Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] M4/M16 [G&P]


Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jak zwał tak zwał, do G&P wsadzenie 130 na stocku to już duże ryzyko, a jak chcesz mieć to 550fps to pewnie 140 będzie trzeba wsadzić, ergo ani buda gb, ani zęby, ani silnik tego nie wydolą, o tłoku i reszcie nie wspominam.

Link to post
Share on other sites

 

 

 

 

 

 

Zębatki (399 zł)- http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=4945Tłok (99zł ) - http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=4518Prowadnica sprężyny (34,90) http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=5034Sprężyna (59zł ) - http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=882Zestaw cylindra bore-up systema (373zł) - Nie mamy ich na stronie ponieważ są przeznaczone do replik które sa na serwisie. Okablowanie (44zł)- http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=3951

Mosfet (199zł) - http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=4178

Prec lufa. 6.03 Prometheus

Gumka Systema Energy czarna

I przy takiej konfiguracji napwno bedziesz mial 550 fps, jedyny minus to gearbox ktory nie wytrzyma takiej sprezyny na dluzsza mete dlatego trzeba wliczyc jeszcze koszt gearboxa firmy Retro arms 480 zl pociagnie sprezyne m170 na auto i nie peknie

Akumulator (128zł) - http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=54

Mozna jeszcze prec lufele z pdi zalozyc 6.01 ppowinnismy wtedy wyciagnawyciagnac 590 fps +

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Czy te repliki czymś się różnią? A jak tak to znacząco?

http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_241_45&products_id=2061&name=G&P_-_USMC_M4A1_Fixed_Stock_-_GP282

http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=5519

http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=5313

 

Zasadniczo jestem początkujący, szukam czegoś taniego i dobrego.

I czy do tej pierwszej wejdzie taka bateria: http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=12185

Link to post
Share on other sites

Środkowy ma ten system blowbacka, poza tym raczej nie będzie różnic (no, może jeszcze mają inne silniki).

 

Do stałej kolby wejdzie praktycznie każda bateria. Niemniej jednak opłacalność zakupu tego konkretnego pakietu jest mocno wątpliwa...

Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Jakoż jest to mój pierwszy wpis na tym forum chciałbym najpierw przywitać się i pozdrowić wszystkich jego użytkowników. Zwracam się do Was Panowie i Panie z prośbą o pomoc ponieważ im dłużej czytam to forum i przekopuję liczne tematy dotyczące interesujących mnie replik mam coraz większy mętlik w głowie i to co wcześniej wydawało mi się oczywiste po chwili już takie nie jest. Może od początku. Wcześniej przez długi czas "bawiłem się" w paintball. Niestety musiałem przerwać na dłuższy czas przygodę z tym sportem i teraz wreszcie mam możliwość powrotu do zabawy w strzelanie z tym, że chciałbym żeby był to sport trochę bardziej na poważnie stąd decyzja o wejściu w środowisko ASG. Przez ostatnie dwa tygodnie przekopywałem się przez wiele tematów i postów zamieszczonych na tym forum. Czytałem i oglądałem recenzje replik. Jednakże tak jak wcześniej napisałem im dłużej się zastanawiam tym głupszym się staję :icon_neutral: . Mój budżet na 2500 zł ewentualnie 2000 plus upgrade części. Poniżej zamieszczam linki do replik które wpadły mi w oko.

 

http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_241_45&products_id=9117&name=ASG_/_G&P_-_LMT_Defender_2000_-_Czarny_-_Proline_-_16826

 

http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=3908

 

http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=4936

 

http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=5174

 

http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2270

 

http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=4882

 

http://www.specshop.pl/product_info.php?manufacturers_id=92&products_id=2061&name=G&P_-_USMC_M4A1_Fixed_Stock_-_GP282

 

Przepraszam za tą litanię :icon_biggrin: ale inaczej się nie dało. Z góry dziękuję za pomoc.

Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem G&P robi jedne z najlepszych replik Emek na rynku i jak najbardziej zasługuje na miano repliki I Klasy. Używałem przez kilka miesięcy chińską replikę z firmy Specna Arms a teraz mam G&P. Moim zdaniem SA do pięt nie dorasta G&P. Ma kilka drobnych niedociągnięć, ale każda replika wyciągnięta z pudełka wymaga drobnego wkladu. W chińczyku pokroju Cyma, SA itp. trzeba multum części powymieniac żeby dobrze chodził, a w rezultacie będziemy dalej mieli słabe body. Kiedyś i ja myślałem że nie warto dopłacić do markowej repliki, ale jak to mówią oszczędny płaci dwa razy. Właściwie nowe SA sprzedałem za około 300 zł i moim zdaniem jest tyle warta i kupiłem markowa replikę G&P.

