Nerpa Posted August 13, 2010 Report Share Posted August 13, 2010 :-F Quote Link to post Share on other sites
Ohtar Posted August 13, 2010 Report Share Posted August 13, 2010 Niedługo wywalą z CoDów wywalą jakąkolwiek brutalność, do edycji prestiżowych będą dorzucać pluszowe misie z M4 puszczającym bańki mydlane i PEGI wymyśli nowe ograniczenie wiekowe: "dla dzieci do lat 12". Quote Link to post Share on other sites
Hunt3R Posted August 28, 2010 Report Share Posted August 28, 2010 niby gra zapowiada się fajnie, ale RISy na CAR15 mnie powaliły na kolana... dobrze, że EOtechów na tym nie mają. Quote Link to post Share on other sites
Nerpa Posted August 28, 2010 Report Share Posted August 28, 2010 Zakładam, że samochodzików RC też nie było :roll: . Quote Link to post Share on other sites
Guest Mati13k Posted August 28, 2010 Report Share Posted August 28, 2010 (edited) Eeee tam, wolę wybuchowe RC niż strzelanie rakietami do tyłu, jak to robi Apache w MOH. :lol: EDIT: No i z tego co piszą - można to wyłączyć. Bardzo dobrze, bo jest kompromis dla tych, którzy chcą sobie pojeździć samochodzikiem i dla tych, którzy chcą normalnie pograć. Edited August 28, 2010 by Mati13k Quote Link to post Share on other sites
Trapez Posted September 2, 2010 Report Share Posted September 2, 2010 Pojawiły się nowe trailery http://www.gametrailers.com/video/team-dea...-call-of/703935 i nowe info o grze po prezentacji w Los Angeles: http://www.cdaction.pl/news-14576/call-of-...ulti-wideo.html Kasa do m.in. do kupowania broni i odblokowywania innych rzeczy w grze to bardzo fajny pomysł moim zdaniem. Quote Link to post Share on other sites
aciepk Posted September 2, 2010 Report Share Posted September 2, 2010 Te specjalne tryby zapowiadają się bardzo ciekawie. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted September 3, 2010 Report Share Posted September 3, 2010 Mnie się diabelnie podoba ten z jednym nabojem. Pierwsza rzecz, która mnie przekonuje do dania nowemu CoDowi szansy. Quote Link to post Share on other sites
Trapez Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 Ostatnio na Gametrailers pojawiły się gameplaye z singla BO i jak dla mnie miażdży on MoH i pozwoli szybko o nim zapomnieć. Nie obchodzi mnie w sumie czy fabuła będzie miała większy sens, czy przedstawiona historia mogła się wydarzyć czy też nie. Ważne aby dużo się działo i akcja sprawnie szła do przodu. Quote Link to post Share on other sites
Baker2222 Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 Wyciekla BETA Black Opsa na xboxa. Rzekomo wyciekła tez alpha na PC. Stronka z możliwością downloadu istnieje, na chomikuju automatycznie pojawiła się również taka opcja. Ehh, nie potrafią dopilnować takiego produktu. Quote Link to post Share on other sites
Zitos Posted October 23, 2010 Report Share Posted October 23, 2010 Ktoś już grał? Jak wrażenia? Quote Link to post Share on other sites
parkie Posted October 24, 2010 Report Share Posted October 24, 2010 Im bliżej do premiery, tym bardziej dni stają się dłuższe... Quote Link to post Share on other sites
FanatykAK Posted October 24, 2010 Report Share Posted October 24, 2010 Nie gorączkujcie sie tak. Wyjdzie kolejne, komercyjne g*wienko i wtedy wszyscy będą wielce zaskoczeni. A tryb z 1 pociskiem - cóż, żadna rewelacja, było to już w grach. Podsumowując - najprawdopodobniej wyjdzie podobny shit do Modern Warfare 2 tylko w zmienionej otoczce historycznej, kilkoma nowymi bugumi no i obowiązkowym strzelaniem przez ściany ( żeby wallhackerzy mieli prościej) i kolejnymi lvlami oraz perkami w multiku do nabicia i zdobycia ( żeby no-life'y miały cel w "życiu") :icon_razz2: I nie, nie jestem ani wojującym fanem MoH ani antyfanem CoD - sam w niego czasem grywam, ale nie podoba mi się kierunek w jakim idzie seria, oraz robienie z niej Mody na Sukces. Quote Link to post Share on other sites
