Hannon Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 Jak pisałem maila do Nich pare mies. temu - to odpowiedzieli następnego dnia. Quote Link to post Share on other sites
jazzriba Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 Ostatnio coś nie bardzo odpisują na maile. Napisz numer kontaktowy do Ciebie to może oddzwonią. U mnie podziałało... Quote Link to post Share on other sites
esco Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 Ok już dostałem odpowiedź. Wysyłają kurierem i odbiera on paczki ok. 18. Liczyłem, że wyślą paczkę w piątek, skoro mieli wszystko na stanie, a tu pewnie dopiero dzisiaj ją wysłali to to też nic pewnego. Quote Link to post Share on other sites
esco Posted July 19, 2011 Report Share Posted July 19, 2011 Nie mogę edytować. A czy jest jakiś inny sposób komunikowania się z nimi oprócz maili? Bo niezbyt szybko odpisują, co jest drażniące. Quote Link to post Share on other sites
OFF Posted July 19, 2011 Report Share Posted July 19, 2011 (edited) Nie mogę edytować. A czy jest jakiś inny sposób komunikowania się z nimi oprócz maili? Bo niezbyt szybko odpisują, co jest drażniące. http://mtgear.pl/en/kontakt/ ,nie podaja numeru ,ale możesz na facebooku im napisać :P Edited July 19, 2011 by OFF Quote Link to post Share on other sites
esco Posted July 20, 2011 Report Share Posted July 20, 2011 (edited) A czy ktoś wie jakim kurierem wysyłają? Bo bardzo sprytnie wysłali mi numer przesyłki bez podania jakim kurierem wysyłają. Już sobie znalazłem - UPS. Nie było informacji w mailu - trochę to nieprofesjonalne. Mało tego - dostałem informację, że paczka wyjdzie do mnie w piątek lub poniedziałek. A nadana jest dopiero dzisiaj! Dziwi mnie to, bo dostałem również maila, że plecak, który zamawiałem był na stanie. Trochę to niepoważne. Przyznam, że jestem bardzo zawiedziony jakością obsługi, szczególnie, że na maile też słabo odpowiadają. Mam nadzieję, że przynajmniej jakością produktu nadrabiają obsługę klienta. Edited July 20, 2011 by esco Quote Link to post Share on other sites
Ari Posted July 20, 2011 Report Share Posted July 20, 2011 No wlasnie jakosc produktow tego nie nadrabiaja Quote Link to post Share on other sites
esco Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 Plecak otrzymałem. Byłem trochę zdziwiony "grubością" materiału. Na początku myślałem, że to jakiś nylon. Dopiero później doczytałem, że to Cordura 500. Powinno ot być napisane przy produkcie na stronie, ale trudno. Ogólnie plecak fajny, choć przydały by się jeszcze jakieś wewnętrzne kieszenie, przynajmniej jedna na jakieś drobiazgi, a tak mamy tylko "worek". Jak bardziej obmacam to napiszę więcej. Jak na chwilę obecną daję ocenę 4. Quote Link to post Share on other sites
jazzriba Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 zrób jakieś dokładne zdjęcia.. :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
OFF Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 zrób jakieś dokładne zdjęcia.. :icon_biggrin: http://mtgear.pl/s20-prosty-i-lekki-plecak-w-systemie-sps/ tutaj jest trochę info o tym plecaku ;) Quote Link to post Share on other sites
jazzriba Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 @OFF: chciałem żeby kolega zrobił więcej zdjęć produktu, jakieś dokładniejsze chociażby... Zdjęcia z linku każdy zainteresowany chyba oglądał. :zastanawia: Quote Link to post Share on other sites
esco Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 Zdjęcia jak najbardziej zrobię. :) Postaram się do weekendu, ale nie obiecuję. @jazzirba: info przeczytałem dopiero po zakupie, jak zacząłem szukać danych z czego jest on zrobiony. IMO takie informacje powinny być przy produkcje - stronkę mają do dopracowania. Quote Link to post Share on other sites
Ari Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 Raczej Ty po prostu jestes gapa :) Quote Link to post Share on other sites
jazzriba Posted July 22, 2011 Report Share Posted July 22, 2011 ...kontakt z Nimi to naprawdę jakaś pomyłka. :bialaflaga: ani informacji na stronie, ze kontakt może być utrudniony, ani odzewu na @, totalna olewka :zastanawia: Quote Link to post Share on other sites
esco Posted July 22, 2011 Report Share Posted July 22, 2011 No niby coś na Facebook-u pisali. :) Ale popieram przedmówcę. Muszą poprawić kontakt. Quote Link to post Share on other sites