Link to post
Share on other sites

Czyli ile trzeba dołożyć do Specny, by zbliżyła się osiągami i niezawodnością do G&P ?

Ile kosztują te małe niedociągnięcia w G&P ?

 

 

Jeśli chodzi o SA to jest o nim osobny temat:

http://forum.wmasg.pl/topic/139509-m-ki-specna-arms/

 

Z mojego doświadczenia z chińskim M4 żeby SA była jakością zbliżona do G&P to do wymiany jest cały środek, a wtedy koszt takiej repliki przekroczy cenę G&P. Do wymiany: silnik (to jakiś no name, który wyżej jak M120 nie pociągnie), styki, kable(najtańsze aluminiowe druty), tłok z głowicą, głowica cylindra, dysza, prowadnica sprężyny w tym bajeranckim systemie Enter & Convert nie jest łożyskowana, a inna nie podejdzie i jesteśmy skazani na stockową. Sprężyna brzęczy jak opętana przy każdym strzale, w gearboxie nie ma grama smaru, a w moim egzemplarzu na zębatkach była 1 podkładka(na zębatce silnikowej). Poza gearboxem nie jest lepiej, komora HU, gumka i lufa też do jakością nie grzeszą. Body niby spasowane, ale każde dotknięcie i schodzi farba, kolba ma straszne luzy, piny i śrubki zaraz się wyrabiają(np. przy rozbiórce mojej M4 rozleciały się śrubki chwytu pistoletowego i musiałem kombinować, dorabiać). Osobiście zacząłem tuning SA, ale w pewnym momencie się opanowałem, bo koszty zakupu repliki (a kupowałem ją w czasie, gdy dolar stał nisko i dałem za nią coś koło 600 zł) i części zaczął przekraczać koszt G&P.

 

Jeśli chodzi o G&P to w każdym modelu M4 tej firmy już po wyciągnięciu z pudełka mamy fenomenalnie spasowaną, bez żadnych luzów, z idealnie wypodkładkowanym gearboxem replikę. Jakość części stoi na najwyższym poziomie. W sumie to poza wymianą gumki HU i dokupieniu baterii na starcie nie trzeba nic robić. Jeśli chcemy przez długi czas nie zaglądać do repliki to można ją trochę dopieścić. Ja w swoim egzemplarzu na starcie wymieniłem: kable na silikonowe modelarskie, tłok na niebieski SHS z pełną szczęką stalową, głowicę tłoka na SHS aluminiową łożyskowaną, prowadnicę sprężyny na łożyskowaną, zębatki na Ultimate(tylko dlatego że kupiłem je do SA), sprężynę na Guarder SP120, gumkę HU na czarną Systemę. W planach jeszcze mam montaż Sorbopadu na głowicy cylindra(już zakupiony, ale nie mam zbytnio czasu na rozbiórkę mojej Emki). Teraz mam replikę, która nie wymaga żadnego wkładu przez bardzo długi czas. Wygląd ma fenomenalny i w żaden sposób nie można jej porównać do replik produkcji chińskiej. Co do elementów body nie można nic G&P zarzucić, wiele elementów wykonanych jest ze stali, która jest oksydowana, a nie malowana. Jestem przekonany, że warto jest dopłacić do takiej repliki, która posłuży nam wiele lat.

Link to post
Share on other sites

Tak więc przymierzam się do zakupu tego M4 za 1600zl mając budżet w wysokości 2000zl i teraz pytanie co warto w tej cenie zakupić od razu z repliką? magi planuje jak na razie Stanagi po 25/27zl na miejscu mam do kupienia nówki od boyc'a metalowe czyli zostaje 300zl do tego składam się z kumplem na ładowarkę Imax B6 po 80zl, + na miejscu mam możliwość kupna lipoli tuningy po 40/50zl za sztukę mam zamiar zakupić dwie więc zostaje 160zl co warto by za tyle kupić do repliki? Ewentualnie dołożyć i kupić koli eotecha jakiegoś? a i zapomniałem o gumce systeme czarną.

http://asgshop.pl/sk...ukt.php?id=4882

Edited by Ardici
Link to post
Share on other sites

Można pokusić się na wymianę gumki HopUp na czarną Systeme, ale fabryczna też znośnie podkręca. Jeśli nie chcesz tracić gwarancji to więcej nic nie zrobi. Kilka postów wcześniej pisałem co można wymienić żeby dopieścić G&P, ale bez rozbiórki gearboxa się nie obejdzie. Na pewno do wymiany jest wtyczka zasilająca na baterii na mini T-connect (patent G&P i ciężko dostać) lub lepszym rozwiązaniem będzie wymiana obydwu wtyczek na zwykły T-connect. Ogólnie do żadnego G&P nie ma potrzeby strasznie inwestowac.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...