blee Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 W środę 20 września zamówiłem u nich DPM i jakas kamizelkę. Niestety niezbyt idzie im realizacja zamówienia. Po ponad tygodniu dostałem wiadomość , iż brakuje im danego asortymentu w magazynie WOW!! To na drugi dzień się nie dało ?? Lekko wku*** wykonałem telefon a pan mi odpowiada że były problemy na granicy i jutro dostaną i zaraz mi wyślą. .No dobra myśle sobię szit happens. We wtorek nie przyszło.. wysyłam mejla ,żeby dowiedziec sie co znowu. Sytuacja sie powtarza.Nie wiem więc co mam myśleć o tak nierzetelnej firmie, która ewidentnie olewa swojego klienta. Najbardziej rażące jest to ,że to ja muszę się sam dowiadywać co jest z moim zamówieniem. Na miłość boską to karygodne.Teraz dostałem w mejlu link do anulowania zamówienia (sami sugerują klientowi co ma zrobić ;p) ale nie ja jeszcze poczekam... no bo szit happens a DPM jest naprawdę ładny ;p CDN. Link to post Share on other sites
szmerglu Posted October 5, 2006 Report Share Posted October 5, 2006 Sprawdz czy antyspam nie wywala naszych wiadomosci systemowych ktore sa wysylane co 4 dni 8) Powiadomilismy juz administracje na temat podgladu zamowienia oraz stanu w jakim znajduja sie dane produkty (dostawa w drodze, chwilowo niedostepny, czeka na dostwe). Powinno to ulatwic zycie zarowno klienterii jak i nam :wink: Przypominam ze jestesmy tak jakby filia niemieckiego rangera i sprowadzamy wszystko z zagranicy :( PS Co do tego DPM'a to rzeczywiscie shit happens gdyz byl na fakturze z dostawa a niemcy sie pomylili i nie wrzucili nam do kartonu :evil: Link to post Share on other sites
markos92 Posted October 6, 2006 Report Share Posted October 6, 2006 Zamowilem ostatnio u nich mundur i zaplacilem 129,70zl (bezposrednia wplata na konto bankowe) dostalem po 15dniach i jeszcze z paragonem na ktorym powinno byc 129,70 a tu 79,00zl. Nie wiem czy im sie to tylko pomylilo czy mnie w babuko zrobili. Probowalem to jakos wyjasnic ale nieodbieraja telefonu i e-mail'ów. Po prostu gropka fanatykow militarii, którzy nie znaja sie na interesach... Link to post Share on other sites
Kantek Posted October 6, 2006 Report Share Posted October 6, 2006 Chusta + mundur we flecktarnie zamówiony na początku wakacji doszedł na początku września. Link to post Share on other sites
azziz Posted October 7, 2006 Report Share Posted October 7, 2006 Czytam ten wątek o sklepie i nagle dzwonek do dzwi. "Dziędobry paczka do pana". Paczka z logo rangera :D a w środku to co chciałem. Od momentu dostania maila ze paczka wysłana mineło dwa dni więc ok. Fakt ze trzeba czekać te pare dni na realizacje ale przynajmniej tego nie ukrywają. Jedyny minus to to ze do pudełka była przyklejona guma do żucia :| (gdzie ta poczta te paczki przechowuje... w parku pod ławką?) Link to post Share on other sites
szmerglu Posted October 7, 2006 Report Share Posted October 7, 2006 Zamowilem ostatnio u nich mundur i zaplacilem 129' date='70zl (bezposrednia wplata na konto bankowe) dostalem po 15dniach i jeszcze z paragonem na ktorym powinno byc 129,70 a tu 79,00zl. Nie wiem czy im sie to tylko pomylilo czy mnie w babuko zrobili. Probowalem to jakos wyjasnic ale nieodbieraja telefonu i e-mail'ów. Po prostu gropka fanatykow militarii, którzy nie znaja sie na interesach...[/quote'] Emaile odbieramy i odpisujemy...A co do telefonu to nam tepsa zrobila kawal i nie mielismy od poniedzialku do czwartku dzialajacego lacza. Jesli jest nadplata za ciuchy to kasa wroci na konto i z tym problemu nie ma (no chyba ze szef sobie wyjedzie to wtedy moze troszke potrwac :evil: ). A to ostatnie zdanie moznabylo sobie odpuscic gdy sie nie wie nic o firmie oraz osobach tam pracujacych 8) Wszystko jest wyjasnione w "Waznych informacjach" ale co ja sie bede rozpisywal... 80% klientow ma do nas pretensje tylko za to ze oni sami nie potrafia czytac :| 20% to nasza wina... Link to post Share on other sites