leon28 Posted August 23, 2011 Report Share Posted August 23, 2011 (edited) No niby coś na Facebook-u pisali. :) Ale popieram przedmówcę. Muszą poprawić kontakt. poprawić??? kontakt totalnie do wymiany!!!! telefonu komórkowego nie odbierają, nie oddzwaniają, na pocztę głosową nie reagują, na maile odpisują, o ile odpiszą, z co najmniej tygodniowym opóźnieniem. czekam na realizację, niby standardowego zamówienia, i doczekać się nie mogę. ustalane terminy wysyłki sprzętu można potraktować jako smutny żart. Wg mnie to wygląda na razie na próbę wyłudzenia kasy. Już kiedyś miałem do czynienia z takimi, więc i teraz poradzę sobie z ewentualnym odzyskiem kasy, ale nikomu nie polecam tak nieprofesjonalnej firmy. Żenada! ps. wiem, że to mój pierwszy post tutaj i od razu w takim tonie. niestety mam nadzieję, że uratuje on innych przed stratą nerwów, a może i pieniędzy. Edited August 23, 2011 by leon28 Quote Link to post Share on other sites
Kac Posted August 23, 2011 Report Share Posted August 23, 2011 Ciekawe co się zepsuło, start firmy był obiecujący. Quote Link to post Share on other sites
esco Posted August 23, 2011 Report Share Posted August 23, 2011 To jest mało istotne, bo nie to interesuje klientów. Zważywszy na IMO wysokie ceny, kontakt powinien być doskonały. No chyba, że zwijają swoją działalność i wyprzedają magazyny. :) Quote Link to post Share on other sites
leon28 Posted August 23, 2011 Report Share Posted August 23, 2011 Ciekawe co się zepsuło, start firmy był obiecujący. wiadomo, że prawdziwych .... poznaje się nie po tym jak zaczynają, ale jak kończą. Mam nadzieję, że sprawa zakończy się pozytywnie, ale niesmak niestety i tak pozostanie. Quote Link to post Share on other sites
leon28 Posted August 29, 2011 Report Share Posted August 29, 2011 A czy ktoś wie jakim kurierem wysyłają? Bo bardzo sprytnie wysłali mi numer przesyłki bez podania jakim kurierem wysyłają. Już sobie znalazłem - UPS. Nie było informacji w mailu - trochę to nieprofesjonalne. Mało tego - dostałem informację, że paczka wyjdzie do mnie w piątek lub poniedziałek. A nadana jest dopiero dzisiaj! Dziwi mnie to, bo dostałem również maila, że plecak, który zamawiałem był na stanie. Trochę to niepoważne. Przyznam, że jestem bardzo zawiedziony jakością obsługi, szczególnie, że na maile też słabo odpowiadają. Mam nadzieję, że przynajmniej jakością produktu nadrabiają obsługę klienta. jak widze, przechodzę taką samą drogę przez mękę. do mnie rowniez po wielu ponagleniach wysłali numer przesyłki. Dopiero po dodatkowym zapytaniu potwierdzili, ze chodzi o UPS. Ale po telefonie do UPS okazuje się, że to tylko wygenerowany numer przesyłki, a o żadnej przesyłce na razie w UPS nie wiedzą. Jak mtgear raczy wysłać zamówione u nich sprzęty do dopiero będzie można mówić o wysyłce. zabawa w kotka i myszkę, pisali w zeszłym tygodniu, że wszystko mają, czekają tylko na camelbacka, jak odpisałem (bo dodzwonic się nie mogę juz od ponad miesiąca tj. od momentu wpłaty pieniędzy), żeby wysłali sprzęt bez camelbacka, za który zapłacę osobno dostałem w odpowiedzi tylko ten wygenerowany numer UPS, jak widzę historia się powtarza. mam tylko nadzieję, ze sprzęt w koncu dotrze, choć ja u nich na pewno szybko niczego ponownie nie zamówie. Quote Link to post Share on other sites
ORKAN_Hubert Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 Dobrze rozumiem, że płaciliście z góry za towar? Quote Link to post Share on other sites
esco Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 No pewnie. Licząc na to, że i Oni profesjonalnie podjadą do tematu. Wiem, że na customowy sprzęt trzeba czekać - zamawiałem już w PSTG, ale moje zamówienie w MTG było standardowe. Plecak, który brałem był bez przeróbek. Wygląda na to, że zaczynają produkcję (lub ją zlecają) dopiero jak otrzymają kasę. Jeśli tak to niech o tym poinformują, bo o to tak na prawdę tutaj chodzi - o brak kontaktu z klientem i brak przepływu informacji. Szczerze to odradzam ten sklep moim znajomym. Quote Link to post Share on other sites
leon28 Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 Dobrze rozumiem, że płaciliście z góry za towar? niestety tak teraz widze, ze mozna bylo wplacic np. 10% kwoty zamowienia, jako zabezpieczenie odbioru sprzetu. niestety calosc zamowienia tania juz nie jest. mniejsze kwoty odzyskiwalem, ale cisnienie i tak sie podnosi. generalnie ja tez nikomu tego sklepu nie polece. Quote Link to post Share on other sites
Catch22 Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 A ja polecam, choć moje zadanie było ciut bardziej "specjalne" niż stockowe zamówienia. Quote Link to post Share on other sites
esco Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 Może ze względu na Twoją osobę zostałeś potraktowany w inny sposób :wink: co jeszcze gorzej wpływa na wizerunek sklepu i sposób traktowania klientów. Chyba wszyscy powinni być traktowani równo. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.