miloslupsk Posted January 22, 2009 Report Share Posted January 22, 2009 King Arms jest spoko. Promyk też daje radę. Jakiej byś nie założył będzie dobrze. Tyle, że do Promyka będziesz musiał przełożyć pokrętła od swojej starej komory. W KA masz już wszystko kompletne. Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted January 23, 2009 Report Share Posted January 23, 2009 King Arms- miałem, polecam. A tak poza tym to już o tym było... Quote Link to post Share on other sites
TBM Posted January 23, 2009 Report Share Posted January 23, 2009 wewnętrzny plastik ma haczyk który wchodzi w metalową skorupę i trzyma bebechy. I to mi się ułamało. I to w obydwóch magach. Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted January 23, 2009 Report Share Posted January 23, 2009 Komora KA, a jak w stockowej komorze masz czarne pokrętła to tylko KA, mój kolega kupił przy czarnych komore z promyka i hopke reguluje uderzając śrubokrętem bo tak ciasno spasowane, może to być tyklko u niego ale chyba nie warto się szczypać z powodu 10zł. Odsyłam do kolegi Maaru. Quote Link to post Share on other sites
Dzwonek Posted January 23, 2009 Report Share Posted January 23, 2009 Nie wiem czy tego jużnie było, ale czy próbował ktoś montować do swojego G&Powego M4 takie coś ? : http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i..._cat_GP%20Parts Bo teoretycznie to ma wejść, ale jak widzę u siebie tylko wąziutką szczelinę między gearboxem a body, to nie chce mi się wierzyć, że to by weszło :/ Quote Link to post Share on other sites
yery Posted January 23, 2009 Report Share Posted January 23, 2009 przyłaczam sie do pytania i czy takie cos da sie kupic na polskich stronach.. Quote Link to post Share on other sites
Br0QL Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 Jak otwierałem m4 z najnowszej serii to zauważyłem, że ten plastikowy haczyk już mam zamontowany. Zamontowanie blaszki na pewno nie sprawi problemów, wydaje mi się, że klapka też będzie pasowała, tylko, że nie będzie jej można zamknąć ze względu na odwzorowanie tego czegoś co trzyma ją zamkniętą w ostrym odpowiedniku. Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 Tak, imitacja zamka jest z cieniutkiej blaszki, spokojnie się zmieści. I rzeczywiście, klapki nie da się wtedy zamknąć, bo jej zatrzask jest za gruby (w oryginale zamek ma wklęśnięcie, w replice nie da się tego niestety zrobić z powodu cylindra). Ale to chyba żaden problem, bo podczas strzelania klapka i tak powinna być otwarta, nie? :) Quote Link to post Share on other sites
Dzwonek Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 (edited) Dzięki za odpowiedzi, bo właśnie takiego czegoś szukałem, a i tanie jest. Napisałem do WGC, kiedy się spodziewają mieć to na stanie, bo produkt bardzo interesujący jako ciekawostka do repliki :P P.S. Troche dziwne, żeby G&P zrobiło taką klapkę nie przystosowaną do swoich replik, może jednak jest tam coś (jakiś myk), żeby to zamknąć, ew. można poeksperymentować z magnesem. Edited January 24, 2009 by SzymonDzwonczyk Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 Nie chodzi o to, ze coś jest niedopasowane. G&P po prostu zrobiło dokładną replikę :) Zatrzask klapki jest taki jak w oryginale - duży i gruby. Niestety zamka nie da się zrobić takiego jak w ostrej eMce (nie w klasycznym AEGu ). Dla mnie rozwiązanie git, bo i tak zawsze latałem z otwartą klapką, a przynajmniej wygląda to tak jak powinno. Quote Link to post Share on other sites
I3ongo Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 no tylko trochę szkoda, że nie ma opcji w Polsce kupić. Swoją drogą, który RIS ma lepszą jakość, oryginał z G&P czy zestawik Guardera z np. asgshopu? Quote Link to post Share on other sites