julce Posted October 10, 2006 Report Share Posted October 10, 2006 Nie polecam sklepu. Zamowilem sobie od nich kilka rzeczy i poprosilem o kontakt w sprawie terminu realizacji. Mailowalem i dzwonilem gdyz potrzebowalem tego sprzetu w przeciagu 5 dni. Dwa dni zajelo mi nawiazanie kontaktu - dowiedzialem sie ze dostepne na te chwile maja jedynie plecka i karimate, reszte trzeba scignac z zagranicy. Gdybym sam nie dzwonil nigdy bym sie nie dowiedzial kiedy maja zamiar to wyslac (mialem wczesniej taka sytuacje). Poprosilem o wyslanie plecaka i karimaty i skasowanie reszty zamowienia. Do czwartku mialem te rzeczy u siebie, jednak plecak przyszedl bez szelek mimo, ze na stronie stoi jak byk "z tyłu szelki z regulacją długości". Musialem szelki kombinowac w ostatniej chwili. W miedzyczasie zamowilem inne potrzebne sprzety (ktorych nie bylo w ranger) w sklepie www.specshop.pl. We wtorek rano. W srode kolo poludnia kompletna przesylka dotarla do mnie. Wlasnie poslalem maila z informacja do ranger, ze plecak bede reklamowal. Zobaczymy jak to sie uda zalatwic. Link to post Share on other sites
szmerglu Posted October 10, 2006 Report Share Posted October 10, 2006 Bezproblemowo 8) Poprostu go odeslij. Wszystko masz wytlumaczone w waznych informacjach. Gdzie tez jest napisane ze termin wysylki paczki moze wyniesc nawet i 10 dni... Link to post Share on other sites
julce Posted October 10, 2006 Report Share Posted October 10, 2006 nie termin realizacji mnie martwi ale to, ze nielatwo sie skontaktowac, zeby go poznac. Dodatkowo w punkcie reklamacje mamy: Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt Firmy FHU Victoria Rangershop.pl nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia. A ja, ze wzgledu, ze dostalem towar inny niz zamowiony, placic za jego wysylke zwrotna nie chce Link to post Share on other sites
szmerglu Posted October 10, 2006 Report Share Posted October 10, 2006 Ciekawe jak nie mogles sie z nami skontaktowac ?? :D jesli dzwoniles miedzy 18 a 9 rano to napewno :wink: Na przyszlosc - najlatwiej i najszybciej jest sie kontaktowac przez GG. Niestety mamy ogrom pracy i deficyt pracownikow - dokladnie 2 ;] mnie i kolezanke + szef (ale dopiero od 16; czyli 2 godziny). Wiec nie jestesmy w stanie przegladac caly czas zamowien ktorych wchodzi 50 dziennie 8) i kontaktowac sie z wlasnej inicjatywy - poprostu nie mamy czasu. Termin realizacji jest okreslony - okolo 10 dni (nie tyczy sie to demobili). Skoro nie chcesz placic za przesylke to trudno :mrgreen: ale przeciez jest jeszcze taka opcja jak - napisanie na formulazu zwrotu ze zyczy sobie Pan zwrotu za przesylke gdyz wyslano Panu wadliwy towar. Proste nie ?? :wink: Tego wszystkiego bys sie dowiedzial w 5 minut a moze nawet i wiecej gdybys sie ze mna skontaktowal na gg. Najzabawniejsze jest to ze zamiast teraz odpoczywac w domku to robie cos czego w sumie nie musze :F Wszystko da sie zalatwic bezproblemowo i spokojnie :mrgreen: wystarczy tylko chciec. PS To co zamawiales przyszlo dzisiaj w dostawie mimo ze zostalo anulowane :| zabawne nie ? Pozdrawiam Link to post Share on other sites