parkie Posted October 25, 2010 Report Share Posted October 25, 2010 Nie podoba mi się twoje spojrzenie na grę. "Żeby wallhackerzy mieli prościej" ? Z tego co pamiętam to przez ściany murowane pociski nie przechodziły, logiczne chyba jest, że przez drewno i cienką blachę naboje będą przechodzić tak jak w realu. Zrobiłem 4 prestiże i wiem co mówię. Mode na sukces to przypomina nowy MOH, wszystko na siłę, byleby było. Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted October 25, 2010 Report Share Posted October 25, 2010 A ja mam 8 prestiżów w MW2 i się nie chwalę! Mam nadzieję, że ten cały system anty-cziterski to będzie coś, żeby się dało w S&D na hardcore grać bez cziterów :biggrin:. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
FanatykAK Posted October 25, 2010 Report Share Posted October 25, 2010 O ile pamiętam to był perk na podwyższoną przebijalność i wtedy do ciebie strzelali przez murek jak do kaczki. I tak- wallhakerzy to wykorzystują, niewiem jak w MW2 ale w MW haków jest tyle że masakra, zarówno na legalu jak i "legalnych inaczej" serwerach. Mówcie co chcecie ale Call of Duty do multi, tak by grało się przyjemnie, to się dla mnie skończył na części 2 - nie było głupich lvli, perków, unlocków itp. Wchodziłeś czasem dosłownie " z ulicy", wybierałeś klase z jakąś broniąi jazda. Teraz to co się porobiło to jest chore. Przez długi czas nie mogłem nabić powyżej 10 lvl bo cały czas trafiałem na 55 lvl które mnie zjadały, a miały mniejszy skill. Dlaczego? Bo mieli perki i unlocki. Dlatego jestem przeciwnikiem mieszania takich pierdół do FPS. Jak ktoś chce pichcić klase postaci wybierając skille, perki, bonusy i bronie z jakiegoś itemshopu niech sobie zagra w MMORPG albo coś. Tych rzeczy nie powinno być w shooterach. Ewentualnie, jeśli są już "złem koniecznym" to niech będzie tak to zrobione, żeby normalny gracz co dopiero zaczyna zabawe też miał szanse w walce. Trzeba coś robić z głową, a nie z d*pą. parkie - Nie musi ci się podobać moje zdanie. Niemniej jednak mamy konstytucyjnie zagwarantowaną wolność słowa, więc chyba mogę powiedzieć co myślę....czy nie? :dry: I spokojnie - widać po tobie że jesteś fanem CoD, ale nie musimy od razu mieć bojowego nastawienia do siebie z tego powodu. To co zrobili z MoH też m i się nie podoba. Powiem wam tak- mam nowoczesnego kompa, który pociągnie nawet Crysis na full detalach, ale im częściej widze co się robi z nowymi grami, tym coraz bardziej się przekonuje do starych produkcji. I w gruncie rzeczy na swoim kombajnie mam więcej "staroci" niż nowości. Być może nie ma super-duper graficznych bajerków, ale klimat i miodność gameplay'a w niejednym przypadku jest duuużo lepszy niż w przypadku najnowszych, rozdmuchiwanych na prawo i lewo "superpremier". Quote Link to post Share on other sites
parkie Posted October 25, 2010 Report Share Posted October 25, 2010 (edited) Silnik graficzny w porównaniu do medala (jak dla mnie) jest o niebo lepszy, nie lubię świecących diamencików :icon_razz2: Zresztą od kiedy wyszło MW wszystko robi się pod niego. Fanem coda jestem od 1 części, masz rację i item shopów nie ma w codzie i nie będzie;] Mi dużej trudności nie sprawiło nabicie pierwszych lvl'i , gdzie inni gracze mieli dużo dużo większe, nie zwracałem an to uwagi, bo liczyłem się ja, nie oni. System skilli, czy jak to nazwać te "dopalacze" mi się podoba, bo można robić ciekawe konfiguracje. Perki i unlocki nie dają zajefajnej mocy, w codzie liczy się refleks i dynamika z jaką opanujesz myszkę i monitor :cool: @grzechu (mogę?) Ja skończyłem z MW2 właśnie przez tych cziterów a to wszystko przez brak dedykowanych serverów.. W Black Ops'ie zapowiadają się bardzo dobre mody a zwłaszcza "one in the chamber" (dla nie będących w temacie ), także jeżeli kupisz nowego coda, to możemy się umówić na partyjkę :biggrin: Edited October 25, 2010 by parkie Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted October 25, 2010 Report Share Posted October 25, 2010 Ewentualnie, jeśli są już "złem koniecznym" to niech będzie tak to zrobione, żeby normalny gracz co dopiero zaczyna zabawe też miał szanse w walce. Trzeba coś robić z głową, a nie z d*pą. I w MW i w MW2 było kilka predefiniowanych klas, którymi można było spokojnie powalczyć z innymi graczami jak równy z równym. Było to więc zrobione z głową. Wiadomo jednak, że złej baletnicy... Quote Link to post Share on other sites