Br0QL Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 (edited) Mógłby mi ktoś powiedzieć jak zdjąć całą kolbę z m4a1? Chcialbym zamontować uchwyt do zawieszenia, ale nie wiem jak się za to zabrać. :???: Edited February 1, 2009 by Br0QL Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 Najpierw musisz zdjąć "dupkę" z prowadnicy kolby. Nie jestem na 100% pewien jak jest ona montowana w G&P, ale pewnie tak jak w ICSie jest od spodu unieruchamiana śrubką. Jak odkręcisz i zdejmiesz tą zatyczkę prowadnicy to w środku rury masz śrubę. Odkręcasz ją i tyle. (oczywiście zeby zobaczyć i odkręcić tą pierwszą śrubkę musisz najpierw ściągnąć kolbę z prowadnicy) Quote Link to post Share on other sites
Primson Posted February 8, 2009 Report Share Posted February 8, 2009 Czesc, czy do M4/M16 bedzie pasował fornt grip/kolba SL od np. boyi/JG? Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted February 9, 2009 Report Share Posted February 9, 2009 Do I3ongo. Widzę, że masz jakiś wielki kłopot z tym, że zadaję pytania, których Ty najwyraźniej nie jesteś w stanie zrozumieć. Potrzbuję rady i tylko dlatego wkleiłem tego samego posta do trzech różnych tematów, o czym zresztą na końcu zaznaczyłem, w związku z czym godzę się, że któryś może być usunięty przez admina - potraktowany jako "nie na temat". A nas mało interesuje co gdzie zazaczasz. Takie działanie jest traktowane jako spam i następnym razem będzie ban. Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted February 9, 2009 Report Share Posted February 9, 2009 Primson- pytałem na taiwanie czy pasują te z p&j konwersje, powiedzieli że raczej tak, ale najlepiej przywieść karabin by sprawdzili czy na pewno pasuje Quote Link to post Share on other sites
Guest Dawid4009 Posted March 9, 2009 Report Share Posted March 9, 2009 (edited) Ja mam pytanie odnośnie wersji M4 G&P special operation, dokładnie takiej: http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=1747 czy jest możliwość zamontowania lufy zewnętrznej? Po usunięciu tłumika wystaje lufa wewnętrzna. Czy może lepiej kupić od razu wersję z lufą, a tłumik dokupić z czasem? Nie jest mi niezbędny, po prostu podoba mi się ten model.Dopiero zaczynam przygodę z ASG, więc nie wiem czy takie zabiegi są możliwe w każdej replice czy nie. Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam Edited March 9, 2009 by Dawid4009 Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted March 9, 2009 Report Share Posted March 9, 2009 Czesc, czy do M4/M16 bedzie pasował fornt grip/kolba SL od np. boyi/JG? Pisałem już o tym, ale widać problem jest z czytaniem. Mam fronta PJ, risy trzeba było lekko piłować, aby weszły. Kolbe mam SF Boyi'a. Weszła bez problemów. Quote Link to post Share on other sites
ChudyBSASG Posted March 12, 2009 Report Share Posted March 12, 2009 Witam! Właśnie jedzie do mnie m4a1 firmy G&P z asg shopu :). Co powinienem wymienić na samym początku? Domyślam się, że lufę i gumkę. Czy obie te części z systemy będą ok? Czy wiecie może jak wygląda sprawa komory HU w najnowszych modelach?(padło w tym temacie już takie pytanie kilka stron wcześniej, jednak nikt nie odpowiedział:P) Opłaca się wymienić na KA? I jeszcze jedno- co musiałbym wymienić, by nie tracić zbytnio rofa i żeby się nie posypało przy wymianie sprężyny m120? Za wszystkie odpowiedzi dziękuję. Quote Link to post Share on other sites