Jodi Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 Dobry kontakt, ale paczki dochodzą po 3 tygodniach od zamówienia :? Link to post Share on other sites
krzeselko Posted October 26, 2006 Report Share Posted October 26, 2006 Ja zamówiem po raz pierwszy ubrania z demobilu. Kontakt ze sklepem bardzo dobry, szybka wysyłka, ale jak zobaczyłem co dostałem to tak. W kurtce, w kieszeniach były jakieś śmieci i wypalone papierosy, a na spodniach było niestarannie zaszyte jakieś rozciencie. Że są sprane i troche przetarte to sie nie czepiam, bo w końcu używane, ale mogliby sprawdzać co sie w kieszeniach znajduje, a nie przysyłają ze śmieciami. Oprócz tego sklep bardzo dobry. Link to post Share on other sites
Kychu_sxe Posted October 28, 2006 Report Share Posted October 28, 2006 No ja zamówiłem mundur za ponad 100 zł , wpłaciłem kase na konto(w poniedziałek) i czekam, mejle ponaglajace nic nie daja, panowie zasłaniaja sie punktami z regulaminu, które nie istnieją, a wystarczyło napisać na stronie, że produkt bedzie dostepny za x dni. Nierzetelny sklep. Duży - Link to post Share on other sites
szmerglu Posted October 29, 2006 Report Share Posted October 29, 2006 No ja zamówiłem mundur za ponad 100 zł , wpłaciłem kase na konto(w poniedziałek) i czekam, mejle ponaglajace nic nie daja, panowie zasłaniaja sie punktami z regulaminu, które nie istnieją, a wystarczyło napisać na stronie, że produkt bedzie dostepny za x dni. Nierzetelny sklep. Duży - Prosze przeczytac jeszcze raz 8) Jest tez wzmianka o tym iz 90% produktow jest sprowadzanych na zamowienie z zagranicznych magazynow. Przez co jest niemozliwe trzymanie w 100% aktualizacji dostepnosci produktow :( Niestety jeszcze przez pol roku tak bedzie :( ale potem otwieramy wiekszy sklep - a co za tym idzie wiekszy magazyn :twisted: Link to post Share on other sites
Ruryk Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 A ja zamówiłem w piątek po południu spodnie z demoblilu...potwierdzenie zakupu dostali dopiero w poniedziałek..ale jak się to mówi "cierpliwość to cnota"...paczka z logo ranger shopu przyszła w środe a w środku było dokladnie to czego oczekiwałem i w stanie praktycznie idealnym...Ode mnie + bo wszystko odbyło się sprawnie =] Pzdr Sheriom :* Link to post Share on other sites
killerekpl Posted November 8, 2006 Report Share Posted November 8, 2006 U mnie wygladalo to tak: 1 listopada zamowilem towar, an drugi dzien rano juz byl status "realizowane". I tak do dzisiaj. Minal tydzien to napisalem do nich na gg ( za kontakt +), z czego okazalo sie ze nie ma jednego produktu. Zaproponowano mi zrezygnowanie z tego produktu,a zamowienie wysla wczesniej - No i tak zrobilem. Szkoda tylko ze nie wyslali maila z powiadomieniem ze nie maja tego produktu aktualnie... (z czego maly -). Dobrze ze jestem czlowiekiem cierpliwym ;] Bez wiekszych problemow Link to post Share on other sites
skorek Posted December 13, 2006 Report Share Posted December 13, 2006 Witam 1 zamowienie czekalem 3 tygodnie, tlumaczyli sie, ze czegos im brakowalo i trzeba czekac na towar ... kiedy dostalem paczke (zamawialem kurtki) patrze przymierzam a tu jakas chinska podrubka "Mil-Spec" zle uszyta jakas podrobka, oddalem rzeczy na pieniadze czekalem 16 dni ... 2 zamowienie bylo 23 listopad przyszlo 12 grudnia ... zenada, ale tym razem przyszlo wszystko (mundury) w dobrym stanie. Ogolnie bylo to moje 3 zamowienie na rangershop.pl, za pierwszym razem bylo wszystko ok ale kidey 2 nastepne zamowienia zabralem przelewem to firma sie nie spieszyla. Moral z tego taki nie robcie przelewow bo kiedy ta firma ma kase to nic nie robi a kiedy nie maja to jest wszysko szybko. Ogolnie daje duzy - Pozdrawiam i nie polecam Skorek Link to post Share on other sites
