki moment obrotowy ma duży wpływ na reakcje na spust, bo silnik nie będzie mulił na początku i silnik HT byłby dobry, ale ten Element HS i ICS 3000 to podpbno połączeniem wysokiego momentu obrotowego i wysokiej prędkości obrotowej.

poczekam właśnie na opinie o tych dwóch silnikach, bo najbardziej mnie interesują :)

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

Tytułem dygresji pozwolę sobie wtrącić co nieco na temat silnika cymy z mojej .028 (rocznik 2012)- stockowy, z przebiegiem na poziomie 16k, szary, od niedawna pracuje na łożyskowanej M125 SHS i napędzany jest LiPo 3S 20-30C. Nie grzeje się prawie wcale, a na fabrycznych zębatkach wymiata mida w 3 sekundy. Ciekaw jestem czy tylko mój motorek ma tyle wigoru, czy to jakaś stała tendencja?

Edited by Tomciaz
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...