parkie Posted October 25, 2010 Report Share Posted October 25, 2010 Trzeba ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz grać, jeżeli chcesz reprezentować trochę wyższy poziom. Jak zaczynałem grać w Counter Strike'a to też robiłem takie :icon_eek2: jak inni gracze dokonywali cudów, lecz po pewnym czasie robiłem to samo. 3 lata pięknej gry. Quote Link to post Share on other sites
Trapez Posted October 26, 2010 Report Share Posted October 26, 2010 W MW2 jest tak, że użyteczne rzeczy czyli perk Sleight of hands czy giwery np. M4A1 lub Famas, a po chwili SCAR-H (jeśli wymienić same karabiny szturmowe) są dostępne na samym początku. Jedynie na zimnokrwistość trzeba trochę poczekać i na początku się obrywa od sprzętu latającego. Zrobiłem 9 prestiżów i jakoś nie miałem wielkiego dyskomfortu na początku każdego. Mam nadzieję, że BO będzie podobnie zbalansowane. Quote Link to post Share on other sites
Ohtar Posted October 26, 2010 Report Share Posted October 26, 2010 Zawsze można sobie barebones odpalić. Quote Link to post Share on other sites
FanatykAK Posted October 26, 2010 Report Share Posted October 26, 2010 Nath - ty mi nie wyjeżdżaj ze złą baletnicą. Grałem i gram nadal naprawdę dobrze - po prostu nie podobają mi się unlocki, perki i robienie klas - a je niestety trzeba robić, bo te defaultowe są kiepskie. Przykro mi, zdania nie zmienie. Tak samo nie podoba mi się automatyczne przywracanie hp - to jest jeszcze głupsze niż apteczki. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted October 26, 2010 Report Share Posted October 26, 2010 Nie chce mi się zaczynać flamewara, więc na zakończenie sprawy skilla powiem tak: Dla mnie dobrze gra ktoś, kto umie się znaleźć "na polu bitwy" w każdej sytuacji-także w takiej, w której ma g*nianą kombinację perki/broń/kstreaki. Z mojej prywatnej obserwacji (i długiej kariery w grach fpp online) wynika, że broń/perki mają niewiele wspólnego ze skillem. Ciągnąc offa: W MW i MW2 defaultowe perki były imho dobrze zrównoważone (zwłaszcza ten z MP5 w MW). O odnawianiu życia nie ma w ogóle co debatować-jest to głupie, podobnie jak głupi jest hud i ikonka że masz granat pod nogami, albo ilość amunicji która pozostała w magazynku, etc. Swego czasu fajnie to było rozwiązane w Urban Terror-lekką ranę można było zabandażować i w zależności od tego w co się dostało, tyle trwało bandażowanie i były potem różne konsekwencje (postać utykała po trafianiu w nogę, koszmarny recoil po ranie w rękę, etc.). Tytuły takie jak MW nigdy jednak nie pójdą w tą stroną-to są blockubstery, które mają czarować jak najszerszą publikę i przynosić milionowe dochody, nie zaś zadowalać garstkę malkontentów-pasjonatów realizmu (dla nich jest Arma :D) Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted October 26, 2010 Report Share Posted October 26, 2010 Od tego jest hardcore. Co nie Gekciu? Kiedyś się fajnie grało w MW2, teraz to nie ma co gry włączać. Broń nie jest zrównoważona. UMP, SCAR, ACR... Zero odrzutu. Pamiętam jak na Wasteland w MW2 USP + moc obalająca + hardcore = one shot, one kill z całej mapy. Z tego bez problemu do choppera dochodziłem. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Baker2222 Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 MW2 to multiplayerowy nie wypał jak dla mnie, a grałem w niego sporo. Mistrzostwem jest CoD4 jak na razie :)) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.