szmerglu Posted December 13, 2006 Report Share Posted December 13, 2006 Generalnie to i tak sie czeka czy zrobiles przelew czy tez nie. A czego sie spodziewales ?? oryginalne M65 kosztuja około 500zł a Milspec 266 zł (tyle co demobil) Pan natomiast zamowil wlasnie tanią podróbke za niecałe 200zł :P a nie MilSpec... Na stronie jest napisane iz termin zwrotow oraz wymian to okolo 14 dni :) Co do demobili to nie od dzis wiadomo ze trzeba troche poczekac :( Pozdrawiam Link to post Share on other sites
Lajon Posted December 22, 2006 Report Share Posted December 22, 2006 Zamówienie poszło 6 grudnia, do tej pory paczka nie przyszła, ba, nawet jej jeszcze nie wysłali. Pozostawię bez komentarza. Link to post Share on other sites
szmerglu Posted December 22, 2006 Report Share Posted December 22, 2006 Zamówienie poszło 6 grudnia, do tej pory paczka nie przyszła, ba, nawet jej jeszcze nie wysłali. Pozostawię bez komentarza. Zamowienie poszlo do realizacji 8.12.2006 zamowiles demobil Dni pracy w okresie świątecznymUwaga! Informujemy iż zamówienia złożone od dnia dzisiejszego tj 20.12.2006 realizowane będą po 2.01.2007 Związane jest to z przerwą świąteczną /23.12 - 26.12 2006/ oraz koniecznością przeprowadzenie inwentaryzacji w dniach 27.12 - 02.01.2007 Pierwszym dniem roboczym z wysyłką paczek po świętach będzie więc 2.01.2007. W razie pytań prosimy o kontakt z nami. Realizacja rzeczy demobilowych wynosi średnio 14 dni ;-) Mowiac krotko - sobie wybrałeś moment by zamowic demobil :???: Link to post Share on other sites
Lajon Posted December 23, 2006 Report Share Posted December 23, 2006 "Sobie" wybrałem na początku grudnia, żeby prezent nie miał problemów z dotarciem przed Wigilią. Wasz czas reakcji, czyli przyjęcie zamówienia wynosi tyle, ile zwykle sklepowi zajmuje wysłanie towaru. Nie wiem, ile osób pracuje u was w sklepie ale gdybym ja zarządzał tym burdelem na kółkach to bym wysłał po pierwsze przeprosiny a nie wysilał na tłumaczenia. Zamówienie jest do anulowania, skończyła mi się cierpliwość. Link to post Share on other sites
szmerglu Posted December 23, 2006 Report Share Posted December 23, 2006 A regulamin czytales zanim dokonales zakupu - jest wzmianka o tym ile wynosi wysylka ;) pracuje az 4 :) a towar jest Sprowadzany na zamowienie... Co oznacza ze nie mamy go na miejscu ;) Magazyn w Polsce bedzie otwarty w lutym PS wyslij maila o anulowaniu zamowienia Link to post Share on other sites
Horst Posted January 13, 2007 Report Share Posted January 13, 2007 Kupował ktoś z Was ciuchy we flecktarnie z rangershopu? W jakim są stanie? Link to post Share on other sites
sirrafael Posted January 13, 2007 Report Share Posted January 13, 2007 A jakie mogą być? Podzielone na te z demobilu oraz na nowe... Link to post Share on other sites
szmerglu Posted January 13, 2007 Report Share Posted January 13, 2007 Kupował ktoś z Was ciuchy we flecktarnie z rangershopu? W jakim są stanie? z flecktarnami roznie bywa - demobil to ruletka ;-) Link to post Share on other sites
Recommended Posts