Apluto Posted March 12, 2009 Report Share Posted March 12, 2009 Mam starą i nową komorę HU. O ile starą mam zamiar wymienić na KA, to nowa komora HU działa bez zarzutów. Myślę, że nie warto jej wymieniać, przy lufie 300mm, sprężynie M120 promyka(8k przebiegu), zestawie cichych głowic systemy i czerwonej gumce madbull, wyszło mi 415fps. To znaczy, że komora zapewnia dobrą szczelność. Wcześniej była gumka HU systemy i wyszło 20fps mniej, więc systemę najlepiej doszczelnić taśmą teflonową. Wcześniej sprężyna siedziała w starej wersji G&P na stokowych częściach i po 8k kulek nie zauważyłem znaczących oznak zużycia. Wnioski: 1. Nie wymieniaj komory HU. 2. Wymień gumkę HU. Systema jest dobra, ale lepiej zrobić na niej teflonfix. 3. Na lufy G&P nie narzekałem, ale zawsze warto wymienić. Słyszałem, że systema jest dobra. 4. Przy wymianie na m120 nic nie musisz wymieniać(głowicy tłoka również). 5. Silnik G&P jest na tyle mocny, że mi na powyższej konfiguracji z mosfetem Gate wyszło 18/19 kulek na sekundę, na baterii NiMH 8.4V 2200mAh G&P. Bez MOSFET wyjdzie niewiele mniej. Mierzone chronometrem Madbull. Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted March 12, 2009 Report Share Posted March 12, 2009 ad1. do wymiany, na starej komorze pluł kulkami na kilkanaście metrów ad2. jak kupisz komore z KA i gumke systemy to nie wiem cy bedzie miejsce na teflon, u mnie bez jest sasnie ciasno spasowane Quote Link to post Share on other sites
Pykus Posted March 13, 2009 Report Share Posted March 13, 2009 U mnie przy komorze KA, teflonixie (na którego jest jednak miejsce), m120 Guardera, 510 Systemy i głowicy tłoka DF (stara pękła) wychodzi 441-447fps... Na pewno warto wymienić gumencje i komorę - uzyskamy lepszą powtarzalność i większego fpsa. Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted March 15, 2009 Report Share Posted March 15, 2009 Witam mam pare pytań odnośnie repliki M4A1 G&P,posiadam jak narazie stockowa wersje i narazie tak zostanie (poza może wspomnianymi wcześniej zmianami typu preclufa i gumka) ale do rzeczy,czy u was chwyt przedni także ma odrobinę luzu i czy ktos próbował to zniwelować (mnie to trochę denerwuje) i czy magazynki(mam CA) muszą mieć tyle luzu,napisze z góry ze już mają naklejoną taśmę,może jakieś innej firmy nie latają,i jeszcze jedno a minowicie o rozbieranie calej repliki,przeszukalem forum i nic sensownego nie znalazłem o rozbieraniu konserwacji składaniu owej repliki(napisze tylko ze mam smykałke w kierunku mechaniki także takie prace jak wymiana lufy ,gumki czy doszczelnianie chcialbym sam wykonać) także bardzo bym był wdzięczny za jakieś linki,prady itp. a i jeszcze jedno w przyszlośći planuje zakup kolimatora walther i tu pytanie czy montaż bezpośrednio na szynie czy na rączce poprzez dodatkową szyne co jest lepszym rozwiązaniem pozdro mxsebek Quote Link to post Share on other sites
Dzwonek Posted March 15, 2009 Report Share Posted March 15, 2009 Luz w chwycie przednim można zniwelować naklejając trochę taśmy na te rowki, w które wchodzi "zębatka" to trzymająca. Replikęrozbierasz wybijając dwa piny (te większe), wtedy już możesz wyjąć całą lufę i komorę (uważaj na sprężynkę odpychającą komorę w strone gearboxu, często się gubi, choć nie wiem do czego jest potrzebna). Co do kolimatora, to chyba montaż bezpośrednio na szynę jest najlepszy. W końcu po co dodawać jakieś zbędne części, skoro można zamontować normalnie. Co do rozbierania, popatrz jeszcze tu: http://www.mechbox.com/ Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted March 15, 2009 Report Share Posted March 15, 2009 (uważaj na sprężynkę odpychającą komorę w strone gearboxu, często się gubi, choć nie wiem do czego jest potrzebna). Do tego, aby dopychała komore do GB. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.